Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
FIDEL
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Milan Makaric

Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 10:40

seamann skrev:
FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
DenGamleMand skrev:
Salle17 skrev:Det er fint vi ikke hentede Ankersen. Mig bekendt har han en dårlig attitude, og har vel ikke præsteret noget nævneværdigt, siden Esbjerg-dagene.. Casper Sloth version 2.0
Nu følger jeg IFK Göteborg og i tiden der spillede Ankersen ganske udemærket.
Min anke (mod begge brødre) er at jeg synes de kun rigtig fungerer på hold i medgang. Teknik og hurtighed er fin, men de er ikke typerne, der kan hive et hold med sig op af sumpen.

Har det faktisk lidt på samme måde med Ene. Han er god på et velfungernede hold, der har styr over roller og spilllestil, men ikke på et søgende hold, der leder efter sin spillestil, og ikke har hierarkiet på plads.
Jeg har ikke noget imod at give Thellufsen eller en anden af de unge chancen på RW-pladsen fra starten af denne sæson. Så længe vi får forstærkninger til de centrale pladser, så er alt godt i min optik. Men det er klart, at der skal virkelig hentes kvalitet, hvis spillestilen skal slå igennem. Og kan man ikke få hylde A kvalitet, så må Gaarde længere ned ad listen og se om der stadig er hylde B spillere ledige.
Hvad er RW-pladsen?
Så vil man bare gerne være flabet...

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 10:43

FIDEL skrev:
seamann skrev:
FIDEL skrev:
Pastorius skrev:
DenGamleMand skrev:
Salle17 skrev:Det er fint vi ikke hentede Ankersen. Mig bekendt har han en dårlig attitude, og har vel ikke præsteret noget nævneværdigt, siden Esbjerg-dagene.. Casper Sloth version 2.0
Nu følger jeg IFK Göteborg og i tiden der spillede Ankersen ganske udemærket.
Min anke (mod begge brødre) er at jeg synes de kun rigtig fungerer på hold i medgang. Teknik og hurtighed er fin, men de er ikke typerne, der kan hive et hold med sig op af sumpen.

Har det faktisk lidt på samme måde med Ene. Han er god på et velfungernede hold, der har styr over roller og spilllestil, men ikke på et søgende hold, der leder efter sin spillestil, og ikke har hierarkiet på plads.
Jeg har ikke noget imod at give Thellufsen eller en anden af de unge chancen på RW-pladsen fra starten af denne sæson. Så længe vi får forstærkninger til de centrale pladser, så er alt godt i min optik. Men det er klart, at der skal virkelig hentes kvalitet, hvis spillestilen skal slå igennem. Og kan man ikke få hylde A kvalitet, så må Gaarde længere ned ad listen og se om der stadig er hylde B spillere ledige.
Hvad er RW-pladsen?
Så vil man bare gerne være flabet... :cheers:

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 22. jun 2017, 10:43

Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 10:47

De Fem skrev:Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.
Nej tak herfra. Vi skal helst ikke til at bruge penge og tid på glasben.

boldspiller
Junior
Junior
Favoritspiller: Jeppe Curth.

Indlæg af boldspiller » 22. jun 2017, 10:49

FIDEL skrev:
De Fem skrev:Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.
Nej tak herfra. Vi skal helst ikke til at bruge penge og tid på glasben.
Den mands brystkasse kan tage ALT ned. Ærgerligt, at han er så meget skadet.

boldspiller
Junior
Junior

Indlæg af boldspiller » 22. jun 2017, 11:06

Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.

Han er nok næppe realistisk, men det ville være en fantastisk handel imo.

PeterS
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jan Koller

Indlæg af PeterS » 22. jun 2017, 11:07

Sanchez94 skrev:
Helt enig, en Thellufsen på Rasmus Würtz pladsen ville være frækt bud!
Alle herinde ved, at omskoling, er den rigtige vej til at få den stærkeste trup.

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 11:19

boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.

Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 22. jun 2017, 11:26

FIDEL skrev:
boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.

Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...
Mon ikke han nemmere kan komme på hold i AaB end i FCM... jeg vil ikke afskrive at vi kan få ham - trods kamp fra bønderne...

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 11:35

hje1980 skrev:
FIDEL skrev:

Mon ikke han nemmere kan komme på hold i AaB end i FCM... jeg vil ikke afskrive at vi kan få ham - trods kamp fra bønderne...
Så lad os håbe han ikke banker en kasse ind imod Tjekkiet, så andre klubber får øje på ham... :aabfan:

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 22. jun 2017, 11:52

PeterS skrev:
Sanchez94 skrev:
Alle herinde ved, at omskoling, er den rigtige vej til at få den stærkeste trup.
Men er Thellufsen ikke for høj til at spille på Rasmus Würtz pladsen?

De Fem
Landshold
Landshold

Indlæg af De Fem » 22. jun 2017, 12:10

Sanchez94 skrev:
PeterS skrev:
Sanchez94 skrev:
Men er Thellufsen ikke for høj til at spille på Rasmus Würtz pladsen?
Der er ikke noget der hedder for høj. Vi skal have et hold af KÆMPER

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 22. jun 2017, 12:23

hje1980 skrev:
FIDEL skrev:

Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2000

Indlæg af BoT » 22. jun 2017, 12:32

frederikshavneren skrev: Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.
Welcome to Hell!

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 22. jun 2017, 13:03

Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 13:05

McMark skrev:Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
Ja Albæk er vist også tæt på Kaiserslautern...

FIDEL
Allstar
Allstar

Indlæg af FIDEL » 22. jun 2017, 13:57

Wauw der er godt nok stille... :innocent:

boldspiller
Junior
Junior

Indlæg af boldspiller » 22. jun 2017, 13:58

FIDEL skrev:
McMark skrev:Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
Ja Albæk er vist også tæt på Kaiserslautern...
Kan se, at Thomas Frank ser et match mellem Vigen og BIF. Det gør jeg måske egentlig også. De leder efter motorkraft på midtbanen.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar

Indlæg af Funky » 22. jun 2017, 15:32

BoT skrev:
frederikshavneren skrev: Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.
Welcome to Hell!
:D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Martino
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Martino » 22. jun 2017, 16:04

FIDEL skrev:Wauw der er godt nok stille... :innocent:
Du kan være helt rolig. Der brygges løs på Hornevej. :aabfan:
Jeg savner Winsnes

Låst