Søren Frederiksen er mit første minde om AaB, så af den grund ville jeg elske detDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:13Søren Frederiksen stoppet som assistent i 2016, så håber saftsuseme ikke de støver ham af.
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Trænerjagt
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 823
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest
A
Re: Trænerjagt
Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.DarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:23-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest![]()
A
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Trænerjagt
Er det så ikke kun Pierre Gillo der er tilbage som SSE22 har fået ind? Så har de jo ikke mere tilbage, så må de jo spørge sig selv om det så stadig er interessant.
Re: Trænerjagt
Er der ikke også efterhånden ryddet op i alle de folk der var på træningsbanen med iPads osv
Siger det uden jeg lige har overblikket - syns bare man var overbefolket på staben
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 957
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Trænerjagt
Jo, og det er det jeg mener. Så har SSE22 jo intet tilbage af det de kom med og ville bruge. Så hvorfor er de her så?
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 823
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:25Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.DarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:23-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest![]()
A
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.
Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.
Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Re: Trænerjagt
Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef trænerDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:34Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:25Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.DarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:23-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest![]()
A
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.
Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.
Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige
Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 823
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
Ellers må han ringe til Hamrén for et godt råd. Slugte det råt, da han blev ansat. Men det var manglende faglighed, der gjorde han blev trukket tilbage i manegen.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:41Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef trænerDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:34Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:25Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.DarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:23-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest![]()
A
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.
Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.
Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige
Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning
Lader mig gladeligt modbevise.
Re: Trænerjagt
Ja det kan da ikke være for forretningsen skyld længere for penge kommer de ikke til at tjene de næste mange år og de kan ikke længere bruge AaB som investeringscase til deres fremtidige projekter for det er jo kendt at de på papiret er ude af den daglige drifthaghdk skrev: ↑28. jul 2025, 17:32Jo, og det er det jeg mener. Så har SSE22 jo intet tilbage af det de kom med og ville bruge. Så hvorfor er de her så?
Mon ikke det er starten på at de indenfor de næste 6-12 mdr er på vej ud af klubben
Re: Trænerjagt
Jeg tror da heller ikke han kommer. Tænkte bare at han var på anlægget i dag - Steffen blir træner og aamodt og cassidy færdig i dag med øjeblikkelig virkningDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:57Ellers må han ringe til Hamrén for et godt råd. Slugte det råt, da han blev ansat. Men det var manglende faglighed, der gjorde han blev trukket tilbage i manegen.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:41Jeg forstår godt hvad du mener men lad os lege med at hæver peger på ham som assistent - så må det være klart fordi han mener han er den rigtige til rollen og kan udføre det han skal som assistent under en chef trænerDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:34Jeg kan godt være nostalgiker, men det der vil simpelthen give mig en smag af opkast i munden.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 17:25Han er jo ikke ny i fodbold verdenen og arbejdede jo sammen med Højer i Viborg - Højer har fingeren på pulsen så handler måske lige så meget om hvilket hold han vil sætte som han ved fungerer og hvor han måske får en assistent han kan regne med.DarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:23-R Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 17:16
Cassidy er også en voldsomt håbløs ansættelse. Nærmest mere elendigt arbejde end Gow og Menno.
Fuck de tyskere altså. Kæmpe idioter.
Højer tænker jeg, kan blive en rigtig god mand. Den er jeg glad for, især i lyset af de navne, der er nævnt.
Og Søren F som assistent sammen med Bo ville være fint. Nordjysk. Godt. Beroligende.
Skal vi ikke have en fagmand ind med fingeren på pulsen? Altså en der har været træner for nyligt.
Godt. Nordjysk. Hvor herre til hest![]()
A
Det er da bedre end at se på cassidy og hvad der ellers har været derude
Jeg hepper sgu på Højer og Søren F - at begge står for træningen onsdag
Højer skal da for pokker vælge en overset fagmand eller et fremadstormende trænertalent fra et af u-landholdene - ikke sin gamle ven fra Viborg.
Det kan godt være Frederiksen er en dygtig træner og det har i så fald skjult godt for hele fodbolddanmark.
Bliver det hele fremragende, æder jeg gerne mine ord.
Ift træner delen så tror jeg sgu at han har så meget ballast at det er som at lære at cykle - man glemmer det ikke bare lige
Men noget er da klart under opsejling siden både cassidy og aamodt er ude med øjeblikkelig virkning
Lader mig gladeligt modbevise.
Syns sammentræffet virkede for stort
Vi er nok klogere i morgen på hvordan Steffen Højer ser på tingene
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Trænerjagt
Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.
Ædruelighedens stemme
Re: Trænerjagt
Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end JackR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:16Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.
Re: Trænerjagt
Ydesen maner Evigglad i jorden.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Trænerjagt
Jeg husker primært én ting derfra: Oliver på efter sigende 12 år, der var 2,5 meter høj og ca. en meter over skuldrene.baresi skrev: ↑28. jul 2025, 18:19Jeg var drenge spiller i B52 og der havde vi satme en god træner - nu er han død den dag i dag men han ville være skarpere end JackR Rosenberg skrev: ↑28. jul 2025, 18:16Jack Cassidy siger alt om SSE22. Man kunne jo lige så godt hente John fra B52 og aflønne ham med tobak og pilsnere - hans CV kan umuligt være dårligere.![]()
![]()
Ædruelighedens stemme
-
DarkHorse9000
- Landshold

- Indlæg: 823
- Tilmeldt: 24. feb 2022, 10:30
- Favoritspiller: Oscar Hiljemark
Re: Trænerjagt
Har Metax-trøjen med Frederiksen nr. 11 bagpå.DGK skrev: ↑28. jul 2025, 17:15Søren Frederiksen er mit første minde om AaB, så af den grund ville jeg elske detDarkHorse9000 skrev: ↑28. jul 2025, 17:13Søren Frederiksen stoppet som assistent i 2016, så håber saftsuseme ikke de støver ham af.![]()
Fed spiller!
Re: Trænerjagt
Jeg synes, det er svært at kloge sig alt for meget på, hvad der ligger i fyringen af de to assistent-trænere. Er det utilfredshed med deres arbejde? Er det Højer, som bare har haft som krav at kunne komme med sit eget team? Hvis jeg husker ret, så har Ydesen tidligere indikeret, at det sidstnævnte godt kunne være et element, som fik forhandlinger til at trække lidt ud.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Trænerjagt
Ydesen siger to gange fyrring i hvert fald. Må ærligt indrømme, at jeg ingen ide om har Cassidys kompetencer. Faktisk mindre end de sidste mange assisttrænere måske lige minus "Havgåsen" fra Norge. Eftersom Cassidy er en ren SSE signing hylder jeg hans afgang. Lige i det her tilfælde er det vigtige, at regerinden falder om så det er vicekirkeminister der ryger. Aamodt har trods alt et lidt mere proven CV fra dansk fodbold, men vel uden at være decideret prangende, men igen er han en SSE opfindelse så er det fint at få ryddet bordet.
Nu har der været en vis debat om det med at investere som fans og hvad det skal bruges til og jeg har selv blandet mig, men vi er hvis allesammen enig om at Peters diktaturet og dets marionetter bare skal ud.
Nu har der været en vis debat om det med at investere som fans og hvad det skal bruges til og jeg har selv blandet mig, men vi er hvis allesammen enig om at Peters diktaturet og dets marionetter bare skal ud.
RAUS RAUS SSE!

