Rolim blev smadret af skader.. han var ellers god nokjonas386 skrev: ↑30. dec 2024, 13:53Yann RolimMortenN skrev: ↑30. dec 2024, 12:20Granli???Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 11:57Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:
Nej, fanme bare nej!
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Granli tilgengæld ville få mere end svært ved at slå Kramer, Pudel og Otoa af.
Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?![]()
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
- MortenN
- Superliga

- Indlæg: 699
- Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:21
- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Husker ham som ret middel men god i spillet med fødderne men kunne let blive overløbetFunky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Granli var en fin spiller. Ikke noget prangende, men fin fil det niveau, AaB har tæsket rundt i de seneste år. Markant bedre end KP og Blåbberen, men under Kramer, Otoa og Thelander (da han var god). Han er vel sådan på niveau med Pudel.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Ædruelighedens stemme
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Enig, husker altså også mest Granli som en "det var så hvad det kunne blive til" transfer både da vi troede på IAO og da vi blev trætte af "den norske Henning Primdahl". Måske bedre end Kasper P, men aldrig en folk var rigtigt glade for. Jeg syntes egentlig IAOs pointer ifht. kulturændring isoleret set virkede rigtige degang, men operationelt var manden jo en katastrofe og jeg er også af den opfattelelse, at selvom han blev pure frikendt for det fusk han var med i Norge burde det være nok til, at en ansvarlig bestyrelse aldrig gurde ansætte fusentasten. Især når vi også ser på den suspekte Okore transfer til Kina, hvor vi fik fik en minimal del i klubkassen.Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Men ok, vi er på et forum, hvor folk har forelsket sig i en dømt matchfixer der har spillet på egne kampe som potentiel assistenttræner så bliver sgu i tvivl om antallet af rationelle hoveder herinde.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Dit brugernavn bør være From.Jakobsen skrev: ↑31. dec 2024, 00:14Enig, husker altså også mest Granli som en "det var så hvad det kunne blive til" transfer både da vi troede på IAO og da vi blev trætte af "den norske Henning Primdahl". Måske bedre end Kasper P, men aldrig en folk var rigtigt glade for. Jeg syntes egentlig IAOs pointer ifht. kulturændring isoleret set virkede rigtige degang, men operationelt var manden jo en katastrofe og jeg er også af den opfattelelse, at selvom han blev pure frikendt for det fusk han var med i Norge burde det være nok til, at en ansvarlig bestyrelse aldrig gurde ansætte fusentasten. Især når vi også ser på den suspekte Okore transfer til Kina, hvor vi fik fik en minimal del i klubkassen.Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Men ok, vi er på et forum, hvor folk har forelsket sig i en dømt matchfixer der har spillet på egne kampe som potentiel assistenttræner så bliver sgu i tvivl om antallet af rationelle hoveder herinde.
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Rufo er jeg nok ikke alene om at have lykkeligt glemt. Tak for at genopfriske hukommelsen!MortenN skrev: ↑30. dec 2024, 12:20Granli???Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 11:57Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Granli tilgengæld ville få mere end svært ved at slå Kramer, Pudel og Otoa af.
Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?
Ingen tvivl om, at Martí havde et lunt øje til den smukke spanske createur. Modsat Lucas Lurpak Jesus fulgte han dog ikke med til QPR og Championship. I stedet har Rufo fundet fodboldlykken i subtoppen af den bedste andorranske række.
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Beklager, det var ikke meningen at skyde med spredehagl med den bemærkning. Jeg tror i øvrigt ikke, det var mig, der bragte IAO ind i diskussionen, men igen, det var ikke meningen at ramme alle som ser mere kritisk på Granli, end jeg gør.Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli

Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Vi trænger virkelig til nogle rygter. Hvor er baresi???Alpa Chino skrev: ↑2. jan 2025, 08:41Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli![]()
![]()
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Ikke kun, men med en opsigtsvækkende leje-aftale allerede i hus + udmeldinger fra AaB om, at man ikke har noget til salg (andet end marginalspillere) + det nye AaB’s meget større succes med at holde sine aktiviteter fra offentligheden, indtil man selv vil annoncere noget, så var transfertråden i forvejen udfordret. Vi kan vel debattere, hvem man yderligere vil leje til angrebet og måske midtbanen, that’s it.Alpa Chino skrev: ↑2. jan 2025, 08:41Jeg logger ind på debatsiden for at læse lækre transferrygter, og så bliver der debatteret Daniel Granli![]()
![]()
Det mere interessante vindue bliver det næste, hvor vi med hvad der lyder som garanti mister Kramer, og med stor sandsynlighed også en eller flere af: MJ, Widell, Bruus. Muligvis også Otoa, Ross. Forhåbentlig til de priser som vil ændre på det scenarie, som Ydesen ellers har opstillet, hvor Horsens og OB som oprykkere placerer AaB i rollen som det hold i ligaen, som har den svageste økonomi.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Hører du noget @baresi, hvem er på vej ind/ud? 
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Granli var for hurtig i sit antrit til at spille sammen med Thelander i midterforsvar. De manglede struktur i deres forsvarsspilKristian skrev: ↑4. jan 2025, 21:37Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 23:42Arh Funky, det er under dit niveau at skyde os den i skoen. Jeg beskriver og vurderer Granli præcis som jeg husker ham, og det har intet med Inge at gøre, ingen grund til at bringe ham ind i diskussionen. Det var i øvrigt også ham der hentede Kramer, som jeg håber vi beholder.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 17:23Fair nok, jeg husker åbenbart Granli som bedre, end han var - men der er måske også en lille bismag af, at fordi han blev hentet af Inge André, så skal han selvfølgelig have været elendig?
Hvorom alt er, chancen for at det skulle ske er nok reelt ikke-eksisterende, om ikke andet så fordi det lyder som om, AaB og Kramer er enige om en ‘lykkelig skilsmisse’ til sommer, og Granli vil vel finde en ny klub lang tid forinden.
Granli var en habil spiller og fungerede godt i et 3 mands forsvar og wing backs.
Mig bekendt er det ikke vores strategi mere.
Granli skal jo aldrig nogensinde retur til AaB.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Muhammad Ali
Tripel mestre 2013-14
11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
kort nyt - men mest "gentagelser" - jeg fornemmer at der kommer mere konkret snart :-)
Der bliver givetvis solgt 1-2 spillere
(Kj er bla. et emne til salg og har hørt at AaB kan være interesseret i Bruus permanent til ny HB såfremt man kan strikke et køb sammen der giver mening økonomisk, så man er ikke bange for at investere hvis man kan opleve en mere balanceret økonomi)
Der satses på en central midt som eje og som kan gå direkte ind i start 11eren
(BIFs Radosevic er stadig på rygtebørsen)
man leder hårdt efter en 9er (leje eller eje)
(Randers ODEY er på rygtebørsen, og igen leder man efter en direkte til start 11eren)
Der hentes givetvis 1-2 talenter ind til både U19 men også Superligaen.
Hører at man er utroligt godt forberedt på vinduet både ift. INGEN salg og 1-flere SALG, og at man vil styrket ud af vinduet så nedryknings scenarier ikke må blive et tema
Hører dog også at man satser hårdt på at få både Otoa og ham arnorsson i start 11eren igen, ikke mindst fordi de ses som 2 kommende storsalg og forstærkninger.
Og så er man ret hypet omkring ham den nye Isak Hansen - ham forventes der stort af.
Der kommer forhåbentligt mere konkret snart - dette er hvad jeg har kunnet samle sammen so far.
+3 uger tilbage - elsker den her tid....
-
sorenmoller95
- 2. div

- Indlæg: 150
- Tilmeldt: 27. maj 2022, 22:54
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Det lyder voldsomt interessant! Det bliver bestemt et spændende vindue, især når det bliver en kende mere konkret på navne!baresi skrev: ↑5. jan 2025, 12:28kort nyt - men mest "gentagelser" - jeg fornemmer at der kommer mere konkret snart :-)
Der bliver givetvis solgt 1-2 spillere
(Kj er bla. et emne til salg og har hørt at AaB kan være interesseret i Bruus permanent til ny HB såfremt man kan strikke et køb sammen der giver mening økonomisk, så man er ikke bange for at investere hvis man kan opleve en mere balanceret økonomi)
Der satses på en central midt som eje og som kan gå direkte ind i start 11eren
(BIFs Radosevic er stadig på rygtebørsen)
man leder hårdt efter en 9er (leje eller eje)
(Randers ODEY er på rygtebørsen, og igen leder man efter en direkte til start 11eren)
Der hentes givetvis 1-2 talenter ind til både U19 men også Superligaen.
Hører at man er utroligt godt forberedt på vinduet både ift. INGEN salg og 1-flere SALG, og at man vil styrket ud af vinduet så nedryknings scenarier ikke må blive et tema
Hører dog også at man satser hårdt på at få både Otoa og ham arnorsson i start 11eren igen, ikke mindst fordi de ses som 2 kommende storsalg og forstærkninger.
Og så er man ret hypet omkring ham den nye Isak Hansen - ham forventes der stort af.
Der kommer forhåbentligt mere konkret snart - dette er hvad jeg har kunnet samle sammen so far.
+3 uger tilbage - elsker den her tid....
