Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af DenSataniskeHest » 7. jul 2025, 19:58

FIDEL skrev:
7. jul 2025, 17:43
baresi skrev:
7. jul 2025, 17:36
bedstefar skrev:
7. jul 2025, 13:49
le Cid skrev:
7. jul 2025, 12:33
Jimmy1 skrev:
7. jul 2025, 12:27
Altså det Horsens hold der i går slog Silkeborg 2-0? Måske jeg misser en form for ironi.
Nok nærmere det Horsens-hold, der sejlede rundt sidste sæson. 2-0 over SilkeHår er da pænt, men man skal passe på med at lægge for meget i træningskampe.
Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfers
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
+ Fredberg har sagt nej tak.
Altså hvorfor sender man kontakt forslag til nogen der siger nej? Betyder det de var intreseret men kontakt forslaget har for dårligt?

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2025, 08:08

K. John ikke med idag, og ikke sygemeldt. Hmmm.

abbifar70
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 13
Tilmeldt: 27. maj 2025, 12:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af abbifar70 » 8. jul 2025, 08:11

FIDEL skrev:
8. jul 2025, 08:08
K. John ikke med idag, og ikke sygemeldt. Hmmm.
På AaBsport.dk står direkte: “Nicklas Helenius, Kelvin John og Rody de Boer er ukampdygtige. ”

Så nok knap så meget hmmm ;-)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Funky » 8. jul 2025, 09:04

abbifar70 skrev:
8. jul 2025, 08:11
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 08:08
K. John ikke med idag, og ikke sygemeldt. Hmmm.
På AaBsport.dk står direkte: “Nicklas Helenius, Kelvin John og Rody de Boer er ukampdygtige. ”

Så nok knap så meget hmmm ;-)
Well, mon ikke vi så får testet Ross og Seydel af som angribere i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jayC
Landshold
Landshold
Indlæg: 806
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af jayC » 8. jul 2025, 09:48

Funky skrev:
8. jul 2025, 09:04
abbifar70 skrev:
8. jul 2025, 08:11
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 08:08
K. John ikke med idag, og ikke sygemeldt. Hmmm.
På AaBsport.dk står direkte: “Nicklas Helenius, Kelvin John og Rody de Boer er ukampdygtige. ”

Så nok knap så meget hmmm ;-)
Well, mon ikke vi så får testet Ross og Seydel af som angribere i dag.
Eller Bertram Skovgaard :) han har vel været foran Seydel i opstarten
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1441
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Reyad » 8. jul 2025, 12:24

Seydel må de forsøge at komme af med. Mener jeg også Ydesen har nævnt. Han virker til at være en nul-bon.
Hvis de kommer af med ham, er det oplagt at kigge efter en erstatning. Ellers må vi nøjes med John/Skovgaard.
Generelt synes jeg, at vi lidt for hurtigt kommer til at mange kvalitet offensivt. Det er ofte indskifterne, der kan vende/afgøre en kamp. Men på den anden side er det vel de pladser, der skal bestrides af de unge folk som Møller, Diagne, Skovgaard.

Nå, men jeg ønsker mig en 9'er. Der er intet der tyder på Helenius kan spille 35 kampe på en sæson.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2025, 13:50

Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2025, 13:53

FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.

FIDEL
Allstar
Allstar
Indlæg: 6607
Tilmeldt: 19. mar 2015, 22:55
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FIDEL » 8. jul 2025, 14:12

Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Hvis rygtet om, at man har tilbudt KEP rollen som sportschef har noget på sig, så er Dalsgaard sgu nok mere egnet.

Dalsgaard kunne være så frækt at se i den røde/hvide trøje igen.

martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af martinaalborg » 8. jul 2025, 14:28

FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Godtnok vildt dårlige stats han har....

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 8. jul 2025, 14:33

martinaalborg skrev:
8. jul 2025, 14:28
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Godtnok vildt dårlige stats han har....
Ja. Ikke imponerende. Men omvendt er det jo for et bundhold han har gjort det. Man kan vel håbe på der et større potentiale. Kan læse Boavista i Portugals bedste række har været tæt på ham tidligere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 8. jul 2025, 14:33

Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 957
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af haghdk » 8. jul 2025, 14:35

Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 8. jul 2025, 14:36

haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Sindssygt hvis der går en uge mere. Så er vi jo stadig langt fra en løsning.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kokkefar » 8. jul 2025, 14:38

Forza skrev:
8. jul 2025, 14:36
haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Sindssygt hvis der går en uge mere. Så er vi jo stadig langt fra en løsning.
Så skal du ikke spørge til tidshorisonten på en træner ;)

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jakobsen » 8. jul 2025, 14:44

Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
martinaalborg skrev:
8. jul 2025, 14:28
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Godtnok vildt dårlige stats han har....
Ja. Ikke imponerende. Men omvendt er det jo for et bundhold han har gjort det. Man kan vel håbe på der et større potentiale. Kan læse Boavista i Portugals bedste række har været tæt på ham tidligere.
Jeg synes også navnet ringer en klokke som en de har fremhævet positivt i Medianos divisionsmagasin. Kender dog intet til ham og synes også hans meritter er noget fattige ifht. at være en profil fra divisionen.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Jakobsen » 8. jul 2025, 17:07

Den bør da i hvert fald lige undersøges om den er muligt. Evt. bare på leje
https://bold.dk/fodbold/klubber/pisa/ny ... ge-hojholt
RAUS RAUS SSE!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2335
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 8. jul 2025, 19:10

Jakobsen skrev:
8. jul 2025, 17:07
Den bør da i hvert fald lige undersøges om den er muligt. Evt. bare på leje
https://bold.dk/fodbold/klubber/pisa/ny ... ge-hojholt
Ikke enig. Vi har ikke behøver for flere lejespillere uanset æm det er MH eller andre gamle AaB spillere. Vi skal have kontinuitet på holdet, det skal være slut med leje spillere medmindre det er en helt sindssyg case man ikke kan sige nej til. Der hører højholt ikke til.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af R Rosenberg » 8. jul 2025, 19:30

haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Har han ikke sagt det hver uge i halvanden måned nu?
Ædruelighedens stemme

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 8. jul 2025, 19:38

R Rosenberg skrev:
8. jul 2025, 19:30
haghdk skrev:
8. jul 2025, 14:35
Forza skrev:
8. jul 2025, 14:33
Kokkefar skrev:
8. jul 2025, 13:53
FIDEL skrev:
8. jul 2025, 13:50
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Det lyder også til at Dalsgaard stadig er inde i billedet. Jeg havde ellers forstået det sådan, at den var død.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
Han gav næste uge som et bud
Har han ikke sagt det hver uge i halvanden måned nu?
Og han har en ret stor proven record med indsigt i AaB. Men han kan jo ikke tvinge folk til at skrive under, så hvis de siger nej, så forlænger det jo processen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Besvar