Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Alexis
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Martin P

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Alexis » 3. aug 2026, 11:34

Den er jo mega simpel. Ingen grund til at gøre sagen større end den er. Vil Møller forlænge, så gør det og udvikl ham mere og mere.

Vil han ikke forlænge, så skyd ham af med det samme. Hans værdi falder drastisk herfra og han er jo ikke ligefrem nogen profil for os endnu. Så kan hans salg give os en ny 6er fx så er det godt givet ud.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 3. aug 2026, 12:24

Valdemar Møller virker meget ubagt endnu.

Han mangler fysik og må ikke falde så meget ud i kampene, som han nogengange gør.

Men hans målinstinkt ligner altså hans onkels Peter Møller. Målet mod Aarhus Fremad i fredags var goalgetter værdig. Han første forsøg går ikke ind, så klapper man bare resolut til den anden gang. Og det virkede faktisk, at det var velovervejet.

Vi ser mange - selv angribere - som ikke når anden bolden. Det gør han.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Ham der Emil
Allstar
Allstar
Favoritspiller: David Beckham og Martin P
Geografisk sted: 50939

Indlæg af Ham der Emil » 3. aug 2026, 12:44

Det kan tænkes, at John Møller har skruet prisen en anelse op. Kommer i Mjällby i Champions League, så tror jeg gerne, de smider €2 mio. efter V. Møller.
Et Hjerte - En Klub

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Augu

Indlæg af Jakobsen » 3. aug 2026, 12:58

Ham der Emil skrev:
3. aug 2026, 12:44
Det kan tænkes, at John Møller har skruet prisen en anelse op. Kommer i Mjällby i Champions League, så tror jeg gerne, de smider €2 mio. efter V. Møller.
Omvendt, så er der hvis ingen spiller i AaBs trup der kan siges at være en "Champions League spiller".
Selvfølgelig kan Mjälby ikke købe de helt store skandinaviske profiler, men det kunne trods alt nok åbne nogle hylder for dem.
RAUS RAUS SSE!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 3. aug 2026, 13:04

Jakobsen skrev:
3. aug 2026, 12:58
Ham der Emil skrev:
3. aug 2026, 12:44
Omvendt, så er der hvis ingen spiller i AaBs trup der kan siges at være en "Champions League spiller".
Selvfølgelig kan Mjälby ikke købe de helt store skandinaviske profiler, men det kunne trods alt nok åbne nogle hylder for dem.
Ud fra den aktuelle stilling, ligner det at Mjällby skal fokusere mere på at blive oppe end at gå all-in på CL spillere.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar