Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
-
martinaalborg
- Allstar

- Indlæg: 1375
- Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
- Favoritspiller: Søren Thorst
- Geografisk sted: Aalborg
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 958
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Bodø har solgt Jeppe Kjær. Mon det giver dem lidt ekstra mønt til at forhøje buddet på MJ?
-
Gnu
- Allstar

- Indlæg: 3460
- Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
- Favoritspiller: Ståle
- Geografisk sted: Din mor
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Bodø har jo skovlet masser af penge ind på europæisk fodbold og mangler ikke mønter. De vurderer vel bare, at MJ ikke er det værd, som AaB forlanger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."
- Lucas Andersen 25. juli 2022
- Lucas Andersen 25. juli 2022
-
haghdk
- Landshold

- Indlæg: 958
- Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Det er godt nok norske kroner, men de har penge nok. I 2024 købte/lejede de spillere for ca. 152 mio. NOK og solgte for 265 mio.Pr 31.12.24 er egenkapitalen på kr 268.117.839 som er en forbedring på kr 65.952.830 som tilsvarer årsoverskuddet. Arbeidskapitalen er på kr 166.225.819 som er en forbedring på kr 25.510.688
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Bold melder at vi har genoptaget forhandlinger om Mathias Jørgensen
Edit: Klubben har naturligvis selv meldt det i en børsmeddelelse
Edit edit: Bold skriver det er Bodø igen, og på den gode side af 3 mio euro - hvis det passer, så er det helt klasse
Edit: Klubben har naturligvis selv meldt det i en børsmeddelelse
Edit edit: Bold skriver det er Bodø igen, og på den gode side af 3 mio euro - hvis det passer, så er det helt klasse
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Hvis det lykkes at få den pris, så hatten af. Det havde jeg simpelthen har ikke troet var muligt. Tuxen Boll/Nagel har vist sig som nogle dygtige sælgere efterhånden.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
-
AaB_Fan_since1995
- Drenge

- Indlæg: 36
- Tilmeldt: 19. aug 2020, 09:53
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Ja det summerer op til 11m EUR for MJ, KJ, Davidsen, Widell og Otoa. Og ja, nu skal der så geninvesteres i nye spillere med potentiale, så vi kan rykke op.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
forventede nogen at Davidsen ville blive solgt??zadion skrev: ↑22. jul 2025, 09:24Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
taget i betragtning af at vi har haft mange dygtige spillere i klubben som vi ikke har kunnet sælge trods at vi sportsligt har været elendige, så foretrækker jeg helt klart nogen der kan sælge.
at vi f.eks. aldrig formåede at sælge Jacob rinne var pinligt…
hjertet i nord 
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Mener det tidligere har været fremme, at AaB også kræver minimum 10 mil for Bertil Grønkjær.. hvis Valdemar Møller brager igennem i denne sæson, hvilket jeg faktisk har fidus til han gør, så koster han min det samme som Mathias Jørgensenzadion skrev: ↑22. jul 2025, 09:24Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
-
Rolf Engels
- Ynglinge

- Indlæg: 97
- Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
- Favoritspiller: Otoa
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
- Buzz Killington
- Allstar

- Indlæg: 9845
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Fuck hvor er jeg glad for at første kamp ikke bare var en walkover. Nu har Tyskerne forhåbentlig lidt respekt for rækken, samt lidt villighed til at fyre nogle kroner af på forstærkninger.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.Rolf Engels skrev: ↑22. jul 2025, 10:19Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Vi kommer ikke til at score mål i regulært spil hvis offensiven ikke forstærkes.Martino1 skrev: ↑22. jul 2025, 10:28Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.Rolf Engels skrev: ↑22. jul 2025, 10:19Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.
De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Ross er ikke stærk på nogle områder, udover måske i småspillet. Helenius er åbenbart skadet igen. Jørgensen er en stjerne, men han er på vej videre.
Vi har ingen offensive kort. Ingen fart eller evner til at udfordre. Intet.
Håber en Jørgensen transfer kan løsrive nogle transferkroner for ellers kommer vi ikke i nærheden af toppen af ligaen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
AaB er i forhandlinger om Jørgensen igen, formentlig med Bodø på ny.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... ensen-igen
https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... ensen-igen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Dejligt farvel og tak til ham lad os håbe de bliver lynhurtigt enige allesammen så vi ka’ slippe af med ham og få nogen ind der vil være her!!
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)
Åh, jeg savner Sousa.RicoBR02 skrev: ↑22. jul 2025, 11:07Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..
Ædruelighedens stemme


