AhAh - tak for at komme mig til undsætningPrica22 skrev: ↑31. jan 2022, 14:41Jeg nævnte det med Gedsted. Aner ikke, om det er tæt på. Der har jo været noget snak om Børsting til Norge, men kan ikke finde ud af om det skal ske nu eller til sommer.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Fuck - jeg er da sikker på nogle her, og måske også på bold har snakket om detForza skrev: ↑31. jan 2022, 14:31Går snakken på at Børsting og Gedsted skal udlejes? Det har jeg ikke set nogen steder?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59
Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..![]()
Her er det helt samlede overblik, og jeg er på ingen måde rystet. Ganske vist mange tilgange, men heraf er en stor del enten er ligegyldige eller erstatninger for tab. Hvilke klubber skulle være kommet markant styrket ud af dette vindue? Og FCK er jeg i grunden lidt ligeglade med; jeg kan ikke lige gennemskue, om han franskmanden skulle være en fuldgod erstatning for Jonas Wind f.eks.
Men jeg kan overhovedet ikke se, at klubber som Brøndby, OB og AGF skulle have rykket sig?
- Randers og Viborg ser spændende ud, som også andre har sagt
- FCN ser fandme MEGA spændende ud med dem de har hentet - så MEGA forstærket
- AGF hentede så en masse spændende "og dyre"spillere i sidste vindue som nu er ved at finde sig til rette, fedt med ham Ajax drengen hvor der er en købsklausul på - og tror bestemt der kommer en kant mere ind til dem inden vinduet lukker - så med det i mente, og deres rigtig mange tilgange i sommers, som har meget mere potentiale end dem vi hentede, så ser jeg dem som en tand bedre gående ind i foråret end os
- OB synes jeg har hentet rigtig spændende ind til deres defensive - en som kan forstærke dem med det samme og en som jeg synes ser rigtig spændende ud på sigt, og deres offensive køre noget bedre end vores, så ja - også forstærket der
- Sønderjyske har jo forstærket sig - vil man jo håbe, også med nogle spændende spillere, men om de slår til eller ej - ja det ved jeg sgu ikke - så nej - men jeg ser heller ikke dem som en trussel lige nu for AaB
Vejle - aner jeg ikke, der kommer jo en ny spiller her time ser det ud til![]()
Set i lyset af at vi har en ekstrem tynd trup lige pt. og slet ikke hentet nogle, og nu går snakken om Børsting og Gedsted skal udlejes, så er vi nede på 19 mand - det er da lidt bekymrende.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.Jeg skal nok lige prøve at finde noget evidens på dette, men troede det var en "sandhed"
![]()
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Du er et MEGA bekymret menneske, raekkettre - hvad blev der af din gamle ukuelige og grundløse optimisme? :-)raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
For AaBs vedkommende kommer der ikke til at ske noget interessant med det nuværende setup. Der må og skal flere penge til. For min skyld kunne man godt køre dette forår igennem med en smal trup, der står jo alligevel ikke meget på spil. Man kunne som sagerne er overveje at supplere med Wilchek, der godt nok kunne pynte på vores bovlamme offensiv.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.![]()
Her er det helt samlede overblik, og jeg er på ingen måde rystet. Ganske vist mange tilgange, men heraf er en stor del enten er ligegyldige eller erstatninger for tab. Hvilke klubber skulle være kommet markant styrket ud af dette vindue? Og FCK er jeg i grunden lidt ligeglade med; jeg kan ikke lige gennemskue, om han franskmanden skulle være en fuldgod erstatning for Jonas Wind f.eks.
Men jeg kan overhovedet ikke se, at klubber som Brøndby, OB og AGF skulle have rykket sig?
- AGF hentede så en masse spændende "og dyre"spillere i sidste vindue som nu er ved at finde sig til rette, fedt med ham Ajax drengen hvor der er en købsklausul på - og tror bestemt der kommer en kant mere ind til dem inden vinduet lukker - så med det i mente, og deres rigtig mange tilgange i sommers, som har meget mere potentiale end dem vi hentede, så ser jeg dem som en tand bedre gående ind i foråret end os
- OB synes jeg har hentet rigtig spændende ind til deres defensive - en som kan forstærke dem med det samme og en som jeg synes ser rigtig spændende ud på sigt, og deres offensive køre noget bedre end vores, så ja - også forstærket der
- Sønderjyske har jo forstærket sig - vil man jo håbe, også med nogle spændende spillere, men om de slår til eller ej - ja det ved jeg sgu ikke - så nej - men jeg ser heller ikke dem som en trussel lige nu for AaB
Vejle - aner jeg ikke, der kommer jo en ny spiller hver time ser det ud til![]()
Set i lyset af at vi har en ekstrem tynd trup lige pt. og slet ikke hentet nogle, og nu går snakken om Børsting og Gedsted skal udlejes, så er vi nede på 19 mand - det er da lidt bekymrende.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.
FCN har solgt stribevis af profiler gennem flere transfervinduer, og de er så langt efter os, at vi ikke skal bekymre os om dem i foråret. Og hvorfor gå op i Sønderjyske, Vejle og Viborg?
Når vi lige falder ned fra fliphøjde, har vi fuldstændig det samme hold som i efteråret, som er godt nok til at ende i top 6, og mere er heller ikke muligt for nærværende. Vores virkelige problemer begynder til sommer.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvor fremgår det, at der er planer om at udleje Børsting?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
For AaBs vedkommende kommer der ikke til at ske noget interessant med det nuværende setup. Der må og skal flere penge til. For min skyld kunne man godt køre dette forår igennem med en smal trup, der står jo alligevel ikke meget på spil. Man kunne som sagerne er overveje at supplere med Wilchek, der godt nok kunne pynte på vores bovlamme offensiv.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.![]()
Vejle - aner jeg ikke, der kommer jo en ny spiller hver time ser det ud til![]()
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.
Ædruelighedens stemme
Udgangen af 24 er mere end to år væk.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Jeg havde også gerne set en længere kontrakt men det har nok været det muliges kunst da Højholts agent har siddet med esserne
Hvis han blive en succes i foråret eller næste sæson, så er der stadig rigeligt med tid til at sælge ham fornuftigt. Hvis han ikke få kasseapparatet til at ringe inden da, tænker jeg det er nogenlunde overkommeligt at forlænge igen, hvis det skulle være interessant, og så hænger vi ikke på den helt høje løn i alt for lang tid.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
Ahhh næppe - du mangler et år i dine beregninger.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Jeg havde også gerne set en længere kontrakt men det har nok været det muliges kunst da Højholts agent har siddet med esserne
Hvis han blive en succes i foråret eller næste sæson, så er der stadig rigeligt med tid til at sælge ham fornuftigt. Hvis han ikke få kasseapparatet til at ringe inden da, tænker jeg det er nogenlunde overkommeligt at forlænge igen, hvis det skulle være interessant, og så hænger vi ikke på den helt høje løn i alt for lang tid.
Der er 3 fulde år pr fra nu - hele 22 hele 23 og hele 24 Det er rigeligt som pastorius siger, hvis ikke han skydes af indenfor det næste år få bliver der næppe alligevel til de helt store penge.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Ja så lad os håbe der ikke er en klausul i kontrakten, men vi har jo netop afvist bud på et par millioner eur, så det ville være mærkeligt hvis der var en Kusk- eller Spalvisagtig klausul i forlængelsen.Maglau skrev: ↑31. jan 2022, 15:03Ahhh næppe - du mangler et år i dine beregninger.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Der er 3 fulde år pr fra nu - hele 22 hele 23 og hele 24 Det er rigeligt som pastorius siger, hvis ikke han skydes af indenfor det næste år få bliver der næppe alligevel til de helt store penge.
Han brændte broen med sine udtalelser da han skiftede, så selvom det er ikke er en hemmelighed at jeg har savnet ham på banen, så tror jeg absolut ikke at et comeback ligger i kortene.Jyden skrev: ↑31. jan 2022, 15:10Kan Patrick O. genopblomstre endnu engang?
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/avi ... ningslejr/
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Jeg tænker du er overpessimistisk. Men hans alder er han noget værd, og 1,5 år er længe at vente på en spiller, hvis man ikke vil betale Inges pris.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51
Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.
Noget helt andet er så om han nogensinde bliver det værd vi forlanger for ham, men det er en vej vi er nødt til at gø, hvis vi vil have ordentlige priser for vores spillere, når vi engang får en der er eftertragtet nok.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Christ den (jeg) var dum. Til mit forsvar ligger jeg her og sejler i corona. Ja ok, det er jo en helt fin aftale så.Kunji skrev: ↑31. jan 2022, 15:03Udgangen af 24 er mere end to år væk.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Det er svært at svare på hvis vi er meget fattige så kan vi være tvunget til det.troelsh skrev: ↑31. jan 2022, 15:11Ja så lad os håbe der ikke er en klausul i kontrakten, men vi har jo netop afvist bud på et par millioner eur, så det ville være mærkeligt hvis der var en Kusk- eller Spalvisagtig klausul i forlængelsen.Maglau skrev: ↑31. jan 2022, 15:03Ahhh næppe - du mangler et år i dine beregninger.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:51Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26
Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Hvis højholdt forlanger 3,0 mio om året uden klausul men AaB ikke kan løfte det men i stedet må acceptere en klausul for at slippe med det halve.
Så længe vi ikke kender alle konditionerne så er det svært at kritisere og kloge sig.
AaB - BIF 13/4 2014
Er det ikke rimeligt akademisk om Højholdt er forlænget til 2024 eller 2034. Hvis han spiller et godt forår er han væk til sommer. Han ligner det salg Ross aldrig blev.
Det er vel også oplagt at Højholt har kunne kræve en højere løn hvis han skulle signere for 5 år. Mon ikke man har ramt dette kompromis.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbold/n ... aktion-her
Rinne smutter til sommer.. Ikke nogen overraskelse, men shit han bliver savnet
Rinne smutter til sommer.. Ikke nogen overraskelse, men shit han bliver savnet
-
raekkeettre
- Allstar

Haha - jeg er sgu en super optimist, har dælme bare lidt svært ved at bevare det lige ptHovedet skrev: ↑31. jan 2022, 14:58Du er et MEGA bekymret menneske, raekkettre - hvad blev der af din gamle ukuelige og grundløse optimisme? :-)raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
FCN har solgt stribevis af profiler gennem flere transfervinduer, og de er så langt efter os, at vi ikke skal bekymre os om dem i foråret. Og hvorfor gå op i Sønderjyske, Vejle og Viborg?
Når vi lige falder ned fra fliphøjde, har vi fuldstændig det samme hold som i efteråret, som er godt nok til at ende i top 6, og mere er heller ikke muligt for nærværende. Vores virkelige problemer begynder til sommer.
Men jeg vil prøve at bevare optimismen, men synes sgu Inge skal give mig noget ammunition
BTW, så kan et par patroner være, hvis han henter PO hjem til en latterlig lav løn og fee - for synes dælme han var god da han var her, men ja, er han en one sesson wonder, og kan han "tillade" sig at komme tilbage til os fans...men synes det kunne være en god signing, hvor vi ved hvad vi får, for engangs skyld
-
raekkeettre
- Allstar

Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Hvorfor synes du, det er godt hentet? Og hvad ved ham gør, at du godt gad at se ham i AaB?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Ædruelighedens stemme
Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
-
R Rosenberg
- Allstar

Og den ville næppe blive styrket af en spiller, der har spillet et par håndfulde kampe i Regionalliga Bayern i indeværende sæson.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Ædruelighedens stemme
Han var angrebsmakker til Hvilsom, da Hobro først rykkede op. Siden har han haft pæn succes i Tyskland - når han ikke har været skadet altså, og skadet har han været rigtig meget. Hans kamp/mål ratio i det tyske (fordelt på buli og 2.buli) er ret imponerende.Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 16:42Jeg må være ærlig og tilstå, at jeg ikke aner, hvem han er. Og den med de mange angribere undrer jeg mig såre over. Vi var i forvejen skidt kørende, og breddemæssigt har vi mistet Prica og Trakovski og fået ham Hobrogutten. Ellers har vi vel kun Makaric, og offensiven var vores klart ringeste del i efteråret. Hvis vi da skal foretage os noget, ville offensiven da være et naturligt sted at starte?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 16:12Synes altså det er godt hentet af Sønderjyske med Emil B. - ham havde jeg gerne set i AaB, hvis ikke lige det var fordi vi havde en masse andre angribere.
Et godt navn, og formentlig en spiller der på nuværende tidspunkt havde haft en hæderlig Bundesliga karriere, hvis ikke skader havde ødelagt det. Hans skadeshistorik, manglende spilletid osv. gør at jeg ikke ser ham som interessant i AaB, med mindre vi stod i en situation ala 2011, hvor vi endte med Kusi og Dickson.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.