Helt enig!Brent skrev: Jeg forstår ganske enkelt ikke hvorfor vi har begravet sidste sæsons aggressive og direkte stil til fordel for en gang nosseløst boldflytteri.
Vi er slet ikke det samme hold, som vi var for bare 4 måneder siden. Vi er passive, langsomme og uden offensive idéer. Samtidig laver vi kæmpefejl i forsvaret gang på gang.
Vi har misset en historisk mulighed for at komme i Champions League, og havde vi haft niveauet fra sidste sæson, havde vi også lykkes med det. Jeg vil tillade mig at være meget skuffet!
Så kan man sige at mine forventninger til holdet er for høje, men jeg har altså ikke glemt, hvad det her hold kunne præstere sidste sæson. Jeg er skuffet over, at mange af vores profiler er faldet drastisk i niveau. Spillere som KEP, Würtz og Thomsen der alle var fremragende sidste sæson, har været en skygge af sig selv. Thomsen er delvist undskyldt af sin skade, men det er de 2 andre ikke. Derudover er jeg skuffet over de spillere vi har fået ind. Nicklas virker lad og er slet ikke den spiller, vi sendte til Villa for et år siden. Ene hænger tydeligvis stadig efter i både tanke og handling.
Pånær en god halvleg her og der, har vi været sløve, ukoncentrerede og uden kvalitet.
Jeg er så skuffet over, hvor meget vi kan falde i niveau på 4 måneder! Nu skal vi kæmpe os til en sejr i Silkeborg, og så skal der arbejdes STENHÅRDT i landskampspausen.