Jasson blev læst - som så mange andre.Kokkefar skrev: ↑18. jul 2025, 10:13Ja det var han. Det udmøntede sig også i hans hidtil eneste AaB-mål, trods utallige chancer siden.Martino1 skrev: ↑18. jul 2025, 10:10Enig. Han var dælme god i udekampen mod Viborg f.eks. i starten af forrige sæsonKokkefar skrev: ↑18. jul 2025, 10:05Det er sjovt, da AaB spillede træningskamp i Middelfart mod OB sidste sommer, så jeg den sammen med Ydesen. Vi blev enige om, at Jasson lignede en fast starter på 8'eren og én der hurtigt kunne blive en profil - hold op han var god. Han startede også ok i sæsonen som 8'er, men det gik godt nok nedad bakke som sæsonen gik.bonanza skrev: ↑17. jul 2025, 23:48Jasson selvfølgelig. Gardering på kanterne og vel i spil til en af de to 8’ere. Jeg synes han har god energi og fight, men han er jo ikke en kreativ eller særlig dygtig spiller på bolden. Han skal ind når vi mangler energi, for der kan han helt sikkert bidrage med godt presspil. Jeg foretrækker Bomholt på den midtbane der, for selvom han ikke er verdens hurtigste, så har han bare mange kvaliteter.
Jasson, fin for konkurrence, ligner ikke en starter. Klart mere brugbar end Jimenez..
Har nogle udfordringer ift fysisk styrke, ro og overblik. Under lidt pres bliver han ofte overmatchet på fysikken og der mangler ro/overblikket så.
Hvis han lige blev inficeret med lidt "Bomholt-syge", erder bestemt noget over 1 div niveau. Jeg er bare i stor tvivl, om han kan udvikle sig.
Han er nemlig også en af de spillere, der ser ud til, at have fået lidt ekstra tæsk på selvtillids kontoen. Her er han i er slæng med Ross, Jimenez og måske müller



