Træningskamp AaB - Sandefjord - 20/02/26
Re: Træningskamp AaB - Sandefjord - 20/02/26
Bare en træningskamp og alt det der, men jeg er fanme spændt på, om vores hold kan klare presset. Tænk hvis nu vi taber til Hillerød. Med den målmand og midtbane vi har, så kan det godt blive grimt.
-
Brizzie1885
- Ynglinge

- Favoritspiller: Widell
Det der er det mest ynkelige fan-tænk jeg har hørt: "Alle der ikke panikker med mig, har våd jord i hovedet." Ren børnehave-logik.
Troværdighedsvurdering
Simon Ydesen: 100
SSEs lakaj: -100
Og jo det var et halvt reservehold. Af den start 11 Sandefjord kom med i dag var det kun fire spillere, som startede inde i over 20 ligakampe eller derover i sidste sæson.
Hadaya: 20 kampe (startet i 20)
Smaljovic: 26 kampe (startet i 25)
Walle Egeli: 25 kampe (startet i 12)
Carson Pedersen: 26 kampe (startet i 3)
Risan Mørk: 18 kampe (startet i 16)
Patoulidis: 29 kampe (startet i 26)
Hanstard: 10 kampe (startet i 2)
Melchior: 15 kampe (startet i 10)
Holm Mathisen: 17 kampe (startet i 2)
Vester: Ny
Lambrix: Ny
RAUS RAUS SSE!
-
Brizzie1885
- Ynglinge

Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
Din vurdering af andres troværdighed er nok det mest ligegyldige, jeg kan forestille mig!
Pontoppi ved tydeligvis noget om både fodbold og ting i AaB, og at kalde ham SSEs lakaj er bare åndssvagt. I lighed med hovedparten af dine indlæg i øvrigt - tag dog luft ind, bare en gang imellem...
Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
RAUS RAUS SSE!
Jeg er da ligeglad med hvad du synes om mit '' ynk'', din latterlige ubrugelige kommentar er også virkelig nødvendig for debatten det kan jeg godt se, pas nu bare dig selv basse :-)Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:28Det der er det mest ynkelige fan-tænk jeg har hørt: "Alle der ikke panikker med mig, har våd jord i hovedet." Ren børnehave-logik.
-
Brizzie1885
- Ynglinge

Hvor kom Widell og Mathias fra?Jakobsen skrev: ↑20. feb 2026, 17:51Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
Svenske og danske lavere rækker, Men vi hentede vidst Mylian Jimenez, Rody de boer fra Holland og de har virkelig været gode, og tyske lavere rækker hentede vi også lidt guld i Seydel, Müller, diakhite kæmpe scoops!Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:53Hvor kom Widell og Mathias fra?Jakobsen skrev: ↑20. feb 2026, 17:51Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
Tilbage til kampen…
Jeg vil mene, Marc N og Andersson roligt kan bruges fra start.
Jeg vil mene, Marc N og Andersson roligt kan bruges fra start.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Og alt det pis med at man rekrutterer ved at spillerne vokser med 2 måneders opstart.
Truppen er i kæmpe mangel på kvalitet og det spil AaB vil spille har man for gud ved hvilken gang ikke spillere til.
Det er ikke nok bonde og møller f.eks. er et talent - mentalt skal man også være klar til at kunne håndtere pres og være dominerende på den led…
Målmand og midtbane er helt væk og vi mangler stadig en 9er
-
Brizzie1885
- Ynglinge

At vi havde et elendigt scouting-setup under SSE, skulle det være et argument for, at man ikke kan finde guld i de lavere divisioner?AlbertE skrev: ↑20. feb 2026, 18:02Svenske og danske lavere rækker, Men vi hentede vidst Mylian Jimenez, Rody de boer fra Holland og de har virkelig været gode, og tyske lavere rækker hentede vi også lidt guld i Seydel, Müller, diakhite kæmpe scoops!Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:53Hvor kom Widell og Mathias fra?Jakobsen skrev: ↑20. feb 2026, 17:51Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Muller kostede nedrykningen sammen med alle de 100% chancer der blev brændt
Fuldstændig enig, der kom gode indlæg fra Marc N, og skaber vores største chance.
Noel ligner desværre den næste i rækken af Blåbjerg, Magnus C og Børsting talenter, men jeg synes altså heller ikke den back plads klæder ham.
det må være noget du har bildt dig selv ind, mig bekendt er der ingen der har påstået det her i tråden,men der er som reelt mere skrald end guld i de lavere rækkere.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 18:26At vi havde et elendigt scouting-setup under SSE, skulle det være et argument for, at man ikke kan finde guld i de lavere divisioner?AlbertE skrev: ↑20. feb 2026, 18:02Svenske og danske lavere rækker, Men vi hentede vidst Mylian Jimenez, Rody de boer fra Holland og de har virkelig været gode, og tyske lavere rækker hentede vi også lidt guld i Seydel, Müller, diakhite kæmpe scoops!Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:53Hvor kom Widell og Mathias fra?Jakobsen skrev: ↑20. feb 2026, 17:51Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
forhold dig til hvad der bliver skrevet i stedet for og forvrænge ting det er simpelthen en dårlig vane folk har.
-
R Rosenberg
- Allstar

Nå, nok sundt nok, at både spillerne og vi fans lige kommer lidt ned på jorden igen.
Ædruelighedens stemme
Det var tydeligvis det der skulle tilR Rosenberg skrev: ↑20. feb 2026, 19:02Nå, nok sundt nok, at både spillerne og vi fans lige kommer lidt ned på jorden igen.
Dejligt at vi bliver pillet helt ned inden sæsonstart.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Brizzie1885
- Ynglinge

Det er altså ikke mig, der forvrænger noget. Du bruger tidligere fejlslagne transfers fra lavere ligaer som argument for, at det generelt er en dårlig idé at hente spillere derfra. Selvfølgelig er der mere middelmådighed end stjerner i lavere rækker. Det gælder også i Superligaen. Det siger jo intet i sig selv.AlbertE skrev: ↑20. feb 2026, 18:54det må være noget du har bildt dig selv ind, mig bekendt er der ingen der har påstået det her i tråden,men der er som reelt mere skrald end guld i de lavere rækkere.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 18:26At vi havde et elendigt scouting-setup under SSE, skulle det være et argument for, at man ikke kan finde guld i de lavere divisioner?AlbertE skrev: ↑20. feb 2026, 18:02Svenske og danske lavere rækker, Men vi hentede vidst Mylian Jimenez, Rody de boer fra Holland og de har virkelig været gode, og tyske lavere rækker hentede vi også lidt guld i Seydel, Müller, diakhite kæmpe scoops!Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:53Hvor kom Widell og Mathias fra?Jakobsen skrev: ↑20. feb 2026, 17:51Se min opgørelse overfor. Lambrix kommer i øvrigt fra næstbedste række i Holland så næppe et kæmpe scoop hverken i Norge eller Danmark.Brizzie1885 skrev: ↑20. feb 2026, 17:49
Men lige netop denne gang, har lakajen jo faktisk ret. Hadaya, Smajlovic, Walle Egeli, Carson Pedersen, Patoulidis er alle faste start-11'ere. Vester, Lambrix, Hanstad er indkøbt mhp. at kunne spille fra start.
forhold dig til hvad der bliver skrevet i stedet for og forvrænge ting det er simpelthen en dårlig vane folk har.
Spørgsmålet er ikke, om der findes skrald. Spørgsmålet er, om man kan finde værdi.
- Gentleman Finn
- Allstar

- Geografisk sted: Aalborg
Den midtbane skal jo være Bonde, Jasson og hvem, en af Kaasa/Håpnes? Jeg så ikke kampen, spillede Kaasa?
Og hvad skete der med Kallesøe?
Og hvad skete der med Kallesøe?
Jeg har aldrig forstået ideen med Noel ude på den back. Han kan blive en dygtig centerforsvarer!
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: