Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
-
AalborgTrendies
Re: Transferønsker vol. 15 (sommervinduet 2013)
Denni Avdic er ude af billedet - skifter til AZ.
Også Agon Mehmeti er ude af billedet - skifter til Olhanense på en lejeaftale.
Også Agon Mehmeti er ude af billedet - skifter til Olhanense på en lejeaftale.
- Peter A.
- Allstar

- Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
- Geografisk sted: Nordenfjords
Status på vore egne...umiddelbart ingen på vej ud..
http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-Ingen-k ... a-profiler" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bold.dk/nyt/AaB-chef-Ingen-k ... a-profiler" onclick="window.open(this.href);return false;
Hey AaB!
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
http://www.bold.dk/nyt/Vendsyssel-angri ... til-Island" onclick="window.open(this.href);return false;
SÅ gøres deer plads til Toft i Vendsyssel. Han gjorde det nu ellers så fint mod Esbjerg. Jeg ved heller ikke om hans situation har ændret sig efter den kamp. Måske vil de i hvert fald holde på ham, indtil en afløser for Helenius er fundet.
SÅ gøres deer plads til Toft i Vendsyssel. Han gjorde det nu ellers så fint mod Esbjerg. Jeg ved heller ikke om hans situation har ændret sig efter den kamp. Måske vil de i hvert fald holde på ham, indtil en afløser for Helenius er fundet.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.
Jeg tror det er det der er planen med købet af Anders Jacobsen.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
- Hinrup85
- Allstar

- Favoritspiller: Prica
- Geografisk sted: Billund
Enig. En udlejning af Toft til Vendsyssel eller en handel med en tilbagekøbsaftale hvis han udvikler sig positivt.Hanga skrev:Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.
Derved bliver AK handlen væsentlig bedre, da vi bytter en angiber der er på 50% af superliganiveau med en der er 70% af superliganiveau.
Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vi arbejder på at finde en klub, der kan bruge en angriber, der kan score mål, og til det formål har Mads jo et godt cv med sig. Han er åben for det meste og kigger på det, der måtte komme, og så må vi se, om vi kan finde en løsning med Mechelen. Mads har et år tilbage af sin kontrakt, og han får en god løn, så det er også et spørgsmål, om hvor meget Mechelen er villig til at give. Men jeg tror på, at vi kan få en god dialog med dem", siger Michael Johansen til tipsbladet.dk.
Vi kan da godt bruge en angriber der kan lave mål..
"Vi arbejder på at finde en klub, der kan bruge en angriber, der kan score mål, og til det formål har Mads jo et godt cv med sig. Han er åben for det meste og kigger på det, der måtte komme, og så må vi se, om vi kan finde en løsning med Mechelen. Mads har et år tilbage af sin kontrakt, og han får en god løn, så det er også et spørgsmål, om hvor meget Mechelen er villig til at give. Men jeg tror på, at vi kan få en god dialog med dem", siger Michael Johansen til tipsbladet.dk.
-
Jesper Schmidt
- Halftime

- Geografisk sted: Aalborg
Jep det tror jeg også, og samtidig får man uden tvivl en spiller ind som er længere i sin udvikling, og som vil presse sig på til en stamplads - personligt synes jeg også det vil være dejligt hvis vi begynder at udleje nogle af talenterne igen. En udlejning til en 1. div. klub på et tidligt tidspunkt, var f.eks. måske netop hvad der skulle have været til for at Schwartz i dag bombede for os og ikke hestene.Hanga skrev:Som jeg ser det, trænger Rolf Toft til en udlejning, hvor han kan få fast spilletid og udvikle sig yderligere. Han har endnu til gode at overbevise mig om, at han er klar til regelmæssig spilletid på superligaholdet.
Ja lad os håbe det kan lykkes Gaarde på dette...Dot Bot skrev:Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;
- Stiffmeister
- Drenge

Mål fra AK47(Anders Jacobsen!)
http://www.youtube.com/watch?v=mfDdGu1E9EU" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=mfDdGu1E9EU" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB, Liverpool, Feyenoord, Barcelona, Galatasaray, Bayern & AC Milan!
"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!
"Et smukt syn? - København i flammer!"
"Jeg har ikke lavet penge, Jeg har lavet hestepiger" - Jonny Hefty!
"Et smukt syn? - København i flammer!"
Det ville simpelthen være noget nær en genistreg af Gaarde, hvis han kunne hente Junker indenfor vores økonomiske rammer. Han er garant for mål på SL niveau, har massere erfaring, en ikke afskrækkende skadeshistorik og mulighed for at komme på en forsker ordning. Med ham som første angriber, vil presset blive taget af Toft, AK og Spalvis (og Søren F. og Curth selvfølgelig), så de får plads og frihed til at udvikle sig.Dot Bot skrev:Folk herinde taler om Junker: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/benelux/ ... de-ny-klub" onclick="window.open(this.href);return false;
Hvis Gaarde laver en Junker handel og får sendt Lasse Nielsen afsted på hans velfortjente udlandseventyr, så vil det i min optik være et transfervindue på højde med Lynges allerbedste, og et brag af en debut som sportschef.
Go for it, Gaarde
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Jeg savner Winsnes
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
Han er vist også blevet nævnt før herinde. Han bomber løs i Australia.Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Berisha tror jeg godt vi kan glemme. Han fik sparket i AC Horsens efter en slåskamp med KEP så mon ikke det ville skabe for mange problemer. Omvendt er han selvfølgelig en af Kents gamle favoritter.Oldager skrev:Han er vist også blevet nævnt før herinde. Han bomber løs i Australia.Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
En Curth i 07/08 niveau kunne jeg godt tænke mig
Dem der ikk syntes at det er fuldt fortjent at AaB er Danske mestre 2008, vil jeg mene at de skal holde sig langt over på den anden side af storbæltsbroen de næste mange mange år.
Citat Carsten Werge
Citat Carsten Werge
Det er sandt, nå men så kan han da streges på listen.Oldager skrev:Han er vist også blevet nævnt før herinde. Han bomber løs i Australia.Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
Jeg savner Winsnes
Må ærligt indrømme, at jeg ikke har set ham spille i lang tid, så måske er det bare statistikken der blænder. Men indtil han kom til Mechelen var hans statistik altså også ret imponerende.Martino skrev:Er Junker virkelig så god? Det håber jeg selvfølgelig at han er, hvis han er manden man kigger på. Håber Toft bliver. Hvad laver Berisha disse dage?
2004–2006 Nordsjælland 52 (28)
2006–2010 Vitesse 86 (17)
2009–2010 Roda JC (loan) 34 (21)
2010–2012 Roda JC 52 (25)
2012– KV Mechelen 24 (5)
(ifølge Wikipedia)
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen
http://onside.dk/aeresdivision/rommedah ... ads-junker" onclick="window.open(this.href);return false;
Romme ude efter Junker og det skulle også undre mig om ik FCN eller som tidligere nævnt brønby forsøger.. FCN kunne godt bruge ham og de har pengene samt der kender han klubben i forvejen !
Romme ude efter Junker og det skulle også undre mig om ik FCN eller som tidligere nævnt brønby forsøger.. FCN kunne godt bruge ham og de har pengene samt der kender han klubben i forvejen !
Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.Jesper Schmidt skrev:Jep det tror jeg også, og samtidig får man uden tvivl en spiller ind som er længere i sin udvikling, og som vil presse sig på til en stamplads - personligt synes jeg også det vil være dejligt hvis vi begynder at udleje nogle af talenterne igen. En udlejning til en 1. div. klub på et tidligt tidspunkt, var f.eks. måske netop hvad der skulle have været til for at Schwartz i dag bombede for os og ikke hestene.
Derfor synes jeg hellere man skal tage en beslutning og lade Toft gå permanent på en fri transfer - eventuelt med en forkøbsret, så han ikke pludselig lodder 20 kasser og så smutter til FCM.
-
Milfix
- 2. div

- Favoritspiller: Puyol
- Geografisk sted: Aalborg
Plejer man ikke i de tilfælde at kombinere det således at spilleren stadigvæk træner med i hans "rigtige" klub flere gange i løbet af uge. Med den geografiske afstand er det i hvert fald en mulighed.Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.
AaB 4-4-2: J. Nielsen - M. Jakobsen, J. Høgh, D. Califf, S. Thorst - S. Solbakken, T. Augustinussen, H. Rasmussen, J. Grønkjær - F. Strandli, R. Prica
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Schmeichel - Puyol, Maldini, Carlos, Ferdinand - Xavi, Iniesta, M. Laudrup - Messi, Stoichkov, Villa
Dette kunne være en god løsning. Uanset hvad vil jeg dog mene at en udlejning er at foretrække. Rolf har brug for spilletid og har brug for at få noget selvtillid ved at score nogle mål. I tilfælde af at man udlejer ham, må dette ses som hans sidste chance for at slå til. Hvis han ikke laver mange mål i 1. division så får han i hvert fald ikke forlænget aftalen med AaB som løber i 2 år.Milfix skrev:Plejer man ikke i de tilfælde at kombinere det således at spilleren stadigvæk træner med i hans "rigtige" klub flere gange i løbet af uge. Med den geografiske afstand er det i hvert fald en mulighed.Jeg synes stadig ikke en udlejning er så interessant for AaB. Naturligvis er niveauet i 1. division blevet meget, meget bedre, men træningsniveauet i Hjørring/Vendsyssel er sandsynligvis milevidt fra hvad man ser på Hornevej - alene af den grund at kun meget få af deres spillere er fuldtidsproffer. Dét er en stor bet for Toft, for det er stadig til den daglige træning at han skal udvikle de mangler han har - især boldomgangen.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.