R Rosenberg skrev: ↑22. feb 2023, 20:23
Mr Gold skrev: ↑22. feb 2023, 20:04
Nautrup88 skrev: ↑22. feb 2023, 19:53
Mr Gold skrev: ↑22. feb 2023, 19:43
Nautrup88 skrev: ↑22. feb 2023, 19:08
Jeg går også med en David Nielsen, men det er mest fordi jeg tror han ville kunne sætte det pigekor på plads. Jeg tror ikke han vil finde sig i sådan en gang pis.
Kan garantere dig for at Hamren den unten hyleme heller ikke finder sig i det!!!!
Bare lige for at få det på plads.
Nej det er rigtig nok. Mest også bare møntet på at David har et godt temperament.
Ved godt hvad du mente, drillede bare.
Men noget skal der for pokker ske, men håber stadig at Hamren kan ruske dem op, men erkender jeg tvivler.
Udviklingen har ikke været tilstede. Og hans stædighed vil normalt være helt rigtigt.
Vi har bare ikke tiden til at vente på 433 slår igennem, det har vi sgu ik
Det handler ikke om 4-3-3, 5-4-1, 6-4-0 eller hvad man nu kan finde på.
De er professionelle fodboldspillere, så selvfølgelig kan de spille i forskellige formationer.
Selv, hvis vi stillede med de ønskede 5 i bagkæden, ville det være lort med den indstilling og mentalitet, vores højt betalte duksedrenge går på banen med kamp efter kamp. At tro andet vidner om en meget kort hukommelse.
Det største problem i denne akutte situation, er spillernes mindset.
Jooooo meeeen udvikling har der bare ik været noget af som har gjort man har tænkt det ser sundt ud.
Træningskampe er som det er. GF kampen i det skod vejr er svær at vurdere så meget udfra, udover at de slet slet ik går til stålet. De ligner et hold der ik kommer til at vinde nogle kampe som det er lige nu.
Og lige præcis der forstår jeg heller ikke indstilling og mentalitet. Fatter ik de ikke kæmper røven ud af bukserne, det gør de bare ikke. Nu får de en røvfuld i parken, det bliver ikke bedre med på psyken for dem.
Kender en i staben og spurgte så sent som for 14 dage siden omkring Hamren.
Han sagde de træner mega godt på meget højt niveau, men i kampene sker der ligesom en mental blokering.
De kan ikke kende holdet fra træning til kamp. Sousa er der ikke en speciel forklaring på hvorfor han ikke spiller fra start.
Ludewig spørgsmålet gled han egentligt nemt af på når jeg tænker tilbage.
Jeg er så lidt spændt på de næste par dage, for når der er uro i klubber har man sommetider set en trup være ude at sige man står bag træneren. Nu må vi så se hvad der er op og ned og hvor slemt det står til. en eller anden form for reaktion får vi nu nok at se