Hvorfor hade FCM 2

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar

Re: Hvorfor hade FCM 2

Indlæg af Frygah » 18. maj 2015, 12:41

Hovedet skrev:
Frygah skrev:
Hovedet skrev: Jeg kan nu heller ikke lade være med bare at være en lille smule misundelig. FCM melder omgående ambitiøst ud i forhold til næste sæson og vil helt tydeligt ikke ende som den døgnflue, vi desværre må erkende, at vi selv bliver efter en strålende sæson.
Jeg kan ærligt sige jeg ikke er en gran misundelig over for deres udmeldinger. Jeg er heller ikke misundelig på steroide-tossen der pumper sig med alverdens kemikalier, for at se smart ud.

Jeg ved godt der er mange der kalder AaB uambitiøse og kedelige, men jeg er 100% overbevist om at alle mand i AaB er drønambitiøse og arbejder stenhårdt. De behøver bare ikke melde det ud hele tiden og igen. Og samtidig tager man faktisk ansvar for økonomien og for den udvikling klubben er igang med. Og det er ikke en 2-årig udviklingstrategi, men en mangeårig satsning, der vel i Danmark er den der minder mest om det vi har set Dortmund præstere i Tyskland (Sorry BIF).

I øvrigt er begrebet døgnflue håbløst, da det i min verden netop er det man sikrer sig imod på lang sigt, ved ikke at kaste 40-70 millioner kroner efter spillere man i realiteten ikke har råd til, på baggrund af 1 god sæson. Døgnfluer er vel nærmere det vi har præsteret når vi har købt dyrt ind, blevet mestre, haft drønende underskud og derefter ikke kunne præstere godt nok. Men fodboldfans er desværre et utålmodigt folkefærd.

I øvrigt er der vel intet der siger at FCM i næste sæson på nogen måde lever op til deres egne forventninger - Og hvad gør de så, udover at suge på Benhams millioner?
Næ, de skal ganske rigtigt præstere i næste sæson, men har dog intentioner om at gøre det. Jeg kan nu også sagtens følge dine ord langt henad vejen, og vi kan jo have en tendens til at glemme, hvor skrækkelig en situation AaB egentlig kommer fra. Jeg er en lille smule misundelig (med streg under lille smule), i en erkendelse af at de her kunstgreb, som FCM og BIF foretager sig, heller ikke er holdbare i det lange løb.
Jeg tror nu også AaB havde intentionen om at gøre det, dog uden at behøve at melde det så voldsomt ud. Og så i øvrigt uden at have økonomi til de store forbedringer.

Og jo, det er da sjovt at kunne købe en Pusic til hvormange millioner de nu købte ham for. Det samme med Dahlin osv. Og jeg synes også nogle gange vi får for få spillere ind i et transfervindue. En Nomvete, Winsnes, Prica eller lignende ville sgu være fedt at få. Men jeg tror virkelig vi må væbne os med tålmodighed, og indse at vi har en periode hvor den slags ikke bliver det vi får at se når AaB agerer på transfermarkedet.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 18. maj 2015, 13:15

Hovedet skrev:en erkendelse af at de her kunstgreb, som FCM og BIF foretager sig, heller ikke er holdbare i det lange løb.
Jamen når vi ser på fortidens synder så er det svært at være unig med dig. MEN...Benham er så vidt jeg ved ikke en filantrop der lige pludselig har forelsket sig i et tilfældigt dansk fodboldhold. I hvert fald antager jeg, at han har kastet sig ud i det her med profit for øje - hvor utroligt det end måtte synes.

Ja, I kan godt samle underkæben op fra bordet men det er den præmis jeg tror der ligger bag Benhams investering i FCM. For hvad skulle ellers være hans motiv? Han har jo allerede gang i et langt mere spændende fodboldprojekt på hans hjemegn.

Der er vel kun én dansk klub der har været en god investering. Den er også ejet af en privatperson og det er selvfølgelig FCN.

Jeg vil antage at hans håb omkring en profit ligger i det samme som FCN gjorde. Kvalificere sig til et europæisk gruppespil og sælge profilerne til nogle høje priser. Sisto alene kan jo trække en pokkers masse millioner ned i klubkassen. Jeg tror det er rent spin når der bliver talt om at investere endnu mere i truppen end der kommer ind ved salg.

Og så lige en svada til sidst. Lad nu FCM være FCM - på godt og ondt. Jeg kan ved gud ikke se det ville have været bedre om FCK var blevet danske mestre. Jeg ved ikke om der ligger sådan en bonderøvsfølelse bag, at vi i AaB helst skal være det eneste provins mesterskabsalternativ til FCK/BIF. Og så er man lidt forsmået når FCM nu fuldstændig smadrer alt og alle gennem en hel sæson. Så lyder det som om at nogle gerne vil have sat en kunstnerisk værdi på et mesterskab og iiiiiiihhh altså, der var vi lige en tand bedre. Og hvis ikke FCM kommer i et europæisk gruppespil nu, så var AaB alligevel bedre ha ha. Jeg kan heller ikke se at det har NOGEN som helst betydning hvor og hvem pengene kommer fra. Hvad betydning har det om det er fra en inder, englænder, dansker eller nogle aktionærer?
AaB vandt mesterskabet på 'vores' måde. Det var utroligt flot at se en masse danske talenter overraske i en sæson hvor ALT gik op i en højere enhed.
FCM har også lagt en langsigtet strategi med akademi osv. og de fik så noget kapital til sidst og vandt på deres måde.
Hvorfor gøre det til en konkurrence om hvilket mesterskab var 'flottest'. Det giver ingen mening.
Jeg syntes bare det er fedt at se FCN, AaB og FCM vinde mesterskaber på trods af mastodonten FCK som pumper LANGT flere penge i deres fodboldhold.
For det giver mig håb om at AaB engang igen gør det 'umulige' og står med mesterskabspokalen. [Svada slut]

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 18. maj 2015, 13:23

Patmand skrev:
Hovedet skrev:en erkendelse af at de her kunstgreb, som FCM og BIF foretager sig, heller ikke er holdbare i det lange løb.
Jamen når vi ser på fortidens synder så er det svært at være unig med dig. MEN...Benham er så vidt jeg ved ikke en filantrop der lige pludselig har forelsket sig i et tilfældigt dansk fodboldhold. I hvert fald antager jeg, at han har kastet sig ud i det her med profit for øje - hvor utroligt det end måtte synes.

Ja, I kan godt samle underkæben op fra bordet men det er den præmis jeg tror der ligger bag Benhams investering i FCM. Men hvad skulle ellers være hans motiv? Han har jo allerede gang i et langt mere spændende fodboldprojekt på hans hjemegn.

Der er vel kun én dansk klub der har været en god investering. Den er også ejet af en privatperson og det er selvfølgelig FCN.

Jeg vil antage at hans håb omkring en profit ligger i det samme som FCN gjorde. Kvalificere sig til et europæisk gruppespil og sælge profilerne til nogle høje priser. Sisto alene kan jo trække en pokkers masse millioner ned i klubkassen. Jeg tror det er rent spin når der bliver talt om at investere endnu mere i truppen end der kommer ind ved salg.

Og så lige en svada til sidst. Lad nu FCM være FCM - på godt og ondt. Jeg kan ved gud ikke se det ville have været bedre om FCK var blevet danske mestre. Jeg ved ikke om der ligger sådan en bonderøvsfølelse bag, at vi i AaB helst skal være det eneste provins mesterskabsalternativ til FCK/BIF. Og så er man lidt forsmået når FCM nu fuldstændig smadrer alt og alle gennem en hel sæson. Så lyder det som om at nogle gerne vil have sat en kunstnerisk værdi på et mesterskab og iiiiiiihhh altså, der var vi lige en tand bedre. Og hvis ikke FCM kommer i et europæisk gruppespil nu, så var AaB alligevel bedre ha ha. Jeg kan heller ikke se at det har NOGEN som helst betydning hvor og hvem pengene kommer fra. Hvad betydning har det om det er fra en inder, englænder, dansker eller nogle aktionærer?
AaB vandt mesterskabet på 'vores' måde. Det var utroligt flot at se en masse danske talenter overraske i en sæson hvor ALT gik op i en højere enhed.
FCM har også lagt en langsigtet strategi med akademi osv. og de fik så noget kapital til sidst og vandt på deres måde.
Hvorfor gøre det til en konkurrence om hvilket mesterskab var 'flottest'. Det giver ingen mening.
Jeg syntes bare det er fedt at se FCN, AaB og FCM vinde mesterskaber på trods af mastodonten FCK som pumper LANGT flere penge i deres fodboldhold.
For det giver mig håb om at AaB engang igen gør det 'umulige' og står med mesterskabspokalen. [Svada slut]

Jeg tror nu de fleste godt ville kunne unde et mesterskab til Hobro, Sønderjyske eller Esbjerg fremfor københavnerne og de usmagelige indavlede landmænd fra FCM. Det handler ikke om en bonderøvsfølelse, tværtimod handler det om at FCM's mentalitet og selvopfattelse ligger SÅ langt fra vores at vi ikke har nogen relation til dem what-so-ever.
Samtidig tror jeg også at størstedelen af AaB fans hader Brøndby og hellere se der slået end de fleste modstandere. Og de er så vidt jeg ved ikke jyder.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 18. maj 2015, 14:28

Jeg vil nu til hver en tid hellere se FCM end Brøndby som mester. For førstnævntes vedkommende ligger der trods alt også noget reelt og kontinuerligt arbejde bag. Benthams millioner er jo i høj grad anvendt til at fastholde en spillertrup og så supplere den med et par klassespillere, hvorimod Brøndbys model ene og alene er baseret på en masse braldren op og indkøb til højre og venstre.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 18. maj 2015, 14:58

Hovedet skrev:Jeg vil nu til hver en tid hellere se FCM end Brøndby som mester. For førstnævntes vedkommende ligger der trods alt også noget reelt og kontinuerligt arbejde bag. Benthams millioner er jo i høj grad anvendt til at fastholde en spillertrup og så supplere den med et par klassespillere, hvorimod Brøndbys model ene og alene er baseret på en masse braldren op og indkøb til højre og venstre.
Jeg er skræmmende nok enig. Havde aldrig set mig selv hade en klub mere end Brøndby men de er godt nok forlængst overhalet.

I det mindste kan jeg ha' respekt for Brøndbys fans og deres historik som topklub i Danmark. FCM kan jeg ikke finde en eneste positiv ting at pege på. Deres landmandsfans, Glenn og Steinlein, deres manglende respekt for alle omkring dem, deres sugardaddy, Bach Bak Back. Nej ellers tak.

Frygah
Allstar
Allstar

Indlæg af Frygah » 18. maj 2015, 15:01

Hovedet skrev:Jeg vil nu til hver en tid hellere se FCM end Brøndby som mester. For førstnævntes vedkommende ligger der trods alt også noget reelt og kontinuerligt arbejde bag. Benthams millioner er jo i høj grad anvendt til at fastholde en spillertrup og så supplere den med et par klassespillere, hvorimod Brøndbys model ene og alene er baseret på en masse braldren op og indkøb til højre og venstre.
Altså, er der så stor forskel på om man får hjælp til at fastholde 4-5 spillere som ellers ville være solgt fordi man leger Luksusfælden gone wild, og så i øvrigt køber ind for 20+ millioner oveni, end at gøre hvad BIF har gjort, at købe massivt ind?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Imer
2. div
2. div

Indlæg af Imer » 18. maj 2015, 15:03

Hvor er det kawt!
Kaptajn Bach Bak holder en tale for fansene efter gårsdagens sejr. Hele herligheden sluttes selvfølgelig af med et trefoldigt hip hip hurra - publikum elsker det.
Hvad fanden er det for noget gøgl, mand?

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 18. maj 2015, 15:09

Nu var svadaen mest henvendt til dem der har travlt med at nedgøre FCM's mesterskab. Jeg er med på at Glen er ernormt kaw at se og høre på, men mesterskabet er yderst fortjent. Og i øvrigt endnu et bevis på hvor elendige de faktisk er i FCK til at forvalte det klart største budget i Superligaen til stor moro for resten af fodbold Danmark.

Men angående Benham. Er det ikke med profit for øje han har investeret i FCM?
Ellers har jeg da misforstået noget. Mig bekendt har han ikke noget tilhørsforhold til Herning/Danmark. Jeg har opfattelsen af det er 100% business.
For mig er det interessante ved hans investering derfor, hvad er hans exit strategi? Har han tænkt sig et løbende afkast eller skal fortjenesten komme når han engang afhænder sine aktier.

Hovedet
Allstar
Allstar

Indlæg af Hovedet » 18. maj 2015, 15:11

Forza skrev:
Jeg er skræmmende nok enig. Havde aldrig set mig selv hade en klub mere end Brøndby men de er godt nok forlængst overhalet.

I det mindste kan jeg ha' respekt for Brøndbys fans og deres historik som topklub i Danmark. FCM kan jeg ikke finde en eneste positiv ting at pege på. Deres landmandsfans, Glenn og Steinlein, deres manglende respekt for alle omkring dem, deres sugardaddy, Bach Bak Back. Nej ellers tak.
Jeg tror nu, du har misforstået mit indlæg en smule. Ja, jeg har faktisk endnu mindre tilovers for Brøndby end for FCM :-)

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 18. maj 2015, 15:32

Patmand skrev: For mig er det interessante ved hans investering derfor, hvad er hans exit strategi? Har han tænkt sig et løbende afkast eller skal fortjenesten komme når han engang afhænder sine aktier.
FCM skal fungere som satellitklub til Brentford FC når/hvis den kommer i premier league. Den sportslige ledelse af Brentford og FCM er allerede samlet under Rasmus Ankersen.

Premier Leauge klubber har et problem ved at de ikke længere har et andethold, men det vil Brentford jo have i FCM, perfekt sted for spillere der ikke slår igennem eller først skal slå igennem senere.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 18. maj 2015, 15:34

Jeg tror ikke planen er han skal tjene store penge på FCM, men at det skal fungere som forsøgskanin for Brentford. Kan man få systemet til at fungere i Danmark med at købe gode spillere fra obskure markeder til billige penge, så kan det vel i teorien også fungere i England, hvor det pludselig er noget dyrere at være med i det sjove selskab. Benham har penge, men han er ikke så rig at han på nogen måder kan konkurrere med PL klubberne økonomisk, og så man jo prøve noget andet. Jeg følger ikke så meget med i PL længere, men mit indtryk er at beløb i omegnen af 50-100 millioner for en spiller egentlig er meget normalt, og så rækker 2-3 milliarder (eller hvor meget han er god for) jo ikke langt, selvom det er mange penge er det jo ikke i nærheden af hvad nogle af ejerne i PL er gode for.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 18. maj 2015, 15:43

Hovedet skrev:
Forza skrev:

Jeg tror nu, du har misforstået mit indlæg en smule. Ja, jeg har faktisk endnu mindre tilovers for Brøndby end for FCM :-)
Det har jeg vist ja - så er jeg skræmmende nok - uenig ;)

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 18. maj 2015, 15:46

Provst i Brovst skrev:
Patmand skrev: For mig er det interessante ved hans investering derfor, hvad er hans exit strategi? Har han tænkt sig et løbende afkast eller skal fortjenesten komme når han engang afhænder sine aktier.
FCM skal fungere som satellitklub til Brentford FC når/hvis den kommer i premier league. Den sportslige ledelse af Brentford og FCM er allerede samlet under Rasmus Ankersen.

Premier Leauge klubber har et problem ved at de ikke længere har et andethold, men det vil Brentford jo have i FCM, perfekt sted for spillere der ikke slår igennem eller først skal slå igennem senere.
Det er selvfølgelig et udemærket bud på hvad han vil med FCM. Rasmus Ankersen er i hvert fald blevet en form for link mellem de to klubber.
Jeg ved dog ikke om det nogensinde har fungeret i praksis andre steder. Derfor kan det sagtens være bagtanken med ejerskabet af FCM.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Indlæg af doukas » 18. maj 2015, 15:58

Provst i Brovst skrev:

Men, hvorfor så ikke bare leje ud til lavere rangerende klubber i England (som de fleste hold allerede nu gør i PrL). Hvad er fidusen i at sende dem til DK?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Indlæg af Alexis » 18. maj 2015, 16:02

Patmand skrev: Men angående Benham. Er det ikke med profit for øje han har investeret i FCM?
Ellers har jeg da misforstået noget. Mig bekendt har han ikke noget tilhørsforhold til Herning/Danmark. Jeg har opfattelsen af det er 100% business.
For mig er det interessante ved hans investering derfor, hvad er hans exit strategi? Har han tænkt sig et løbende afkast eller skal fortjenesten komme når han engang afhænder sine aktier.
Jo det er med profit for øje han har investeret i FCM. Men det er bare ikke i FCM profitten skal komme fra. FCM er en testkanin, for deres smartodds system. FCM er bare prøveklud for Brentford, og hele projektet handler om at teste hvor meget han egentlig kan stole på resultaterne fra smartodds analyserne. Det egentlige overskud skal skabes i smartodds værdi, og på Brentfords oprykning til PL. Når smartodds er fuldt testet i løbet af den årrække det nu tager, så er Benham ude af FCM. Og han ved jo godt at han kommer til at tabe 100 millioner på sin investering, lige meget om den lykkedes eller ej, men det er lige meget for ham, for den værdi kan han få mange gange igen i Brentford

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Indlæg af Provst i Brovst » 18. maj 2015, 16:07

doukas skrev:
Provst i Brovst skrev:

Men, hvorfor så ikke bare leje ud til lavere rangerende klubber i England (som de fleste hold allerede nu gør i PrL). Hvad er fidusen i at sende dem til DK?
Fordi FCM er under kontrol af Brentfords sportslige ledelse, ligesom et rigtigt andethold ville være, sportsdirektøren er jo den samme. Brentford vil kunne følge deres spillere i detaljer og sikre de får den type træning som de ønsker og spilletid.

Derudover er FCM også promotion for databasen.

EDIT: Så er det også en anden type fodbold der spilles i DK end i de lavere engelske rækker.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
jacobmax
Lilleput
Lilleput

Indlæg af jacobmax » 18. maj 2015, 16:30

Tror I har fat i meget af det rigtige. En anden ting Benham har nævnt flere gange, er de mere lempelige regler vedrørende ikke-EU spillere, som nærmest er umulige at hente til England, med mindre der er tale om verdensstjerner. Med Midtjylland har han mulighed for at teste databasen i forhold til mere eksotiske markeder.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. maj 2015, 17:42

Der er for mig ingen tvivl om at alt hvad Benham gør, drejer sig om Smartodds. Det er det som er produktet, og de klubber han ejer er først og fremmest værktøjer som skal bruges til at skabe Smartodds ,som et gennemtestet og verificeret produkt med en mulig fremtidig værdi på ekstremt store tal.

Jeg tror ikke som sådan at Benham går efter at hive fortjeneste direkte ud af hverken Brentford eller FCM, han har i bund og grund købt sig til en kombination af reklame og produkttest, som hele verden løbende kan følge. Den del må jeg sige at jeg synes er genial, uanset om klubbernes succes i sidste ende reelt skyldes Smartodds, så er det dælme svært at argumentere imod, den dag man sælges programmet som det der gav lille Brentford oprykning til Premier League, eller lille ukendte FCM deres første danske mesterskab... For sælges, det skal det naturligvis. Benham er professionel gambler, og han ved vel bedre end nogen, hvor meget hans produkt kan være værd i de kredse, den dag han har bevist hvor perfekt det fungerer via sine fodboldklubbers succes.

- Er jeg iøvrigt den eneste der morer mig (og undres en smule) over hvordan FCM spillerne har fejret det mesterskab hele natten som endnu ikke er deres?

Selvfølgelig taber FCM næppe de sidste 4 kampe samtidig med at FCK vinder deres, men det er dog ikke et scenarie som er så langt ude at det ikke kan lade sig gøre, og da slet ikke når spillerne får lov til at drikke sig så meget i hegnet at mindst én spiller skulle have misset dagens træning fordi han lå og sov branderten ud et eller andet sted på anlægget. Jeg synes sgu det er morsomt, især sammenholdt med at Glen i dag har udtalt at han fik en enkelt øl, men så tog hjem for at se kampen igen og forberede sig mod næste kamp, fordi det er vigtigt for den mentalitet de vil have.

Nu ER de selvfølgelig ikke så vant til at fejre de har vundet noget i Herning, men et lille velment råd kunne vi da godt give videre, vi der har en del mere erfaring med den slags:

Vent med at fejre du har vundet noget til du rent faktisk har vundet det! :)

- Og nå ja, selvfølgelig er det mesterskab FCM med stor sandsynlighed vinder allerede i næste runde fuldt fortjent, det er der næppe to meninger om, selvom FCM gør deres bedste for at få det til at lyde anderledes. Personligt ser jeg frem til endnu flere tåkrummende udtalelser fra verdens dårligste vinder-Glen... vidste man ikke bedre skulle man tro det var et udtryk for en pæn portion mindreværd, når man føler det er tvingende nødvendigt at fremhæve sig selv yderligere og nedgøre andre, i sejrens stund - thumbs up for det Riddersholm.

Brugeravatar
jacobmax
Lilleput
Lilleput

Indlæg af jacobmax » 18. maj 2015, 17:59

Jesper Schmidt skrev:- Og nå ja, selvfølgelig er det mesterskab FCM med stor sandsynlighed vinder allerede i næste runde fuldt fortjent, det er der næppe to meninger om, selvom FCM gør deres bedste for at få det til at lyde anderledes. Personligt ser jeg frem til endnu flere tåkrummende udtalelser fra verdens dårligste vinder-Glen... vidste man ikke bedre skulle man tro det var et udtryk for en pæn portion mindreværd, når man føler det er tvingende nødvendigt at fremhæve sig selv yderligere og nedgøre andre, i sejrens stund - thumbs up for det Riddersholm.
AaB-spillere hånede FCM-træner:
"Riddersholm, du vinder aldrig guld, gjaldede ud i katakomberne under Nordjyske Arena, og dermed fortsatte AaB-spillerne i samme skure, som da Danmarks Radio i sidste weekend sendte direkte fra en rasteplads ved Nørre Aaby, da guldvinderne var på vej retur til Aalborg fra Slagelse."
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 831942.ece

Og Rasmus Thelander var heller ikke for fin, da jeres spillere vandt, for en i øvrigt plagieret, jubelscene:
"Så vandt vi endnu engang Glen"

Kan ikke forstå I tager det så nært, det er da bare lidt lir :)

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. maj 2015, 18:13

jacobmax skrev:
Jesper Schmidt skrev:- Og nå ja, selvfølgelig er det mesterskab FCM med stor sandsynlighed vinder allerede i næste runde fuldt fortjent, det er der næppe to meninger om, selvom FCM gør deres bedste for at få det til at lyde anderledes. Personligt ser jeg frem til endnu flere tåkrummende udtalelser fra verdens dårligste vinder-Glen... vidste man ikke bedre skulle man tro det var et udtryk for en pæn portion mindreværd, når man føler det er tvingende nødvendigt at fremhæve sig selv yderligere og nedgøre andre, i sejrens stund - thumbs up for det Riddersholm.
AaB-spillere hånede FCM-træner:
"Riddersholm, du vinder aldrig guld, gjaldede ud i katakomberne under Nordjyske Arena, og dermed fortsatte AaB-spillerne i samme skure, som da Danmarks Radio i sidste weekend sendte direkte fra en rasteplads ved Nørre Aaby, da guldvinderne var på vej retur til Aalborg fra Slagelse."
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 831942.ece

Og Rasmus Thelander var heller ikke for fin, da jeres spillere vandt, for en i øvrigt plagieret, jubelscene:
"Så vandt vi endnu engang Glen"

Kan ikke forstå I tager det så nært, det er da bare lidt lir :)
Jeg synes snarere det virker til at have prikket godt og grundigt til Glens mindreværd, med tanke på alt det "lir" han har følt det har været nødvendigt at komme af med det sidste døgns tid... alle de ting der har ligget og boblet for at komme ud og eksploderet da han endelig følte han var god nok fordi han rent faktisk har vundet...eller...nå nej, han har jo ikke vundet noget endnu, kun fejret det VIL ske :)

EDIT: Iøvrigt var der rigtigt god grund til at køre lidt på Glen efter de måneder sidste vinter, hvor Glen stort set ikke kunne sige en sætning uden den indeholdt ordet "guld", og efterfølgende ikke kunne åbne munden uden der kom undskyldninger ud...

Besvar