Hvad svarede han til det?
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
At det ikke var noget han selv havde hørt om, men at han ville grave lidt dybere i det.. det kan som sagt sagtens være en and. Vores nye belgier kan sagtens blive en god forstærkning for os, men jeg håber da også det lykkes at tiltrække spillere med lidt mere “proven” kvalitet fra et højere niveau
Det må betyde, at det ikke er urealistisk med et salg af Marc N. Spændende. Også som en indikation af, at man måske har lagt projekt Noel-som-VB i graven.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Meget enig. Noel har stadig meget at arbejde med, som man da også så i går, men at at han er bedst på CB, det er der ingen tvivl om - der er slet ikke de samme placeringsvanskeligheder og risikomomenter, som når han skal spille VB.baresi skrev: ↑25. jul 2026, 13:36Den sidste håber jeg inderligt man har lukket ned for - det er dead man walking på den plads
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14: