Tv penge

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Tv penge

Indlæg af Pastorius » 12. mar 2014, 13:35

limey skrev:
Halil skrev: Limey:

Med Aldos udtalelse er det fuldstændigt klart, at det er meget relevant for tv aftalen, hvordan DBUs udvalg er opbygget.
Ja, det står nu klart, at det er sådan det hænger sammen. God gammeldags afpresning. Misforstå mig ikke, jeg kan ikke have decideret ondt af Brøndby for det imod min natur. Men det er svært at komme udenom, at DBU anvender ufine metoder i denne sag.
Næ, og det prøver DBU vel heller ikke at komme udenom - ros for det, der er allerede store forandringer at se i den organisationer. Det skal nok blive godt.

DBU's opgave er at styrke dansk fodbold, og i den henseende er det ret vigtigt at der bliver lavet en TV-aftale med alle klubberne. Det forsøger DBU at sikre med alle midler.

Jeg tror nok at hvis man nu lagde DBU's og BIF's tvivlsomme aktioner på hver side af Justitias vægt, så skulle den nok blive presset længere ned i BIF's side, men jeg er nu også mest til at man skal opføre sig ordentligt, selvom ens omgivelser ikke gør det.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Indlæg af sulakvelidze » 12. mar 2014, 13:35

Pastorius skrev:
sulakvelidze skrev:Haha, Aldo leder desperat efter en anledning til at vende tilbage til de 11 uden at krybe. Nu er det Vilfort-sagen, der får ham til at genoverveje:

Bestyrelsesformanden erkender, at hvis DBU har tænkt sig at bruge den slags metoder, så kan Brøndby blive tvunget til at overveje klubbens nuværende position i forhandlingerne om tv-aftalen.
- Vi lever i DBU-regi, vi er medlemmer af DBU, og vi er også afhængige af DBU i den sammenhæng, at vi spiller i deres turneringer.
- Hvis vi decideret bliver truet på de ting, så har det selvfølgelig konsekvenser for vores overvejelser, siger Aldo Petersen.
Patetisk. Dybt patetisk. Jeg gætter på, at Brøndby meget snart er tilbage hos de 11, og at årsagen til deres tilbagevenden sovses ind i spin.

I øvrigt meget sigende, at BIF sender tre mand til forsoningsmøde med Divisionsforeningen, men lader Aldo blive hjemme. Manden er en legendarisk klaphat, der lige har bragt Brøndbys liv i fare, og de tør simpelthen ikke lade ham være manden, der skal redde trådene ud.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/0 ... 130211.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke den forklaring BIF får er at nu lukker i fissen, og hopper med på den TV-aftale som den er, ellers så fortsætter jeres samarbejde med resten af klubberne på denne måde.

Jo, bortset fra det med at lukke fissen. De inviterer dem tilbage, Brøndby accepterer aftalen, og så vil tosse-Aldo og tosse-Bay gå i gang med deres spin for at redde klubbens ansigt. Deres tilhængere vil sluge lorten rå med et stort smil, mens de fleste andre vil kunne se, at Brøndby har lidt et ydmygende nederlag. Men i stedet for at indrømme det vil de ævle løs om at have skabt en nyttig debat til gavn for dansk fodbold osv.

Og så vil alt være ved det gamle. Turneringen kører videre, nu bare med endnu flere penge til dem med patent på MOTW-kampene. Og samtidig vil Brøndby fortsætte med at afsøge mulighederne for et indbringende egotrip, og de andre klubber, godtroende og nyttige idioter, som de er, vil have forsømt en enestående mulighed for at lade Brøndby styrte i afgrunden. De vil fortsat være det sikkerhedsnet, som de ellers siger, at de ikke vil være.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 12. mar 2014, 13:38

limey skrev:

Med Aldos udtalelse er det fuldstændigt klart, at det er meget relevant for tv aftalen, hvordan DBUs udvalg er opbygget.
Ja, det står nu klart, at det er sådan det hænger sammen. God gammeldags afpresning. Misforstå mig ikke, jeg kan ikke have decideret ondt af Brøndby for det imod min natur. Men det er svært at komme udenom, at DBU anvender ufine metoder i denne sag.
Skal vi ikke lige få noget på det rene, det er IKKE DBU der bestemmer hvem der skal sidde i de udvalg? Er det ikke de andre klubber der stemmer om det?

Edit: det er vist ikke helt korrekt. Man kan søge om at blive optaget, og så vælger DBU selv hvem der skal optages i de enkelte faggrupper - i øvrigt ret patetisk at læse div. formiddagsblade omtale det som en "fyring" nok meget mere præcist at kalde det ikke-genvalgt.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 12. mar 2014, 13:57

Det kan vel næppe komme bag på Brøndby og Aldo det her sker, flere klubber var ude og sige det fik konsekvenser hvis de meldte sig ud af fællesskabet.

Enten er man med 100 % eller slet ikke, så må de jo gøre op hvad de vil flertallet bestemmer, og Brøndby´s 1 stemme kommer de ikke langt med :P
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Himmerland

Indlæg af limey » 12. mar 2014, 13:58

Halil skrev:
limey skrev:

DBUs medlemmer benytter sig af de muligheder der er. Det er helt lovligt og har intet med afpresning at gøre. For hver aktion er der en reaktion. Denne reaktion kan bif svinene tydeligvis ikke lide.

Der er INGEN grund til at have ondt af bif.
1) Jo, det er da afpresning - lovlig afpresning. At påstå andet er useriøst, når Møller selv siger det (med en anden ordlyd).

2) Jeg har jo lige skrevet, at jeg ikke har ondt af dem.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 12. mar 2014, 14:00

Pastorius skrev: [...] men jeg er nu også mest til at man skal opføre sig ordentligt, selvom ens omgivelser ikke gør det.
Det var som sådan også mit egentlige ærinde i denne diskussion.

Og for lige at komme folk i forkøbet - nej, jeg har stadig ikke ondt af BIF.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Geografisk sted: DK

Indlæg af Halil » 12. mar 2014, 14:10

1) Jo, det er da afpresning - lovlig afpresning. At påstå andet er useriøst, når Møller selv siger det (med en anden ordlyd).
Hæhæ, okay.

Lovlig afpresning er ikke jordens bedste sammensætning af ord. Det er ganske ganske selvmodsigende.

Men fair nok. Jeg forstår, hvor du vil hen af.

I den her verden er der ikke plads til at en part "opfører sig ordenligt". Det er benhård forretning og enhver svaghed vil blive udnyttet af modparten.
Uden Synd Ingen Frelse

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 12. mar 2014, 14:13

Man skal vel heller ikke undervurdere det faktum at DBU får en større del af tv-pengene end nogen klub (20% læste jeg et sted), og at de dermed har store økonomiske interesser på spil her. Dermed har de vel også lige så stor "ret" til at lade Brøndby mærke der er konsekvenser,som de andre klubber.

Brøndby ligger som de har redt, og lige om snart bliver de tvunget til at komme kravlende tilbage til et fællesskab, som udmærket er klar over hvor styrkede de vil stå i forhold til Brøndby, både i forbindelse med på hvilke vilkår de evt. kommer tilbage, og med henblik på fremtidige forhandlinger klubberne imellem af nogen som helst art.

Det vil efter min mening være det største nederlag i Brøndbys historie :)

Desuden - hvordan vil Viasat se på at den klub de har hypet op til at være deres kommercielle flagskib, har forsøgt at forlade skuden? Der tror jeg bestemt også godt Brøndbys enegang kan få konsekvenser, HVIS de ender tilbage i aftalen. Hvorfor skulle de blive ved med at satse på at pumpe brandet Brøndby op, efter de i princippet i dén grad har dolket Viasat i ryggen, og måske kan finde på at gøre det igen... Jeg tror sagtens man kunne forestille sig FCK ville overtage en del flere kampe i den bedste sendetid, og i det hele taget se Viasats Brøndbydækning blive skruet ned.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 12. mar 2014, 14:14

limey skrev:

Og Aldo kalder det udanske metoder. Men faktum er at klovnen har forsøgt at smadre sammenholdet klubberne imellem samt ligaen ved at droppe solidariteten og hvis der er noget mere udansk og ufint end det, så er det da det. Magen til klovn skal man lede længe efter! Ville skamme mig hvis han var i AaB.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 12. mar 2014, 14:21

sulakvelidze skrev:
Pastorius skrev:
sulakvelidze skrev:Haha, Aldo leder desperat efter en anledning til at vende tilbage til de 11 uden at krybe. Nu er det Vilfort-sagen, der får ham til at genoverveje:

Bestyrelsesformanden erkender, at hvis DBU har tænkt sig at bruge den slags metoder, så kan Brøndby blive tvunget til at overveje klubbens nuværende position i forhandlingerne om tv-aftalen.
- Vi lever i DBU-regi, vi er medlemmer af DBU, og vi er også afhængige af DBU i den sammenhæng, at vi spiller i deres turneringer.
- Hvis vi decideret bliver truet på de ting, så har det selvfølgelig konsekvenser for vores overvejelser, siger Aldo Petersen.
Patetisk. Dybt patetisk. Jeg gætter på, at Brøndby meget snart er tilbage hos de 11, og at årsagen til deres tilbagevenden sovses ind i spin.

I øvrigt meget sigende, at BIF sender tre mand til forsoningsmøde med Divisionsforeningen, men lader Aldo blive hjemme. Manden er en legendarisk klaphat, der lige har bragt Brøndbys liv i fare, og de tør simpelthen ikke lade ham være manden, der skal redde trådene ud.

http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/2014/0 ... 130211.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mon ikke den forklaring BIF får er at nu lukker i fissen, og hopper med på den TV-aftale som den er, ellers så fortsætter jeres samarbejde med resten af klubberne på denne måde.

Jo, bortset fra det med at lukke fissen. De inviterer dem tilbage, Brøndby accepterer aftalen, og så vil tosse-Aldo og tosse-Bay gå i gang med deres spin for at redde klubbens ansigt. Deres tilhængere vil sluge lorten rå med et stort smil, mens de fleste andre vil kunne se, at Brøndby har lidt et ydmygende nederlag. Men i stedet for at indrømme det vil de ævle løs om at have skabt en nyttig debat til gavn for dansk fodbold osv.

Og så vil alt være ved det gamle. Turneringen kører videre, nu bare med endnu flere penge til dem med patent på MOTW-kampene. Og samtidig vil Brøndby fortsætte med at afsøge mulighederne for et indbringende egotrip, og de andre klubber, godtroende og nyttige idioter, som de er, vil have forsømt en enestående mulighed for at lade Brøndby styrte i afgrunden. De vil fortsat være det sikkerhedsnet, som de ellers siger, at de ikke vil være.
lige præcis, jeg havde seriøst håbet på man lod Brøndby køre sin egen sø og undlod dem at komme tilbage, indtil den nuværende aftale skulle genforhandles, så kunne brøndby få 3 - 4 år i kulden og mærke konsekvenserne ved sit valg.. Frem for det her pjat...

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af jernskjorten » 12. mar 2014, 14:23

Selv om BIF nu slår ud med armene og der bliver peget fingre af DBU for ufine metoder, så er konsekvensen af BIFs enegang jo ikke mere overraskende, end at eksempelvis Flemming Fjeldgaard påpegede dette udfald, straks efter Aldo havde forladt mødet og de andre klubber for 14 dages tid siden. Dengang konstaterede Fjeldgaard, at BIF nu havde sat sig uden for politisk indflydelse i dansk fodbold - også i de utallige udvalg, der er i dansk fodbold.
Så uagtet at DBUs farvel og tak til Vilfort virker som bøllemetoder, så har det åbenbart været en klar konsekvens for dem, der kender lidt til systemet omkring disse udvalg.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar

Indlæg af limey » 12. mar 2014, 14:23

Forza skrev:
limey skrev:

Og Aldo kalder det udanske metoder. Men faktum er at klovnen har forsøgt at smadre sammenholdet klubberne imellem samt ligaen ved at droppe solidariteten og hvis der er noget mere udansk og ufint end det, så er det da det. Magen til klovn skal man lede længe efter! Ville skamme mig hvis han var i AaB.
Helt enig.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 12. mar 2014, 14:24

gravballe skrev:
sulakvelidze skrev:
Pastorius skrev:

lige præcis, jeg havde seriøst håbet på man lod Brøndby køre sin egen sø og undlod dem at komme tilbage, indtil den nuværende aftale skulle genforhandles, så kunne brøndby få 3 - 4 år i kulden og mærke konsekvenserne ved sit valg.. Frem for det her pjat...
Håber jeg virkelig også. Om så AaB går glip af en sum penge vil jeg nyde at slippe for MOTW med BIF konstant og nyde tanken om at alle andre klubber giver dem og i særdelsheden Aldo fingeren.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Rade Prica

Indlæg af 634 » 12. mar 2014, 14:37

Skal de ikke være 1 år overlagt til dem selv, og dernæst hvis de ber om det, komme med som nummer 12, hvis der skal være differenceret betaling fra TV puljen, som jeg ikke mener der skal udover 10% placerings bonus.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali

Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 12. mar 2014, 15:41

Forza skrev:
limey skrev:

Saadan et svin. Enhver er sin egen lykkes smed, ja men kun saa laenge det er i min egen interesse. Den slags adfaerd skal have konsekvenser og Broendby skal kun lukkes ind til genforhandling paa meget ufordelagtige betingelser.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 12. mar 2014, 16:09

Selvom det ville glæde mig meget, hvis Brøndby blev sat i gabestok på torvet, så vil det aldrig ske i et civiliseret samfund. Hvis de skulle ydmyges for meget, så ville folkestemningen jo vende til deres fordel.

Men det afgørende er, at de ikke får indrømmelser - f.eks. pladsen i eliteudvalget eller økonomisk fordel på nogen måde. Samtidig har de vel fået at vide, at vi laver udbuddet nu, er I med, så er det nu og ikke om 14 dage.

Sådan vil det også være, hvis SønderjyskE truede med enegang. Ingen indrømmelser, men 14 dages "hør hvor jeg kan buldre(som musen kan ved siden af elefanten).

Det helt ulidelige vil være, at Brøndby står og siger, "at de andre spurgte om ikke vi ville være med", eller endnu værre, at Brøndby kan sige, "at de fik følgende indrømmelser ud af deres soloridt". SLETTET AF JUNTAEN

Men selvfølgelig får vi ikke Brøndby til at aceptere dårligere vilkår end det oprindelige oplæg medmindre de andre klubber har besluttet en justering i den mellemliggende periode. Det er kun Mulle, som spiser skovsnegle.
- FlæskeFrank

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 12. mar 2014, 17:02

FlæskeFrank skrev:Selvom det ville glæde mig meget, hvis Brøndby blev sat i gabestok på torvet, så vil det aldrig ske i et civiliseret samfund. Hvis de skulle ydmyges for meget, så ville folkestemningen jo vende til deres fordel.

Men det afgørende er, at de ikke får indrømmelser - f.eks. pladsen i eliteudvalget eller økonomisk fordel på nogen måde. Samtidig har de vel fået at vide, at vi laver udbuddet nu, er I med, så er det nu og ikke om 14 dage.

Sådan vil det også være, hvis SønderjyskE truede med enegang. Ingen indrømmelser, men 14 dages "hør hvor jeg kan buldre(som musen kan ved siden af elefanten).

Det helt ulidelige vil være, at Brøndby står og siger, "at de andre spurgte om ikke vi ville være med", eller endnu værre, at Brøndby kan sige, "at de fik følgende indrømmelser ud af deres soloridt".

Men selvfølgelig får vi ikke Brøndby til at aceptere dårligere vilkår end det oprindelige oplæg medmindre de andre klubber har besluttet en justering i den mellemliggende periode. Det er kun Mulle, som spiser skovsnegle.
Det har du nok desværre ret i. Til gengæld er jeg sikker på, at BIF ikke får nogen indrømmelse. De får tilbuddet om at springe på nu og her, og det gør de så.

Det sker formentlig allerede i dag. Der er en grund til, at klubben har sendt tre mand til møde med Divisionsforeningen og ladet Aldo blive hjemme. Efter at han tidligere i dag har været ude og bræge om udanske DBU, har de sgu nok også bedt ham om at slukke sin mobil. Den mand er jo en omvandrende atombombe for Brøndby IF, og det er ikke for meget at sige, at han har bragt klubbens liv i fare. De er uden hovedsponsor. Uden tv-indtægter fra 2015. Og med et massivt overforbrug på spillere. Det er opskriften på en brølende konkurs, den mand har strikket sammen, og lige nu forsøger Anders Bay og de andre at klinke skårene med de 11 i håb om at redde fremtiden for BIF.

Desværre lykkes det. De 11 tør/vil ikke lade BIF sejle sin egen sø. Så de byder dem, der forsøgte at smadre superligaen velkommen tilbage, og så vil BIF bruge de næste dage på at spinne løs om, hvor meget de har opnået på hele situationen. Jeg er klar til at kaste op.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 12. mar 2014, 17:20

Jeg tror ikke BIF kommer tilbage i dag. Jeg er ret sikker på at man stadig er overbevist om at man kan sælge sine rettigheder for de godt 3 millioner pr. kamp et andet sted. Aldo har vist også sagt man under ingen omstændigheder kommer tilbage såfremt kravene er de samme som nu.

Jeg synes iøvrigt timingen med den her tv-aftale i det hele taget er noget mærkelig. BIF ligger lige nu nummer 4, og kan da sagtens ende med medaljer, og hvis de ender højt oppe får de naturligvis også flere penge end sidste sæson. Havde jeg været BIF og ville malke pisset totalt havde jeg taget de næste 4 år med, sørget for at have top-placeringer, skabe en positiv stemning hos BIF blandt medier, sponsorere, fans osv for så at vise at man virkelig var så gode for dansk fodbold som man mener man er. Som det er nu virker det bare useriøst og ikke særlig gennemtænkt.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Indlæg af Pastorius » 12. mar 2014, 17:40

jonas386 skrev:Jeg tror ikke BIF kommer tilbage i dag. Jeg er ret sikker på at man stadig er overbevist om at man kan sælge sine rettigheder for de godt 3 millioner pr. kamp et andet sted. Aldo har vist også sagt man under ingen omstændigheder kommer tilbage såfremt kravene er de samme som nu.

Jeg synes iøvrigt timingen med den her tv-aftale i det hele taget er noget mærkelig. BIF ligger lige nu nummer 4, og kan da sagtens ende med medaljer, og hvis de ender højt oppe får de naturligvis også flere penge end sidste sæson. Havde jeg været BIF og ville malke pisset totalt havde jeg taget de næste 4 år med, sørget for at have top-placeringer, skabe en positiv stemning hos BIF blandt medier, sponsorere, fans osv for så at vise at man virkelig var så gode for dansk fodbold som man mener man er. Som det er nu virker det bare useriøst og ikke særlig gennemtænkt.
Mon ikke de får en deadline af de andre i dag, som lige giver dem tid til at gå hjem og snakke, og så ikke ret meget mere. Jeg tror ikke der sker noget i dag, men i løbet af en uges tid, så tror jeg løbet er kørt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

sulakvelidze
Allstar
Allstar

Indlæg af sulakvelidze » 12. mar 2014, 17:43

jonas386 skrev:Jeg tror ikke BIF kommer tilbage i dag. Jeg er ret sikker på at man stadig er overbevist om at man kan sælge sine rettigheder for de godt 3 millioner pr. kamp et andet sted. Aldo har vist også sagt man under ingen omstændigheder kommer tilbage såfremt kravene er de samme som nu.
Jeg håber i den grad, at du har ret. Og hvis Aldo sad med ved bordet, ville jeg også tro mere på det. Men klubbens formand er sat uden for døren for at undgå flere nedsmeltninger. Og jeg tror, at det redder dem. Men forhåbentlig tror jeg forkert.
jonas386 skrev:Jeg synes iøvrigt timingen med den her tv-aftale i det hele taget er noget mærkelig. BIF ligger lige nu nummer 4, og kan da sagtens ende med medaljer, og hvis de ender højt oppe får de naturligvis også flere penge end sidste sæson. Havde jeg været BIF og ville malke pisset totalt havde jeg taget de næste 4 år med, sørget for at have top-placeringer, skabe en positiv stemning hos BIF blandt medier, sponsorere, fans osv for så at vise at man virkelig var så gode for dansk fodbold som man mener man er. Som det er nu virker det bare useriøst og ikke særlig gennemtænkt.
Enig omkring timingen, men jeg tror ikke, at man skal undervurdere Aldos vilde inkompetence. Manden er en rendyrket fantast. En nulbon, som i ramme alvor troede, at han kunne sælge de samme rettigheder til tv som til netmedier. Han var helt ude i skoven, nærmest gak-gak. Derfor tror jeg også, at han i sit glade vanvid seriøst troede, at han kunne sælge 17 Brøndby-kampe på et år for 50+ millioner. Og så var det jo bare med at komme af med de andre.

Og så har jeg også en ide om, at Brøndby lige nu styrtbløder så meget økonomisk, at Aldo er under pres for at præsentere et eller andet. I første omgang forsøgte han at få FCK med på et kup mod dansk fodbold. Da det faldt til jorden, prøvede han så at røve banken alene og med FCK som modstander. (Apropos gak-gak). Det mislykkedes selvfølgelig også, og så skulle det i stedet ske med en tv-soloaftale. Den kunne blive præsenteret som en med store perspektiver for fremtiden, hvilket ville gøre det kommende megaunderskud mere spiseligt for aktionærerne, der er blevet lovet guld og grønne skove.

Alt i alt tror jeg, at Aldo ikke skal dumme sig meget mere, før han er "dead man walking" i Brøndby. Hans hasardspil med Brøndbys fremtid svarer til AaB's køb af mursten gange 100. Jeg har ikke så ringe tiltro til de rige tosser, der har pumpet millioner i BIF-kassen, at jeg mistænker dem for i al fremtid at lukke øjnene for hans totale vanvid. Brøndbys tilhængere gør, men dem regner jeg også for endnu større ignoranter end Aldo.

Besvar