Hvis han havde været inde omkring deres U21-landshold, hvorfor har man så aldrig hørt om ham???
Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Re: Transferønsker vol. 32 (Vintervinduet 2021)
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Højer-index
AaB forlænger til udgangen af 2024 med Højholt. Er lidt skuffet over aftalen ikke er længere, men okay, han skal nok sælges indenfor det kommende år alligevel.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Dennis Nielsen
- Allstar

vil da give god mening, at der ikke er noget vildt på programmet. Top 6 ser muligt ud. Vores trup burde kunne holde forspringet, som den ser ud nu.
Ophævelse af lejekontrakt, udleje af spillere (minimalt lønbidrag) - der bliver sparet lidt.
Så står vi måske med 2 faste i Rinne og Thelander som skal væk til sommer, og en træner, der ikke helt er landet.
Det giver mening at holde på pengene og have lidt ekstra i lommen til et stort sommer vindue.
Ophævelse af lejekontrakt, udleje af spillere (minimalt lønbidrag) - der bliver sparet lidt.
Så står vi måske med 2 faste i Rinne og Thelander som skal væk til sommer, og en træner, der ikke helt er landet.
Det giver mening at holde på pengene og have lidt ekstra i lommen til et stort sommer vindue.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Rinnes agent afviser at en forlængelse af kontrakten kan komme på tale. Jeg kan godt forstå at Rinne søger en ny udfordring til sommer
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... til-sommer
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Halvandet år lagt til. Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
raekkeettre
- Allstar

- Favoritspiller: Lars Thomsen
- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
For AaBs vedkommende kommer der ikke til at ske noget interessant med det nuværende setup. Der må og skal flere penge til. For min skyld kunne man godt køre dette forår igennem med en smal trup, der står jo alligevel ikke meget på spil. Man kunne som sagerne er overveje at supplere med Wilchek, der godt nok kunne pynte på vores bovlamme offensiv.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.![]()
Her er det helt samlede overblik, og jeg er på ingen måde rystet. Ganske vist mange tilgange, men heraf er en stor del enten er ligegyldige eller erstatninger for tab. Hvilke klubber skulle være kommet markant styrket ud af dette vindue? Og FCK er jeg i grunden lidt ligeglade med; jeg kan ikke lige gennemskue, om han franskmanden skulle være en fuldgod erstatning for Jonas Wind f.eks.
Men jeg kan overhovedet ikke se, at klubber som Brøndby, OB og AGF skulle have rykket sig?
- Randers og Viborg ser spændende ud, som også andre har sagt
- FCN ser fandme MEGA spændende ud med dem de har hentet - så MEGA forstærket
- AGF hentede så en masse spændende "og dyre"
- OB synes jeg har hentet rigtig spændende ind til deres defensive - en som kan forstærke dem med det samme og en som jeg synes ser rigtig spændende ud på sigt, og deres offensive køre noget bedre end vores, så ja - også forstærket der
- Sønderjyske har jo forstærket sig - vil man jo håbe, også med nogle spændende spillere, men om de slår til eller ej - ja det ved jeg sgu ikke - så nej - men jeg ser heller ikke dem som en trussel lige nu for AaB
Vejle - aner jeg ikke, der kommer jo en ny spiller hver time ser det ud til
Set i lyset af at vi har en ekstrem tynd trup lige pt. og slet ikke hentet nogle, og nu går snakken om Børsting og Gedsted skal udlejes, så er vi nede på 19 mand - det er da lidt bekymrende.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.
Går snakken på at Børsting og Gedsted skal udlejes? Det har jeg ikke set nogen steder?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
For AaBs vedkommende kommer der ikke til at ske noget interessant med det nuværende setup. Der må og skal flere penge til. For min skyld kunne man godt køre dette forår igennem med en smal trup, der står jo alligevel ikke meget på spil. Man kunne som sagerne er overveje at supplere med Wilchek, der godt nok kunne pynte på vores bovlamme offensiv.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.![]()
Her er det helt samlede overblik, og jeg er på ingen måde rystet. Ganske vist mange tilgange, men heraf er en stor del enten er ligegyldige eller erstatninger for tab. Hvilke klubber skulle være kommet markant styrket ud af dette vindue? Og FCK er jeg i grunden lidt ligeglade med; jeg kan ikke lige gennemskue, om han franskmanden skulle være en fuldgod erstatning for Jonas Wind f.eks.
Men jeg kan overhovedet ikke se, at klubber som Brøndby, OB og AGF skulle have rykket sig?
- AGF hentede så en masse spændende "og dyre"spillere i sidste vindue som nu er ved at finde sig til rette, fedt med ham Ajax drengen hvor der er en købsklausul på - og tror bestemt der kommer en kant mere ind til dem inden vinduet lukker - så med det i mente, og deres rigtig mange tilgange i sommers, som har meget mere potentiale end dem vi hentede, så ser jeg dem som en tand bedre gående ind i foråret end os
- OB synes jeg har hentet rigtig spændende ind til deres defensive - en som kan forstærke dem med det samme og en som jeg synes ser rigtig spændende ud på sigt, og deres offensive køre noget bedre end vores, så ja - også forstærket der
- Sønderjyske har jo forstærket sig - vil man jo håbe, også med nogle spændende spillere, men om de slår til eller ej - ja det ved jeg sgu ikke - så nej - men jeg ser heller ikke dem som en trussel lige nu for AaB
Vejle - aner jeg ikke, der kommer jo en ny spiller her time ser det ud til![]()
Set i lyset af at vi har en ekstrem tynd trup lige pt. og slet ikke hentet nogle, og nu går snakken om Børsting og Gedsted skal udlejes, så er vi nede på 19 mand - det er da lidt bekymrende.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Jeg havde også gerne set en længere kontrakt men det har nok været det muliges kunst da Højholts agent har siddet med esserne
-
raekkeettre
- Allstar

Fuck - jeg er da sikker på nogle her, og måske også på bold har snakket om detForza skrev: ↑31. jan 2022, 14:31Går snakken på at Børsting og Gedsted skal udlejes? Det har jeg ikke set nogen steder?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
- AGF hentede så en masse spændende "og dyre"spillere i sidste vindue som nu er ved at finde sig til rette, fedt med ham Ajax drengen hvor der er en købsklausul på - og tror bestemt der kommer en kant mere ind til dem inden vinduet lukker - så med det i mente, og deres rigtig mange tilgange i sommers, som har meget mere potentiale end dem vi hentede, så ser jeg dem som en tand bedre gående ind i foråret end os
Ellers kan vi da for alvor ikke stille holdraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Fuck - jeg er da sikker på nogle her, og måske også på bold har snakket om detForza skrev: ↑31. jan 2022, 14:31Går snakken på at Børsting og Gedsted skal udlejes? Det har jeg ikke set nogen steder?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.Jeg skal nok lige prøve at finde noget evidens på dette, men troede det var en "sandhed"
![]()
Jeg kunne ikke være mere uenig!Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
I det længere perspektiv skal der flere penge til og udarbejdes en langsigtet transferstrategi.
Jeg synes truppen skriger på spillere med udviklingspotentiale. Både for at give konkurrence, og erstatte i tilfælde af skader.
Der er to elementer i det.
Et: ser man på bænken, synes jeg ikke vores trup er til mere end 6-8-plads.
To: hvis vi vil være en klub, der lever af at sælge spillere, så skal vi have dem klar i fødekæden. Det tætteste vi kommer på et talent, der kan blive interessant for udlandet, er Ementa.
Så kan jeg se, at der plæderes for, at der "skal laves en transferstarategi" og "at vente på, at Friis har set truppen an". Hallo, Inge har været her i snart to år, og vi står foran en realistisk udskiftning af 8-11 mand i løbet af det næste år. Man burde allerede i sommer have hentet en til to mand, og igen her til vinter et par stykker, der kunne leve op til ovenstående kriterier, så vi netop ikke ender i hovsa lejeløsninger med spillere der ikke er ordentligt scoutet.
-
R Rosenberg
- Allstar

Det er noget pis. Noget rigtigt pis.Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:25Rinnes agent afviser at en forlængelse af kontrakten kan komme på tale. Jeg kan godt forstå at Rinne søger en ny udfordring til sommer
Men sjovt nok, at agenten fortæller, at der har været nogle nu her, men som ikke har været interessante for Rinne. Hvad så, hvis der stadig ikke er nogen til sommer, der er interessante for ham?
Men mon ikke han rykker til Sverige til sommer.
Ædruelighedens stemme
@raekkeettre OB med en bedre offensiv end os, hvor kommer det fra? De har scoret færre mål end os og ligger ret dårligt til i tabellen. Jeg er enig i, at der har været en masse spændende handler i det her vindue for mange af klubberne, men vi har stadig de samme spillere i start-11eren og den her sæson er da vildt spændende ift. de sidste mange år. Hvorfor blive ved med at skrive om ingen ting herinde, bare fordi du har set dig sur på Inge.
- Buzz Killington
- Allstar

Altså, jeg tvivler på det er Inge der har startet på halvandet år. Men det er ikke ligefrem et sundhedstegn at vi ikke kan holde på en spiller som ham længere. Om det er penge der mangler, eller om spillerne i dag bare ikke er så knyttede til hjemstavnen som tidligere aner jeg ikke. Måske er man bare for sent ude med forlængelser ligesom man var med Kusk I sin tid.Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Jeg havde også gerne set en længere kontrakt men det har nok været det muliges kunst da Højholts agent har siddet med esserne
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Hvis han blive en succes i foråret eller næste sæson, så er der stadig rigeligt med tid til at sælge ham fornuftigt. Hvis han ikke få kasseapparatet til at ringe inden da, tænker jeg det er nogenlunde overkommeligt at forlænge igen, hvis det skulle være interessant, og så hænger vi ikke på den helt høje løn i alt for lang tid.
Med venlig Hilsen
--
Robert
--
Robert
Jeg nævnte det med Gedsted. Aner ikke, om det er tæt på. Der har jo været noget snak om Børsting til Norge, men kan ikke finde ud af om det skal ske nu eller til sommer.raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Fuck - jeg er da sikker på nogle her, og måske også på bold har snakket om detForza skrev: ↑31. jan 2022, 14:31Går snakken på at Børsting og Gedsted skal udlejes? Det har jeg ikke set nogen steder?raekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 14:28- FCK og FCM er kørt fra os, så der har du ret - de er ude af vores synsfelt:Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 13:10https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-01-31 ... ub-handletraekkeettre skrev: ↑31. jan 2022, 12:59Jeg tror du skal gå ind på bold.dk og se den tsunami af spillere de andre klubber henter pt. Det lyder som om du er et par dage underinformeret..Hovedet skrev: ↑31. jan 2022, 12:52Nu har jeg så godt nok ikke fulgt meget med i transferhandlerne - det hele er bare mindre spændende end for år tilbage - men jeg kan ikke umiddelbart se, at hverken FCK eller Brøndby skulle have oprustet voldsomt. FCK får to angribere ind og mister to, herunder Jonas Wind. Brøndby har mistet Michael Uhre, der nærmest har været en enmandshær for klubben i efteråret.
Med mindre han henter nogle spillere nu her, som VI alle kan se bliver en success eller der er tegning til noget - men lad os se. Jeg tror han BLIVER nød til at hente 1-2 spillere, ellers så er vi sgu sindssyg tynde nu her.Jeg skal nok lige prøve at finde noget evidens på dette, men troede det var en "sandhed"
![]()
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

Jeg synes virkelig at det er svært at vurdere de andre klubbers handler og det gælder så vidt også AaB med nogle af de seneste års handler.bedstefar skrev: ↑31. jan 2022, 14:38@raekkeettre OB med en bedre offensiv end os, hvor kommer det fra? De har scoret færre mål end os og ligger ret dårligt til i tabellen. Jeg er enig i, at der har været en masse spændende handler i det her vindue for mange af klubberne, men vi har stadig de samme spillere i start-11eren og den her sæson er da vildt spændende ift. de sidste mange år. Hvorfor blive ved med at skrive om ingen ting herinde, bare fordi du har set dig sur på Inge.
Dengang da klubberne næsten udelukkende hentede danske spillere var kendskabet til spillerne noget større men nu hvor klubberne henter spillere fra hele verden så er det virkelig et fåtal af de udenlandske signings jeg aner hvem er.
Derfor synes jeg at det er meget svært at vurdere klubberne, tag eksempelvis FCK som nu har hentet en håndfuld udlændinge ind som jeg aldrig har hørt om før.
- Buzz Killington
- Allstar

Men vi kender jo forløbet. Om 1,5 år er han reelt set gratis da andre kan skrive kontrakt med ham. Om 1 år er han tæt på gratis, da han snart er gratis. Da AaB derfor står til at miste en masse penge på ham har han et fast greb om klubbens boller og kan kræve en latterlig lav frikøbsklausul. Så han skal reelt set fortsætte med at præstere det næste år og sælges indenfor de næste 12 måneder før hvis vi skal have nogle ordentlige penge ud af aftalen. Så ligefrem ligegyldigt? Nej, det synes jeg ikke.Pastorius skrev: ↑31. jan 2022, 14:39Er det ikke ligegyldigt?Aalborg frederikshavner skrev: ↑31. jan 2022, 14:32Hellere en kortere kontrakt uden frikøbsklausul el. lign. fremfor en lang kontrakt med alle mulige klausuler som stiller AaB dårligt.Buzz Killington skrev: ↑31. jan 2022, 14:26Var det virkelig hvad der var muligt? Det var godt en kort aftale for en spiller i drønende udvikling. Så er der godt nok heller ikke plads til formnedgang eller længere skadesperioder der kan få klubber til at afvente med bud.
Hvis han blive en succes i foråret eller næste sæson, så er der stadig rigeligt med tid til at sælge ham fornuftigt. Hvis han ikke få kasseapparatet til at ringe inden da, tænker jeg det er nogenlunde overkommeligt at forlænge igen, hvis det skulle være interessant, og så hænger vi ikke på den helt høje løn i alt for lang tid.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
raekkeettre
- Allstar

Jeg er ikke sur på Inge - han er da en pisse flink mandbedstefar skrev: ↑31. jan 2022, 14:38@raekkeettre OB med en bedre offensiv end os, hvor kommer det fra? De har scoret færre mål end os og ligger ret dårligt til i tabellen. Jeg er enig i, at der har været en masse spændende handler i det her vindue for mange af klubberne, men vi har stadig de samme spillere i start-11eren og den her sæson er da vildt spændende ift. de sidste mange år. Hvorfor blive ved med at skrive om ingen ting herinde, bare fordi du har set dig sur på Inge.