Trøjestørrelse teenager

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
haghdk
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Trøjestørrelse teenager

Indlæg af haghdk » 28. apr 2026, 11:08

Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".

Hun vil gerne have en AaB-trøje (far er stolt) og tænker derfor hun skal have en Bertil-trøje - MEN, hvilken størrelse vil I andre med teenagebørn anbefale hun skal have? Hun er forholdsvis høj, omkring 160, og relativt slank.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Re: Trøjestørrelse teenager

Indlæg af Jakobsen » 28. apr 2026, 11:22

haghdk skrev:
28. apr 2026, 11:08
Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".

Hun vil gerne have en AaB-trøje (far er stolt) og tænker derfor hun skal have en Bertil-trøje - MEN, hvilken størrelse vil I andre med teenagebørn anbefale hun skal have? Hun er forholdsvis høj, omkring 160, og relativt slank.
Teenagestørrelser vil jeg ikke kloge mig på, men jeg vil klart anbefale at købe i Shoppen på stadion. Synes generelt Macron trøjer er en størrelse over hvad jeg normalt bruger. Jeg bruger normalt medium, men hopper jeg i en medium AaB trøje ser det værre ud end Macron gjorde på Milan Makaric.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Nordens Paris

Indlæg af Meelsen » 28. apr 2026, 11:55

haghdk skrev:

Dejligt at høre passionen går videre til næste generation! Som @Jakobsen skriver, så kig endelig forbi AaB Shoppen på fredag, så sørger vi for at finde den helt rette størrelse - og hjælper også gerne med tryk på trøjen. Der vil fortsat være 20% på sæsonens spillertøjskollektion til kampen fredag.

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 28. apr 2026, 12:00

Meelsen skrev:
28. apr 2026, 11:55
haghdk skrev:

Dejligt at høre passionen går videre til næste generation! Som @Jakobsen skriver, så kig endelig forbi AaB Shoppen på fredag, så sørger vi for at finde den helt rette størrelse - og hjælper også gerne med tryk på trøjen. Der vil fortsat være 20% på sæsonens spillertøjskollektion til kampen fredag.
Tak for begge svar! Vi kigger forbi shoppen! 👍

lucaspalm
Miniput
Miniput

Indlæg af lucaspalm » 13. maj 2026, 09:59

Jeg tænker at XS eller måske S nok vil passe bedst med den højde og en slank kropsbygning 😄
Fodboldtrøjer kan godt virke lidt store i virkeligheden, så hvis den også skal kunne bruges lidt længere frem, kan det måske være smart at gå en smule op i størrelse. Og det er altså ret fedt, at hun allerede er så stor AaB- og Bertil-fan

haghdk
Landshold
Landshold

Indlæg af haghdk » 13. maj 2026, 10:34

lucaspalm skrev:
13. maj 2026, 09:59
Jeg tænker at XS eller måske S nok vil passe bedst med den højde og en slank kropsbygning 😄
Fodboldtrøjer kan godt virke lidt store i virkeligheden, så hvis den også skal kunne bruges lidt længere frem, kan det måske være smart at gå en smule op i størrelse. Og det er altså ret fedt, at hun allerede er så stor AaB- og Bertil-fan
Hun fik en størrelse S der passer perfekt. Vi fik hjælp af de meget kompetente mennesker i AaB-shoppen på stadion. Hun er meget glad for den. 😄

Besvar