Jeg skal lige forstå den ret: SSE 22 har som ejer simpelthen intet ansvar for den nuværende situation, og AaB ville på bagkant af 35 års nonstop Superliga uanset hvad være endt i en tilsvarende eller værre situation - eksempelvis være røget ud af pokalturneringen til et serie 1 - hold med et personalebudger til den øverste halvdel af Superligaen!!!
Med andre ord: Alle - som i alle - ville med at tilsvarende budget have præsteret mindst lige så ringe eller endnu værre end SSE 22. De er måske ligefrem - en slags helte …
Der er gået tre dage, siden den største enkeltstående katastrofe i klubbens historie fandt sted. Denne er fulgt i kølvandet på den ene sportslige og økonomiske katastrofe efter den anden gennem nu små tre år.
Og vanviddet og virkelighedsfornægtelsen er - efter et par dages tiltrængt pause - tilbage i højeste gear.
Det begynder at dæmre for mig, hvorfor et foretagende som SDE endte i lige præcis denne klub!
DBU Pokalen 26/27
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: DBU Pokalen 26/27
Du kunne også prøve at læse. Ingen skriver sse22 ikke har fucket op.. Men at AaB nedtur begyndte før de kom... Hvorfor er det så svært at forstå? AaB var højst sandsynligt konkurs uden de penge fra sse22.. Det fritager ikke sse22 for ansvar for de kunne have gjort det meget bedre se bare de andre mindre klubber.. Men samtidig er der sku fair at ingen klub har lavet så mange fejl og ben spend på sig selv som AaB... Talentløs bestyrelseSuperior skrev: ↑28. aug 2026, 15:05Jeg skal lige forstå den ret: SSE 22 har som ejer simpelthen intet ansvar for den nuværende situation, og AaB ville på bagkant af 35 års nonstop Superliga uanset hvad være endt i en tilsvarende eller værre situation - eksempelvis være røget ud af pokalturneringen til et serie 1 - hold med et personalebudger til den øverste halvdel af Superligaen!!!
Med andre ord: Alle - som i alle - ville med at tilsvarende budget have præsteret mindst lige så ringe eller endnu værre end SSE 22. De er måske ligefrem - en slags helte …
Der er gået tre dage, siden den største enkeltstående katastrofe i klubbens historie fandt sted. Denne er fulgt i kølvandet på den ene sportslige og økonomiske katastrofe efter den anden gennem nu små tre år.
Og vanviddet og virkelighedsfornægtelsen er - efter et par dages tiltrængt pause - tilbage i højeste gear.
Det begynder at dæmre for mig, hvorfor et foretagende som SDE endte i lige præcis denne klub!