Hvis han ikke overlever, så forsvinder Brøndby også. Så heldige tror jeg ikke på vi er.NIN skrev:At han, Jan Bech, overlever dette, sætter jo netop en fed-fed streg under klubbens økonomiske situation og set-up. Det samme ville være tilfældet var det sket i det midtjyske. Sidder du på en dyr restaurant og har ædt og drukket hele aften og der kun er en der har råd til at betale regningen, så beder du ham ikke om at gå ad helvede til.Jesper Schmidt skrev:Det kunne bestemt ikke ende på andre måder end at Frank tog sit tøj og gik, men kan Jan Bech blive siddende i ledelsen gennem den shitstorm der venter? Foreløbig har vi hørt nærmest det modsatte, nemlig at han og næstformanden kommer endnu tættere på den daglige ledelse, men kan klubben overleve det? Det er jo ikke en sag som bare lige forsvinder og bliver en fodnote - sikkert tværtimod. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer flere konsekvenser end hvad vi allerede har set, og sagen ikke ruller videre mindst hele foråret.Pastorius skrev:Det er da rimelig logisk. Hvordan skulle det ellers hænge sammen?Kenneth K skrev:Hvor er det rystende, at Jan Bech Andersen har overlevet det seneste døgn, og at det ender med at være Thomas Frank, som må gå.
Den klub er kilde til evig lol.
Mit bud er at Jan Bech kommer til at trække sig fra ledelsen i løbet af de kommende måneder, det tror jeg er den eneste måde hvorpå de kan undgå hele lortet brænder sammen, og den kommer til at stå på "Det nye Brøndby ver. 10-11-12 stykker".
Jeg skal så meget have hamstret popcorn!!!
Brøndby
Brøndby
- NIN
- Allstar

- Favoritspiller: Glenn Hoddle
- Geografisk sted: Vestbyen
- Kontakt:
Re: Brøndby
Det er jo det der gør det så underholdene. Og omvendt er nye ansigter og folk der går eller bliver sparket på vestegnen jo mere business as usual end det omvendte. Det her må du jo ikke glemme, er en gylden muligheden for BIF at lancere et nyt-nyt-nyt Brøndby. Tilbage til rødderne igen-igen. Vent og se.Jesper Schmidt skrev:Nej, jeg mener bestemt ikke han bliver væltet eller bedt om at gå, men jeg tror simpelthen ikke at han kommer til at forsvare overfor sin indre Brøndbyfan at kunne blive siddende, når det her eskalerer, og det tror jeg helt bestemt det kommer til... nu har assistenttræneren iøvrigt også sagt op, med svadaen "Mine grænser er overtrådt i forhold til de værdier, jeg har."NIN skrev:At han, Jan Bech, overlever dette, sætter jo netop en fed-fed streg under klubbens økonomiske situation og set-up. Det samme ville være tilfældet var det sket i det midtjyske. Sidder du på en dyr restaurant og har ædt og drukket hele aften og der kun er en der har råd til at betale regningen, så beder du ham ikke om at gå ad helvede til.Jesper Schmidt skrev:Det kunne bestemt ikke ende på andre måder end at Frank tog sit tøj og gik, men kan Jan Bech blive siddende i ledelsen gennem den shitstorm der venter? Foreløbig har vi hørt nærmest det modsatte, nemlig at han og næstformanden kommer endnu tættere på den daglige ledelse, men kan klubben overleve det? Det er jo ikke en sag som bare lige forsvinder og bliver en fodnote - sikkert tværtimod. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer flere konsekvenser end hvad vi allerede har set, og sagen ikke ruller videre mindst hele foråret.Pastorius skrev:Det er da rimelig logisk. Hvordan skulle det ellers hænge sammen?Kenneth K skrev:Hvor er det rystende, at Jan Bech Andersen har overlevet det seneste døgn, og at det ender med at være Thomas Frank, som må gå.
Mit bud er at Jan Bech kommer til at trække sig fra ledelsen i løbet af de kommende måneder, det tror jeg er den eneste måde hvorpå de kan undgå hele lortet brænder sammen, og den kommer til at stå på "Det nye Brøndby ver. 10-11-12 stykker".
Og ja, enig, gu' er det problematisk, men det er Oscar der betaler regningerne og synes han ikke det er sjovt (og det gør han ikke uden for døren) så skal de gule ud på Halmtorvet og finde en anden sugar-daddy...og kan de det?
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.
Men alt er jo i spil, og gud hvor ville man gerne være en flue på væggen internt i Brøndby den kommende tid, det bliver altså sjaaawt.
Men alt er jo i spil, og gud hvor ville man gerne være en flue på væggen internt i Brøndby den kommende tid, det bliver altså sjaaawt.
Brøndby
Han virker ikke som en mand der både smider indflydelse og penge på samme tid. Udover det han har smidt, så koster den seneste garanti ham vel 50 mill mere, for slet ikke at tale om, hvis Agger skal forlænges.Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.
Brøndby
På Twitter siger rygterne MO til sommer. Det kunne måske godt have passet - i går.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Alt er muligt når det kommer til Brøndby. Personligt tror jeg det vil være vanskeligt for ham, at indtage en tilbagetrukken rolle, nu han har været i forreste række. Især når man lægger så mange penge som tilfældet er her for et stykke legetøj. Tvangsægteskabet understregers jo også tydeligt af det faktum, at han fortsat sidder hvor han gør efter det han har gjort. Det er jo komplet vanvittigt. Men uha en forpestet stemning der må være i den klub. Lige fra ledelse, til spillere, stab osv. Og held og lykke med at tiltrække nye spillere og Auri i øvrigt.Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.
Brøndby
Ja, Auri har de kastet godt. Det her kan ende med at blive Hobros redning :-)NIN skrev:Alt er muligt når det kommer til Brøndby. Personligt tror jeg det vil være vanskeligt for ham, at indtage en tilbagetrukken rolle, nu han har været i forreste række. Især når man lægger så mange penge som tilfældet er her for et stykke legetøj. Tvangsægteskabet understregers jo også tydeligt af det faktum, at han fortsat sidder hvor han gør efter det han har gjort. Det er jo komplet vanvittigt. Men uha en forpestet stemning der må være i den klub. Lige fra ledelse, til spillere, stab osv. Og held og lykke med at tiltrække nye spillere og Auri i øvrigt.Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... dt/5986872
Brøndby
Det var så 80.Pastorius skrev:Han virker ikke som en mand der både smider indflydelse og penge på samme tid. Udover det han har smidt, så koster den seneste garanti ham vel 50 mill mere, for slet ikke at tale om, hvis Agger skal forlænges.Jesper Schmidt skrev:Han kan vel godt trække sig fra ledelsen uden at gå som storaktionær... indtage en Kasi position i baggrunden, men hvor han i modsætning til Kasi ikke råber op under eget navn. Det er et scenarie jeg godt kan forestille mig bliver virkelighed.
https://t.co/rbRar55kZ3
Økonomien skal de ikke tænke på: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/medi ... r-til-bif/
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg er tilbøjelig til at give jer ret, men i det hele taget er det jo nærmest umuligt at se en vej ud af det her, jeg synes alle veje ser umulige ud...men hey, det gør det jo ikke mindre underholdende.NIN skrev:Det er jo det der gør det så underholdene. Og omvendt er nye ansigter og folk der går eller bliver sparket på vestegnen jo mere business as usual end det omvendte. Det her må du jo ikke glemme, er en gylden muligheden for BIF at lancere et nyt-nyt-nyt Brøndby. Tilbage til rødderne igen-igen. Vent og se.Jesper Schmidt skrev:Nej, jeg mener bestemt ikke han bliver væltet eller bedt om at gå, men jeg tror simpelthen ikke at han kommer til at forsvare overfor sin indre Brøndbyfan at kunne blive siddende, når det her eskalerer, og det tror jeg helt bestemt det kommer til... nu har assistenttræneren iøvrigt også sagt op, med svadaen "Mine grænser er overtrådt i forhold til de værdier, jeg har."NIN skrev:At han, Jan Bech, overlever dette, sætter jo netop en fed-fed streg under klubbens økonomiske situation og set-up. Det samme ville være tilfældet var det sket i det midtjyske. Sidder du på en dyr restaurant og har ædt og drukket hele aften og der kun er en der har råd til at betale regningen, så beder du ham ikke om at gå ad helvede til.Jesper Schmidt skrev:Det kunne bestemt ikke ende på andre måder end at Frank tog sit tøj og gik, men kan Jan Bech blive siddende i ledelsen gennem den shitstorm der venter? Foreløbig har vi hørt nærmest det modsatte, nemlig at han og næstformanden kommer endnu tættere på den daglige ledelse, men kan klubben overleve det? Det er jo ikke en sag som bare lige forsvinder og bliver en fodnote - sikkert tværtimod. Jeg bliver overrasket hvis der ikke kommer flere konsekvenser end hvad vi allerede har set, og sagen ikke ruller videre mindst hele foråret.Pastorius skrev:Det er da rimelig logisk. Hvordan skulle det ellers hænge sammen?Kenneth K skrev:Hvor er det rystende, at Jan Bech Andersen har overlevet det seneste døgn, og at det ender med at være Thomas Frank, som må gå.
Og ja, enig, gu' er det problematisk, men det er Oscar der betaler regningerne og synes han ikke det er sjovt (og det gør han ikke uden for døren) så skal de gule ud på Halmtorvet og finde en anden sugar-daddy...og kan de det?
Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... by/5987394
Han er god for op mod 2 mia., så at han har smidt 200 mio. i Brøndby rører ham nok ikke sådan helt vildt...gravballe skrev:Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...
Aalborg BK 1885!
Der så alligevel 10% i løbet af hvad 2-3 år ?Søgaard skrev:Han er god for op mod 2 mia., så at han har smidt 200 mio. i Brøndby rører ham nok ikke sådan helt vildt...gravballe skrev:Han er igang med at smide 80m i klubben, så han ryger ingen steder...
-
Jesper Schmidt
- Halftime

Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
Var jeg fan af klubben så ville jeg ikke være glad for, at han flytter helt ind i den daglige ledelse. Han virker impulsiv til en helt ekstrem grad. En direktørfyring efter tre måneder. Hvad kan have gjort på den tid?Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Historien er rig på mennesker med gode intensioner og katastrofale følger.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
For tiden? Hvornår har det senest gjort det?
Brøndby
Man bliver ikke så rig på så kort tid med et ego, der kan overbevises om at andre kan gøre det lige så godt som en selv.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
Tror som sådan han er en fin fyr. Han er bare alt for impulsiv og så fodboldspillere og råstoffer ikke helt det samme at handle med. Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.Pastorius skrev:Man bliver ikke så rig på så kort tid med et ego, der kan overbevises om at andre kan gøre det lige så godt som en selv.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.
Nej - det er da herre-nemt! Man skal bare bruge en PC og så lige Brenhams fantastiske program! :-PEksil skrev:Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- NIN
- Allstar

- Kontakt:
Vrøvl. Du skal bare have et computerprogram.Eksil skrev:Tror som sådan han er en fin fyr. Han er bare alt for impulsiv og så fodboldspillere og råstoffer ikke helt det samme at handle med. Indkøb af spillere er pisse svært for at sige det lige ud.Pastorius skrev:Man bliver ikke så rig på så kort tid med et ego, der kan overbevises om at andre kan gøre det lige så godt som en selv.Jesper Schmidt skrev:Jeg tror altså det er en misforståelse at tro Oscar har hældt penge i Brøndby for sin egen skyld, eller for at få magten. Jeg er ikke i tvivl om at han i bund og grund ønsker Brøndby det bedste... selv om det ikke går skidegodt at få det til at blive ført ud i livet for tiden.