Med så få kampe tilbage har vi simpelthen ikke råd til en der først lige skal lære niveauet og klubberne at kende. Det ville være en kæmpe fallit erklæring.
Trænerjagt
Re: Trænerjagt
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Så mon ikke det ender sådan...Forza skrev: ↑21. apr 2025, 10:15Med så få kampe tilbage har vi simpelthen ikke råd til en der først lige skal lære niveauet og klubberne at kende. Det ville være en kæmpe fallit erklæring.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Helt enig. Men tyskerne skal jo ha en træner ind, som de kan styre. Det vil være totalt håbløst med en udlænding, som ikke kender dansk fodbold. Min tillid til ledelsen er helt væk nu.Forza skrev: ↑21. apr 2025, 10:15Med så få kampe tilbage har vi simpelthen ikke råd til en der først lige skal lære niveauet og klubberne at kende. Det ville være en kæmpe fallit erklæring.
Michael Beale er begyndt at følge AaB på Instagram. Det er ren spekulation, men det kunne tyde på at han kender Gow fra deres fælles tid i Liverpool.
Det ville fandme være lækkert hvis Gow henter en af sine buddies fra Liverpøøøl. Det kan kun blive godt.
Hold kæft en flok nulbonner der har overtaget kontorerne på Hornevej.
Der findes ikke en seriøs træner der har lyst til at komme ombord i SSE22 klovnebussen.
jeg håber på en dansker der kender ligaen eller hurtigt kan sætte sig ind i den. det ville være lækkert.
og så en der får sat prop i de mål imod.
der er ikke flere skud i bøssen, der skal vinde nu
og så en der får sat prop i de mål imod.
der er ikke flere skud i bøssen, der skal vinde nu
Jeg håber ikke, det bliver Michael Beale. Hvis man læser op på ham, så har han været træner i 3 klubber: QPR, Glasgow Rangers og Sunderland, og derudover har han været assistent for Gerrard i Saudi. De gange han har været træner selv, er samarbejdet med klubberne ophørt indenfor et halv år i både QPR og Sunderland, mens han var træner i et års tid i Rangers. Det synes jeg er lidt en "rød alarm klokke" for mig. Desuden kender han sandsynligvis intet til hverkend AaB eller den danske liga, hvilket der ikke er tid til at bære over med i vores nuværende situation, hvor resultaterne skal falde fra dag 1.
Jeg tænker, at indpiskeren fra forsvaret kan blive spillende træner.
Det er den billigste løsning og derfor et valg i overensstemmelse med strategien.
Det er den billigste løsning og derfor et valg i overensstemmelse med strategien.
Der er i hvert fald ingen grund til at tro andet. Denne ledelse er nøjagtig ligeså useriøs og uansvarlig som dens 2014 - pendant, og det kan jo nærmest være ligegyldigt, hvem man måtte hente til den trænerpost, så længe man stiller op med dette uværdige ynk og bras af et hold. Åh, en regning, der venter, når det endelige regnskab efter endnu en omgang "ansvarlighed" skal betales!Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 10:20Så mon ikke det ender sådan...Forza skrev: ↑21. apr 2025, 10:15Med så få kampe tilbage har vi simpelthen ikke råd til en der først lige skal lære niveauet og klubberne at kende. Det ville være en kæmpe fallit erklæring.
Jeg er imidlertid glad på Menno van Dams vegne. Han er blot blevet tvunget til at forlade fodboldens Titanic og fortjener chancen i et ordentligt foretagende, mens de efterladte kan svømme rundt i fodboldens ishav desperat spejdende efter en redningsbåd.
Så hyr nu bare den billigste nulbon, I kan finde - der skal såmænd stadig findes nogle derude, der vil hylde dette som ansvarlighed.
Hil Morten!
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-04-21 ... fik-succes
-
R Rosenberg
- Allstar

Af Tipsbladets kandidater synes jeg ved nærmere eftertanke, at Højer måske ville være den mest interessante.
Erfaring fra både superliga og 1. division som træner samt et rendyrket job med unge spillere. Alt det, AaB er eksponent for.
Men han vil næppe være puppet for SSE22, så det bliver nok random udlænding fra netværket med begrænset erfaring.
Erfaring fra både superliga og 1. division som træner samt et rendyrket job med unge spillere. Alt det, AaB er eksponent for.
Men han vil næppe være puppet for SSE22, så det bliver nok random udlænding fra netværket med begrænset erfaring.
Ædruelighedens stemme
Med udgangspunkt i klubbens økonomi kan jeg godt forestille mig, at AaB vil gå efter en træner, der er klubløs lige nu, og som ikke skal købes fri. Derfor tror jeg mest på:
Martin Retov
Kristoffer Wichmann
Eller Steffen Højer, da hans kontrakt med u21 udløber til sommer.
Af de 3 håber jeg nok mest på Wichmann, da han normalt spiller defensivt fodbold med giftige kontraangreb. Dette kunne jeg sagtens se passe til AaB, da vi har nogle hurtige spillere i M. Jørgensen og Ross i offensiven, og samtidigt ikke har holdet til at spille offensivt fodbold uden at blive straffet selv, som vi har set under Van Dam. Eneste lille ulempe ved denne signing kan dog være, at det måske netop vil være givtigt at spille offensivt mod Lyngby og Vejle, som jeg mener er de eneste 2 dårligere hold end os, som vi bør kunne dominere. Men mon ikke det kan løses i de kampe?
Martin Retov
Kristoffer Wichmann
Af de 3 håber jeg nok mest på Wichmann, da han normalt spiller defensivt fodbold med giftige kontraangreb. Dette kunne jeg sagtens se passe til AaB, da vi har nogle hurtige spillere i M. Jørgensen og Ross i offensiven, og samtidigt ikke har holdet til at spille offensivt fodbold uden at blive straffet selv, som vi har set under Van Dam. Eneste lille ulempe ved denne signing kan dog være, at det måske netop vil være givtigt at spille offensivt mod Lyngby og Vejle, som jeg mener er de eneste 2 dårligere hold end os, som vi bør kunne dominere. Men mon ikke det kan løses i de kampe?
Jeg er sgu varm på ham wichmanNordic skrev: ↑21. apr 2025, 14:08Med udgangspunkt i klubbens økonomi kan jeg godt forestille mig, at AaB vil gå efter en træner, der er klubløs lige nu, og som ikke skal købes fri. Derfor tror jeg mest på:
Martin Retov
Kristoffer Wichmann
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
-
R Rosenberg
- Allstar

Når man læser diverse debatøres niveau i de seneste timers debat om ny træner, så bliver jeg alvorligt i tvivl om, hvem der er der er desperate.Hovedet skrev: ↑21. apr 2025, 13:29Der er i hvert fald ingen grund til at tro andet. Denne ledelse er nøjagtig ligeså useriøs og uansvarlig som dens 2014 - pendant, og det kan jo nærmest være ligegyldigt, hvem man måtte hente til den trænerpost, så længe man stiller op med dette uværdige ynk og bras af et hold. Åh, en regning, der venter, når det endelige regnskab efter endnu en omgang "ansvarlighed" skal betales!Hanga skrev: ↑21. apr 2025, 10:20Så mon ikke det ender sådan...Forza skrev: ↑21. apr 2025, 10:15Med så få kampe tilbage har vi simpelthen ikke råd til en der først lige skal lære niveauet og klubberne at kende. Det ville være en kæmpe fallit erklæring.
Jeg er imidlertid glad på Menno van Dams vegne. Han er blot blevet tvunget til at forlade fodboldens Titanic og fortjener chancen i et ordentligt foretagende, mens de efterladte kan svømme rundt i fodboldens ishav desperat spejdende efter en redningsbåd.
Så hyr nu bare den billigste nulbon, I kan finde - der skal såmænd stadig findes nogle derude, der vil hylde dette som ansvarlighed.
Hil Morten!
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-04-21 ... fik-succes
AaB ligger vel egentlig der hvor vi kunne forvente inden sæsonstart. Vi vidste alle at det blev en sæson hvor vi skulle kæmpe om nedrykning.
De sidste 5 kampe handler mere om, at spillerne får en der kan give dem et boost og så skal fagligheden fra træneren nok få sat den rigtige taktik.
Nu læser jeg at Wurtz nævnes. Amen hallo. Hvilke kompetencer har han udover at han var en god midtbanespiller i AaB.
Bo Zink fuckede op i Vendsyssel og hans taktik mod Brøndby i pokalen må være skræk TV for AaB. De blev decideret splittet af I atomer og lignede ikke et hold der anede hvad de skulle.
Jeg vælger at sætte min lid til at AaB får styr på det. Mon ik de er seriøse nok. Det der sker i klubben pt, er da 10 x bedre end det pis ledelsen under Bælum havde gang i.
Hvorfor dælen er han lige det?
Fordi han er en macho type der ik kan andet end råbe og skrige. Mon ik han snart er fyret i Horsens også.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeg kunne godt lide det, han fik bygget op i AGF. Og hans person.Kristian skrev: ↑21. apr 2025, 20:18Hvorfor dælen er han lige det?
Fordi han er en macho type der ik kan andet end råbe og skrige. Mon ik han snart er fyret i Horsens også.
Ædruelighedens stemme
Lillestrøm ansatte David til en redningsaktion. Og fyrede ham igen inden sæsonen var slut.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 20:30Jeg kunne godt lide det, han fik bygget op i AGF. Og hans person.Kristian skrev: ↑21. apr 2025, 20:18Hvorfor dælen er han lige det?
-
R Rosenberg
- Allstar

I know. Og det gik heller ikke skide godt i Kifisia. Eller nu i Horsens. Men omvendt stærkt i først Lyngby og siden AGF og igen i Lyngby.Dr.Jones skrev: ↑21. apr 2025, 20:42Lillestrøm ansatte David til en redningsaktion. Og fyrede ham igen inden sæsonen var slut.R Rosenberg skrev: ↑21. apr 2025, 20:30Jeg kunne godt lide det, han fik bygget op i AGF. Og hans person.Kristian skrev: ↑21. apr 2025, 20:18Hvorfor dælen er han lige det?
Det er blot en træner, jeg altid gerne har villet se i AaB.
Ædruelighedens stemme