Altså hvorfor sender man kontakt forslag til nogen der siger nej? Betyder det de var intreseret men kontakt forslaget har for dårligt?FIDEL skrev: ↑7. jul 2025, 17:43+ Fredberg har sagt nej tak.baresi skrev: ↑7. jul 2025, 17:36Skal nok lige få fulgt op her i ugen ift spiller transfersbedstefar skrev: ↑7. jul 2025, 13:49Ja og vi slog bodø. Kom nu lidt altså, de kampe har ingen betydning. Hører du noget @baresi?
Ved kun at der er 3 sportsdirektører der er tilbudt kontrakt og har takket nej -kender 2 af navnene
Nedergaard og Laursen
Ved at wichmann stadig godt kunne se sig i projektet under de rette betingelser
Spillere har jeg intet nyt på - desværre
Har intet nyt på
Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
K. John ikke med idag, og ikke sygemeldt. Hmmm.
Well, mon ikke vi så får testet Ross og Seydel af som angribere i dag.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Eller Bertram Skovgaard
AaB - nu, i morgen & altid! 
-
Reyad
- Allstar

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: 5500
Seydel må de forsøge at komme af med. Mener jeg også Ydesen har nævnt. Han virker til at være en nul-bon.
Hvis de kommer af med ham, er det oplagt at kigge efter en erstatning. Ellers må vi nøjes med John/Skovgaard.
Generelt synes jeg, at vi lidt for hurtigt kommer til at mange kvalitet offensivt. Det er ofte indskifterne, der kan vende/afgøre en kamp. Men på den anden side er det vel de pladser, der skal bestrides af de unge folk som Møller, Diagne, Skovgaard.
Nå, men jeg ønsker mig en 9'er. Der er intet der tyder på Helenius kan spille 35 kampe på en sæson.
Hvis de kommer af med ham, er det oplagt at kigge efter en erstatning. Ellers må vi nøjes med John/Skovgaard.
Generelt synes jeg, at vi lidt for hurtigt kommer til at mange kvalitet offensivt. Det er ofte indskifterne, der kan vende/afgøre en kamp. Men på den anden side er det vel de pladser, der skal bestrides af de unge folk som Møller, Diagne, Skovgaard.
Nå, men jeg ønsker mig en 9'er. Der er intet der tyder på Helenius kan spille 35 kampe på en sæson.
Ydesen nævner i Liveblog´en, at AaB har kigget på Arman Taranis fra Roskilde.
Hvis rygtet om, at man har tilbudt KEP rollen som sportschef har noget på sig, så er Dalsgaard sgu nok mere egnet.
Dalsgaard kunne være så frækt at se i den røde/hvide trøje igen.
-
martinaalborg
- Allstar

- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
Ja. Ikke imponerende. Men omvendt er det jo for et bundhold han har gjort det. Man kan vel håbe på der et større potentiale. Kan læse Boavista i Portugals bedste række har været tæt på ham tidligere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Nævner han noget om udsigten til en sportschef?
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Sindssygt hvis der går en uge mere. Så er vi jo stadig langt fra en løsning.
Så skal du ikke spørge til tidshorisonten på en træner
Jeg synes også navnet ringer en klokke som en de har fremhævet positivt i Medianos divisionsmagasin. Kender dog intet til ham og synes også hans meritter er noget fattige ifht. at være en profil fra divisionen.Forza skrev: ↑8. jul 2025, 14:33Ja. Ikke imponerende. Men omvendt er det jo for et bundhold han har gjort det. Man kan vel håbe på der et større potentiale. Kan læse Boavista i Portugals bedste række har været tæt på ham tidligere.
RAUS RAUS SSE!
Den bør da i hvert fald lige undersøges om den er muligt. Evt. bare på leje
https://bold.dk/fodbold/klubber/pisa/ny ... ge-hojholt
RAUS RAUS SSE!
Ikke enig. Vi har ikke behøver for flere lejespillere uanset æm det er MH eller andre gamle AaB spillere. Vi skal have kontinuitet på holdet, det skal være slut med leje spillere medmindre det er en helt sindssyg case man ikke kan sige nej til. Der hører højholt ikke til.Jakobsen skrev: ↑8. jul 2025, 17:07Den bør da i hvert fald lige undersøges om den er muligt. Evt. bare på leje
-
R Rosenberg
- Allstar

Har han ikke sagt det hver uge i halvanden måned nu?
Ædruelighedens stemme
Og han har en ret stor proven record med indsigt i AaB. Men han kan jo ikke tvinge folk til at skrive under, så hvis de siger nej, så forlænger det jo processen.