Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tjaeh. Det er nok min umiddelbare reaktion.
Jeg har ikke set ham nok til at vurdere hans talent og evner. Dog tænker jeg, at der er en stor tro på ham og man har sat sig godt ind i hvad man får taget i betragtning, at man kender ham i vinter, men det er nok også et udivillingsprojekt.
Nu sørger vi i øvrigt lige for at vores nye unge ven bliver værelseskammerat med Helenius eller lign. så han ikke ender med at blive kammerchuk med the bad influenceres SSE så inkompetent har prakket os på.
Jeg har ikke set ham nok til at vurdere hans talent og evner. Dog tænker jeg, at der er en stor tro på ham og man har sat sig godt ind i hvad man får taget i betragtning, at man kender ham i vinter, men det er nok også et udivillingsprojekt.
Nu sørger vi i øvrigt lige for at vores nye unge ven bliver værelseskammerat med Helenius eller lign. så han ikke ender med at blive kammerchuk med the bad influenceres SSE så inkompetent har prakket os på.
RAUS RAUS SSE!
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Jeg tillader mig at være noget lunken ved den transfer. Ligner ikke én der bare brænder ligaen af fra dag 1. Jeg synes han var decideret svag i den træningskamp han spillede for os. Men måske man også er pænt farvet af alle de vildskud der har været på transfersiden i de sidste fem år.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Jeg er faktisk rimelig tryg ved den her transfer. Vi ved at John Møller har et godt kendskab til det japanske spillermarked - og man har også fortsat med at følge ham siden februar. Synes ikke en enkelt skidt kamp skal være afgørende. Når det er sagt, så havde jeg selvfølgelig også håbet at han kunne gå direkte ind fra dag 1.andy skrev: ↑28. maj 2026, 10:08Jeg tillader mig at være noget lunken ved den transfer. Ligner ikke én der bare brænder ligaen af fra dag 1. Jeg synes han var decideret svag i den træningskamp han spillede for os. Men måske man også er pænt farvet af alle de vildskud der har været på transfersiden i de sidste fem år.
Lad os lige huske på, hvilken hylde vi befinder os på pt.andy skrev: ↑28. maj 2026, 10:08Jeg tillader mig at være noget lunken ved den transfer. Ligner ikke én der bare brænder ligaen af fra dag 1. Jeg synes han var decideret svag i den træningskamp han spillede for os. Men måske man også er pænt farvet af alle de vildskud der har været på transfersiden i de sidste fem år.
Det vil ikke overraske mig, hvis AaB henter endnu en angriber/kantspiller denne sommer, som er Plug and Play og et mere sikkert kort end Brian Nwadike. Det kommer dog bl.a. an på, om man har tillid til Skovgaard og om man kan få solgt Kelvin John.
En Kasper Andersen fra Å. Fremad kan spille både på kanten og centralt, og vil i vores nuværende situation, være en forstærkning af truppen. På den anden side er det ikke klubbens strategi, at vores unge spillere kommer for langt fra spilletid.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Nyt blod. Vi skal have nye folk ind, ny energi, ny motivation. Jeg skal ikke se på et svagt og opgivende AaB hold i endnu en sæson. Der skal sparkes gang i det, og der skal bygges en harmoni mellem erfaring og talent.
Nyt blod. Vi skal have nye folk ind, ny energi, ny motivation. Jeg skal ikke se på et svagt og opgivende AaB hold i endnu en sæson. Der skal sparkes gang i det, og der skal bygges en harmoni mellem erfaring og talent.
Efter min bedste overbevisning vil Kasper Andersen ikke forstærke os. Han kan ikke spille på kanten, dertil er han for langsom. Derudover har han i den anden halvdel af sæsonen spillet nærmest central midtbane - en meget falsk nier, der trækker ned, når de ikke har bolden og så sender de kanterne afsted, når de erobrer bolden.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 10:24Lad os lige huske på, hvilken hylde vi befinder os på pt.andy skrev: ↑28. maj 2026, 10:08Jeg tillader mig at være noget lunken ved den transfer. Ligner ikke én der bare brænder ligaen af fra dag 1. Jeg synes han var decideret svag i den træningskamp han spillede for os. Men måske man også er pænt farvet af alle de vildskud der har været på transfersiden i de sidste fem år.
Det vil ikke overraske mig, hvis AaB henter endnu en angriber/kantspiller denne sommer, som er Plug and Play og et mere sikkert kort end Brian Nwadike. Det kommer dog bl.a. an på, om man har tillid til Skovgaard og om man kan få solgt Kelvin John.
En Kasper Andersen fra Å. Fremad kan spille både på kanten og centralt, og vil i vores nuværende situation, være en forstærkning af truppen. På den anden side er det ikke klubbens strategi, at vores unge spillere kommer for langt fra spilletid.
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Med de ord John Møller giver ham med på vejen, så ser jeg ham som en udviklingsspiller til at starte med.
Hvis man lykkes med at sælge John, vil jeg tror der kommer en ny 9'er også - og at Skovgaard er fortid. Så vil vi have tre 9'ere. Det skal vi som minimum have.
Hvis man lykkes med at sælge John, vil jeg tror der kommer en ny 9'er også - og at Skovgaard er fortid. Så vil vi have tre 9'ere. Det skal vi som minimum have.
Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Så skal man selvfølgelig udfordre sig selv på om man har set sig uretfærdigt sur på nogle spillere, men jeg vil mene at en Makolli er en dårlig indflydelse på et hold når han gang på gang er slukket og ikke gøre sit arbejde. Jeg vil mene, at en Adedeji er en dårlig indflydelse når han ikke en gang vil bidrage til presset på modstanderens banehalvdel og en type som Jasson der hele tiden lidt fremstår som en tikkende bombe og åbenbart stadig er for glad for at være i byen. Der kan sagntes være andre som også er en dårlig indflydelse, men her har vi hvert fald tre spillere jeg tænker er en dårlig indflydelse på et hold og for to af dems vedkommende er de ikke unge der kan forsvares, men tværtimod nogen der burde gå forrest.
RAUS RAUS SSE!
- andy
- Ynglinge

Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Så skal man selvfølgelig udfordre sig selv på om man har set sig uretfærdigt sur på nogle spillere, men jeg vil mene at en Makolli er en dårlig indflydelse på et hold når han gang på gang er slukket og ikke gøre sit arbejde. Jeg vil mene, at en Adedeji er en dårlig indflydelse når han ikke en gang vil bidrage til presset på modstanderens banehalvdel og en type som Jasson der hele tiden lidt fremstår som en tikkende bombe og åbenbart stadig er for glad for at være i byen. Der kan sagntes være andre som også er en dårlig indflydelse, men her har vi hvert fald tre spillere jeg tænker er en dårlig indflydelse på et hold og for to af dems vedkommende er de ikke unge der kan forsvares, men tværtimod nogen der burde gå forrest.
Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Og så er han blevet kastet rundt mellem stopperpladsen og venstre back. Håber virkelig, at modgangen gør ham stærkere, men som udgangspunkt skal AaB stoppe med at kaste talenterne for løverne så hurtigt, når ikke man har en god nok stamme på holdet med et højere bundniveau.
Generelt synes jeg vi skal passe på med at udlede for meget af de unges spilleres niveau, idet stammen på holdet ikke fungerer.
- andy
- Ynglinge

Det kan du selvfølgelig godt have en pointe i. Synes bare han laver nogle personlige fejl jeg ALDRIG nogensinde har set magen til i den tid jeg har fulgt AaB (Siden '94-'95). Og det er ikke bare én gang det er sket. Det er måske sket 4-5 gange i denne sæson. Generelt er det fejl, som kun kan tilskrives ham og intet har med resten af holdet at gøre - selvom jeg medgiver at stammen er horribelt ringe. Synes han er alt for langt fra skiven.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Og så er han blevet kastet rundt mellem stopperpladsen og venstre back. Håber virkelig, at modgangen gør ham stærkere, men som udgangspunkt skal AaB stoppe med at kaste talenterne for løverne så hurtigt, når ikke man har en god nok stamme på holdet med et højere bundniveau.
Generelt synes jeg vi skal passe på med at udlede for meget af de unges spilleres niveau, idet stammen på holdet ikke fungerer.
Meget enig i den her del. Selvfølgelig skal der også være krav når du er ung og der er ingen fribiletter her, men det hjælper heller ikke at kaste mennesker under uddannelse ind i en rodebutik og bede dem om at tage ansvar. Noel finder da aldrig ud af hvad han skal og ikke skal når man er stopper den ene dag og back den næste. Og hans rutinerede makker er så Makolli, som ikke tager tingene seriøst. Det nytter nok heller ikke, at vores stoppere som Noel og Olsson f.eks. ikke virker super velegnede til den hjernedøde 4-3-3 eller at de får så lidt beskyttelse fra midtbanen hvor man så også hovedkulds hat kastet Bonde ind til nærmest at stå alene med det defensive ansvar. En stor del af grunden til, at vi havde så stort held med at forløse talenter fra 11-14 handler altså ikke kun om at havde meget talentfulde spillere. Det handler lige så meget om, at man var helt afklarede på spillestilen og at man havde en god bund i holdet med Augu, Würtz, Risgård, Wæhler, Curth, Due, Bøgelund mfl.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
RAUS RAUS SSE!
jasson og jubrii er jo natteravne både sammen og hver for sig i byen, olsson render rundt til karneval og fester, jamen kulturen ift. at være en prof fodboldspiller i AaB er skæv. Men desværre ikke noget nyt. Som om det er lidt en hygge lege plads. Kasper Høgh var også helt off. Mærkeligt nogen af dem ikke kan finde retningen i klubben, men må jo pege på at klubben også er elendig til at skabe en troværdig kultur. Aalborg er så lille at klubben sgu godt ved hvem der er useriøse ved siden af banen.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
-
Alpa Chino
- Superliga

De spillere skal bare ud af klubben.baresi skrev: ↑28. maj 2026, 13:30jasson og jubrii er jo natteravne både sammen og hver for sig i byen, olsson render rundt til karneval og fester, jamen kulturen ift. at være en prof fodboldspiller i AaB er skæv. Men desværre ikke noget nyt. Som om det er lidt en hygge lege plads. Kasper Høgh var også helt off. Mærkeligt nogen af dem ikke kan finde retningen i klubben, men må jo pege på at klubben også er elendig til at skabe en troværdig kultur. Aalborg er så lille at klubben sgu godt ved hvem der er useriøse ved siden af banen.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
I mesterskabsæsonen stod Augo nærmest vagt ved Jomfru Ane Gade for at skabe den kultur der skal til.
Kan vi ikke sende Bo Zinck og Pierre Gillo på patrulje? Så får vi da noget for pengene. Overvejede om Højer skulle med, men jeg tror han er for meget rundkredspædagog.Alpa Chino skrev: ↑28. maj 2026, 13:38De spillere skal bare ud af klubben.baresi skrev: ↑28. maj 2026, 13:30jasson og jubrii er jo natteravne både sammen og hver for sig i byen, olsson render rundt til karneval og fester, jamen kulturen ift. at være en prof fodboldspiller i AaB er skæv. Men desværre ikke noget nyt. Som om det er lidt en hygge lege plads. Kasper Høgh var også helt off. Mærkeligt nogen af dem ikke kan finde retningen i klubben, men må jo pege på at klubben også er elendig til at skabe en troværdig kultur. Aalborg er så lille at klubben sgu godt ved hvem der er useriøse ved siden af banen.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
I mesterskabsæsonen stod Augo nærmest vagt ved Jomfru Ane Gade for at skabe den kultur der skal til.
Vi kan evt. også sende TV rettighederne til TV2 Nord til et de mange "På patrulje" TV koncepter.
RAUS RAUS SSE!
Jeg er også meget tæt på at give op på Noel. Han har spillet 50 kampe nu. Bliver snart 20 år. Og hans udvikling er fuldstændig væk. Han spiller rædderligt hver eneste gang han er med og koster konstant mål. Hans bedste kampe for klubbens var nærmest de 5 første. Siden er det bare blevet ringere og ringere.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 12:05Meget enig i den her del. Selvfølgelig skal der også være krav når du er ung og der er ingen fribiletter her, men det hjælper heller ikke at kaste mennesker under uddannelse ind i en rodebutik og bede dem om at tage ansvar. Noel finder da aldrig ud af hvad han skal og ikke skal når man er stopper den ene dag og back den næste. Og hans rutinerede makker er så Makolli, som ikke tager tingene seriøst. Det nytter nok heller ikke, at vores stoppere som Noel og Olsson f.eks. ikke virker super velegnede til den hjernedøde 4-3-3 eller at de får så lidt beskyttelse fra midtbanen hvor man så også hovedkulds hat kastet Bonde ind til nærmest at stå alene med det defensive ansvar. En stor del af grunden til, at vi havde så stort held med at forløse talenter fra 11-14 handler altså ikke kun om at havde meget talentfulde spillere. Det handler lige så meget om, at man var helt afklarede på spillestilen og at man havde en god bund i holdet med Augu, Würtz, Risgård, Wæhler, Curth, Due, Bøgelund mfl.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Ja han har haft katastrofale holdkammerater og er blevet brugt ude af position. Men det skal ikke være nogen undskyldning, for at lave så mange fejl kamp på kamp. Jeg troede sku han ville blive god da han kom op som 17 årig. Men den tiltro er langt væk nu. Lad os håbe på et par gode u-21 landskampe og se om han kan skydes afsted bare for en smule mønt
Sæt i sving John!
https://bold.dk/fodbold/klubber/randers ... -i-randers
https://bold.dk/fodbold/klubber/randers ... -i-randers
RAUS RAUS SSE!
Han var vel nærmest også bedre som 17 årig. Jeg kan slet ikke se potentialet. Jeg kan faktisk slet ikke se hvad han burde være god til. De snakker om at han er bedre defensivt end offensivt som back - men det defensive sejler jo fuldstændigt.Alexis skrev: ↑28. maj 2026, 14:28Jeg er også meget tæt på at give op på Noel. Han har spillet 50 kampe nu. Bliver snart 20 år. Og hans udvikling er fuldstændig væk. Han spiller rædderligt hver eneste gang han er med og koster konstant mål. Hans bedste kampe for klubbens var nærmest de 5 første. Siden er det bare blevet ringere og ringere.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 12:05Meget enig i den her del. Selvfølgelig skal der også være krav når du er ung og der er ingen fribiletter her, men det hjælper heller ikke at kaste mennesker under uddannelse ind i en rodebutik og bede dem om at tage ansvar. Noel finder da aldrig ud af hvad han skal og ikke skal når man er stopper den ene dag og back den næste. Og hans rutinerede makker er så Makolli, som ikke tager tingene seriøst. Det nytter nok heller ikke, at vores stoppere som Noel og Olsson f.eks. ikke virker super velegnede til den hjernedøde 4-3-3 eller at de får så lidt beskyttelse fra midtbanen hvor man så også hovedkulds hat kastet Bonde ind til nærmest at stå alene med det defensive ansvar. En stor del af grunden til, at vi havde så stort held med at forløse talenter fra 11-14 handler altså ikke kun om at havde meget talentfulde spillere. Det handler lige så meget om, at man var helt afklarede på spillestilen og at man havde en god bund i holdet med Augu, Würtz, Risgård, Wæhler, Curth, Due, Bøgelund mfl.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.bonanza skrev: ↑28. maj 2026, 10:27Der må være et stort rungende argument i dette vindue, der bør trumfe de mange lunkne følelser rundt omkring.
Ja han har haft katastrofale holdkammerater og er blevet brugt ude af position. Men det skal ikke være nogen undskyldning, for at lave så mange fejl kamp på kamp. Jeg troede sku han ville blive god da han kom op som 17 årig. Men den tiltro er langt væk nu. Lad os håbe på et par gode u-21 landskampe og se om han kan skydes afsted bare for en smule mønt
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Spændende med Brian.
Det er selvfølgelig et gamble og et ukendt blad for de fleste af os.
Omvendt har de kunne følge ham ret tæt gennem træningsopholdet og scouting. Han har u-landsholds erfaring, taler engelsk og virker til at have en fin fysisk pakke. Jeg tror også er transferfri.
En 4-årig kontrakt signalerer at man tror på ham - så det bliver spændende at følge.
Det er selvfølgelig et gamble og et ukendt blad for de fleste af os.
Omvendt har de kunne følge ham ret tæt gennem træningsopholdet og scouting. Han har u-landsholds erfaring, taler engelsk og virker til at have en fin fysisk pakke. Jeg tror også er transferfri.
En 4-årig kontrakt signalerer at man tror på ham - så det bliver spændende at følge.
------------------------------------------------
Det er aldrig blevet rigtig godt igen, efter han havde en længere skadesperiode i 24/25-sæsonen. Husker ham som meget moden og sikker i sit spil inden da. Det kan man ikke påstå for tiden.Forza skrev: ↑28. maj 2026, 15:19Han var vel nærmest også bedre som 17 årig. Jeg kan slet ikke se potentialet. Jeg kan faktisk slet ikke se hvad han burde være god til. De snakker om at han er bedre defensivt end offensivt som back - men det defensive sejler jo fuldstændigt.Alexis skrev: ↑28. maj 2026, 14:28Jeg er også meget tæt på at give op på Noel. Han har spillet 50 kampe nu. Bliver snart 20 år. Og hans udvikling er fuldstændig væk. Han spiller rædderligt hver eneste gang han er med og koster konstant mål. Hans bedste kampe for klubbens var nærmest de 5 første. Siden er det bare blevet ringere og ringere.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 12:05Meget enig i den her del. Selvfølgelig skal der også være krav når du er ung og der er ingen fribiletter her, men det hjælper heller ikke at kaste mennesker under uddannelse ind i en rodebutik og bede dem om at tage ansvar. Noel finder da aldrig ud af hvad han skal og ikke skal når man er stopper den ene dag og back den næste. Og hans rutinerede makker er så Makolli, som ikke tager tingene seriøst. Det nytter nok heller ikke, at vores stoppere som Noel og Olsson f.eks. ikke virker super velegnede til den hjernedøde 4-3-3 eller at de får så lidt beskyttelse fra midtbanen hvor man så også hovedkulds hat kastet Bonde ind til nærmest at stå alene med det defensive ansvar. En stor del af grunden til, at vi havde så stort held med at forløse talenter fra 11-14 handler altså ikke kun om at havde meget talentfulde spillere. Det handler lige så meget om, at man var helt afklarede på spillestilen og at man havde en god bund i holdet med Augu, Würtz, Risgård, Wæhler, Curth, Due, Bøgelund mfl.FIDEL skrev: ↑28. maj 2026, 11:10Der er bestemt perspektiv i Arnorsson, men han er blevet kastet ind i voksenfodbold inden han var færdig som U19 spiller. Derfor laver han et hav af fejl. Han har også haft gode kampe, skal vi huske, og det er fanme svært at præstere som ung spiller på et hold, der ikke fungerer.andy skrev: ↑28. maj 2026, 11:04Gode pointer. Dertil kommer også, at man skal stoppe med at satse hovedløst på unge spillere, som åbenlyst aldrig nogensinde kommer i nærheden af superliganiveau. Her tænker jeg fx. på Noel Arnosson - shit, hvor er han ringe. Han har allerede spillet 5-10 kampe for meget. Der er INTET perspektiv i ham overhovedet.Jakobsen skrev: ↑28. maj 2026, 10:58
Det skal vi helt klart. Jeg kan ikke lade være med at tænke, at vi har for mange bad influences i den trup både på og udenfor banen.