Du bliver ved med at pointere, at du ikke tror SSE22 blander sig i ansættelserne af træner og sportsdirektør. Selvfølgelig gør de da det. De sidder på aktiemajoriteten, og den foreslåede arvtager til formandsposten er en del af konglomeratet.jonas386 skrev: ↑17. jun 2025, 10:40I så fald er det både bestyrelsens ansvar og pligt at råbe op.Tjuga skrev: ↑17. jun 2025, 10:06Jeg måtte lige spole tilbage, da jeg hørte Medianos udsendelse om Midtjyllands fyring af Peter Sand i morges. Der kommer de kort ind på tingenes tilstand i AaB, da snakken falder på Jakob Larsen.
Her rejser Egelund spørgsmålet om hvem som egentlig bestemmer i AaB.
Han siger først noget i retning af: "Jeg vil sige så meget: Det er ikke Michael Tuxen Boll"
Derefter siger han at AaBs fans bør interessere sig for hvem der egentlig tager beslutninger i AaB nu og "om SSE22 har trukket sig ud af så markant som de har givet udtryk for. For det har de ikke!”
Så det er ikke bare konspirationsteoretikerne på debatsiden, som kan se at der er ugler i mosen.
Det er i den grad på det strategiske niveau at udpege den slags nøglepersoner, og det er bestyrelsen selvfølgelig med indover. Jeg forstår ikke hvad eller hvor det er du læser, at de ikke skulle være ligeså meget med indover den her slags beslutninger som før?
Jeg mener ikke der er nogen der hverken lyver eller ikke siger tingene som de er. Tror du skal læse fondsbørsmeddelesen en gang til.
Det er den daglige drift de ikke rør længere. Bestyrelsesengagementet er de ligeså involveret i, og dermed dem der har det sidste ord, som før.