Julgranen skrev: ↑19. feb 2021, 15:42
Patmand skrev: ↑19. feb 2021, 13:38
Der er ikke noget misvisende i at jeg skrev, at han tilbringer forholdsvis meget tid på bænken. Det er
fakta.
Han starter ofte på bænken (ca. 50%), og når han starter inde bliver han ofte flået ud.
Kusk har kostet astronomiske kr. 4,5 mio. + en knaldhøj løn. Dem skal AaB have retur og så geninvestere pengene i yngre og langt mere ærgerrige spillere.
Kusk har ikke været en succes i anden omgang i AaB.
Startet inde i 20 af 32 mulige kampe sidste sæson.
Startet inde i 9 af 15 mulige kampe denne sæson.
Det er ikke i nærheden af at være 50 %, så du skal vist have skolepengene tilbage, og din brug af begrebet fakta revideret.
Han har ikke en knaldhøj løn. Ikke engang i top 5.
Du nærer nul sympati for ham, det skinner ud af dine indlæg. Han er blevet en del af den forhadte garde i AaB med Hiljemark og Lucas, som du nu har tordnet imod i et par måneder.
Det er helt fair, men så har du ligesom også bekendt kulør.
Så er vi to der skal forbi vores gamle skole.
De korrekte tal er 9 ud af 16 kampe i denne sæson, og i sidste sæson var det 20 ud af 36. Du har et betændt forhold til fakta.
Det var tæt nok på at jeg kunne få mig til at skrive ca. 50%
Bekendt kulør? Hvad syntes du selv om dit eget standpunkt vedrørende Kusk?
Jeg har været stor fan af Kusk, men det er korrekt at det er jeg ikke længere. For niveauet har været faldende lige siden han blev kåret til efterårets profil i 2013 af Superliga-trænerne, og det er fandme for tidligt at toppe som professionel fodboldspiller i en alder af 22!
Nu spiller han ikke længere godt nok til, at jeg kan tilgive at han virker så uendeligt ligeglad og til tider opgivende.
Han kunne slet ikke slå igennem i Twente og efterfølgende heller ikke i FCK. Så kom han tilbage til barndomsklubben AaB, og der har han minsandten heller ikke shinet. Hvad er der galt med ham?
Lige meget hvad det er, så lad ham finde en ny klub hvor han kan rende rundt og se ligeglad ud.
Angående hans løn, så kan du passende liste hvem der får mest og hvor meget Kusk får.
Han har kostet kr. 4,5 mio. i transfer, men det springer du elegant henover, men det hører med til de samlede udgifter forbundet med Kusk.