Giv ham 5 år med option på 5 mere.Hovedet skrev:Hvis han samtidig er en boldmongol og i øvrigt ligner naboens dreng, er der tale om det mest gennemførte AaB-DNA, man kan forestille sig :-)De Fem skrev:Så passer han jo perfekt ind. Pil ned på karrieren og høj fejlratioGamen skrev:Kan sagtens være klubløse Even Hovland.
Har fået at vide, at han skal have fast spilletid, for at være inde i billedet til landsholdet. Står for skud hos de fleste nordmænd i dag, efter at han fejlede sin markering mod Sverige her til aften, hvilket kostede en kasse. Har generelt lavet for mange fejl på landsholdet.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Og så taler han om is i maven...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... il-til-AaB
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Jeg kan anbefale en tur i Gaden hvis du vil se det samme udspille sig omkring den sidste pige tilbage kl 4.30.le Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Men kan man ikke få den man elsker, må man elske den man får.
-
Gamen
Evigt skadet, og med niveau som en seriespiller? Så kan vi ligeså godt kaste en sæk med penge ud fra Aalborgtårnet.De Fem skrev: Det kunne også være Andreas Nordvik, som render rundt i Esbjerg med et til salg skilt om halsen.
Nordvik har været en skandale i Esbjerg.
Der kan jo ligge mange ting i det her. Der kan jo ligge det i det, at man kun går efter hylde A spillere og det er jeg sådan lidt so-so med. Vi skal vel gerne have 3-4 mand der er hylde A (ifht. vores nievau), men 2-3 rigtigt gode hylde B spillere ville også forbedre det her hold voldsomt. At finde seks hylde A spillere på et vindue er næppe realistisk. Fordelingen af spillere på hylder er vel cirka sådan her med den nuværende trup.le Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Hylde A (Profiler): Rasmus Würtz, Jakob Ahlmann, Kasper Risgård (når han er klar)
Hylde B (Gennemsnitlige Superligaspillere og opefter): Jakub Sylvestr (mere fejlcastet end en dårlig spiller), Magnus Christensen, Frederik Børsting
Hylde C (Lovende talenter der ikke er slået igennem): Jannik Pohl, Edison Flores, Rasmus Thellufsen, Sebastian Grønning, Oliver Abildgaard
Hylde D (Fyldspillere): Patrick Kristensen, Jakob Blåbjerg, Markus Holgersson, Casper Sloth, Marco Meilinger, Morten Rokkedal, Kasper Pedersen, Robert Kakeeto, Bardhec Bytyqi
Så er kunsten selvfølgelig at flytte nogen højere op i hylderne. Jeg tror f.eks. Pohl og Flores kan flytte sig, hvis vi får en ordentlig offensiv med flere strenge, men ignen af dem kan bære offensiven. Derudover er det værd at bemærke at to ud af tre A-spillere er usikre kort qua. skader.
RAUS RAUS SSE!
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Jeg tror, at du har for meget autopilot på den udtalelse.Gamen skrev:Evigt skadet, og med niveau som en seriespiller? Så kan vi ligeså godt kaste en sæk med penge ud fra Aalborgtårnet.De Fem skrev: Det kunne også være Andreas Nordvik, som render rundt i Esbjerg med et til salg skilt om halsen.
Siger ikke, at han vil være et catch for os, men derfor behøver han måske ikke lige svines. Han har spillet 22 hele kampe denne sæson og 26 i alt. Men selvfølgelig havde Wæhler også glasben, og alligevel spillede en gang imellem:-)
- FlæskeFrank
Jeg skrev ikke køb ham, men blot at det var en nordmand der var til at handle med, da han allerede er i landet.Gamen skrev:Evigt skadet, og med niveau som en seriespiller? Så kan vi ligeså godt kaste en sæk med penge ud fra Aalborgtårnet.De Fem skrev: Det kunne også være Andreas Nordvik, som render rundt i Esbjerg med et til salg skilt om halsen.
Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Næh. Det lugter lidt af at de "førstevalg" man havde i kikkerten har takket nej, i hvertfald indtil videre.Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Jeg savner Winsnes
Han skal i hus. Og vi skal jo ikke glemme, at vi også har kig på Søren Frederiksen til højre back og så Nordvik fra Esbjerg. Det kan blive helt vildt det her.De Fem skrev:Giv ham 5 år med option på 5 mere.Hovedet skrev:Hvis han samtidig er en boldmongol og i øvrigt ligner naboens dreng, er der tale om det mest gennemførte AaB-DNA, man kan forestille sig :-)De Fem skrev:Så passer han jo perfekt ind. Pil ned på karrieren og høj fejlratioGamen skrev:Kan sagtens være klubløse Even Hovland.
Har fået at vide, at han skal have fast spilletid, for at være inde i billedet til landsholdet. Står for skud hos de fleste nordmænd i dag, efter at han fejlede sin markering mod Sverige her til aften, hvilket kostede en kasse. Har generelt lavet for mange fejl på landsholdet.
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Det lugter i hvert fald langt væk af, at vi igen, igen ikke har en bæredygtig trup klar til sæsonstart. Et kæmpe sats af Gaarde efter tre års indkøbs-dødevande.Martino skrev:Næh. Det lugter lidt af at de "førstevalg" man havde i kikkerten har takket nej, i hvertfald indtil videre.Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Fodbold skal ses med hjertet!
-
Gamen
Han HAR været pivringe, og det er mere eller mindre det samme uanset hvor han har været siden starten af hans karriere. Altid halvskadet, og dårligt præsterende. Jeg tror ikke de var specielt imponerede i Esbjerg over det de fik fra ham.FlæskeFrank skrev:
Siger ikke, at han vil være et catch for os, men derfor behøver han måske ikke lige svines. Han har spillet 22 hele kampe denne sæson og 26 i alt. Men selvfølgelig havde Wæhler også glasben, og alligevel spillede en gang imellem:-)
Fuldkommen som forventet. Det bliver en lang sommer.Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
- AaB 85 95 99 08
- Landshold

- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: København
Freddie skrev:Fuldkommen som forventet. Det bliver en lang sommer.Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Der er trods alt sket noget i transfervinduet. Vi har sagt farvel til Mæhle og Ene. Så sig ikke, at der ikke sker noget. Og godt nok har vi det vel historisk set noget nær mest ringe hold i AaB's superliga-historie, men der er jo en hel måned til sæsonstart, og sportsdirektøren har (om ikke andet) i hvert fald is i maven.
Fodbold skal ses med hjertet!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Sidste sæsonstart var truppen da mig bekendt klar. Derudover er det altid et sats, uanset hvad man gør. Det havde måske været en bedre idé at vente lidt sidste år på nogle bedre spillere, i lyset af dem man rent faktisk hentede, og hvor dårligt de har præsteret.AaB 85 95 99 08 skrev:Det lugter i hvert fald langt væk af, at vi igen, igen ikke har en bæredygtig trup klar til sæsonstart. Et kæmpe sats af Gaarde efter tre års indkøbs-dødevande.Martino skrev:Næh. Det lugter lidt af at de "førstevalg" man havde i kikkerten har takket nej, i hvertfald indtil videre.Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Til gengæld fik vi ret mange (ufortjente) point i starten af sæsonen. Det kunne måske hænge sammen med, at vi var længere fremme med holdet end mange af modstanderne?Buzz Killington skrev:Sidste sæsonstart var truppen da mig bekendt klar. Derudover er det altid et sats, uanset hvad man gør. Det havde måske været en bedre idé at vente lidt sidste år på nogle bedre spillere, i lyset af dem man rent faktisk hentede, og hvor dårligt de har præsteret.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
Egentlig også spændende at se hvor mange spillere Wieghorst foretrækker i en trup. Lige pt er der 21. Formoder derudover at både Sloth og Larsen skifter. Så kommer Lansing til. Det giver 20stk. Tælles Ramkilde med så er der 21. Holgersson kunne godt være fortid også, og Sylvestr er rygtet til østrigsk fodbold. Meilinger tror jeg egentlig vi beholder, og håber han hæver niveauet igen.
Så kan enten Lyngø, Alexander Tved og Anders Østergaard komme i spil til den yderste plads i truppen.
Regner med at skulle overvære en træning i næste uge, men det ville da være lidt sjovere hvis der er præsenteret nyt islæt inden.
Så kan enten Lyngø, Alexander Tved og Anders Østergaard komme i spil til den yderste plads i truppen.
Regner med at skulle overvære en træning i næste uge, men det ville da være lidt sjovere hvis der er præsenteret nyt islæt inden.
Jeg savner Winsnes
Som sagt er det ret forudsigeligt. Dansk fodbold er efterhånden for langt nede at ranglisten, til at det er muligt at have transfers på plads i god tid (med enkelte undtagelser).Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Det er en mindre katastrofe at vores sæson så går igang længe inden transferdeadline.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Ja AaB går efter kvalitet og de spillere vil ikke til AaB endnu. Lyder til, at man ikke kan få fra den hylde man gerne vil have.Pastorius skrev:Som sagt er det ret forudsigeligt. Dansk fodbold er efterhånden for langt nede at ranglisten, til at det er muligt at have transfers på plads i god tid (med enkelte undtagelser).Hanga skrev:Så kom den melding på situationen jeg efterlyste... Allan lyder ikke ligefrem som en mand der forventer at præsentere nogen i nærmeste fremtidle Cid skrev:Gaarde siger, at mange spillere gerne vil til AaB... men at vi ikke kan bruge dem...
Det er en mindre katastrofe at vores sæson så går igang længe inden transferdeadline.
Jeg er nervøs for, at AaB udelukkende går efter hylde A-spillere, som foretrækker at komme til en større liga og klub, og så står vi med ingenting tilsidst i vinduet, hvor langt de fleste hylde B-spillere allerede har fundet ny klub. For der er ingen tvivl om, at truppen kan bruge hylde B-spillere også.
Eksempelvis kan vi sagtens bruge en gardering på den centrale midtbane ala Daniel A. Pedersen, E. Bjarnason, J. Grønning, C. O´brien, A. Jakobsen. Vi så jo forrige sæson, at Risgård døjede med skader og manglende form og, at Würtz var ude med både karantæne og skade. Så vi får brug for en gardering til maskinrummet. Vi har MC ja, men det er ikke nok.
Endvidere er jeg træt af at høre fra andre debattører herinde, at man ikke kan bruge lavere-rangerede klubbers spillere. Det er noget vås - hvis ellers spilleren er god nok. Med den tankegang kan Bayern M., Dortmund mfl. jo ikke hente spillere fra deres egen liga, og udvikle dem til at blive bedre spillere.
Vi kan vel godt bruge Mathias Nielsen fra ach, Jeppe Grønning og A. Jakobsen fra Viborg? Er vi ikke enige om at det er en styrkelse af truppen? Så skal vi naturligvis også have styrket toppen af hierarkiet med f.eks. Hovland/Okore og en erfaren angriber og forhåbentligt en 10´er.
En spiller som Mathias Nielsen fra ach er anfører og betegnes som en ledertype, og kan desuden spille def. midt. Jeg mener, at han vil være et absolut fornuftigt og driftsikkert indkøb til fremtidens AaB - og tilmed til at betale.
Men jeg tror faktisk kun vi får 1 ny CB! Og at der stadig satses på Blåbjerg.
Eksempelvis kan vi sagtens bruge en gardering på den centrale midtbane ala Daniel A. Pedersen, E. Bjarnason, J. Grønning, C. O´brien, A. Jakobsen. Vi så jo forrige sæson, at Risgård døjede med skader og manglende form og, at Würtz var ude med både karantæne og skade. Så vi får brug for en gardering til maskinrummet. Vi har MC ja, men det er ikke nok.
Endvidere er jeg træt af at høre fra andre debattører herinde, at man ikke kan bruge lavere-rangerede klubbers spillere. Det er noget vås - hvis ellers spilleren er god nok. Med den tankegang kan Bayern M., Dortmund mfl. jo ikke hente spillere fra deres egen liga, og udvikle dem til at blive bedre spillere.
Vi kan vel godt bruge Mathias Nielsen fra ach, Jeppe Grønning og A. Jakobsen fra Viborg? Er vi ikke enige om at det er en styrkelse af truppen? Så skal vi naturligvis også have styrket toppen af hierarkiet med f.eks. Hovland/Okore og en erfaren angriber og forhåbentligt en 10´er.
En spiller som Mathias Nielsen fra ach er anfører og betegnes som en ledertype, og kan desuden spille def. midt. Jeg mener, at han vil være et absolut fornuftigt og driftsikkert indkøb til fremtidens AaB - og tilmed til at betale.
Men jeg tror faktisk kun vi får 1 ny CB! Og at der stadig satses på Blåbjerg.