Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2025, 20:11

R Rosenberg skrev:
8. jul 2025, 19:30
haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Har han ikke sagt det hver uge i halvanden måned nu?
Det virker da også sandsynligt, at man har været langt i processen flere gange inden kandidater springer fra. Hvorfor skulle der eller gå så længe?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2025, 20:15

Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 20:11
R Rosenberg skrev:
8. jul 2025, 19:30
haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Har han ikke sagt det hver uge i halvanden måned nu?
Det virker da også sandsynligt, at man har været langt i processen flere gange inden kandidater springer fra. Hvorfor skulle der eller gå så længe?
S. Nedergaard havde sagt ja, men personlige ting ændrede på det.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 9. jul 2025, 09:38

Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Sønderhof » 9. jul 2025, 10:20

Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 9. jul 2025, 10:37

Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Det er du meget sikker på, kan jeg høre. AaB var i dialog med Emil Frederiksen, men den gik død fordi han først ville vide hvem der blev træner.

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af DenSataniskeHest » 9. jul 2025, 10:58

Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Jeg havde en drøm om Hans Jørgen Haysen.. Han burde være til at lokke væk fra Sønderjyske?

Brugeravatar
KongGulerod
Landshold
Landshold
Indlæg: 856
Tilmeldt: 12. jul 2018, 01:36

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af KongGulerod » 9. jul 2025, 11:01

DenSataniskeHest skrev:
9. jul 2025, 10:58
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Jeg havde en drøm om Hans Jørgen Haysen.. Han burde være til at lokke væk fra Sønderjyske?
Laver du sjov? Han har ikke været en del af Sønderjyske i mange år nu og arbejder slet ikke med fodbold længere.

Jeg har selv tænkt samme tanke, da han gjorde et godt stykke arbejde i Sønderjyske, men han er angiveligt ikke interesseret i en tilbagevenden til fodboldverdenen.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Sønderhof » 9. jul 2025, 11:02

Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 10:37
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Det er du meget sikker på, kan jeg høre. AaB var i dialog med Emil Frederiksen, men den gik død fordi han først ville vide hvem der blev træner.
Det er da glædeligt at høre, hvis vi går efter spillere i det lag. Der er bare rigtigt langt fra at være i dialog med nogen, til at indgå en aftale. Vi har været i dialog med Fredberg, Inge var i dialog med Bo Svensson, og Lynge var med Martin Laursen, da han skulle udlejes fra Milan for at få spilletid op til en slutrunde.

Spillerne og deres agenter er som udgangspunkt åbne for alt, men hvilke parametre gør at Emil Frederiksen skulle vælge os over fx Viborg, Willem eller Göteborg?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 9. jul 2025, 11:05

Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 11:02
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 10:37
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Det er du meget sikker på, kan jeg høre. AaB var i dialog med Emil Frederiksen, men den gik død fordi han først ville vide hvem der blev træner.
Det er da glædeligt at høre, hvis vi går efter spillere i det lag. Der er bare rigtigt langt fra at være i dialog med nogen, til at indgå en aftale. Vi har været i dialog med Fredberg, Inge var i dialog med Bo Svensson, og Lynge var med Martin Laursen, da han skulle udlejes fra Milan for at få spilletid op til en slutrunde.

Spillerne og deres agenter er som udgangspunkt åbne for alt, men hvilke parametre gør at Emil Frederiksen skulle vælge os over fx Viborg, Willem eller Göteborg?
Han var lejet ud til Horsens i sidste sæson. Skulle vi nu ikke liiige?

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af DenSataniskeHest » 9. jul 2025, 11:08

KongGulerod skrev:
9. jul 2025, 11:01
DenSataniskeHest skrev:
9. jul 2025, 10:58
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Jeg havde en drøm om Hans Jørgen Haysen.. Han burde være til at lokke væk fra Sønderjyske?
Laver du sjov? Han har ikke været en del af Sønderjyske i mange år nu og arbejder slet ikke med fodbold længere.

Jeg har selv tænkt samme tanke, da han gjorde et godt stykke arbejde i Sønderjyske, men han er angiveligt ikke interesseret i en tilbagevenden til fodboldverdenen.
Nej jeg er bare væk.. jeg havde huske det som han røg tilbage til sønderjyske da skiftet til agf glippede?

Jeg har ærlig talt ikke fulgt ret meget med i andre klubber efter ligaen blev lavet om.. syntes bare kunne huske at han gik tilbage til sønderjyske efter skiftet til agf glippede.. Men hvis han ikke gider fodbold mere, er det jo noget andet... Kan bare huske jeg syntes han var kanon dygtig...

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 12535
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af jonas386 » 9. jul 2025, 11:15

DenSataniskeHest skrev:
9. jul 2025, 11:08
KongGulerod skrev:
9. jul 2025, 11:01
DenSataniskeHest skrev:
9. jul 2025, 10:58
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Jeg havde en drøm om Hans Jørgen Haysen.. Han burde være til at lokke væk fra Sønderjyske?
Laver du sjov? Han har ikke været en del af Sønderjyske i mange år nu og arbejder slet ikke med fodbold længere.

Jeg har selv tænkt samme tanke, da han gjorde et godt stykke arbejde i Sønderjyske, men han er angiveligt ikke interesseret i en tilbagevenden til fodboldverdenen.
Nej jeg er bare væk.. jeg havde huske det som han røg tilbage til sønderjyske da skiftet til agf glippede?

Jeg har ærlig talt ikke fulgt ret meget med i andre klubber efter ligaen blev lavet om.. syntes bare kunne huske at han gik tilbage til sønderjyske efter skiftet til agf glippede.. Men hvis han ikke gider fodbold mere, er det jo noget andet... Kan bare huske jeg syntes han var kanon dygtig...
Skiftet til AGF blev forpurret grundet en personalesag. Jeg tror aldrig det blev afklaret om det var mobning af en kvindelig medarbejder, eller om det havde mere karakter af noget upassende opførsel. Der er vel god sandsynlighed for, at pressen finder interesse for den historie igen, hvis han vender tilbage til fodbolden. Det kan man måske godt forstå han ikke er så varm på, men jeg synes heller ikke det er noget vi skal rodes ud i, og pludselig skal forklare hvorfor vi gerne vil se gennem fingrene med den type opførsel.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Sønderhof
Allstar
Allstar
Indlæg: 1251
Tilmeldt: 9. jul 2005, 12:51
Favoritspiller: Thomas Augustinussen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Sønderhof » 9. jul 2025, 11:39

Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 11:05
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 11:02
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 10:37
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Det er du meget sikker på, kan jeg høre. AaB var i dialog med Emil Frederiksen, men den gik død fordi han først ville vide hvem der blev træner.
Det er da glædeligt at høre, hvis vi går efter spillere i det lag. Der er bare rigtigt langt fra at være i dialog med nogen, til at indgå en aftale. Vi har været i dialog med Fredberg, Inge var i dialog med Bo Svensson, og Lynge var med Martin Laursen, da han skulle udlejes fra Milan for at få spilletid op til en slutrunde.

Spillerne og deres agenter er som udgangspunkt åbne for alt, men hvilke parametre gør at Emil Frederiksen skulle vælge os over fx Viborg, Willem eller Göteborg?
Han var lejet ud til Horsens i sidste sæson. Skulle vi nu ikke liiige?
Han var blandt de bedste spillere i 1. div sidste år. Hobro har solgt i spandevis af halvtvivlsomme spillere, for beløb mellem 2-4 millioner, der ikke har præsteret i nærheden af det Emil Frederiksen har gjort i Horsens og før det i SønderjyskE. Spillere med hans kvaliteter er på radaren i adskillige klubber der har meget mere at tilbyde end vi har.

Man kunne også spørge på en anden måde. Kunne du se Emil Frederiksen skifte til Lyngby?

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 9. jul 2025, 11:48

Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 11:39
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 11:05
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 11:02
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 10:37
Sønderhof skrev:
9. jul 2025, 10:20
Kokkefar skrev:
9. jul 2025, 09:38
Emil Frederiksen skifter angiveligt til NK Australien, i Kroatien, så ham kan vi godt stryge af listen. Havde ellers været en fin profil at få ind.
Fair nok, man nævner ønskespillere i den her tråd, men der skydes langt over mål med mange af de spillere såvel som sportschefer og trænere der nævnes. Højholt, Frederiksen, Ross, Bo Svensson og Fredberg. Come on. De er interessante for 5-7 superligaklubber, foruden nærmest samtlige klubber i Sverige og Norge. Hvis vi nu skulle komme til reelle forhandlinger, tror I så vi kan være med på lønnen ikke alene med de skandinaviske klubber, men også i konkurrence med fx Hollandske/belgiske subtopklubber. Nej vel?

Vi er en 1. div. klub. med en stram lønramme. I den virkelighed har vi ingen jordisk chance for at hente spillere som Emil Frederiksen.
Det er du meget sikker på, kan jeg høre. AaB var i dialog med Emil Frederiksen, men den gik død fordi han først ville vide hvem der blev træner.
Det er da glædeligt at høre, hvis vi går efter spillere i det lag. Der er bare rigtigt langt fra at være i dialog med nogen, til at indgå en aftale. Vi har været i dialog med Fredberg, Inge var i dialog med Bo Svensson, og Lynge var med Martin Laursen, da han skulle udlejes fra Milan for at få spilletid op til en slutrunde.

Spillerne og deres agenter er som udgangspunkt åbne for alt, men hvilke parametre gør at Emil Frederiksen skulle vælge os over fx Viborg, Willem eller Göteborg?
Han var lejet ud til Horsens i sidste sæson. Skulle vi nu ikke liiige?
Han var blandt de bedste spillere i 1. div sidste år. Hobro har solgt i spandevis af halvtvivlsomme spillere, for beløb mellem 2-4 millioner, der ikke har præsteret i nærheden af det Emil Frederiksen har gjort i Horsens og før det i SønderjyskE. Spillere med hans kvaliteter er på radaren i adskillige klubber der har meget mere at tilbyde end vi har.

Man kunne også spørge på en anden måde. Kunne du se Emil Frederiksen skifte til Lyngby?
Ja, jeg kunne sagtens se ham på leje i Lyngby, men jeg kunne endnu bedre se ham i AaB, der er en større klub og med noget nostalgi omkring hans far. Han er 24 og har kun bevist sig i 1. division. At det er en ukendt kroatisk klub, der signer ham siger vel også lidt. Hvis du synes det er komplet urealistisk at vi skulle kunne leje Emil Frederiksen, ligesom Horsens gjorde sidste sæson, så ser jeg ingen grund til at debattere videre - det er komplet sortsyn.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 9. jul 2025, 17:04

AaB byder på Maarup fra Roskilde
Aner intet om ham men er det virkelig godt nok.
Syns godt det er tamt det vi har gang i.
Kan slet ikke se det skal være godt nok ift at sammensætte et hold til oprykning.
Det var en dyr nedrykning. Puha - savner sgu der lige kommer en 6er man kender og som bare skaber ro og balance dag 1

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 9. jul 2025, 17:21

baresi skrev:
9. jul 2025, 17:04
AaB byder på Maarup fra Roskilde
Aner intet om ham men er det virkelig godt nok.
Syns godt det er tamt det vi har gang i.
Kan slet ikke se det skal være godt nok ift at sammensætte et hold til oprykning.
Det var en dyr nedrykning. Puha - savner sgu der lige kommer en 6er man kender og som bare skaber ro og balance dag 1
Vi får ikke en 6er man kender. Vi har ikke økonomien og spiller 1 division. Jeg er tryg ved at vi henter dpillere i Danmark fra lavere rækker, der har vi haft mulighed for at scoute gennem længere tid, fremfor eksotiske lejekontrakter og tvivlsomme spillere fra USA osv..

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jakobsen » 9. jul 2025, 17:26

En million for en 26 årlig midtbane der aldrig har spillet højere end første division og med begrænset udviklingspotentiale - så er det sgu næsten lige før man bare kan finde et vanligt reject fra 2 Bundesliga.
RAUS RAUS SSE!

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 9. jul 2025, 17:29

Jakobsen skrev:
9. jul 2025, 17:26
En million for en 26 årlig midtbane der aldrig har spillet højere end første division og med begrænset udviklingspotentiale - så er det sgu næsten lige før man bare kan finde et vanligt reject fra 2 Bundesliga.
Jeg har også svært ved at forstå det her projekt

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8747
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 9. jul 2025, 17:33

Kender intet til manden.

Vi har brug for rutine på midtbanen og han har selvfølgelig spillet mange kampe for klubben, og nok blandt deres bedste. Alligevel lyder prisen høj for en deltidsprofessionel 26 årig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Pontoppi » 9. jul 2025, 17:50

baresi skrev:
9. jul 2025, 17:04
AaB byder på Maarup fra Roskilde
Aner intet om ham men er det virkelig godt nok.
Syns godt det er tamt det vi har gang i.
Kan slet ikke se det skal være godt nok ift at sammensætte et hold til oprykning.
Det var en dyr nedrykning. Puha - savner sgu der lige kommer en 6er man kender og som bare skaber ro og balance dag 1
mr. negativ
AaB har haft mange spillere gennem tiden som ingen anede et klap om før de kom til klubben… og alligevel har de gjort det godt.
nu brokker alle sig over vi følger f.eks. Silke der henter middelspillere i 1. div og får noget ud af dem. når vi gør det er det også forkert.

beskrivelse: hårdtarbejdende allround-spiller med en stor betydning på banen og i omklædningsrummet. det vil jeg sgu hellere se end en luddoven Lucas der synes han er for god til 1. div…..
hjertet i nord :aabfan:

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4118
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af baresi » 9. jul 2025, 17:57

Pontoppi skrev:
9. jul 2025, 17:50
baresi skrev:
9. jul 2025, 17:04
AaB byder på Maarup fra Roskilde
Aner intet om ham men er det virkelig godt nok.
Syns godt det er tamt det vi har gang i.
Kan slet ikke se det skal være godt nok ift at sammensætte et hold til oprykning.
Det var en dyr nedrykning. Puha - savner sgu der lige kommer en 6er man kender og som bare skaber ro og balance dag 1
mr. negativ
AaB har haft mange spillere gennem tiden som ingen anede et klap om før de kom til klubben… og alligevel har de gjort det godt.
nu brokker alle sig over vi følger f.eks. Silke der henter middelspillere i 1. div og får noget ud af dem. når vi gør det er det også forkert.
Okay tak for at få sat den kabel på mr guru

Besvar