Ja, det er utroligt som en træners opførsel smitter af på bænk, spillere og tilskuere. Der er et enormt fokus på dommeren når AGF spiller, og det kan da godt være at det lægger en smule pres på dommerne, men mest af alt fjerner det spillernes fokus fra det der foregår på banen, og jeg tror ikke på det gør noget godt for præstationerne. Jeg er så glad for at det ikke er stilen i AaB, kan faktisk ikke huske vi har haft en træner, som har haft overdreven fokus på dommernes præstationer?
Superligaen 2020/2021
Re: Superligaen 2020/2021
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Helt enig. Det passer meget godt til stilen i AGF og har også inficeret alle deres ungdomshold. De går alle sammen og taler om hvor "voldsomt" det hele skal være og den slags.Pastorius skrev: ↑4. maj 2021, 10:52Ja, det er utroligt som en træners opførsel smitter af på bænk, spillere og tilskuere. Der er et enormt fokus på dommeren når AGF spiller, og det kan da godt være at det lægger en smule pres på dommerne, men mest af alt fjerner det spillernes fokus fra det der foregår på banen, og jeg tror ikke på det gør noget godt for præstationerne. Jeg er så glad for at det ikke er stilen i AaB, kan faktisk ikke huske vi har haft en træner, som har haft overdreven fokus på dommernes præstationer?
Det er selvfølgelig et tveægget sværd. På den ene side flytter det fokus væk fra fodboldspillet, hvilket kan give kampe som den vi så i går. På den anden side skaber det noget sammenhold og kampgejst i truppen, som kan flytte bjerge. Og indtil videre har det jo været ganske langtidsholdbart i modsætning til fx José Mourinho, der i mange klubber har kørt lidt samme stil.
Lige en opdatering på hvad en eventuel pokalsejr til SønderjyskE vil betyde for vores muligheder for at komme i conference-league.
Hvis de vinder over Randers OG bliver nr. 7, mens vi bliver nr. 8, så skal vi spille mod nr. 4 i to kampe om at komme i det hersens confernce league.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-i-europa
Hvis de vinder over Randers OG bliver nr. 7, mens vi bliver nr. 8, så skal vi spille mod nr. 4 i to kampe om at komme i det hersens confernce league.
- Trickster
- Superliga

- Favoritspiller: Lynge Jakobsen
- Geografisk sted: Aalborg
Hvor læser du, at Europa Playoff-kampen spilles over to kampe? Det plejer kun at være over én kamp, og holdet fra mesterskabsspillet har hjemmebane.Sønderhof skrev: ↑5. maj 2021, 15:43Lige en opdatering på hvad en eventuel pokalsejr til SønderjyskE vil betyde for vores muligheder for at komme i conference-league.
Hair is not a right: it´s a privilege!
Det læser jeg ingen steder. Troede bare det var sådan det var, men nu du nævner det, så kan jeg godt huske at det er over én kamp.Trickster skrev: ↑5. maj 2021, 16:12Hvor læser du, at Europa Playoff-kampen spilles over to kampe? Det plejer kun at være over én kamp, og holdet fra mesterskabsspillet har hjemmebane.Sønderhof skrev: ↑5. maj 2021, 15:43Lige en opdatering på hvad en eventuel pokalsejr til SønderjyskE vil betyde for vores muligheder for at komme i conference-league.
-
Mogens
- Allstar

- Favoritspiller: Mig selv
- Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk
Jeg synes faktisk, at det er meget sjovt. Altså ikke sådan med tårer ned ad kinderne, men lidt tø hø. Fischer er frygtelig at se på (og faktisk også at høre på/læse om), så hvorfor ikke lave lidt gas med ham?
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14
95-99-08-14
Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Men denne gang gik tingene så AaBs vej, og vi bevares vores føring i slutspillet, om end der jo også er pres fra både OB og Vejle nu. Jeg tror nu, det bliver et spørgsmål mellem AaB og SønderjyskE.
Jeg er ret overbevist om, at vi besejrer Horsens næste søndag i Aalborg i et komplet rodet slutspil, hvor 5 af de 6 hold har fået næsten lige mange point. I øvrigt en overraskelse, at netop Lyngby er blevet sat af i den grad. Havde I spurgt mig efter 2-2-kampen i april, ville jeg have karakteriseret Lyngby som slutspillets stærkeste hold.
Jeg er ret overbevist om, at vi besejrer Horsens næste søndag i Aalborg i et komplet rodet slutspil, hvor 5 af de 6 hold har fået næsten lige mange point. I øvrigt en overraskelse, at netop Lyngby er blevet sat af i den grad. Havde I spurgt mig efter 2-2-kampen i april, ville jeg have karakteriseret Lyngby som slutspillets stærkeste hold.
Det er helt sikkert også en mulighed. Jeg tror indtil videre på, at der findes en løsning på det stadionejerskab, som jeg forstår er en knast for potentielle nye ejere. Jeg tror også på, at de nok skal komme tilbage selv hvis det går galt. Ungdomsafdelingen er stadig af høj kvalitet, så deres spillerrekruttering alene burde sende dem tilbage til 1. division i løbet af et par år.Pastorius skrev: ↑9. maj 2021, 16:40Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
- Elvis lever
- Superliga

- Geografisk sted: Don Ø land. Ca.533 skridt fra Stafetten
Det vil være en overraskelse, taget i betragtning, at byggeri af et nyt stadion forventes at blive sendt i udbud inden sommerferien. Friends of Lyngby, som ejer klubben forventes, at være en af byderne.Pastorius skrev: ↑9. maj 2021, 16:40Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
Hvis du er så pisse utilfreds, så køb en aktie og tag til generalforsamlingen.
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Det lyder spændende Pastorius. Er der en ny udvikling vedr. Friends of Lyngby's engagement i klubben?Pastorius skrev: ↑9. maj 2021, 16:40Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
Jeg havde misset at kommunalbetyrelsen havde sendt stadion i udbud. Havde kun set artiklen et par dage før om et ultimatum fra Friends og Lyngby for at lægge pres på. Så går der nok en sæson mere før de går konkurs.Legum Magister skrev: ↑10. maj 2021, 17:28Det lyder spændende Pastorius. Er der en ny udvikling vedr. Friends of Lyngby's engagement i klubben?Pastorius skrev: ↑9. maj 2021, 16:40Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Spændende med Viborg tilbage i superligaen. Måske er det bare Kenneth Stenild-kampen, men har altid nydt kampene mod Viborg - uforudsigelig men mest glæde.
De ligner dog en returbillet. Men de har en god blanding unge og gamle og et nyere trænernavn, så der vil nok være noget at se på. Specielt glæder jeg mig til at se Lars Kramer i forsvaret, jeg tror, at han er rigtig god.
De ligner dog en returbillet. Men de har en god blanding unge og gamle og et nyere trænernavn, så der vil nok være noget at se på. Specielt glæder jeg mig til at se Lars Kramer i forsvaret, jeg tror, at han er rigtig god.
- FlæskeFrank
Set fra et AaB fan perspektiv er det super at have fået både Viborg og Silkeborg op. Det er to fede awayture, som vi forhåbentlig må komme på i næste sæson. Læg dertil at begge har en vis historisk rivalisering med AaB, og at begge byder på gode forhold (stadion, bane osv.). Af egoistiske grunde hernede fra det sydlige Danmark havde jeg dog også gerne taget Esbjerg op.FlæskeFrank skrev: ↑11. maj 2021, 09:15Spændende med Viborg tilbage i superligaen. Måske er det bare Kenneth Stenild-kampen, men har altid nydt kampene mod Viborg - uforudsigelig men mest glæde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Legum Magister
- Landshold

- Favoritspiller: Sir Stanley Matthews
Fair nok. Med al respekt for det engagement, som investorerne hidtil har lagt i Lyngby, kan jeg sagtens se, at du får ret. Der plejer sjældent at gå lang tid mellem bataljerne på de indre linjer i klubben, og så har de det evige problem, at de ikke kan tiltrække nok tilskuere (selv uden Covid-19) til at gøre forretningen rentabel.Pastorius skrev: ↑10. maj 2021, 18:27Jeg havde misset at kommunalbetyrelsen havde sendt stadion i udbud. Havde kun set artiklen et par dage før om et ultimatum fra Friends og Lyngby for at lægge pres på. Så går der nok en sæson mere før de går konkurs.Legum Magister skrev: ↑10. maj 2021, 17:28Det lyder spændende Pastorius. Er der en ny udvikling vedr. Friends of Lyngby's engagement i klubben?Pastorius skrev: ↑9. maj 2021, 16:40Jeg tror Lyngby starter i danmarksserien næste sæson.jonas386 skrev: ↑9. maj 2021, 16:25Fuldstændig absurd afslutning, endnu engang, mellem Lyngby og Horsens. Lyngby var gode i 20 minutter, hvor Horsens igen var ved at smide en tre-måls føring. Lyngby skal vi nok få at se igen snart, hvis de kører samme stil i divisionen til næste år. Horsens er jeg mere tvivlende over for. De falder godt nok hurtigt sammen efter de ellers gør det fint.
Uden at vide noget om hvad egenfinansieringen er på stadion-delen, så er priserne på byggeretsmeter eksploderet i den seneste periode i Københavns-området.Legum Magister skrev: ↑11. maj 2021, 20:40Fair nok. Med al respekt for det engagement, som investorerne hidtil har lagt i Lyngby, kan jeg sagtens se, at du får ret. Der plejer sjældent at gå lang tid mellem bataljerne på de indre linjer i klubben, og så har de det evige problem, at de ikke kan tiltrække nok tilskuere (selv uden Covid-19) til at gøre forretningen rentabel.
Der er sådan lige umiddelbart ret mange penge at hente, også selvom de ikke skulle få lov til at maxe ejendomsdelen ud.
Så jeg tror nu nok at de skal få bygget det stadion. Det er lidt en blandet landhandel i Friends of Lyngby, men der sidder da i hvert fald en håndfuld, der har rigeligt med kapital til at holde liv i klubben.
OBs nye træner bliver Andreas Alm.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ob- ... -af-hcken/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Ham foreslog jeg for nogle år siden til AaB.Hanga skrev: ↑15. maj 2021, 12:40OBs nye træner bliver Andreas Alm.
Siden da er det gået lidt mere op og ned for ham. Häcken har store millionoverskud pga. Gothia Cup, og har derfor skruet noget op for blusset siden han kom til, men der rygtes om oprør i spillertruppen mod ham under indledningen på denne sæson.
Det må også betyde at de (også) fik en kurv af Gustafsson.
Er der store overskud at hente fra som arrangør af Gothia Cup, eller hvordan skal det forstås? Smart set af dem i så fald.Julgranen skrev: ↑15. maj 2021, 13:08Ham foreslog jeg for nogle år siden til AaB.Hanga skrev: ↑15. maj 2021, 12:40OBs nye træner bliver Andreas Alm.
Siden da er det gået lidt mere op og ned for ham. Häcken har store millionoverskud pga. Gothia Cup, og har derfor skruet noget op for blusset siden han kom til, men der rygtes om oprør i spillertruppen mod ham under indledningen på denne sæson.
Det må også betyde at de (også) fik en kurv af Gustafsson.
Häckens resultater de seneste sæsoner med Häcken er jo ganske pæne, til gengæld er de kommet elendigt fra start i den nye sæson og ligger sidst.
Spændende om han er manden der kan løfte OB. En klub der i endnu større grad end AaB er billedet på en traditionsklub, der er blevet fanget i middelmådigheden og hvor al udvikling lader til at være gået i stå. Det er godt nok længe siden at de har lignet en klub, der skal være med hvor det er sjovt.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14