Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
AalborgTrendies

Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)

Indlæg af AalborgTrendies » 31. jul 2013, 09:25

Denni Avdic er ude af billedet - skifter til AZ.

Også Agon Mehmeti er ude af billedet - skifter til Olhanense på en lejeaftale.

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Indlæg af Peter A. » 31. jul 2013, 10:01

Status på vore egne...umiddelbart ingen på vej ud..

http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-Ingen-k ... a-profiler" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey AaB!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 10:48

http://www.bold.dk/nyt/Vendsyssel-angri ... til-Island" onclick="window.open(this.href);return false;

SÅ gøres deer plads til Toft i Vendsyssel. Han gjorde det nu ellers så fint mod Esbjerg. Jeg ved heller ikke om hans situation har ændret sig efter den kamp. Måske vil de i hvert fald holde på ham, indtil en afløser for Helenius er fundet.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Indlæg af Hanga » 31. jul 2013, 11:14

Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.

Jeg tror det er det der er planen med købet af Anders Jacobsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Indlæg af Hinrup85 » 31. jul 2013, 13:16

Hanga skrev:Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.

Enig. En udlejning af Toft til Vendsyssel eller en handel med en tilbagekøbsaftale hvis han udvikler sig positivt.
Derved bliver AK handlen væsentlig bedre, da vi bytter en angiber der er på 50% af superliganiveau med en der er 70% af superliganiveau.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar

Indlæg af Dot Bot » 31. jul 2013, 13:55

Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;

"Vi arbejder på at finde en klub, der kan bruge en angriber, der kan score mål, og til det formål har Mads jo et godt cv med sig. Han er åben for det meste og kigger på det, der måtte komme, og så må vi se, om vi kan finde en løsning med Mechelen. Mads har et år tilbage af sin kontrakt, og han får en god løn, så det er også et spørgsmål, om hvor meget Mechelen er villig til at give. Men jeg tror på, at vi kan få en god dialog med dem", siger Michael Johansen til tipsbladet.dk.

Vi kan da godt bruge en angriber der kan lave mål..

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Jesper Schmidt » 31. jul 2013, 14:25

Hanga skrev:Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.

Jep det tror jeg også, og samtidig får man uden tvivl en spiller ind som er længere i sin udvikling, og som vil presse sig på til en stamplads - personligt synes jeg også det vil være dejligt hvis vi begynder at udleje nogle af talenterne igen. En udlejning til en 1. div. klub på et tidligt tidspunkt, var f.eks. måske netop hvad der skulle have været til for at Schwartz i dag bombede for os og ikke hestene.

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 31. jul 2013, 14:53

Dot Bot skrev:Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;

"Vi arbejder på at finde en klub, der kan bruge en angriber, der kan score mål, og til det formål har Mads jo et godt cv med sig. Han er åben for det meste og kigger på det, der måtte komme, og så må vi se, om vi kan finde en løsning med Mechelen. Mads har et år tilbage af sin kontrakt, og han får en god løn, så det er også et spørgsmål, om hvor meget Mechelen er villig til at give. Men jeg tror på, at vi kan få en god dialog med dem", siger Michael Johansen til tipsbladet.dk.

Ja lad os håbe det kan lykkes Gaarde på dette...

Brugeravatar
Stiffmeister
Drenge
Drenge

Indlæg af Stiffmeister » 31. jul 2013, 16:10

Mål fra AK47(Anders Jacobsen!)

http://www.youtube.com/watch?v=mfDdGu1E9EU" onclick="window.open(this.href);return false;

:aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan:
AaB, Liverpool, Feyenoord, Barcelona, Galatasaray, Bayern & AC Milan!

"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!

"Et smukt syn? - København i flammer!"

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 31. jul 2013, 16:54

Dot Bot skrev:Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ville simpelthen være noget nær en genistreg af Gaarde, hvis han kunne hente Junker indenfor vores økonomiske rammer. Han er garant for mål på SL niveau, har massere erfaring, en ikke afskrækkende skadeshistorik og mulighed for at komme på en forsker ordning. Med ham som første angriber, vil presset blive taget af Toft, AK og Spalvis (og Søren F. og Curth selvfølgelig), så de får plads og frihed til at udvikle sig.

Hvis Gaarde laver en Junker handel og får sendt Lasse Nielsen afsted på hans velfortjente udlandseventyr, så vil det i min optik være et transfervindue på højde med Lynges allerbedste, og et brag af en debut som sportschef.

Go for it, Gaarde :aabfan:
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 31. jul 2013, 19:31

Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Kasper Risgård

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. jul 2013, 19:36

Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Han er vist også blevet nævnt før herinde. Han bomber løs i Australia.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 31. jul 2013, 19:56

Oldager skrev:
Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Berisha tror jeg godt vi kan glemme. Han fik sparket i AC Horsens efter en slåskamp med KEP så mon ikke det ville skabe for mange problemer. Omvendt er han selvfølgelig en af Kents gamle favoritter.

Brugeravatar
rummanden
1. div
1. div
Geografisk sted: Langå

Indlæg af rummanden » 31. jul 2013, 20:36

En Curth i 07/08 niveau kunne jeg godt tænke mig
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 31. jul 2013, 22:40

Oldager skrev:
Det er sandt, nå men så kan han da streges på listen.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga

Indlæg af budo » 1. aug 2013, 00:03

Må ærligt indrømme, at jeg ikke har set ham spille i lang tid, så måske er det bare statistikken der blænder. Men indtil han kom til Mechelen var hans statistik altså også ret imponerende.

2004–2006 Nordsjælland 52 (28)
2006–2010 Vitesse 86 (17)
2009–2010 Roda JC (loan) 34 (21)
2010–2012 Roda JC 52 (25)
2012– KV Mechelen 24 (5)
(ifølge Wikipedia)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

juul77
2. div
2. div

Indlæg af juul77 » 1. aug 2013, 08:31

http://onside.dk/aeresdivision/rommedah ... ads-junker" onclick="window.open(this.href);return false;

Romme ude efter Junker og det skulle også undre mig om ik FCN eller som tidligere nævnt brønby forsøger.. FCN kunne godt bruge ham og de har pengene samt der kender han klubben i forvejen !

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar

Indlæg af Yankee » 1. aug 2013, 09:34

Jesper Schmidt skrev:Jep det tror jeg også, og samtidig får man uden tvivl en spiller ind som er længere i sin udvikling, og som vil presse sig på til en stamplads - personligt synes jeg også det vil være dejligt hvis vi begynder at udleje nogle af talenterne igen. En udlejning til en 1. div. klub på et tidligt tidspunkt, var f.eks. måske netop hvad der skulle have været til for at Schwartz i dag bombede for os og ikke hestene.
Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.

Derfor synes jeg hellere man skal tage en beslutning og lade Toft gå permanent på en fri transfer - eventuelt med en forkøbsret, så han ikke pludselig lodder 20 kasser og så smutter til FCM.

Milfix
2. div
2. div
Favoritspiller: Puyol

Indlæg af Milfix » 1. aug 2013, 09:50

Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.
Plejer man ikke i de tilfælde at kombinere det således at spilleren stadigvæk træner med i hans "rigtige" klub flere gange i løbet af uge. Med den geografiske afstand er det i hvert fald en mulighed.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa

Forza
Allstar
Allstar

Indlæg af Forza » 1. aug 2013, 09:53

Milfix skrev:
Plejer man ikke i de tilfælde at kombinere det således at spilleren stadigvæk træner med i hans "rigtige" klub flere gange i løbet af uge. Med den geografiske afstand er det i hvert fald en mulighed.
Dette kunne være en god løsning. Uanset hvad vil jeg dog mene at en udlejning er at foretrække. Rolf har brug for spilletid og har brug for at få noget selvtillid ved at score nogle mål. I tilfælde af at man udlejer ham, må dette ses som hans sidste chance for at slå til. Hvis han ikke laver mange mål i 1. division så får han i hvert fald ikke forlænget aftalen med AaB som løber i 2 år.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Låst