Jeg tror nu også AaB havde intentionen om at gøre det, dog uden at behøve at melde det så voldsomt ud. Og så i øvrigt uden at have økonomi til de store forbedringer.Hovedet skrev:Næ, de skal ganske rigtigt præstere i næste sæson, men har dog intentioner om at gøre det. Jeg kan nu også sagtens følge dine ord langt henad vejen, og vi kan jo have en tendens til at glemme, hvor skrækkelig en situation AaB egentlig kommer fra. Jeg er en lille smule misundelig (med streg under lille smule), i en erkendelse af at de her kunstgreb, som FCM og BIF foretager sig, heller ikke er holdbare i det lange løb.Frygah skrev:Jeg kan ærligt sige jeg ikke er en gran misundelig over for deres udmeldinger. Jeg er heller ikke misundelig på steroide-tossen der pumper sig med alverdens kemikalier, for at se smart ud.Hovedet skrev: Jeg kan nu heller ikke lade være med bare at være en lille smule misundelig. FCM melder omgående ambitiøst ud i forhold til næste sæson og vil helt tydeligt ikke ende som den døgnflue, vi desværre må erkende, at vi selv bliver efter en strålende sæson.
Jeg ved godt der er mange der kalder AaB uambitiøse og kedelige, men jeg er 100% overbevist om at alle mand i AaB er drønambitiøse og arbejder stenhårdt. De behøver bare ikke melde det ud hele tiden og igen. Og samtidig tager man faktisk ansvar for økonomien og for den udvikling klubben er igang med. Og det er ikke en 2-årig udviklingstrategi, men en mangeårig satsning, der vel i Danmark er den der minder mest om det vi har set Dortmund præstere i Tyskland (Sorry BIF).
I øvrigt er begrebet døgnflue håbløst, da det i min verden netop er det man sikrer sig imod på lang sigt, ved ikke at kaste 40-70 millioner kroner efter spillere man i realiteten ikke har råd til, på baggrund af 1 god sæson. Døgnfluer er vel nærmere det vi har præsteret når vi har købt dyrt ind, blevet mestre, haft drønende underskud og derefter ikke kunne præstere godt nok. Men fodboldfans er desværre et utålmodigt folkefærd.
I øvrigt er der vel intet der siger at FCM i næste sæson på nogen måde lever op til deres egne forventninger - Og hvad gør de så, udover at suge på Benhams millioner?
Og jo, det er da sjovt at kunne købe en Pusic til hvormange millioner de nu købte ham for. Det samme med Dahlin osv. Og jeg synes også nogle gange vi får for få spillere ind i et transfervindue. En Nomvete, Winsnes, Prica eller lignende ville sgu være fedt at få. Men jeg tror virkelig vi må væbne os med tålmodighed, og indse at vi har en periode hvor den slags ikke bliver det vi får at se når AaB agerer på transfermarkedet.