Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
martinaalborg
Allstar
Allstar
Indlæg: 1375
Tilmeldt: 12. jun 2007, 11:11
Favoritspiller: Søren Thorst
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af martinaalborg » 21. jul 2025, 18:05

Enig.

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af haghdk » 21. jul 2025, 19:28

Bodø har solgt Jeppe Kjær. Mon det giver dem lidt ekstra mønt til at forhøje buddet på MJ?

Gnu
Allstar
Allstar
Indlæg: 3460
Tilmeldt: 29. aug 2006, 09:38
Favoritspiller: Ståle
Geografisk sted: Din mor

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Gnu » 21. jul 2025, 19:37

haghdk skrev:
21. jul 2025, 19:28
Bodø har solgt Jeppe Kjær. Mon det giver dem lidt ekstra mønt til at forhøje buddet på MJ?
Bodø har jo skovlet masser af penge ind på europæisk fodbold og mangler ikke mønter. De vurderer vel bare, at MJ ikke er det værd, som AaB forlanger.
"Jeg tror 100 procent på top seks. Jeg synes, vi har en rigtig, rigtig stærk trup og måske også den stærkeste i den tid, jeg har været her."

- Lucas Andersen 25. juli 2022

haghdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 958
Tilmeldt: 17. sep 2012, 17:56
Favoritspiller: Robbie Fowler
Geografisk sted: Aalborg

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af haghdk » 21. jul 2025, 19:38

Gnu skrev:
21. jul 2025, 19:37
haghdk skrev:
21. jul 2025, 19:28
Bodø har solgt Jeppe Kjær. Mon det giver dem lidt ekstra mønt til at forhøje buddet på MJ?
Bodø har jo skovlet masser af penge ind på europæisk fodbold og mangler ikke mønter. De vurderer vel bare, at MJ ikke er det værd, som AaB forlanger.
Det er selvfølgeligt en god pointe!

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Patmand » 21. jul 2025, 20:08

haghdk skrev:
21. jul 2025, 19:38
Gnu skrev:
21. jul 2025, 19:37
haghdk skrev:
21. jul 2025, 19:28
Bodø har solgt Jeppe Kjær. Mon det giver dem lidt ekstra mønt til at forhøje buddet på MJ?
Bodø har jo skovlet masser af penge ind på europæisk fodbold og mangler ikke mønter. De vurderer vel bare, at MJ ikke er det værd, som AaB forlanger.
Det er selvfølgeligt en god pointe!
Pr 31.12.24 er egenkapitalen på kr 268.117.839 som er en forbedring på kr 65.952.830 som tilsvarer årsoverskuddet. Arbeidskapitalen er på kr 166.225.819 som er en forbedring på kr 25.510.688
Det er godt nok norske kroner, men de har penge nok. I 2024 købte/lejede de spillere for ca. 152 mio. NOK og solgte for 265 mio.

RendOs
Junior
Junior
Indlæg: 69
Tilmeldt: 19. feb 2017, 06:18

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RendOs » 22. jul 2025, 08:48

Bold melder at vi har genoptaget forhandlinger om Mathias Jørgensen

Edit: Klubben har naturligvis selv meldt det i en børsmeddelelse

Edit edit: Bold skriver det er Bodø igen, og på den gode side af 3 mio euro - hvis det passer, så er det helt klasse :aabfan:

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5826
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Kunji » 22. jul 2025, 09:20

RendOs skrev:
22. jul 2025, 08:48
Bold melder at vi har genoptaget forhandlinger om Mathias Jørgensen

Edit: Klubben har naturligvis selv meldt det i en børsmeddelelse

Edit edit: Bold skriver det er Bodø igen, og på den gode side af 3 mio euro - hvis det passer, så er det helt klasse :aabfan:
Hvis det lykkes at få den pris, så hatten af. Det havde jeg simpelthen har ikke troet var muligt. Tuxen Boll/Nagel har vist sig som nogle dygtige sælgere efterhånden.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

zadion
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 8. nov 2018, 08:55
Favoritspiller: Kasper Risgård

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af zadion » 22. jul 2025, 09:24

Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Pontoppi » 22. jul 2025, 09:35

Gnu skrev:
21. jul 2025, 19:37
Bodø har jo skovlet masser af penge ind på europæisk fodbold og mangler ikke mønter. De vurderer vel bare, at MJ ikke er det værd, som AaB forlanger.
det gjorde de vist alligevel….
hjertet i nord :aabfan:

AaB_Fan_since1995
Drenge
Drenge
Indlæg: 36
Tilmeldt: 19. aug 2020, 09:53

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af AaB_Fan_since1995 » 22. jul 2025, 09:36

Kunji skrev:
22. jul 2025, 09:20
RendOs skrev:
22. jul 2025, 08:48
Bold melder at vi har genoptaget forhandlinger om Mathias Jørgensen

Edit: Klubben har naturligvis selv meldt det i en børsmeddelelse

Edit edit: Bold skriver det er Bodø igen, og på den gode side af 3 mio euro - hvis det passer, så er det helt klasse :aabfan:
Hvis det lykkes at få den pris, så hatten af. Det havde jeg simpelthen har ikke troet var muligt. Tuxen Boll/Nagel har vist sig som nogle dygtige sælgere efterhånden.
Ja det summerer op til 11m EUR for MJ, KJ, Davidsen, Widell og Otoa. Og ja, nu skal der så geninvesteres i nye spillere med potentiale, så vi kan rykke op.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Pontoppi » 22. jul 2025, 09:39

zadion skrev:
22. jul 2025, 09:24
Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
forventede nogen at Davidsen ville blive solgt??

taget i betragtning af at vi har haft mange dygtige spillere i klubben som vi ikke har kunnet sælge trods at vi sportsligt har været elendige, så foretrækker jeg helt klart nogen der kan sælge.
at vi f.eks. aldrig formåede at sælge Jacob rinne var pinligt…
hjertet i nord :aabfan:

FlemmingG
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 12. mar 2014, 18:47

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af FlemmingG » 22. jul 2025, 09:47

zadion skrev:
22. jul 2025, 09:24
Mathias Jørgensen er vel den sidste spiller i truppen (måske Bomholt som undtagelsen) som vi kan forvente der kan indbringe mere end 10 millioner i et salg?
De skal virkelig ramme rigtigt mange gange, hvis ikke truppens værdi skal være totalt udvandet indenfor den næste sæson.
Mener det tidligere har været fremme, at AaB også kræver minimum 10 mil for Bertil Grønkjær.. hvis Valdemar Møller brager igennem i denne sæson, hvilket jeg faktisk har fidus til han gør, så koster han min det samme som Mathias Jørgensen

Rolf Engels
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 98
Tilmeldt: 15. jul 2025, 22:08
Favoritspiller: Otoa

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Rolf Engels » 22. jul 2025, 10:19

Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.

De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9845
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Buzz Killington » 22. jul 2025, 10:20

Fuck hvor er jeg glad for at første kamp ikke bare var en walkover. Nu har Tyskerne forhåbentlig lidt respekt for rækken, samt lidt villighed til at fyre nogle kroner af på forstærkninger.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Martino1 » 22. jul 2025, 10:28

Rolf Engels skrev:
22. jul 2025, 10:19
Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.

De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8750
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Forza » 22. jul 2025, 10:35

Martino1 skrev:
22. jul 2025, 10:28
Rolf Engels skrev:
22. jul 2025, 10:19
Man skal have fat i nogle pletskud. Og det er ret hurtigt. For det er jo tydeligt, at der i den nuværende trup ikke er de næste klar på rampen. Det er jo et resultat af, at man har formøblet indtil videre 2,5 transfervindue på ligegyldigt fyld, der ikke engang er godt nok til at spille fra start i 1. Division.
Jeg kan godt have fidus til Cornelius Olsson som case, samt nogle af de unge i truppen, men de er langt fra bare at bide sig fast i start 11, så der er endnu længere vej til eventuelle salg.

De må meget, meget gerne ramme den næste MJ/Widell som erstatning for Mathias Jørgensen nu her.
Den nye norske spiller ser super spændende ud - tilgengæld mangler der akut en offensiv spiller med flair og driblegenskaber.
Vi kommer ikke til at score mål i regulært spil hvis offensiven ikke forstærkes.

Ross er ikke stærk på nogle områder, udover måske i småspillet. Helenius er åbenbart skadet igen. Jørgensen er en stjerne, men han er på vej videre.

Vi har ingen offensive kort. Ingen fart eller evner til at udfordre. Intet.

Håber en Jørgensen transfer kan løsrive nogle transferkroner for ellers kommer vi ikke i nærheden af toppen af ligaen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 15959
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af Hanga » 22. jul 2025, 10:48

AaB er i forhandlinger om Jørgensen igen, formentlig med Bodø på ny.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-di ... ensen-igen
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 702
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af AlbertE » 22. jul 2025, 10:54

Dejligt farvel og tak til ham lad os håbe de bliver lynhurtigt enige allesammen så vi ka’ slippe af med ham og få nogen ind der vil være her!!

RicoBR02
Allstar
Allstar
Indlæg: 2336
Tilmeldt: 22. jul 2019, 14:26
Favoritspiller: Strandli

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af RicoBR02 » 22. jul 2025, 11:07

AlbertE skrev:
22. jul 2025, 10:54
Dejligt farvel og tak til ham lad os håbe de bliver lynhurtigt enige allesammen så vi ka’ slippe af med ham og få nogen ind der vil være her!!
Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 39 (Sommervinduet 2025)

Indlæg af R Rosenberg » 22. jul 2025, 11:08

RicoBR02 skrev:
22. jul 2025, 11:07
AlbertE skrev:
22. jul 2025, 10:54
Dejligt farvel og tak til ham lad os håbe de bliver lynhurtigt enige allesammen så vi ka’ slippe af med ham og få nogen ind der vil være her!!
Vi er enige om at der aldrig har været noget fremme om at MJ ikke vil være i klubben ikke?
Sousa blev væk fra træning og nægtede at lade sig skifte ind, alligevel mente folk herinde at han skulle spille hver kamp og at det var en fejl at sælge ham. Debatsiden er satme et specielt sted..
Åh, jeg savner Sousa.
Ædruelighedens stemme

Besvar