Så vil man bare gerne være flabet...seamann skrev:Hvad er RW-pladsen?FIDEL skrev:Jeg har ikke noget imod at give Thellufsen eller en anden af de unge chancen på RW-pladsen fra starten af denne sæson. Så længe vi får forstærkninger til de centrale pladser, så er alt godt i min optik. Men det er klart, at der skal virkelig hentes kvalitet, hvis spillestilen skal slå igennem. Og kan man ikke få hylde A kvalitet, så må Gaarde længere ned ad listen og se om der stadig er hylde B spillere ledige.Pastorius skrev:Min anke (mod begge brødre) er at jeg synes de kun rigtig fungerer på hold i medgang. Teknik og hurtighed er fin, men de er ikke typerne, der kan hive et hold med sig op af sumpen.DenGamleMand skrev:Nu følger jeg IFK Göteborg og i tiden der spillede Ankersen ganske udemærket.Salle17 skrev:Det er fint vi ikke hentede Ankersen. Mig bekendt har han en dårlig attitude, og har vel ikke præsteret noget nævneværdigt, siden Esbjerg-dagene.. Casper Sloth version 2.0
Har det faktisk lidt på samme måde med Ene. Han er god på et velfungernede hold, der har styr over roller og spilllestil, men ikke på et søgende hold, der leder efter sin spillestil, og ikke har hierarkiet på plads.
Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
FIDEL skrev:Så vil man bare gerne være flabet...seamann skrev:Hvad er RW-pladsen?FIDEL skrev:Jeg har ikke noget imod at give Thellufsen eller en anden af de unge chancen på RW-pladsen fra starten af denne sæson. Så længe vi får forstærkninger til de centrale pladser, så er alt godt i min optik. Men det er klart, at der skal virkelig hentes kvalitet, hvis spillestilen skal slå igennem. Og kan man ikke få hylde A kvalitet, så må Gaarde længere ned ad listen og se om der stadig er hylde B spillere ledige.Pastorius skrev:Min anke (mod begge brødre) er at jeg synes de kun rigtig fungerer på hold i medgang. Teknik og hurtighed er fin, men de er ikke typerne, der kan hive et hold med sig op af sumpen.DenGamleMand skrev:Nu følger jeg IFK Göteborg og i tiden der spillede Ankersen ganske udemærket.Salle17 skrev:Det er fint vi ikke hentede Ankersen. Mig bekendt har han en dårlig attitude, og har vel ikke præsteret noget nævneværdigt, siden Esbjerg-dagene.. Casper Sloth version 2.0
Har det faktisk lidt på samme måde med Ene. Han er god på et velfungernede hold, der har styr over roller og spilllestil, men ikke på et søgende hold, der leder efter sin spillestil, og ikke har hierarkiet på plads.![]()
Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.
Nej tak herfra. Vi skal helst ikke til at bruge penge og tid på glasben.De Fem skrev:Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Den mands brystkasse kan tage ALT ned. Ærgerligt, at han er så meget skadet.FIDEL skrev:Nej tak herfra. Vi skal helst ikke til at bruge penge og tid på glasben.De Fem skrev:Emil Berggren har døjet rigtigt meget med skader i Tyskland og bliver muligvis skubbet endnu en plads ned af i rækkefølgen af Viktor Fischer. I SL havde han dog et lækkert touch på bolden og kunne være en perfekt førstemand. Det er risikofyldt, men nøj hvor ville jeg gerne have ham ind.
-
boldspiller
- Junior

Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.
Han er nok næppe realistisk, men det ville være en fantastisk handel imo.
Alle herinde ved, at omskoling, er den rigtige vej til at få den stærkeste trup.Sanchez94 skrev:
Helt enig, en Thellufsen på Rasmus Würtz pladsen ville være frækt bud!
Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.
Mon ikke han nemmere kan komme på hold i AaB end i FCM... jeg vil ikke afskrive at vi kan få ham - trods kamp fra bønderne...FIDEL skrev:Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.
Så lad os håbe han ikke banker en kasse ind imod Tjekkiet, så andre klubber får øje på ham...hje1980 skrev:Mon ikke han nemmere kan komme på hold i AaB end i FCM... jeg vil ikke afskrive at vi kan få ham - trods kamp fra bønderne...FIDEL skrev:Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.
Men er Thellufsen ikke for høj til at spille på Rasmus Würtz pladsen?PeterS skrev:Alle herinde ved, at omskoling, er den rigtige vej til at få den stærkeste trup.Sanchez94 skrev:
Der er ikke noget der hedder for høj. Vi skal have et hold af KÆMPERSanchez94 skrev:Men er Thellufsen ikke for høj til at spille på Rasmus Würtz pladsen?PeterS skrev:Alle herinde ved, at omskoling, er den rigtige vej til at få den stærkeste trup.Sanchez94 skrev:
-
frederikshavneren
- Allstar

- Favoritspiller: messi
Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.hje1980 skrev:Mon ikke han nemmere kan komme på hold i AaB end i FCM... jeg vil ikke afskrive at vi kan få ham - trods kamp fra bønderne...FIDEL skrev:Enig. Vigen er en ønskespiller for os. Han kan tilføre noget dynamik på den centrale midtbane. Men hvis fcm vil have ham, kan vi nok ikke gøre så meget ved det...boldspiller skrev:Lasse Vigen er i mine øjne en drømmetransfer. Han er højt profileret, men en fantastisk spiller, som virker til at have hovedet med sig. Til Kanal 5 siger han, at Danmark er en mulighed, og han er klar til at tage et skridt ned for at få ro på og være et sted, hvor der er mere fokus på udvikling.
Welcome to Hell!frederikshavneren skrev: Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen
Ja Albæk er vist også tæt på Kaiserslautern...McMark skrev:Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
Wauw der er godt nok stille... 
-
boldspiller
- Junior

Kan se, at Thomas Frank ser et match mellem Vigen og BIF. Det gør jeg måske egentlig også. De leder efter motorkraft på midtbanen.FIDEL skrev:Ja Albæk er vist også tæt på Kaiserslautern...McMark skrev:Lasse Vigen ville være en dreamer. Mads Albæk har også udløb om et halvt år, men det er nok mindst ligeså urealistisk!
BoT skrev:Welcome to Hell!frederikshavneren skrev: Vigen bliver svær at hente men på mange parametre er AaB da en mere interessant klub end Fcm. Hvis Vigen vil til en storklub i en dansk storby overmatcher vi midtjyderne.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Du kan være helt rolig. Der brygges løs på Hornevej.FIDEL skrev:Wauw der er godt nok stille...
Jeg savner Winsnes