Desværre ikke nok for Silkeborg. Også svært, når F.U.CK's 12, 13, og 14 mand (dommer, VAR-dommer og assistent!) undlader at dømme århundredets indtil nu tydeligste straffespark.
AaB´ere i andre klubber / udlandet
-
jens fup
- Superliga

- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: AaB´ere i andre klubber / udlandet
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Jeg fatter ikke man ikke fyrede Højer og ansatte Thomasberg men det er self ikke sikkert han gider nu. Han var meget opsat på at komme til AaB dengang vi forhandlede med ham.Hanga skrev: ↑30. jul 2026, 11:39Opsigtsvækkende nyhed fra Odense i dag må man sige. Zorninger er tydeligvis en træner der forlanger meget af sin klub og omgivelser så at der opstod uenighed kommer ikke som jordens største overraskelse, men de har jo præsteret rigtig godt med det udgangspunkt de havde, og de har gjort det med noget spændende fodbold efter min mening. Med Thomasberg får de en helt anden træner type, så det skal blive spændende om han kan tage det videre med succes.R Rosenberg skrev: ↑30. jul 2026, 11:22Oprykkerne fra Odense henter den tidligere AaB'er Thomasberg som ny træner.
Havde vi hentet ham i Randers dengang, var vi aldrig rykket ned første gang - og dermed næppe heller anden gang.
Men næ nej, vi ville ikke betale, selvom han var klar, så vi ville hellere have spændende talenter som Friis, Hiljemark, Menno etc. AaB classic - hvis ikke andre spænder ben for os, skal vi nok losse os selv i løgene.
Jeg er helt enig med dig i at en væsentlig del af vores deroute startede post Cifuentes og den pinlige proces som vi kørte med først Thomasberg og derefter med Friis. Vi kan kun gisne om hvor vi havde stået hvis man fra starten havde betalt det som Thomasberg kostede (og som vi i sidste ende endte med at betale for Friis), men det er da i hvert fald ikke helt ude i hampen at antage, at en faglig kompetent og prøvet træner som Thomasberg havde skabt et mere stabilt AaB hold. Havde vi fået den aftale lukket fra start, ville han desuden have haft en hel vinteroptakt til at arbejde med holdet. I stedet fik vi Friis ind efter at forårssæsonen var startet. Samtidig havde vores troværdighed lidt et alvorligt knæk.
Vi er blevet for the meget amatør klub..
Det var lige netop pga sådanne situationer, at man ville have VAR. Når lortet ikke kan levere det, det burde, så er der altså ikke nogen grund til at bevare det.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."