Trænerjagt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
DGK
2. div
2. div
Indlæg: 219
Tilmeldt: 29. jan 2021, 10:24
Favoritspiller: Søren Evigglad Frederiksen

Re: Trænerjagt

Indlæg af DGK » 28. jul 2025, 17:15

DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:13
Forza skrev:
28. jul 2025, 17:06
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:00
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Er det helt umuligt at tænke at Søren F blir assistent?
Har de ikke arbejdet sammen før.
Forståeligt at der sker omrokeringer - logisk med ny træner
Højer og Søren har jo arbejdet sammen før i Viborg, så det er da oplagt.
Søren Frederiksen stoppet som assistent i 2016, så håber saftsuseme ikke de støver ham af.
Søren Frederiksen er mit første minde om AaB, så af den grund ville jeg elske det :D

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Trænerjagt

Indlæg af R Rosenberg » 28. jul 2025, 17:16

jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Ædruelighedens stemme

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 823
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Trænerjagt

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jul 2025, 17:23

R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 17:25

DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:23
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Trænerjagt

Indlæg af haghdk » 28. jul 2025, 17:26

Er det så ikke kun Pierre Gillo der er tilbage som SSE22 har fået ind? Så har de jo ikke mere tilbage, så må de jo spørge sig selv om det så stadig er interessant.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 17:30

haghdk skrev:
28. jul 2025, 17:26
Er det så ikke kun Pierre Gillo der er tilbage som SSE22 har fået ind? Så har de jo ikke mere tilbage, så må de jo spørge sig selv om det så stadig er interessant.
Er der ikke også efterhånden ryddet op i alle de folk der var på træningsbanen med iPads osv
Siger det uden jeg lige har overblikket - syns bare man var overbefolket på staben

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Trænerjagt

Indlæg af haghdk » 28. jul 2025, 17:32

baresi skrev:
28. jul 2025, 17:30
haghdk skrev:
28. jul 2025, 17:26
Er det så ikke kun Pierre Gillo der er tilbage som SSE22 har fået ind? Så har de jo ikke mere tilbage, så må de jo spørge sig selv om det så stadig er interessant.
Er der ikke også efterhånden ryddet op i alle de folk der var på træningsbanen med iPads osv
Siger det uden jeg lige har overblikket - syns bare man var overbefolket på staben
Jo, og det er det jeg mener. Så har SSE22 jo intet tilbage af det de kom med og ville bruge. Så hvorfor er de her så?

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 823
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Trænerjagt

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jul 2025, 17:34

baresi skrev:
28. jul 2025, 17:25
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:23
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.

Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.

Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.

Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 17:41

DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:34
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:25
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:23
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.

Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.

Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.

Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef træner
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige

Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 823
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Trænerjagt

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jul 2025, 17:57

baresi skrev:
28. jul 2025, 17:41
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:34
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:25
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:23
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.

Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.

Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.

Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef træner
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige

Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning
Ellers må han ringe til Hamrén for et godt råd. Slugte det råt, da han blev ansat. Men det var manglende faglighed, der gjorde han blev trukket tilbage i manegen.
Lader mig gladeligt modbevise.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 18:10

haghdk skrev:
28. jul 2025, 17:32
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:30
haghdk skrev:
28. jul 2025, 17:26
Er det så ikke kun Pierre Gillo der er tilbage som SSE22 har fået ind? Så har de jo ikke mere tilbage, så må de jo spørge sig selv om det så stadig er interessant.
Er der ikke også efterhånden ryddet op i alle de folk der var på træningsbanen med iPads osv
Siger det uden jeg lige har overblikket - syns bare man var overbefolket på staben
Jo, og det er det jeg mener. Så har SSE22 jo intet tilbage af det de kom med og ville bruge. Så hvorfor er de her så?
Ja det kan da ikke være for forretningsen skyld længere for penge kommer de ikke til at tjene de næste mange år og de kan ikke længere bruge AaB som investeringscase til deres fremtidige projekter for det er jo kendt at de på papiret er ude af den daglige drift
Mon ikke det er starten på at de indenfor de næste 6-12 mdr er på vej ud af klubben

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 18:12

DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:57
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:41
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:34
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:25
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:23
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 17:16


Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.

Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
-

Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.


Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest :D
A
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.

Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.

Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.

Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef træner
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige

Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning
Ellers må han ringe til Hamrén for et godt råd. Slugte det råt, da han blev ansat. Men det var manglende faglighed, der gjorde han blev trukket tilbage i manegen.
Lader mig gladeligt modbevise.
Jeg tror da heller ikke han kommer. Tænkte bare at han var på anlægget i dag - Steffen blir træner og aamodt og cassidy færdig i dag med øjeblikkelig virkning
Syns sammentræffet virkede for stort
Vi er nok klogere i morgen på hvordan Steffen Højer ser på tingene

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Trænerjagt

Indlæg af R Rosenberg » 28. jul 2025, 18:16

Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Trænerjagt

Indlæg af baresi » 28. jul 2025, 18:19

R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 18:16
Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.
Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end Jack ;) ;)

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Trænerjagt

Indlæg af Kokkefar » 28. jul 2025, 18:31

Ydesen maner Evigglad i jorden.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Trænerjagt

Indlæg af R Rosenberg » 28. jul 2025, 18:41

baresi skrev:
28. jul 2025, 18:19
R Rosenberg skrev:
28. jul 2025, 18:16
Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.
Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end Jack ;) ;)
Jeg husker primært én ting derfra: Oliver på efter sigende 12 år, der var 2,5 meter høj og ca. en meter over skuldrene.
Ædruelighedens stemme

abbifar70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. maj 2025, 12:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Trænerjagt

Indlæg af abbifar70 » 28. jul 2025, 19:23

Kokkefar skrev:
28. jul 2025, 18:31
Ydesen maner Evigglad i jorden.
Ydesen ved zilch

DarkHorse9000
Landshold
Landshold
Indlæg: 823
Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
Favoritspiller: Oscar Hiljemark

Re: Trænerjagt

Indlæg af DarkHorse9000 » 28. jul 2025, 19:31

:D
DGK skrev:
28. jul 2025, 17:15
DarkHorse9000 skrev:
28. jul 2025, 17:13
Forza skrev:
28. jul 2025, 17:06
baresi skrev:
28. jul 2025, 17:00
jayC skrev:
28. jul 2025, 16:37
Ydesen skriver på X at Cassidy og Aamodt er færdige i klubben..

Var Aamodt ikke hentet ind som transitionstræner i stedet for Wurtz - hvem skal så overtage den rolle ?
Er det helt umuligt at tænke at Søren F blir assistent?
Har de ikke arbejdet sammen før.
Forståeligt at der sker omrokeringer - logisk med ny træner
Højer og Søren har jo arbejdet sammen før i Viborg, så det er da oplagt.
Søren Frederiksen stoppet som assistent i 2016, så håber saftsuseme ikke de støver ham af.
Søren Frederiksen er mit første minde om AaB, så af den grund ville jeg elske det :D
Har Metax-trøjen med Frederiksen nr. 11 bagpå.
Fed spiller!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Trænerjagt

Indlæg af Funky » 28. jul 2025, 20:01

Jeg synes, det er svært at kloge sig alt for meget på, hvad der ligger i fyringen af de to assistent-trænere. Er det utilfredshed med deres arbejde? Er det Højer, som bare har haft som krav at kunne komme med sit eget team? Hvis jeg husker ret, så har Ydesen tidligere indikeret, at det sidstnævnte godt kunne være et element, som fik forhandlinger til at trække lidt ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Trænerjagt

Indlæg af Jakobsen » 28. jul 2025, 20:34

Ydesen siger to gange fyrring i hvert fald. Må ærligt indrømme, at jeg ingen ide om har Cassidys kompetencer. Faktisk mindre end de sidste mange assisttrænere måske lige minus "Havgåsen" fra Norge. Eftersom Cassidy er en ren SSE signing hylder jeg hans afgang. Lige i det her tilfælde er det vigtige, at regerinden falder om så det er vicekirkeminister der ryger. Aamodt har trods alt et lidt mere proven CV fra dansk fodbold, men vel uden at være decideret prangende, men igen er han en SSE opfindelse så er det fint at få ryddet bordet.
Nu har der været en vis debat om det med at investere som fans og hvad det skal bruges til og jeg har selv blandet mig, men vi er hvis allesammen enig om at Peters diktaturet og dets marionetter bare skal ud.
RAUS RAUS SSE!

Besvar