Sted: Autocentralen Park, Kolding
Dommer: J. Rasmussen
TV: Viaplay
KIF sikrede AaB oprykning ved at besejre Fredericia og er generelt godt kørende. Hvordan går det i dag?
Posavec
Otoa-Kramer-Arnorsson
KJ-Højholt-Bomholt-Bakiz
MJ-Adedeji-Ross

Mon ikke de også skal spille i næste weekend.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Når det så er sagt, så må succeskriteriet være at vi spiller en god kamp, at spillere som Bomholt, Arnorsson og Adedeji viser der er noget superligaperspektiv, og at Otoa kan spille mere end 20 minutter.
Håber vi kan sige ordentligt farvel til Ahlmann med en stærk kamp, og at Højholt spiller sin sidste kamp i trøjen.
Troede faktisk det var sidste kamp i sæsonenKokkefar skrev: ↑24. maj 2024, 18:07Mon ikke de også skal spille i næste weekend.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Når det så er sagt, så må succeskriteriet være at vi spiller en god kamp, at spillere som Bomholt, Arnorsson og Adedeji viser der er noget superligaperspektiv, og at Otoa kan spille mere end 20 minutter.
Håber vi kan sige ordentligt farvel til Ahlmann med en stærk kamp, og at Højholt spiller sin sidste kamp i trøjen.

Fatter ikke hvordan du ikke kan glæde dig til en AaB kamp.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Sindssyg slatten holdning at have til klubben, det provokerer mig helt vildt at man kan sidde herinde dag ud og dag ind og kommenterer på holdet og klubben, men man gider ikke lige se en kamp fordi man er ligeglad?jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
PosavecKokkefar skrev: ↑24. maj 2024, 18:07Mon ikke de også skal spille i næste weekend.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Bakiz på Wingback fatter jeg intet af... Nå, men jeg håber at få nogle af de unge at se..
Vi er rykket op, vi har ikke en cheftræner og vi har spillet som en pose nødder hele sæsonen. Jeg skal da ærligt indrømme, jeg heller ikke ser alle venskabskampe, og det sker da også at jeg skipper en pokalkamp imod de mest inferiøre modstandere. Det faktum at vi skulle helt frem til en time før kampstart før der overhovedet blev oprettet en kamptråd, siger måske også noget om det generelle interesseniveau for kampen blandt andre fans.RicoBR02 skrev: ↑24. maj 2024, 18:11Sindssyg slatten holdning at have til klubben, det provokerer mig helt vildt at man kan sidde herinde dag ud og dag ind og kommenterer på holdet og klubben, men man gider ikke lige se en kamp fordi man er ligeglad?jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Det er sku også uheldigt at både Caballo og Ahlmann åbenbart er skadet

Meget fornuftigt. Du har sikkert en masse indlæg, du skal have skrevet her på siden. Du er snart oppe på 11.000 - flot. Med lidt ihærdighed tror jeg du kan nå de 12.000 inden nytår. God skrivelyst.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Man skal naturligvis prøve at se tingene med de positive briller på. Og jo, det kan da også provokere mig at se Jonas skrive at han er ligeglad. Men at glæde sig til at se AaB? Det vil være selvbedrag hvis jeg skulle forsøge påstå det overfor mig selv. Oprigtigt tillykke hvis du stadig har det sådan. For mig har det været udmattende at være vidner til vores deroute og den påmindelse man får weekend efter weekend om hvor langt vi er fra at være det hold vi husker og elsker.Kasper skrev: ↑24. maj 2024, 18:10Fatter ikke hvordan du ikke kan glæde dig til en AaB kamp.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Jeg glæder mig meget, er vildt spændt på om vi får nogle af spillerne fra bænken at se.
God kamp eller hyg dig med x-factor eller hvad der ellers er at lave.

Ahlmann og Widell har karantæne
Det er jo bare en lidt meh kamp. Det kan vi sgu ikke skose Jonas for. Vi har ikke noget at spille for udover forberedelse til næste sæson og vi spiller med noget der nok er langt fra en Superliga start 11. Så enten bliver det en kamp, hvor man prøver ting af og muligvis fejler med det eller det kan også blive en frigjort kamp hvor man endelig shiner. Jeg må da også indrømme jeg nærmere ser den med et halvt øje end to.Hanga skrev:Man skal naturligvis prøve at se tingene med de positive briller på. Og jo, det kan da også provokere mig at se Jonas skrive at han er ligeglad. Men at glæde sig til at se AaB? Det vil være selvbedrag hvis jeg skulle forsøge påstå det overfor mig selv. Oprigtigt tillykke hvis du stadig har det sådan. For mig har det været udmattende at være vidner til vores deroute og den påmindelse man får weekend efter weekend om hvor langt vi er fra at være det hold vi husker og elsker.Kasper skrev: ↑24. maj 2024, 18:10Fatter ikke hvordan du ikke kan glæde dig til en AaB kamp.jonas386 skrev: ↑24. maj 2024, 18:01Kan mærke jeg er lidt ligeglad. Så først at der var kamp for en times tid siden, og kommer nok heller ikke til at bruge min fredag på at se den.
Jeg glæder mig meget, er vildt spændt på om vi får nogle af spillerne fra bænken at se.
God kamp eller hyg dig med x-factor eller hvad der ellers er at lave.
Nå, kom så AaB! Overrask mig positivt for en gangs skyld,