Aren't we all!? Altså bare det at der er en samtale må jo alt andet lige betyde at tyskerne vitterligt ER på vej ud og ikke har nogen interesse i klubben, ellers ville Thelander da på ingen måde gå i dialog?!baresi skrev: ↑27. maj 2026, 17:10Nej det er Jan Peters han er træt af og har et problem med ikke dem ude i klubben. Der er drøftelser med hamhaghdk skrev: ↑27. maj 2026, 16:52Den ser jeg heller ikke for mig. Ville kræve en undskyldning fra klubben af hidtil usete dimensioner hvis det skulle blive en realitet.Funky skrev: ↑27. maj 2026, 16:34Liiidt svært at se ham vende tilbage, sådan som han røg ud af klubben.FlemmingG skrev: ↑27. maj 2026, 16:33Han har trods alt spillet 25 kampe i den cypriotiske liga - den matcher da til fulde den danske første division. I min optik en no-brainer..R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 16:25Nej, han er ikke top of the pop længere, men hans lederskab, dedikation og erfaring samt ikke mindst hårdhed har vi endnu mere brug for end hans evner i hans prime.Forza skrev: ↑27. maj 2026, 15:58
Det ville i hvert fald være den ultimative fuckfinger til tyskerne. Erfaringen, lederegenskaberne og AaB hjertet ville være et kup. Om niveauet er der er jeg mere tvivlende omkring. Den sidste tid i AaB og tiden i Lyngby synes jeg ikke var prangende. Men trods alt nok bedre end vores nuværende CB’ere.
Og ja, klart niveauer over både Makolli og især Olsson.
Dalsgaard er trods alt ca 2 år ældre og han er vel en af de bedste forsvarsspillere i superligaen. Så jeg tror på at Thelander ville kunne gøre en god figur i klubben i minimum 1 sæson
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
"AaB melder noget ud imorgen" I min verden skriger det af skuffelse. Havde forventet at ydesen havde skrevet at der kom en ny spiller.
Har også hørt rygte om fortsat seriøs dialog med investorer. Formentlig i hvert fald Jens Rasmussen og co. Det kunne også være udmelding om dette.
-
haghdk
- Landshold

Jeg har allerede fundet toiletrullen frem så jeg er klar hvis den bliver breaket.
Altså hans svar er på et konkret spørgsmål hans udmeldinger om en transfer - så jeg kan ikke forestille mig andet end det er den handel, der refereres til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Og de er i forvejen ikke kendt som de tørreste i Aalborg Øst - og det siger jo ikke så lidt.
Ædruelighedens stemme
De har været knastørre siden midten af 2023R Rosenberg skrev: ↑27. maj 2026, 19:21Og de er i forvejen ikke kendt som de tørreste i Aalborg Øst - og det siger jo ikke så lidt.
- MarkyMark
- 2. div

- Favoritspiller: Munken
- Geografisk sted: Kastetvej
Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.
Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.
Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.
Det er jeg uenig i. Det handler om at Peters & Co. ønsker fuld valuta for deres aktier og dermed gå ud af døren uden et tab - selv en rigmand vil ikke betale kæmpe overpris for et aktiv. Derfor dette ingemandsland. Man forventer vel at tyskerne slækker på deres krav før eller siden så de bare bliver lidt realistiskeMarkyMark skrev: ↑27. maj 2026, 20:06Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.
Hvis han ville have købt AaB havde han gjort det ifm. den komplet fejlslagne kapitalforhøjelse. Hvorfor skulle han vente med at købe klubben hvis han var interesseret, vel vidende at hullet han skal dække kun bliver større og større.
Der er keine ræson i det mønster og det er intet andet end en våd drøm der ikke bliver til noget.
Hvis man nu ikke rigtig kendte noget til AaB, så ville man nok forestille sig noget andet, hvis man fik at vide at Brian og John starter i angreb
Hvad er det nu lige hans fulde navn er?
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
haghdk
- Landshold

Han må rangere højt på Google med det fornavn (jeg finder selv ud)
Ahh så simpelt er det altså ikke “bare” lige at lave den manøvre med at købe dem ud. Og det er heller ikke rigtigt det du skriver . Der er forsøgt men de har ikke kunnet opnå enighed - og tyskerne er ikke bare lige på vej ud.. man skal huske på at Jens Rasmussen har sat sin egen førerhund ind som bestyrelses formand .. nok ikke uden grund. BPTC er forsøgt købt ud og det mislykkedes - så prøvede man fra AaBs side og jagte 75 mio også som taktik for at se om det kunne lykkes i runde 2 ved at de ville “opgive” og frasælge - men der ved de heller ikke på. Der er gået lidt hårdknude i den - men jeg kan fortælle dig arvede vel kun er 1 modstander tilbage i BPTC og han hedder Jan Peters … den sidste bastionMarkyMark skrev: ↑27. maj 2026, 20:06Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.
-
haghdk
- Landshold

Badum tsssDGK skrev: ↑27. maj 2026, 20:50Han må rangere højt på Google med det fornavn (jeg finder selv ud)
Ikke særligt japansk, og hans far er også fra Nigeria.
Udover det med at blive enige er der vel også bare det i det, at Ramsussen og Co (Eller en anden køber) jo nok hellere vil gemme pengene og investere dem direkte i klubben fremfor i 2 x Peters's pensionsopsparring.baresi skrev: ↑27. maj 2026, 20:58Ahh så simpelt er det altså ikke “bare” lige at lave den manøvre med at købe dem ud. Og det er heller ikke rigtigt det du skriver . Der er forsøgt men de har ikke kunnet opnå enighed - og tyskerne er ikke bare lige på vej ud.. man skal huske på at Jens Rasmussen har sat sin egen førerhund ind som bestyrelses formand .. nok ikke uden grund. BPTC er forsøgt købt ud og det mislykkedes - så prøvede man fra AaBs side og jagte 75 mio også som taktik for at se om det kunne lykkes i runde 2 ved at de ville “opgive” og frasælge - men der ved de heller ikke på. Der er gået lidt hårdknude i den - men jeg kan fortælle dig arvede vel kun er 1 modstander tilbage i BPTC og han hedder Jan Peters … den sidste bastionMarkyMark skrev: ↑27. maj 2026, 20:06Stop nu med det der Jens Rasmussen crap.
RAUS RAUS SSE!
- andy
- Ynglinge

- Favoritspiller: Risgård
- Geografisk sted: Aaleren
Min F5 knap er allerede knækket. SKER DER IKKE SNART NOGET?????