Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".
Hun vil gerne have en AaB-trøje (far er stolt) og tænker derfor hun skal have en Bertil-trøje - MEN, hvilken størrelse vil I andre med teenagebørn anbefale hun skal have? Hun er forholdsvis høj, omkring 160, og relativt slank.
Trøjestørrelse teenager
Re: Trøjestørrelse teenager
Teenagestørrelser vil jeg ikke kloge mig på, men jeg vil klart anbefale at købe i Shoppen på stadion. Synes generelt Macron trøjer er en størrelse over hvad jeg normalt bruger. Jeg bruger normalt medium, men hopper jeg i en medium AaB trøje ser det værre ud end Macron gjorde på Milan Makaric.haghdk skrev: ↑28. apr 2026, 11:08Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".
Hun vil gerne have en AaB-trøje (far er stolt) og tænker derfor hun skal have en Bertil-trøje - MEN, hvilken størrelse vil I andre med teenagebørn anbefale hun skal have? Hun er forholdsvis høj, omkring 160, og relativt slank.
RAUS RAUS SSE!
Dejligt at høre passionen går videre til næste generation! Som @Jakobsen skriver, så kig endelig forbi AaB Shoppen på fredag, så sørger vi for at finde den helt rette størrelse - og hjælper også gerne med tryk på trøjen. Der vil fortsat være 20% på sæsonens spillertøjskollektion til kampen fredag.haghdk skrev: ↑28. apr 2026, 11:08Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Tak for begge svar! Vi kigger forbi shoppen!Meelsen skrev: ↑28. apr 2026, 11:55Dejligt at høre passionen går videre til næste generation! Som @Jakobsen skriver, så kig endelig forbi AaB Shoppen på fredag, så sørger vi for at finde den helt rette størrelse - og hjælper også gerne med tryk på trøjen. Der vil fortsat være 20% på sæsonens spillertøjskollektion til kampen fredag.haghdk skrev: ↑28. apr 2026, 11:08Jeg er begyndt at have min 13-årige datter med på stadion, noget som hun er blevet ret vild med. Hun er så også blevet kæmpe fan af Bertil Grønkjær, faktisk så meget at hun til kampen mod Køge spurgte mig "Er det Bertil der står".
Jeg tænker at XS eller måske S nok vil passe bedst med den højde og en slank kropsbygning 
Fodboldtrøjer kan godt virke lidt store i virkeligheden, så hvis den også skal kunne bruges lidt længere frem, kan det måske være smart at gå en smule op i størrelse. Og det er altså ret fedt, at hun allerede er så stor AaB- og Bertil-fan
Fodboldtrøjer kan godt virke lidt store i virkeligheden, så hvis den også skal kunne bruges lidt længere frem, kan det måske være smart at gå en smule op i størrelse. Og det er altså ret fedt, at hun allerede er så stor AaB- og Bertil-fan
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Hun fik en størrelse S der passer perfekt. Vi fik hjælp af de meget kompetente mennesker i AaB-shoppen på stadion. Hun er meget glad for den.lucaspalm skrev: ↑13. maj 2026, 09:59Jeg tænker at XS eller måske S nok vil passe bedst med den højde og en slank kropsbygning