Enig, synes alt den der snak om at AaB ikke behandler Thelander ordentligt er noget fis. Man har en spiller man vurderer ikke er god nok længere og som derudover ikke slet ikke passer ind i systemet. Vi så det sågar mega udstillet i forårssæsonen.Forza skrev:Hvad mener du AaB skulle have gjort?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
forklarer James Gow, der dog er klar i spyttet, når det gælder Rasmus Thelander.
- Rasmus er ikke tiltænkt nogen stor rolle hos os, så vi er villige til at lytte til bud på ham, og det har han også fået at vide, siger James Gow.
Skulle man lade anførerbindet sidde på tribunen?? Eller lade ham spille fordi han har spillet mange AaB kampe i fortiden?
AaB har ét mål. At sikre klubbens bedste. Thelander er en gigantisk klods om benet, som hverken spillestilsmæssigt eller lønmæssigt passer ind i klubben. AaB har ageret fuldstændig som de burde. Ærgerligt for Thelander, men sådan går det altså i karrierens efterår.
Derfor har man meldt ærligt ud, at udsigten til spilletid er lang og det er det rigtige og ordentlige gøre. Det er uden tvivl et svært hak i tuden for Thelander, men det vigtigste er AaBs bedste og en god ledelse kan tage den type beslutninger og står ved dem.
Fagligt er der intet at komme efter i det her valg og det med ordentlighed er en gang sniksnak medmindre nogen kan underbygge han skulle være frosset ude af fællesskabet eller lign. Nogen vil måske indvende det med at han træner alene, men de skal nu en gang kun bruge fire stoppere til 11 mod 11.
Havde jeg så været Thelander havde jeg ikke gidet og var nok taget videre, men han har en god kontrakt og er i sin gode ret til at blive i Aalborg og tage pengene så længe han opfylder kontrakten.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro