Jeps - lad os få flere tidligere trænere på vores lønningsliste!
AaB - Middelfart den 8. maj
Re: AaB - Middelfart den 8. maj
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- MF issehoved
- 2. div

Jeg er super meget tilhænger af ro på og kontinuitet, men jeg har efterhånden meget svært ved at se, hvad Højer byder ind med.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er fint nok at komme lidt ned på jorden, så vi ikke tror, vi er uovervindelige.
Og en fredagskamp kl. 19 i Aalborg i strålende sol - who cares?
Og en fredagskamp kl. 19 i Aalborg i strålende sol - who cares?
Ædruelighedens stemme
Fair nok - men så dropper vi bare en kontraktspiller!MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:34IDFC
- MF issehoved
- 2. div

- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Og denne gang har vi ikke Helenius til at redde os i 2 halvleg....
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
― Terry Pratchett, The Bromeliad Trilogy
- MF issehoved
- 2. div

Jeg er bestemt ikke en fanboy, men hvilken af vores seneste 4 trænere vil du hellere have?
- Frank Buck
- Superliga

- Favoritspiller: Nomwethe
- Geografisk sted: Tørring
- Kontakt:
Også enig - der har intet fremskridt været mens Højer har haft tøjlerne. Så kan der være nok så meget ro og kontinuitet, men kontinuitet på det her niveau kan da næppe være det AaB ønsker.
““...and the funny thing was that people who weren't entirely certain they were right always argued much louder than other people, as if the main person they were trying to convince were themselves.””
- MF issehoved
- 2. div

Jeg nævner ikke tidligere trænere - det gør du. Hvor vil du hen med dit shit indlæg??le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:38Jeg er bestemt ikke en fanboy, men hvilken af vores seneste 4 trænere vil du hellere have?
Er jeg det? Måske. Men jeg tror bestemt, at Højer tjener lige så meget som den gennemsnitlige spiller i truppen. Er pengene ikke brugt bedre på spillere?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:37Hvad snakker du om?? Du er helt væk
Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende.
En interessant bemærkning fra kommentatoren dog: AaB s lønbudget befinder sig angiveligt i Superligaens top 6. Hvordan er det muligt under de omstændigheder at stille med så ubeskriveligt ringe en spillertrup???
En interessant bemærkning fra kommentatoren dog: AaB s lønbudget befinder sig angiveligt i Superligaens top 6. Hvordan er det muligt under de omstændigheder at stille med så ubeskriveligt ringe en spillertrup???
- MF issehoved
- 2. div

- MF issehoved
- 2. div

Svar på spørgsmålet spasserle Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er jeg det? Måske. Men jeg tror bestemt, at Højer tjener lige så meget som den gennemsnitlige spiller i truppen. Er pengene ikke brugt bedre på spillere?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:37Hvad snakker du om?? Du er helt væk
Det gør det heller ikke. Han tror at alle AaBs personaleomkostninger går til spillertruppen. Vi bruger historisk mange penge på alt andet end spillertruppen.Superior skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende.
Burde vi stadig være niveauer bedre end MIddelfart? Ja.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Har vi et lønbudget til top-6 i suppen?? Måske hvis vi ser bort fra de 12 superligahold.Superior skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er det overhovedet nødvendigt efterhånden at afvikle de hjemmekampe på stadion? Det er jo som at stirre ind i en tom grav med en lydkulisse helt tilsvarende.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
Få lige pulsen lidt ned. Det jeg prøver at sige er, at vi nu har prøvet en del trænere, som alle har fået sparket. Nu er vi meget mindre attraktive, og kassen er tæt på tom. Skal vi så bruge de sparsomme penge på en ny træner - igen?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:40Jeg nævner ikke tidligere trænere - det gør du. Hvor vil du hen med dit shit indlæg??le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:38Jeg er bestemt ikke en fanboy, men hvilken af vores seneste 4 trænere vil du hellere have?
Hvis han er den forkerte træner, så nej.le Cid skrev: ↑8. maj 2026, 19:41Er jeg det? Måske. Men jeg tror bestemt, at Højer tjener lige så meget som den gennemsnitlige spiller i truppen. Er pengene ikke brugt bedre på spillere?MF issehoved skrev: ↑8. maj 2026, 19:37Hvad snakker du om?? Du er helt væk
Jeg ved sku snart ikke. Det virker ligemeget hvem vi sætter for roret. Men truppen burde kunne levere markant bedre med de modstandere vi møder. Det er meget svært at se en positiv udvikling.
Afmagt, er vel efterhånden den mest dominerende følelse når det kommer til AaB.
Og MF Issehoved - ro på, folk har lov til at mene noget andet end dig.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14