AaB - Middelfart den 8. maj
-
R Rosenberg
- Allstar

Re: AaB - Middelfart den 8. maj
Ro på, venner. Med lidt bedre held og at Højer i pausen får spillerne til at forstå 4-3-3's genialitet, så kan vi godt få et point med fra denne kamp.
Og nu er det jo Middelfart, dem skal man altså aldrig afskrive.
Ædruelighedens stemme
Hæv niveauet, makker!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:42Svar på spørgsmålet spasserle Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er jeg det? Måske. Men jeg tror bestemt, at Højer tjener lige så meget som den gennemsnitlige spiller i truppen. Er pengene ikke brugt bedre på spillere?
Jeg ved faktisk ikke, hvor mange af vores tidligere trænere, som stadig aflønnes af AaB, men det er ikke gratis at give en træner løbepas. Jeg er ikke fan an SH, men jeg vil hellere bruge penge på spillere end endnu en skuffende træner!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg er nok lige så skuffet over SH som dig, men hvor mange trænere skal vi sparke ud? Den næste er jo som regel værre end den forrige!R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 19:49Ro på, venner. Med lidt bedre held og at Højer i pausen får spillerne til at forstå 4-3-3's genialitet, så kan vi godt få et point med fra denne kamp.
-
RufusTheDog
- 2. div

Lidt billig stil at skyde på Vesttribunen. Man kan godt forstå frustrationen over niveauet på banen, men hvis der er nogen, der stadig har holdt dampen oppe gennem årevis af sportslige lidelser, så er det netop dem. Stadion var for længst blevet en kirkegård uden den tribune.
Es ist nie zu früh für Frühburgunder und nie zu spät für Spätburgunder.
Eller også har han fået at vide, at nu hvor man er i sikkerhed, SÅ skal der fandme spilles 4-3-3.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Der er ingen bund i det her hold
Og uagtet formation er det en komplet skandale vinkkke dominerer Middelfart.
Men Højer får heller ikke ros - kæft et ringe træner arbejde. Nu har holdet igennem lang tid vist det f.eks. har brug for en Børsting og 2 mand på midten
Men det er som om MØLLeR skal spille …
Og han fylder simpelthen bare alt alt for lidt. Han vinder kjj NB gen bolde og heller ikke fordi han kommer frem over isen.
I dag kunne man jo let stille op ved blot at ændre makolli og arnorsson.
Adam - corner - arnor - Marc
Håpnes - Børsting
Adedeji. Kubel. Normann
Kelvin
Alternativt kunne Møller ligge som 10 er….
Jeg er udfordret af at de unge skal spille fordi de er unge
De må sgu agere udskiftere så længe de ikke er gode nok.
Og uagtet formation er det en komplet skandale vinkkke dominerer Middelfart.
Men Højer får heller ikke ros - kæft et ringe træner arbejde. Nu har holdet igennem lang tid vist det f.eks. har brug for en Børsting og 2 mand på midten
Men det er som om MØLLeR skal spille …
Og han fylder simpelthen bare alt alt for lidt. Han vinder kjj NB gen bolde og heller ikke fordi han kommer frem over isen.
I dag kunne man jo let stille op ved blot at ændre makolli og arnorsson.
Adam - corner - arnor - Marc
Håpnes - Børsting
Adedeji. Kubel. Normann
Kelvin
Alternativt kunne Møller ligge som 10 er….
Jeg er udfordret af at de unge skal spille fordi de er unge
De må sgu agere udskiftere så længe de ikke er gode nok.
Det er alligevel noget af det dårligeste længe, hold da op, AaB kan altid finde et nyt bundniveau
Jubril, Olsson og Kaasa er helt væk. Det er skræmmende
Håber satme at Højer laver noget om, men tvivler.
Jubril, Olsson og Kaasa er helt væk. Det er skræmmende
Håber satme at Højer laver noget om, men tvivler.
Jeg er tilhænger af en rød tråd fra ungdom til seniorniveau, men får indtryk af at 4-3-3 stiller stærke krav til det centrale rum, og spørgsmålet er om denne type spiller er svær at finde og derfor dyr.
Ideen om spil koncept skal vurderes nøje i forhold til økonomi og "hakkeorden". Jeg har ikke stor indsigt i den slags, men er nervøs for at det er en sværere formation end feks 4-4-2
Ideen om spil koncept skal vurderes nøje i forhold til økonomi og "hakkeorden". Jeg har ikke stor indsigt i den slags, men er nervøs for at det er en sværere formation end feks 4-4-2
Kaasa skiftet ud til fordel for Jasson, mon det giver noget.
Hahaha.. Han er helt væk pt.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Gad vide om det er bestyrelsen der har sagt man skal over på 4-3-3 igen nu når nedrykning er kommet på afstand?
4-3-3 er en fed opsilling - hvis man har spillerene til det. Gode wings i 4-3-3 sælges til høj pris. Men truppen er bare ikke til det for tiden!kim1a skrev: ↑8. maj 2026, 20:02Jeg er tilhænger af en rød tråd fra ungdom til seniorniveau, men får indtryk af at 4-3-3 stiller stærke krav til det centrale rum, og spørgsmålet er om denne type spiller er svær at finde og derfor dyr.
- MF issehoved
- 2. div

En træner/ et trænerteam uden en plan - det kan ikke være det AaB virkelig vil?
-
R Rosenberg
- Allstar

Måske man skulle forsøge at vælge nogle lidt mere kompetente, så man ikke igen igen er tvunget til at fyre. Men det kræver naturligvis, at man evner dette.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:51Jeg er nok lige så skuffet over SH som dig, men hvor mange trænere skal vi sparke ud? Den næste er jo som regel værre end den forrige!R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 19:49Ro på, venner. Med lidt bedre held og at Højer i pausen får spillerne til at forstå 4-3-3's genialitet, så kan vi godt få et point med fra denne kamp.
Ædruelighedens stemme
Tak, så forstår jeg. Altså ikke at der er tale om en formildende omstændighed, så absolut tværtimod. Nå, men ham den indskiftede Jason er sgu skarp! Godt med en bred bænk…Kunji skrev: ↑8. maj 2026, 19:42Det gør det heller ikke. Han tror at alle AaBs personaleomkostninger går til spillertruppen. Vi bruger historisk mange penge på alt andet end spillertruppen.Superior skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende.
En interessant bemærkning fra kommentatoren dog: AaB s lønbudget befinder sig angiveligt i Superligaens top 6. Hvordan er det muligt under de omstændigheder at stille med så ubeskriveligt ringe en spillertrup???
Burde vi stadig være niveauer bedre end MIddelfart? Ja.
Tjah - tror du, at man evner det?R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 20:09Måske man skulle forsøge at vælge nogle lidt mere kompetente, så man ikke igen igen er tvunget til at fyre. Men det kræver naturligvis, at man evner dette.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:51Jeg er nok lige så skuffet over SH som dig, men hvor mange trænere skal vi sparke ud? Den næste er jo som regel værre end den forrige!R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 19:49Ro på, venner. Med lidt bedre held og at Højer i pausen får spillerne til at forstå 4-3-3's genialitet, så kan vi godt få et point med fra denne kamp.
-
R Rosenberg
- Allstar

Empirien vil sige nej.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 20:11Tjah - tror du, at man evner det?R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 20:09Måske man skulle forsøge at vælge nogle lidt mere kompetente, så man ikke igen igen er tvunget til at fyre. Men det kræver naturligvis, at man evner dette.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:51Jeg er nok lige så skuffet over SH som dig, men hvor mange trænere skal vi sparke ud? Den næste er jo som regel værre end den forrige!R Rosenberg skrev: ↑8. maj 2026, 19:49Ro på, venner. Med lidt bedre held og at Højer i pausen får spillerne til at forstå 4-3-3's genialitet, så kan vi godt få et point med fra denne kamp.
Ædruelighedens stemme
Så udvikling af wings på bekostning af hold i balance? Det virker ikke hensigtsmæssigt, også fordi man så ikke ofte har spilleren(-erne) der kan sætte dem i scene.