Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
bedstefar
Landshold
Landshold
Indlæg: 940
Tilmeldt: 20. sep 2017, 15:09

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af bedstefar » 20. jul 2025, 11:54

RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Intet at have det i, men få ham nu sendt videre for de 20 mil og halvdelen skal bruges på to nye angribere/kantspillere. John skal nok blive en gevinst, men vi er simpelthen for tynde på de positioner. FInd noget sydamerikansk, en som kan sætte en mand og har det ekstra flair i sit spil.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kasper » 20. jul 2025, 12:24

RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2025, 12:44

Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Super. Så bare endnu en gang mundlort fra Facebook folket..

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 20. jul 2025, 12:52

Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
Ja! Men hvad havde vi forventet? Han skabte sig også i Esbjerg for at komme herop.

Jeg håber virkelig at han sælges inden vinduet lukker - og at pengene bruges på forstærkninger.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kasper » 20. jul 2025, 13:04

RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 12:44
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Super. Så bare endnu en gang mundlort fra Facebook folket..
Ja, det mener jeg.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af AlbertE » 20. jul 2025, 14:05

Kasper skrev:
20. jul 2025, 13:04
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 12:44
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Super. Så bare endnu en gang mundlort fra Facebook folket..
Ja, det mener jeg.
synes heller ikke man kan sætter en finger på hans engagement i kampen, jeg er stadig pisse frustreret over han smed det anfører bind på den måde han gjorde hvor det røg i medierne før ledelsen havde fået besked... men synes nu nok han løb meter osv men han var lige så ringe som 90% af de andre spillere på banen.

Numsebums
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14. jul 2025, 15:11
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Numsebums » 20. jul 2025, 17:02

Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk

Numsebums
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14. jul 2025, 15:11
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Numsebums » 20. jul 2025, 17:02

Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk

Numsebums
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 14. jul 2025, 15:11
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Numsebums » 20. jul 2025, 17:04

Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 823
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af DarkHorse9000 » 20. jul 2025, 17:09

Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det er jo også spillerne der er blevet løjet for, og jeg forstår udemærket de har problemer med præstere i den nuværende situation.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2025, 17:17

Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Samme kilde som sidst? #detbliverengoddagimorgen

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af troelsh » 20. jul 2025, 17:22

RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 17:17
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Samme kilde som sidst? #detbliverengoddagimorgen
:D :D :D

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 20. jul 2025, 17:28

Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Dennis Nielsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1068
Tilmeldt: 23. okt 2015, 10:07

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Dennis Nielsen » 20. jul 2025, 17:45

Forza skrev:
20. jul 2025, 17:28
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24
Forza skrev:
20. jul 2025, 07:45
Forleden var det fremme at Ross pga. nedrykningen har en frikøbsklausul på 5 mio.

Kæmpe gave hvis nogen vil betale det. Han har intet at gøre i AaB’s startopstilling.

Mathias Jørgensen håber jeg også vi får solgt. Den måde han fralagde sig alt ansvar med det anførerbind var skammeligt. Manden har altså selv haft en stor andel i nedrykningen med hans utallige afbrændere.

Holdet skriger på offensive kompetencer. Jørgensen er hurtig, men samtidig enormt udfordret hvis holdene står lavt. Venstrekanten er især udfordret når Ross hverken kan udfordre eller har speed i benene.
Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
Man kan heller ikke bebrejde ham særligt meget.

hvis han fx steg med 100k pr måned og fik en 4 årig kontrakt i Bodø, ville han være økonomisk sikret fremadrettet. Plus de lavere skatter i Norge.

Jeg er med på, at der er en frikøbsklausul, men de fleste mennesker ville være MEGET bitre, hvis de fik frataget en stor økonomisk gevinst.

Lig dertil kamp om mesterskaber, europæisk deltagelse og opfyldelse af mange sportslige ambitioner.

Så kan vi debattere hvilket tillægsord, vi skal koble på Jørgensen...

Jeg synes, det var en kæmpe fejl ikke at sælge ham. De penge kunne vi have brugt og erstattet ham med spillere, der ønsker at være her.

Quetzal
Junior
Junior
Indlæg: 74
Tilmeldt: 27. okt 2019, 18:28

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Quetzal » 20. jul 2025, 18:07

Dennis Nielsen skrev:
20. jul 2025, 17:45
Forza skrev:
20. jul 2025, 17:28
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24


Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
Man kan heller ikke bebrejde ham særligt meget.

hvis han fx steg med 100k pr måned og fik en 4 årig kontrakt i Bodø, ville han være økonomisk sikret fremadrettet. Plus de lavere skatter i Norge.

Jeg er med på, at der er en frikøbsklausul, men de fleste mennesker ville være MEGET bitre, hvis de fik frataget en stor økonomisk gevinst.

Lig dertil kamp om mesterskaber, europæisk deltagelse og opfyldelse af mange sportslige ambitioner.

Så kan vi debattere hvilket tillægsord, vi skal koble på Jørgensen...

Jeg synes, det var en kæmpe fejl ikke at sælge ham. De penge kunne vi have brugt og erstattet ham med spillere, der ønsker at være her.

Fuldstænding på kornet, sådan er de menneskelige mekanismer i en sag som denne. Så kan man svine ham til eller lade være.

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 20. jul 2025, 18:45

Dennis Nielsen skrev:
20. jul 2025, 17:45
Forza skrev:
20. jul 2025, 17:28
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24


Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
Man kan heller ikke bebrejde ham særligt meget.

hvis han fx steg med 100k pr måned og fik en 4 årig kontrakt i Bodø, ville han være økonomisk sikret fremadrettet. Plus de lavere skatter i Norge.

Jeg er med på, at der er en frikøbsklausul, men de fleste mennesker ville være MEGET bitre, hvis de fik frataget en stor økonomisk gevinst.

Lig dertil kamp om mesterskaber, europæisk deltagelse og opfyldelse af mange sportslige ambitioner.

Så kan vi debattere hvilket tillægsord, vi skal koble på Jørgensen...

Jeg synes, det var en kæmpe fejl ikke at sælge ham. De penge kunne vi have brugt og erstattet ham med spillere, der ønsker at være her.
Enig.. MEN ingen ved noget som helst om Jørgensens engagement i klubben. Mange gætter helt vildt og udleder ting ud fra videoer hvor han smiler for lidt, takker nej til anfører tjansen og sammen med resten af holdet spiller som en klunke pose.. Der famles i blinde for at finde en syndebuk, men i virkeligheden skal problemerne ikke findes i manglende transfers ud..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af R Rosenberg » 20. jul 2025, 18:45

Dennis Nielsen skrev:
20. jul 2025, 17:45
Forza skrev:
20. jul 2025, 17:28
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24


Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
Man kan heller ikke bebrejde ham særligt meget.

hvis han fx steg med 100k pr måned og fik en 4 årig kontrakt i Bodø, ville han være økonomisk sikret fremadrettet. Plus de lavere skatter i Norge.

Jeg er med på, at der er en frikøbsklausul, men de fleste mennesker ville være MEGET bitre, hvis de fik frataget en stor økonomisk gevinst.

Lig dertil kamp om mesterskaber, europæisk deltagelse og opfyldelse af mange sportslige ambitioner.

Så kan vi debattere hvilket tillægsord, vi skal koble på Jørgensen...

Jeg synes, det var en kæmpe fejl ikke at sælge ham. De penge kunne vi have brugt og erstattet ham med spillere, der ønsker at være her.
Just præcis. Det er SSE22, der er bussemændene her, ikke Matti Joe.
Ædruelighedens stemme

abbifar70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. maj 2025, 12:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af abbifar70 » 20. jul 2025, 19:19

Dennis Nielsen skrev:
20. jul 2025, 17:45
Forza skrev:
20. jul 2025, 17:28
Numsebums skrev:
20. jul 2025, 17:04
Kasper skrev:
20. jul 2025, 12:24
RicoBR02 skrev:
20. jul 2025, 10:48
Gamling skrev:
20. jul 2025, 10:24


Ud fra kampen igår ser det desværre ud som MJ er helt stemplet ud mentalt
I sidste sæson var der flere kampe hvor Jørgensen var totalt usynlig men pludselig dukkede op og scorede et mål. Der var ingen der dengang ville sætte spørgsmålstegn ved hans engagement i klubben.. Er det blevet en sandhed herinde og på Facebook, at mj er mentalt fraværende eller har vi noget fakta at have det i?
Frygteligt vrøvl at han ikke var tilstede igår. Har flere vilde tilbageløb og synes generelt ikke der var en finger at sætte på hans indstilling.
Han var ikke god igår, men resten af holdet formår så heller ikke at sætte ham op til noget.
Hvad kamp så du? Han er helt væk - og har fra kilde han ikke gider AaB. HAN vil væk
Det behøver man ikke en kilde på. Det var tydeligt da han smed anførerbindet og alt ansvar i klubben, få måneder efter sin kontraktforlængelse og lønstigning. Sikke en leder.

Håber virkelig de kan skyde har af til en godkendt pris.
Man kan heller ikke bebrejde ham særligt meget.

hvis han fx steg med 100k pr måned og fik en 4 årig kontrakt i Bodø, ville han være økonomisk sikret fremadrettet. Plus de lavere skatter i Norge.

Jeg er med på, at der er en frikøbsklausul, men de fleste mennesker ville være MEGET bitre, hvis de fik frataget en stor økonomisk gevinst.

Lig dertil kamp om mesterskaber, europæisk deltagelse og opfyldelse af mange sportslige ambitioner.

Så kan vi debattere hvilket tillægsord, vi skal koble på Jørgensen...

Jeg synes, det var en kæmpe fejl ikke at sælge ham. De penge kunne vi have brugt og erstattet ham med spillere, der ønsker at være her.
Når man vælger den hurtige gevinst (lønstigning) i en ny kontrakt mod en modbetaling (frikøbsklausul), så hjælper det ikke at opføre sig som et forkælet barn, når det rammer en selv. Det var et sats fra hans side, han medvirkede til at vi rykkede ned, og når regningen så skal betales, vil han ikke være med.

I guder et curlingbarn.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af jonas386 » 20. jul 2025, 19:43

Det er Mathias Jørgensen der selv har valgt at forlænge for et halvt år siden. Han må jo overbevise nordmændene om at hoste op, og alternativt kan han jo levere på banen, så buddene kommer. På den måde er fodbold en meget taknemmelig branche.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af troelsh » 20. jul 2025, 20:01

Interessant nok at se hvordan OB klarer sig denne sæson, de har jo på mange måder taget samme tur som os, det virker bare til de har håndteret det langt bedre, og handlet ind fra en væsentlig højere hylde end os.

Når jeg ser dem spille mod fcm tænker jeg ikke de overhovedet kommer i nedrykningsfare.

Besvar