Brøndby

Her debatteres alt om fodbold der ingen direkte relation har til AaB.
Besvar
Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 14:14

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
Kenneth K skrev:Hvor er det rystende, at Jan Bech Andersen har overlevet det seneste døgn, og at det ender med at være Thomas Frank, som må gå.

Den klub er kilde til evig lol.
Det er da rimelig logisk. Hvordan skulle det ellers hænge sammen?
Det kunne bestemt ikke ende på andre måder end at Frank tog sit tøj og gik, men kan Jan Bech blive siddende i ledelsen gennem den shitstorm der venter? Foreløbig har vi hørt nærmest det modsatte, nemlig at han og næstformanden kommer endnu tættere på den daglige ledelse, men kan klubben overleve det? Det er jo ikke en sag som bare lige forsvinder og bliver en fodnote - sikkert tværtimod. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer flere konsekvenser end hvad vi allerede har set, og sagen ikke ruller videre mindst hele foråret.

Mit bud er at Jan Bech kommer til at trække sig fra ledelsen i løbet af de kommende måneder, det tror jeg er den eneste måde hvorpå de kan undgå hele lortet brænder sammen, og den kommer til at stå på "Det nye Brøndby ver. 10-11-12 stykker".

Jeg skal så meget have hamstret popcorn!!!
At han, Jan Bech, overlever dette, sætter jo netop en fed-fed streg under klubbens økonomiske situation og set-up. Det samme ville være tilfældet var det sket i det midtjyske. Sidder du på en dyr restaurant og har ædt og drukket hele aften og der kun er en der har råd til at betale regningen, så beder du ham ikke om at gå ad helvede til.
Hvis han ikke overlever, så forsvinder Brøndby også. Så heldige tror jeg ikke på vi er.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Brøndby

Indlæg af NIN » 9. mar 2016, 14:15

Jesper Schmidt skrev:
NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:
Kenneth K skrev:Hvor er det rystende, at Jan Bech Andersen har overlevet det seneste døgn, og at det ender med at være Thomas Frank, som må gå.

Det kunne bestemt ikke ende på andre måder end at Frank tog sit tøj og gik, men kan Jan Bech blive siddende i ledelsen gennem den shitstorm der venter? Foreløbig har vi hørt nærmest det modsatte, nemlig at han og næstformanden kommer endnu tættere på den daglige ledelse, men kan klubben overleve det? Det er jo ikke en sag som bare lige forsvinder og bliver en fodnote - sikkert tværtimod. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer flere konsekvenser end hvad vi allerede har set, og sagen ikke ruller videre mindst hele foråret.

Mit bud er at Jan Bech kommer til at trække sig fra ledelsen i løbet af de kommende måneder, det tror jeg er den eneste måde hvorpå de kan undgå hele lortet brænder sammen, og den kommer til at stå på "Det nye Brøndby ver. 10-11-12 stykker".

At han, Jan Bech, overlever dette, sætter jo netop en fed-fed streg under klubbens økonomiske situation og set-up. Det samme ville være tilfældet var det sket i det midtjyske. Sidder du på en dyr restaurant og har ædt og drukket hele aften og der kun er en der har råd til at betale regningen, så beder du ham ikke om at gå ad helvede til.
Nej, jeg mener bestemt ikke han bliver væltet eller bedt om at gå, men jeg tror simpelthen ikke at han kommer til at forsvare overfor sin indre Brøndbyfan at kunne blive siddende, når det her eskalerer, og det tror jeg helt bestemt det kommer til... nu har assistenttræneren iøvrigt også sagt op, med svadaen "Mine grænser er overtrådt i forhold til de værdier, jeg har."
Det er jo det der gør det så underholdene. Og omvendt er nye ansigter og folk der går eller bliver sparket på vestegnen jo mere business as usual end det omvendte. Det her må du jo ikke glemme, er en gylden muligheden for BIF at lancere et nyt-nyt-nyt Brøndby. Tilbage til rødderne igen-igen. Vent og se.

Og ja, enig, gu' er det problematisk, men det er Oscar der betaler regningerne og synes han ikke det er sjovt (og det gør han ikke uden for døren) så skal de gule ud på Halmtorvet og finde en anden sugar-daddy...og kan de det?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. mar 2016, 14:22

Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.

Men alt er jo i spil, og gud hvor ville man gerne være en flue på væggen internt i Brøndby den kommende tid, det bliver altså sjaaawt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 14:25

Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.

Men alt er jo i spil, og gud hvor ville man gerne være en flue på væggen internt i Brøndby den kommende tid, det bliver altså sjaaawt.
Han virker ikke som en mand der både smider indflydelse og penge på samme tid. Udover det han har smidt, så koster den seneste garanti ham vel 50 mill mere, for slet ikke at tale om, hvis Agger skal forlænges.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 14:29

På Twitter siger rygterne MO til sommer. Det kunne måske godt have passet - i går.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 9. mar 2016, 14:39

Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.

Alt er muligt når det kommer til Brøndby. Personligt tror jeg det vil være vanskeligt for ham, at indtage en tilbagetrukken rolle, nu han har været i forreste række. Især når man lægger så mange penge som tilfældet er her for et stykke legetøj. Tvangsægteskabet understregers jo også tydeligt af det faktum, at han fortsat sidder hvor han gør efter det han har gjort. Det er jo komplet vanvittigt. Men uha en forpestet stemning der må være i den klub. Lige fra ledelse, til spillere, stab osv. Og held og lykke med at tiltrække nye spillere og Auri i øvrigt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 14:42

NIN skrev:

Alt er muligt når det kommer til Brøndby. Personligt tror jeg det vil være vanskeligt for ham, at indtage en tilbagetrukken rolle, nu han har været i forreste række. Især når man lægger så mange penge som tilfældet er her for et stykke legetøj. Tvangsægteskabet understregers jo også tydeligt af det faktum, at han fortsat sidder hvor han gør efter det han har gjort. Det er jo komplet vanvittigt. Men uha en forpestet stemning der må være i den klub. Lige fra ledelse, til spillere, stab osv. Og held og lykke med at tiltrække nye spillere og Auri i øvrigt.
Ja, Auri har de kastet godt. Det her kan ende med at blive Hobros redning :-)

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... dt/5986872

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 14:47

Pastorius skrev:

Han virker ikke som en mand der både smider indflydelse og penge på samme tid. Udover det han har smidt, så koster den seneste garanti ham vel 50 mill mere, for slet ikke at tale om, hvis Agger skal forlænges.
Det var så 80.

https://t.co/rbRar55kZ3

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 9. mar 2016, 14:51

Økonomien skal de ikke tænke på: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... r-til-bif/

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. mar 2016, 14:56

NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
NIN skrev:
Jesper Schmidt skrev:
Pastorius skrev:

Nej, jeg mener bestemt ikke han bliver væltet eller bedt om at gå, men jeg tror simpelthen ikke at han kommer til at forsvare overfor sin indre Brøndbyfan at kunne blive siddende, når det her eskalerer, og det tror jeg helt bestemt det kommer til... nu har assistenttræneren iøvrigt også sagt op, med svadaen "Mine grænser er overtrådt i forhold til de værdier, jeg har."
Det er jo det der gør det så underholdene. Og omvendt er nye ansigter og folk der går eller bliver sparket på vestegnen jo mere business as usual end det omvendte. Det her må du jo ikke glemme, er en gylden muligheden for BIF at lancere et nyt-nyt-nyt Brøndby. Tilbage til rødderne igen-igen. Vent og se.

Og ja, enig, gu' er det problematisk, men det er Oscar der betaler regningerne og synes han ikke det er sjovt (og det gør han ikke uden for døren) så skal de gule ud på Halmtorvet og finde en anden sugar-daddy...og kan de det?
Jeg er tilbøjelig til at give jer ret, men i det hele taget er det jo nærmest umuligt at se en vej ud af det her, jeg synes alle veje ser umulige ud...men hey, det gør det jo ikke mindre underholdende.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 9. mar 2016, 14:56

Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... by/5987394

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 9. mar 2016, 15:07

gravballe skrev:Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...

Han er god for op mod 2 mia., så at han har smidt 200 mio. i Brøndby rører ham nok ikke sådan helt vildt...
Aalborg BK 1885!

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 9. mar 2016, 15:22

Søgaard skrev:
gravballe skrev:Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...

Han er god for op mod 2 mia., så at han har smidt 200 mio. i Brøndby rører ham nok ikke sådan helt vildt...
Der så alligevel 10% i løbet af hvad 2-3 år ? :money:

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime

Indlæg af Jesper Schmidt » 9. mar 2016, 15:26

Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 9. mar 2016, 15:33

Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
Var jeg fan af klubben så ville jeg ikke være glad for, at han flytter helt ind i den daglige ledelse. Han virker impulsiv til en helt ekstrem grad. En direktørfyring efter tre måneder. Hvad kan have gjort på den tid?

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 9. mar 2016, 15:40

Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
Historien er rig på mennesker med gode intensioner og katastrofale følger.

For tiden? Hvornår har det senest gjort det?

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Kontakt:

Brøndby

Indlæg af Pastorius » 9. mar 2016, 15:42

Man bliver ikke så rig på så kort tid med et ego, der kan overbevises om at andre kan gøre det lige så godt som en selv.

Eksil
Allstar
Allstar

Indlæg af Eksil » 9. mar 2016, 15:45

Pastorius skrev:
Man bliver ikke så rig på så kort tid med et ego, der kan overbevises om at andre kan gøre det lige så godt som en selv.
Tror som sådan han er en fin fyr. Han er bare alt for impulsiv og så fodboldspillere og råstoffer ikke helt det samme at handle med. Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Indlæg af le Cid » 9. mar 2016, 15:46

Eksil skrev:Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.
Nej - det er da herre-nemt! Man skal bare bruge en PC og så lige Brenhams fantastiske program! :-P
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Kontakt:

Indlæg af NIN » 9. mar 2016, 15:47

Eksil skrev:
Pastorius skrev:
Tror som sådan han er en fin fyr. Han er bare alt for impulsiv og så fodboldspillere og råstoffer ikke helt det samme at handle med. Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.
Vrøvl. Du skal bare have et computerprogram.

Besvar