Trænerjagt

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Martino1
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Winsnes

Re: Trænerjagt

Indlæg af Martino1 » 21. apr 2025, 21:02

R Rosenberg skrev:
21. apr 2025, 20:54
Dr.Jones skrev:
21. apr 2025, 20:42
R Rosenberg skrev:
21. apr 2025, 20:30
Kristian skrev:
21. apr 2025, 20:18
R Rosenberg skrev:
21. apr 2025, 18:50
FlæskeFrank skrev:
21. apr 2025, 18:33
David Nielsen er også snart ledig på markedet...
Drømmetræner.
Hvorfor dælen er han lige det?

Fordi han er en macho type der ik kan andet end råbe og skrige. Mon ik han snart er fyret i Horsens også.
Jeg kunne godt lide det, han fik bygget op i AGF. Og hans person.
Lillestrøm ansatte David til en redningsaktion. Og fyrede ham igen inden sæsonen var slut.
I know. Og det gik heller ikke skide godt i Kifisia. Eller nu i Horsens. Men omvendt stærkt i først Lyngby og siden AGF og igen i Lyngby.

Det er blot en træner, jeg altid gerne har villet se i AaB.
David Nielsen-type som profil tror jeg egentlig godt ville kunne noget - det som mit vedkommende får mig til at vende tommelfingeren ned i Davids tilfælde , er at han er en kæmpe idiot i virkeligheden. Det kan jeg simpelthen ikke bakke op om.
Wichmann ville være et spændende bud, ligesom Martin Thomsen(som jo så ikke er arbejdsløs og derfor nok urealistisk). Hvis der er en spændende udenlandsk profil, kan jeg også godt købe ind på det - nok hellere en tysker end en englænder trods alt.
Hvad med en gammel kending som Lasse Stensgaard? Er han U-19 landstræner pt eller ?

Nordic
2. div
2. div
Favoritspiller: Højholt

Indlæg af Nordic » 21. apr 2025, 21:23

Hvad med Peter Sørensen? Han er ledig og har en del Superligaerfaring modsat Retov og Wichmann. Og han lyder noget varm på jobbet, når han i dag har udtalt sig om AaB.

Gazza
Junior
Junior

Indlæg af Gazza » 21. apr 2025, 22:06

Det lyder som en opgave for one nexus

Brugeravatar
Dr.Jones
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Andersen og Thomsen

Indlæg af Dr.Jones » 21. apr 2025, 23:23

Nordic skrev:
21. apr 2025, 21:23
Hvad med Peter Sørensen? Han er ledig og har en del Superligaerfaring modsat Retov og Wichmann. Og han lyder noget varm på jobbet, når han i dag har udtalt sig om AaB.
Hellere en Ortved-Poulsen kombo end Peter Sørensen.

Bundgaard
1. div
1. div
Geografisk sted: 9670

Indlæg af Bundgaard » 23. apr 2025, 17:17

Dr.Jones skrev:
21. apr 2025, 23:23
Nordic skrev:
21. apr 2025, 21:23
Hellere en Ortved-Poulsen kombo end Peter Sørensen.
Det var da et underligt modargument Peter Sørensen har da mere superliga erfaring end ham wichmann som kun har været i 1 div som træner
AaB 4ever resten er Skod

GULDET ER VORES

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 11. maj 2025, 19:41

Godt vi fik en ny træner med nye ideer, der virkelig kunne sætte gang i tingene.
Hader København!

Brugeravatar
emenike
Landshold
Landshold

Indlæg af emenike » 11. maj 2025, 19:46

alithebeast skrev:
11. maj 2025, 19:41
Godt vi fik en ny træner med nye ideer, der virkelig kunne sætte gang i tingene.
Der er kun så meget man kan formå med discountvarer fra ALDI.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Hjørring

Indlæg af Kunji » 11. maj 2025, 20:11

Jeg synes sgu, det er svært at skyde på Wichmann. Han har overtaget det her makværk. Det er SSE22, der har fejlet i at lave et hold, der kan præstere i superligaen, og det er Menno, der har formået at få hevet alt selvtilliden af truppen.

Fyringen er krampetrækninger fra SSE22, der er ved at se deres idé fejle eklatant.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sønderholm

Indlæg af alithebeast » 11. maj 2025, 20:20

Men intet er blevet bedre af at fyre Menno. Vi havde måske endda fået flere point med Menno som chef.
Hader København!

jonas386
Allstar
Allstar

Indlæg af jonas386 » 11. maj 2025, 20:24

Kunji skrev:
11. maj 2025, 20:11
Jeg synes sgu, det er svært at skyde på Wichmann. Han har overtaget det her makværk. Det er SSE22, der har fejlet i at lave et hold, der kan præstere i superligaen, og det er Menno, der har formået at få hevet alt selvtilliden af truppen.

Fyringen er krampetrækninger fra SSE22, der er ved at se deres idé fejle eklatant.
Fyringen af Menno var vel uundgåelig efter Lyngby-kampen, og spillerne åbenbart begyndte at sætte deres egen taktik inde på banen. Det er der sjældent nogen vej tilbage fra.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 11. maj 2025, 21:36

Kunji skrev:

Havde man lavet det skifte 1-2 måneder før, er jeg overbevist om, at meget havde set anderledes ud. Der er en helt anden robusthed I holdet og rygrad i spillerne efter disse par uger.

Men de er jo sårede, så når fx Viborg scorer til 2-1, sætter det sig i en svag selvtillid, uagtet at de er blevet stivet af.
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 12. maj 2025, 12:51

R Rosenberg skrev:
11. maj 2025, 21:36
Kunji skrev:

Havde man lavet det skifte 1-2 måneder før, er jeg overbevist om, at meget havde set anderledes ud. Der er en helt anden robusthed I holdet og rygrad i spillerne efter disse par uger.

Men de er jo sårede, så når fx Viborg scorer til 2-1, sætter det sig i en svag selvtillid, uagtet at de er blevet stivet af.
Helt enig. Kampene i Haderslev og særligt første halvleg i går viste et helt andet udtryk med robusthed og organisation, som vi slet ikke viste under ellers sympatiske Menno. Jeg tænker også, at havde vi haft 7-8 kampe tilbage, ville vi kunne klare den.

baresi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: baresi

Indlæg af baresi » 12. maj 2025, 19:40

Hvis man lytter til spillerne så udstråler det 100% at de ingen tillid havde til Menno
Siden han blev fyret er der sagt en del ting som at de mangler tydelighed mangler en plan mangler struktur
Det eneste problem er at han er fyret for sent.
Wichmann overtager en trup UDEN selvtillid
Der havde vundet 1 ud af 17 kampe el sådan noget
En trup der sejlede taktisk rundt og hvor man reelt ikke havde hverken en plan a eller b
Og værst af alt han overtager jo seriøst en trup der på kvalitet jo ER bund 2
Jeg har skrevet det før men tag truppen og så se hvor mange der på de respektive pladser egentlig ville gå ind at forstærker lyngby, Vejle, sønderjyske
Jeg ville måske kunne finde en plads til Widell MJ og KJ men ikke KJ som en klar forstærkning.
Udover det er der jo ikke rigtigt noget større kvalitet
Vi står hvor vi gør fordi man har sammensat en trup af amatører lignende eje spillere og lejespillere der ikke hjertet med i truppen og Så er endte konfirmations projektet fra sse22 som en hele vejen igennem håbløs transferstrategi…hvor man ikke kom med den kvalitet og fodbold forstand man har snakket så meget om….
Vi har forvaltet de midler vi havde/har helt grotesk ringe
Wichmann kan aldrig blive skyld i denne nedrykning
Og hver gang vi har snakket om de kampe “vi ikke skulle vinde alligevel” så har det endt med at sætte sig på selvtilliden og dermed også i performance på holdet. Der er ikke mere kvalitet til stede i holdet…
Bare se mange af vores sidste kampe - vi lever på viljens nåde indtil modstanderen scorer - så kommer alle spøgelser .
Vi er væk. Og jeg blir sgu ked af det når jeg tænker konsekvenserne ved nedrykning for de er uoverskuelige.
See22 kom som tysk ordentlighed med struktur tydelighed og en plan men planen endte desværre uden effekt fordi man ikke tog opgaven seriøst Ift hvor svær suppen er.
Der har været en ny Titanic - sse22 skibet er bare smadret ind i et isbjerg. Og sunket dybere end jeg har set AaB

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 16. maj 2025, 15:19

Nå, så kom vi af med Haugaasen. Next up Jack Cassidy. Og derefter Scouser James.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 17. maj 2025, 11:37

R Rosenberg skrev:
16. maj 2025, 15:19
Nå, så kom vi af med Haugaasen. Next up Jack Cassidy. Og derefter Scouser James.
Så er vi da på vej
Jeg er stor fan af wichmann - han kommer med tydelighed og meget mere ensartethed. Desuden prøver han at indrette sig mere til den trup han har.
Syns det er et godt interview med ham i Rød Aalborg

R Rosenberg
Allstar
Allstar

Indlæg af R Rosenberg » 17. maj 2025, 11:53

baresi skrev:
17. maj 2025, 11:37
R Rosenberg skrev:
Så er vi da på vej
Jeg er stor fan af wichmann - han kommer med tydelighed og meget mere ensartethed. Desuden prøver han at indrette sig mere til den trup han har.
Jeg har ikke hørt det endnu. Generelt gik jeg lidt kold i Rød Aalborg. Lidt for bagstræberisk og konstant samme panel.

Ripodsten er heller ikke just Cavling, men i det mindste er det Jens Otto Barsøe, der holder snor i det.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 17. maj 2025, 12:46

R Rosenberg skrev:
17. maj 2025, 11:53
baresi skrev:
R Rosenberg skrev:
Så er vi da på vej
Jeg har ikke hørt det endnu. Generelt gik jeg lidt kold i Rød Aalborg. Lidt for bagstræberisk og konstant samme panel.

Ripodsten er heller ikke just Cavling, men i det mindste er det Jens Otto Barsøe, der holder snor i det.
synes rød aalborg er blevet bedre faktisk lidt efter lidt, men dette afsnit med wichmann handler ikke så meget om AaBs situation men mere om ham og AaB og hvordan han tænker fodbold mv. synes det er værd at lytte til.

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 17. maj 2025, 15:05

baresi skrev:
17. maj 2025, 12:46
R Rosenberg skrev:
17. maj 2025, 11:53
baresi skrev:
R Rosenberg skrev:
Så er vi da på vej

synes rød aalborg er blevet bedre faktisk lidt efter lidt, men dette afsnit med wichmann handler ikke så meget om AaBs situation men mere om ham og AaB og hvordan han tænker fodbold mv. synes det er værd at lytte til.
Rød Aalborg er jeg kørt død i efter vært skiftet. Sjældne afsnit, som ofte er bagudskuende og læser handler om andet end den aktuelle situation interesserer mig simpelthen ikke.

Til gengæld har der været et par stykker for nylig med noget mere aktuelt.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

baresi
Allstar
Allstar

Indlæg af baresi » 28. maj 2025, 17:01

Hørte et løst rygte om bo zink vist skal tage midlertidigt over
Men jeg kan intet få opsnust.
Nogen der hører noget?

FIDEL