Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.FlæskeFrank skrev: ↑27. dec 2024, 18:54Baseret på dette citat kunne det være herligt, hvis Kristoffer Wichmann tog 6 måneder som assistent i AaB inden et nyt cheftrænerjob!!!
- Jeg er stolt over det aftryk, som jeg var med til at sætte i Union Berlin. At få skabt en dødboldskultur, der gjorde, at Union Berlin toppede statistikkerne i Bundesligaen på dette punkt efter 15 kampe. Det gør mig som ansvarlig for standardsituationer, naturligvis glad.
https://www.dr.dk/sporten/fodbold/wichm ... fixing-sag
Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
Re: Transfertråden Vol. 38 (Vintervinduet 24/25)
RAUS RAUS SSE!
Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2024, 15:30Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.FlæskeFrank skrev: ↑27. dec 2024, 18:54Baseret på dette citat kunne det være herligt, hvis Kristoffer Wichmann tog 6 måneder som assistent i AaB inden et nyt cheftrænerjob!!!
- Jeg er stolt over det aftryk, som jeg var med til at sætte i Union Berlin. At få skabt en dødboldskultur, der gjorde, at Union Berlin toppede statistikkerne i Bundesligaen på dette punkt efter 15 kampe. Det gør mig som ansvarlig for standardsituationer, naturligvis glad.
Fair nok hvis du som person ikke tolerance har overfor fejl. Men langt de fleste mennesker til godt se bort fra småfejl så længe de ser fremskridt
Enig.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2024, 15:30Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.FlæskeFrank skrev: ↑27. dec 2024, 18:54Baseret på dette citat kunne det være herligt, hvis Kristoffer Wichmann tog 6 måneder som assistent i AaB inden et nyt cheftrænerjob!!!
Fair nok hvis du som person ikke tolerance har overfor fejl. Men langt de fleste mennesker til godt se bort fra småfejl så længe de ser fremskridt
Wichmann gad jeg sgu godt se i AaB, som ansvarlig for dødbolde.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvis man selv altid har vandret på dydens smalle sti og ej har en bjælke i sit øje, kan det være svært ikke at fokusere på splinten i sin broders.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2024, 15:30Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.FlæskeFrank skrev: ↑27. dec 2024, 18:54Baseret på dette citat kunne det være herligt, hvis Kristoffer Wichmann tog 6 måneder som assistent i AaB inden et nyt cheftrænerjob!!!
Som Jesus sagde: "Lad den uden synd kaste den første sten". Hvorefter Jakobsen rejste sig og tyrede en ordentlig marksten.
Ædruelighedens stemme
Ved sgu ikke hvem der sidder på den højeste hest her. Dig der går efter manden i hvert fald….R Rosenberg skrev: ↑29. dec 2024, 00:18Hvis man selv altid har vandret på dydens smalle sti og ej har en bjælke i sit øje, kan det være svært ikke at fokusere på splinten i sin broders.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2024, 15:30Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.FlæskeFrank skrev: ↑27. dec 2024, 18:54Baseret på dette citat kunne det være herligt, hvis Kristoffer Wichmann tog 6 måneder som assistent i AaB inden et nyt cheftrænerjob!!!
Som Jesus sagde: "Lad den uden synd kaste den første sten". Hvorefter Jakobsen rejste sig og tyrede en ordentlig marksten.
Selvfølgelig skal der være plads til fejltrin, men vi ville jo heller ikke være tilfreds med en direktør der tidligere havde været dømt for svindel. Derudover må vi bare konstatere, at det Wichmann er dømt for var systematisk og ikke en enkelt dumhed.
RAUS RAUS SSE!
-
R Rosenberg
- Allstar

Det kan da max være en pony så.Jakobsen skrev: ↑29. dec 2024, 09:21Ved sgu ikke hvem der sidder på den højeste hest her. Dig der går efter manden i hvert fald….R Rosenberg skrev: ↑29. dec 2024, 00:18Hvis man selv altid har vandret på dydens smalle sti og ej har en bjælke i sit øje, kan det være svært ikke at fokusere på splinten i sin broders.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.Jakobsen skrev: ↑28. dec 2024, 15:30Kristoffer Wichmann var en voksen mand på 33 for 10 år siden så det kan ikke bare affejes som ungdoms dumhed og uanset udstiller den type matchfixing bare nogle brister der ikke kan bruges i et professionelt miljø.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 14:07Det er mere end 10 år siden. Så er vi vist videre. Hvis vi alle skulle bedømmes på de ting vi laver i vores 20’erne, så tvivler jeg på særlig mange af os udviste synderlig høj integritet hele tiden.Jakobsen skrev: ↑27. dec 2024, 23:07
Jeg er helst fri for Wichmann. Han har tidligere været ude i noget matchfixing snavs og selvom han har udstået straf/karantæne vidner det om sløj integritet og ikke en mand man bør stole på.
Selvfølgelig skal der være plads til fejltrin, men vi ville jo heller ikke være tilfreds med en direktør der tidligere havde været dømt for svindel. Derudover må vi bare konstatere, at det Wichmann er dømt for var systematisk og ikke en enkelt dumhed.
Det ligger 11 år tilbage, da han var spiller. Det drejede sig om småpenge. Det er ubegribeligt ligegyldigt at gå op i.
Men generelt er det ligegyldigt, da Wichmann naturligvis ingen interesse har for AaB og omvendt.
Ædruelighedens stemme
-
1885Cricket
- 1. div

- Favoritspiller: Jan Pedersen
Enig, tror så heller ikke Wichmann vil tage så kraftigt et step ned, og joine os.R Rosenberg skrev:Det kan da max være en pony så.Jakobsen skrev: ↑29. dec 2024, 09:21Ved sgu ikke hvem der sidder på den højeste hest her. Dig der går efter manden i hvert fald….R Rosenberg skrev: ↑29. dec 2024, 00:18Hvis man selv altid har vandret på dydens smalle sti og ej har en bjælke i sit øje, kan det være svært ikke at fokusere på splinten i sin broders.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.
Det ligger 11 år tilbage, da han var spiller. Det drejede sig om småpenge. Det er ubegribeligt ligegyldigt at gå op i.
Men generelt er det ligegyldigt, da Wichmann naturligvis ingen interesse har for AaB og omvendt.
Men jeres diskussion er egentlig en smule interessant, for hvor går grænsen og hvad skal forbrydelsen have været for at vi siger nej tak.
IAO var beskyldt for noget, men var han dømt??
Kan vi tage Mads Junker som angrebstræner??
Hvad med David Nielsen??
Stig Tøfting?? Jimmy??
Nok ingen af dem vil til os, men ville vi have dem trods fortidens synder??
Personlig ville jeg til hver en tid sige ja tak, men burde klubben have en holdning??
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
R Rosenberg
- Allstar

Inge André Olsen var engang tiltalt. Blev pure frikendt og fik erstatning fra bla. staten samt vist også nogle injurier eller noget.1885Cricket skrev: ↑29. dec 2024, 14:03Enig, tror så heller ikke Wichmann vil tage så kraftigt et step ned, og joine os.R Rosenberg skrev:Det kan da max være en pony så.Jakobsen skrev: ↑29. dec 2024, 09:21Ved sgu ikke hvem der sidder på den højeste hest her. Dig der går efter manden i hvert fald….R Rosenberg skrev: ↑29. dec 2024, 00:18Hvis man selv altid har vandret på dydens smalle sti og ej har en bjælke i sit øje, kan det være svært ikke at fokusere på splinten i sin broders.Alexis skrev: ↑28. dec 2024, 19:59Det sker overalt i alle de store sportsgrene, og spillerne bliver tilgivet igen og igen. Se bare den seneste store med Fagioli og Tonali. Bliver brugt igen i Juventus, Newcastle og Italiens landshold. Tror nok lige de har professionelle miljøer. Og det er trods alt millionafhængighed og ikke wichmann der spiller 2.000 på hans hold spiller uafgjort og ikke engang er på banen.
Men jeres diskussion er egentlig en smule interessant, for hvor går grænsen og hvad skal forbrydelsen have været for at vi siger nej tak.
IAO var beskyldt for noget, men var han dømt??
Kan vi tage Mads Junker som angrebstræner??
Hvad med David Nielsen??
Stig Tøfting?? Jimmy??
Nok ingen af dem vil til os, men ville vi have dem trods fortidens synder??
Personlig ville jeg til hver en tid sige ja tak, men burde klubben have en holdning??
De eneste, der sidenhen har beskyldt Inge André Olsen for noget, er de to bonkammerater Mikkel og Dennis samt deres proselytter. De har dog aldrig ført skyggen af bevis, og vi venter stadig på, at de finder formen eller skriver bogen.
Generelt er det sådan, at når man har udstået en straf, så er man fri. Og sporten burde jo, i al dens sniksnak om fællesskab, tolerance og alt muligt andet være dem, der går forrest.
Men det er klart, at et selskab som en fodboldklub er, nok ikke vil trives så godt med at ansætte pædofile eller vanekriminelle. Men der bør naturligvis også være en bagatelgrænse. Fx ville jeg aldrig se skævt til, at AaB ansatte Junker, David Nielsen eller Wichmann. Eller nogle af de andre, du nævner fx.
Ædruelighedens stemme
Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Efter min mening er Kramer en væsentlig bedre spiller end Granli. Han var en fin trupspiller men jeg var vil klart se det som en nedgradering, hvilket vi helst ikke skal ud i.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
RAUS RAUS SSE!
-
1885Cricket
- 1. div

Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Kramer er klasser over Granli og limen i vores forsvar. Der skal ikke pilles ved den stopperbesætning før til sommer og evt. begynde at spille andre ind når/hvis overlevelse er sikret.
Jeg så gerne en forlængelse ske med Kramer for kontinuiteten, men realistisk set sker det ikke. Jeg synes dog ikke vi skal gå så langt ned i kvalitet hos afløseren som det vil være at hente Granli tilbage. Det er en af de mest undervældende signings i AaBs historie, at IAO diskede op med Stabæks svar på Kasper P.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er jeg enig i. Granli var en opgradering ift KP, men ville være en nedgradering ift Kramer, og som du siger, skal holdet gerne blive bedre og bedre.Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 11:07Efter min mening er Kramer en væsentlig bedre spiller end Granli. Han var en fin trupspiller men jeg var vil klart se det som en nedgradering, hvilket vi helst ikke skal ud i.Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Jeg tænker, at den til sommer hedder Otoa og Pudel, medmindre man vil styrke sig, så man får en ny, som så skal være makker med Otoa. Naturligvis forudsat, at Otoa ikke sælges/ikke er skadet.
Ædruelighedens stemme
Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Granli tilgengæld ville få mere end svært ved at slå Kramer, Pudel og Otoa af.
Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
1885Cricket
- 1. div

Kramer ville ikke komme på et andet Superliga hold efter min mening. Han er langsom og laver for mange fejl.Hanga skrev:Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
- MortenN
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Nibe
Granli???Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 11:57Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?
The games you play
Make people say
You're either weird or lonely
Make people say
You're either weird or lonely
Det ville han helt sikkert - ikke topholdene naturligvis men vores konkurrenter kunne sagtens bruge ham.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 12:16Kramer ville ikke komme på et andet Superliga hold efter min mening. Han er langsom og laver for mange fejl.Hanga skrev:Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Vi må være enige om at være uenige
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Yann RolimMortenN skrev: ↑30. dec 2024, 12:20Granli???Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 11:57Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:Nej, fanme bare nej!Funky skrev: ↑30. dec 2024, 10:54Hvad med: Farvel til Kramer, velkommen tilbage til Granli? Førstnævnte er med sikkerhed væk til sommer, sidstnævnte forlader sin nuværende klub nu. Jeg husker Granli som en ganske udmærket Superliga-forsvarer med en indstilling af den type, jeg tror, SSE22 kan lide. Og jeg vil altid huske hans kongemål i Herning.
Hvad bliver det næste?
Rufo?
Ochs?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Enig, Kramer ville med lethed starte inde hos Lyngby, Vejle og SønderjyskE. Ingen af de hold har en stopper jeg ville bytte Kramer med.Hanga skrev: ↑30. dec 2024, 12:28Det ville han helt sikkert - ikke topholdene naturligvis men vores konkurrenter kunne sagtens bruge ham.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 12:16Kramer ville ikke komme på et andet Superliga hold efter min mening. Han er langsom og laver for mange fejl.Hanga skrev:Kramer får ikke helt den anerkendelse han skal herinde efter min mening. Han spiller bestemt også dårlige kampe og har også kostet flere mål, men han er uden tvivl vores bedste forsvarsspiller samlet set. Jeg ser dog også et stort lys i Otoa hvis han altså kan holde sig skadesfri, hvilket desværre virker til at være en udfordring.emenike skrev: ↑30. dec 2024, 11:49Hvad mener du han ikke er? Vores bedste midtstopper er han jo tydeligvis og ligger pænt til i statistikkerne sammenlignet på tværs af hele Superligaen, samt to gange på månedens hold.1885Cricket skrev: ↑30. dec 2024, 11:09Enig i at Granli ikke var særlig god, men synes i taler Kramer op til noget han IKKE er.Jakobsen skrev:
Nej, fanme bare nej!
Vi må være enige om at være uenige![]()
Jeg er også sikker på han sagtens kunne starte inde hos hold i Randers/Viborg/Silkeborg segmentet. Ikke deres bedste stopper nødvendigivis, men en god stopper på de hold som enten ville være stopper nr. 2 eller første reserve. Der er selvføgelig noget match med spillestil, der kan gøre han passer mere eller mindre ind på de forskellige hold, men han er dygtig nok til at spille fast/relativt fast i det lag af Superligaen. Kommer vi op i FCN/AGF/BIF laget begynder det at knibe omend flere af de hold spiller med tre stoppere, hvor han måske kunne fungere med to hurtige makkere på siderne. Han ville ikke slå Tingager af i AGF, men BIF svinenes stopperbesætning er da ikke prangende udover Jacob Rasmussen som vel typisk spiller til venstre. FCN ville han næppe passe til.
RAUS RAUS SSE!