Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Re: Transferønsker vol. 37 (Sommervinduet 24)
Højholt har spillet godt, i de første 3 kampe i suppen, meget ærgerligt han ikke ville forlænge.
Nu må vi se, om hans vigtighed, er nemmere at få øje på, når han ikke spiller.
Nu må vi se, om hans vigtighed, er nemmere at få øje på, når han ikke spiller.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
R Rosenberg
- Allstar

Jeppe Pedersen permanent til Island. Godt.
Ædruelighedens stemme
Gad vide om der kommer noget ind, hvis Højholt smutter ?
Vi har en del midtbanespillere. Men har vi en, som kan agere oprydder foran forsvaret ?
Vi har en del midtbanespillere. Men har vi en, som kan agere oprydder foran forsvaret ?
- Kasper
- Allstar

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Tror på min. 3 ind og min. 3 ud. Ren mavefornemmelse.
25 mand i truppen på nuværende tidspunkt, tror ikke der kommer til at være flere end det, men måske en mindre.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
2,6 mio. + klausuler, det er vel okay, kontraktsituationen taget i betragtning. At Højholt så nu ser så godt ud for AaB som nogensinde, og man kun kan forestille sig, hvad prisen ville være om et år, hvis han i stedet havde 2-3 år tilbage af sin kontrakt, det er fugle på taget. Jeg forstår også godt Højholt; alderen trykker allerede i fht. at få chancen for at slå igennem i udlandet. Alt i alt, ærgerligt det ikke blev til mere for såvel ham som for AaB med samarbejdet de foregående par år, men denne exit er fin for Højholt og forhåbentlig tålelig for AaB, som nu skal overveje seriøst, om der skal hentes en erstatning ind, eller om dette er en udvidet mulighed for folk som Davidsen og Bomholt. Jeg håber egentlig lidt på det sidste.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
For mig har Davidsen og Bomholt ikke lignet defensive opryddere, som vel har været Højholt primære opgave. Men kan selvfølgelig hænge sammen med, at Højholt har haft den tjans, når de har været på banen. Synes både Davidsen og Bomholt har vist lovende takter i nogle kampe, men nok mere i 8’er-rollen.Funky skrev: ↑10. aug 2024, 20:102,6 mio. + klausuler, det er vel okay, kontraktsituationen taget i betragtning. At Højholt så nu ser så godt ud for AaB som nogensinde, og man kun kan forestille sig, hvad prisen ville være om et år, hvis han i stedet havde 2-3 år tilbage af sin kontrakt, det er fugle på taget. Jeg forstår også godt Højholt; alderen trykker allerede i fht. at få chancen for at slå igennem i udlandet. Alt i alt, ærgerligt det ikke blev til mere for såvel ham som for AaB med samarbejdet de foregående par år, men denne exit er fin for Højholt og forhåbentlig tålelig for AaB, som nu skal overveje seriøst, om der skal hentes en erstatning ind, eller om dette er en udvidet mulighed for folk som Davidsen og Bomholt. Jeg håber egentlig lidt på det sidste.
Uden at skele til økonomien ville jeg ikke have noget imod en ekstra midtbanespiller, når Højholt smutter. Hvis Jimenez, Davidsen eller Bomholt render ind i skader eller karantæner, kan det hurtigt blive lidt tyndt midt på banen.
Vi har ikke fået nok ud af Højholt længe, men SL24-versionen af Højholt, tror jeg, vi kommer til at savne det første stykke tid. Har ikke dannet mig et klart billede af Jimenez, men håber, han kan noget af det samme og endnu mere.
Alexander Linds flyskræk er blevet kureret og han rejser sammen med sine holdkammerater, så alt hvad du siger er jo uviden snak. Hans mor døde, hvilket tydeligvis førte til stress, og derfor eskalerede hans flyangst. Men du synes han virker skrøbelig?Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 11:29Jeg synes mest af alt at det er skide godt solgt af Silkeborg og er spændt på hvordan Lind håndterer skiftet, han virker set udefra som en lidt skrøbelig type, og han kan ikke bare hoppe på et fly hjem når behovet opstår pga. hans enorme flyskræk. Så han er nok glad for at få dansk selskab i Malthe.emenike skrev: ↑10. aug 2024, 10:20Altså, Lind er yngre, angriber, har kampe for U21 landsholdet, fint målsnit i Superligaen og erfaring fra europæiske kampe. Samt også lige en kontrakt der løber til 2028.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
2,6 millioner kroner plus klausuler. Medmindre Højholt slet ikke gider blive så synes jeg ikke man burde sælge for så lidt. Der synes jeg umiddelbart stabilitet havde været mere værd
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Så 10 gange Højholts pris er nok meget rammende ja.
Fedt for ham hvis han har overvundet flyskrækken, det vidste jeg ikke nej.AK48hamas skrev: ↑11. aug 2024, 09:37Alexander Linds flyskræk er blevet kureret og han rejser sammen med sine holdkammerater, så alt hvad du siger er jo uviden snak. Hans mor døde, hvilket tydeligvis førte til stress, og derfor eskalerede hans flyangst. Men du synes han virker skrøbelig?Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 11:29Jeg synes mest af alt at det er skide godt solgt af Silkeborg og er spændt på hvordan Lind håndterer skiftet, han virker set udefra som en lidt skrøbelig type, og han kan ikke bare hoppe på et fly hjem når behovet opstår pga. hans enorme flyskræk. Så han er nok glad for at få dansk selskab i Malthe.emenike skrev: ↑10. aug 2024, 10:20Altså, Lind er yngre, angriber, har kampe for U21 landsholdet, fint målsnit i Superligaen og erfaring fra europæiske kampe. Samt også lige en kontrakt der løber til 2028.Hanga skrev: ↑10. aug 2024, 10:14Så Pisa betaler 10 gange så meget for Lind som de gør for Højholt... Av.Jakobsen skrev: ↑10. aug 2024, 10:04Højholt på vej til Pisa. Han rejser i dag eller i morgen.
2,6 millioner kroner plus klausuler. Medmindre Højholt slet ikke gider blive så synes jeg ikke man burde sælge for så lidt. Der synes jeg umiddelbart stabilitet havde været mere værd
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Så 10 gange Højholts pris er nok meget rammende ja.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Christian Cappis har været oppe og vende flere gange. Han er vel endnu oplagt i det nye system.
- FlæskeFrank
Mener du oppe at vende herinde? Eller i AaB’s overvejelser?FlæskeFrank skrev: ↑11. aug 2024, 10:14Christian Cappis har været oppe og vende flere gange. Han er vel endnu oplagt i det nye system.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Det må være herinde. Jeg synes han passer godt ind i det her totalfodbold vi er gør os i. Personligt så jeg hellere en mere udpræget balancespiller, men det er da fedest hvis vi kan lykkedes med at køre med speederen i bund!Forza skrev: ↑11. aug 2024, 10:22Mener du oppe at vende herinde? Eller i AaB’s overvejelser?FlæskeFrank skrev: ↑11. aug 2024, 10:14Christian Cappis har været oppe og vende flere gange. Han er vel endnu oplagt i det nye system.
Ja tak til Cappis, alternativt en lidt ældre gut der også kan dække højre back. Fx Joshua Kimmich.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

Enig.Sauer skrev: ↑11. aug 2024, 00:11For mig har Davidsen og Bomholt ikke lignet defensive opryddere, som vel har været Højholt primære opgave. Men kan selvfølgelig hænge sammen med, at Højholt har haft den tjans, når de har været på banen. Synes både Davidsen og Bomholt har vist lovende takter i nogle kampe, men nok mere i 8’er-rollen.Funky skrev: ↑10. aug 2024, 20:102,6 mio. + klausuler, det er vel okay, kontraktsituationen taget i betragtning. At Højholt så nu ser så godt ud for AaB som nogensinde, og man kun kan forestille sig, hvad prisen ville være om et år, hvis han i stedet havde 2-3 år tilbage af sin kontrakt, det er fugle på taget. Jeg forstår også godt Højholt; alderen trykker allerede i fht. at få chancen for at slå igennem i udlandet. Alt i alt, ærgerligt det ikke blev til mere for såvel ham som for AaB med samarbejdet de foregående par år, men denne exit er fin for Højholt og forhåbentlig tålelig for AaB, som nu skal overveje seriøst, om der skal hentes en erstatning ind, eller om dette er en udvidet mulighed for folk som Davidsen og Bomholt. Jeg håber egentlig lidt på det sidste.
Uden at skele til økonomien ville jeg ikke have noget imod en ekstra midtbanespiller, når Højholt smutter. Hvis Jimenez, Davidsen eller Bomholt render ind i skader eller karantæner, kan det hurtigt blive lidt tyndt midt på banen.
Vi har ikke fået nok ud af Højholt længe, men SL24-versionen af Højholt, tror jeg, vi kommer til at savne det første stykke tid. Har ikke dannet mig et klart billede af Jimenez, men håber, han kan noget af det samme og endnu mere.
Hverken Davidsen eller Bomholt er rene 6'ere. Davidsen har nogle kvaliteter til rollen, men han ligner en, der foretrækker en lide mere fremskudte rolle.
Nu er Højholt ikke nogen Makalele, MEN på vores hold, har han været absolut bedste skraldemand.
Dvs - hvis vi afløser internt, så svækkes holdet et par procenter og spørgsmålet er så, om vi har råd til det.
Kampen i Viborg er i hvert fald blevet sværere lige her og nu.
Eftersom der ikke er meldt noget officielt ud om Højholt, kan vi så være helt sikre på, at han ikke er i truppen til kampen i morgen?
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
- Can
- 2. div

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
forklarer James Gow, der dog er klar i spyttet, når det gælder Rasmus Thelander.
- Rasmus er ikke tiltænkt nogen stor rolle hos os, så vi er villige til at lytte til bud på ham, og det har han også fået at vide, siger James Gow.
Fra Nordjyske:
forklarer James Gow, der dog er klar i spyttet, når det gælder Rasmus Thelander.
- Rasmus er ikke tiltænkt nogen stor rolle hos os, så vi er villige til at lytte til bud på ham, og det har han også fået at vide, siger James Gow.
-
haghdk
- Landshold

- Favoritspiller: Robbie Fowler
- Geografisk sted: Aalborg
Det er hård kost, men det er vel bedre at James Gow er fuldstændig ærlig end at han forsøger at pakke det ind eller giver Thelander et falsk håb om at han er på vej til at få en vigtig rolle igen?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
Hvad mener du AaB skulle have gjort?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
Skulle man lade anførerbindet sidde på tribunen?? Eller lade ham spille fordi han har spillet mange AaB kampe i fortiden?
AaB har ét mål. At sikre klubbens bedste. Thelander er en gigantisk klods om benet, som hverken spillestilsmæssigt eller lønmæssigt passer ind i klubben. AaB har ageret fuldstændig som de burde. Ærgerligt for Thelander, men sådan går det altså i karrierens efterår.
------------------------------------------------
- Can
- 2. div

- Favoritspiller: Frank Strandli
- Geografisk sted: 9000 Aalborg
Jeg mener det kunne være gjort “pænere”.
Fair nok at AaB ikke mener han kan bruges længere og at man vil noget andet. Men Thelander har været loyal overfor klubben, så det kunne holdes mere internt.
Omvendt er det også rart at få sat lidt ord på tingenes tilstand og med Thelander helt ude af truppen har man jo godt kunne fornemme hvilken vej det går
Fair nok at AaB ikke mener han kan bruges længere og at man vil noget andet. Men Thelander har været loyal overfor klubben, så det kunne holdes mere internt.
Omvendt er det også rart at få sat lidt ord på tingenes tilstand og med Thelander helt ude af truppen har man jo godt kunne fornemme hvilken vej det går
Forza skrev: ↑11. aug 2024, 12:36Hvad mener du AaB skulle have gjort?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
Skulle man lade anførerbindet sidde på tribunen?? Eller lade ham spille fordi han har spillet mange AaB kampe i fortiden?
AaB har ét mål. At sikre klubbens bedste. Thelander er en gigantisk klods om benet, som hverken spillestilsmæssigt eller lønmæssigt passer ind i klubben. AaB har ageret fuldstændig som de burde. Ærgerligt for Thelander, men sådan går det altså i karrierens efterår.
Hvordan skulle AaB ellers behandle ham nu? Situationen er, at han ikke er i nærheden af startopstillingen, og at klubben ønsker at sælge ham. Det er de tydelige og ærlige omkring. Hvad skulle de ellers gøre?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
Thelander har været god for AaB og tak til ham for det. Men klubben har også været god ved ham, senest med en guldrandet kontrakt, da han i en relativ høj alder ønskede at komme hjem fra Ungarn. Ja, han var med til at spille os op, men han var også kaptajn for det hold, som rykkede ned.
Jeg kan ikke se noget forkert i det Gow siger ?Can skrev: ↑11. aug 2024, 12:17Godt nok noget af en nedtur for Thelander og jeg synes også at det ikke klæder AaB at behandle sine spillere på den måde. En spiller som har været med til at spille AaB tilbage og som har været anfører.
Fra Nordjyske:
Personligt ville jeg da hellere ha klar besked, fremfor at gå med falske forhåbninger.