Ja, det er jeg ikke uenig i. Det ville være fint med én, der kunne tænke bedre og mere strategisk og visionært.Winterburn skrev: ↑22. aug 2026, 17:17Enig han ikke er super, men har da landet nogle gode sponsorater på det seneste. Som jeg forstår ret gode baseret på beretninger herindeR Rosenberg skrev: ↑22. aug 2026, 17:13Ja, måske bedre til det - men betyder det, at han er god (nok)? For man har da mig bekendt ikke rykket sig voldsomt på indtægter uden for stadion, siden han trådte til. Til gengæld har man øget personaleudgifter in absurd grad.Winterburn skrev: ↑22. aug 2026, 15:20Ja i den henseende at han er en dygtigere marketing mand end CEO. Tror han skal fritages for det overordnede ansvar da han ikke er CEO materiale men god til sin egentlige metie.R Rosenberg skrev: ↑22. aug 2026, 13:42Er han?Winterburn skrev: ↑22. aug 2026, 13:33Tror heller ikke en fyring af Højer er vejen frem.
Problemet er større end det.
Truppen er skæv sammensat. Der mangler et missing link som min forstand ikke er god nok til at se. En Keane agtig 6’er har vi skreget på længe. Men er det nok? Er det løsningen?
Overall mangler der format i AaB. Lige fra banen og op på ledelsesgangen.
Der mangler en talknuser på CFO. Vores CEO er mere CCO materiale (og god til det).
Og så mangler der penge. Mange penge. Hvor skal de komme fra? Eksterne investorer- men som investor skal man kunne se en ide med at investere. Den kan jeg sgu ikke se i AaB
Så skal det være en milliardær med hjertet på det rette sted. Hvor er den person?
Men nu er denne tråd transferønsker.
Ønsker blot stabilitet- både nu og fremover
Er selv i en virksomhed hvor finansmanden er blevet CEO og nu er alt Excel ark osv.
så en ordentlig leder med organisatorisk baggrund og stærk personlighed med egenskaber til at få folk med er hvad der er brug for.
Alt starter fra toppen - og det er her AaB skal starte
Og mit argument er han måske kunne gøre det bedre hvis en mere organisatorisk leder tog taktstokken som CEO
Og så kunne man hive Schors ind som CFO i samme ombæring.