Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Patmand
Allstar
Allstar

Re: Transferønsker vol. 19 (Sommervinduet 2015)

Indlæg af Patmand » 20. apr 2015, 12:39

Provst i Brovst skrev:
Elscorpio skrev:Hvis det var mig der bestemte, ville jeg skifte vores midterforsvar ud (alt for vakkelvorent og usikker) og få fat i to giftige målscorere og ikke en Helenius og AK der skal bruge en hel sæson på at komme i form (angribere skal score mål uanset hvor god de er til at ligge op til mål).

Dernæst ville jeg se på hvor Jönsson bedst kan udnytte sine kompetencer(så vidt jeg husker er han ganske god som kant??) og få Kusk hjem.
Så er det også med at komme af med Helenius nu når han endelig er kommet i form. RAUS med ham. :)
Kommet i form? Forhåbentlig er det ikke en vurdering baseret på det mål mod FCV? Vi kan vel blive enige om at den havde enhver anden sparket i rusen. Han skal have lidt credit for at have løbet hen til bagerste stolpe naturligvis.

Ellers giver jeg dig ret, Helenius skal ikke have en ny kontrakt i AaB. Nu er han oppe på to mål i åbent spil...nogen assists?

Spændende bliver det at se om Spalvis igen vil vise skarphed.
Jönsson? Han skal naturligvis træde i karakter i den nye sæson og forhåbentlig holde sig skadefri. Men hvad er planerne med ham fra AaBs side? Han har et år tilbage.
Så er der AK. Hentet i hæderkronede Frederecia. Et discount køb der vel aldrig var tiltænkt en startplads. Men giftig på sine gode dage.

Jeg kunne sagtens se AaB hente en god angriber. Dem vi har i øjeblikket har dessværre ikke leveret varen. Man kan ikke smide dem allesammen på porten. Men Helenius lejeaftale udløber dog.

Jeg syntes faktisk det er nogle spændende navne der bliver nævnt i BT, jeg kender dog kun de danske spillere. Og jeg må også sige - jeg har min tvivl om AaB virkelig kan tiltrække de spillere der nævnes.

En Zimling? Stort ja tak. Jeg tror nu næppe han kan se sig selv skifte til AaB.
Thomsen vil videre. Det lyder også som om Ene er frisk på en tur til udlandet. Så skal vi som minimum have en rigtig god fløj ind. Børsting og Bruhn har simpelthen ikke niveauet til at spille fast på et top-6 mandskab pt.

Dalsgaard er også videre. Senest om et halvt år men langt mere sandsynligt i sommerpausen. Han ryger vel til en anden dansk klub, alternativt Sverige/Norge eller anden mellemliga.

Fantastisk at vi blev mestre med de spillere der var til rådighed. Alt gik op i en højere enhed sidste sæson. Men så syntes jeg så også der er gået totalt discount i den. Der skulle have været tilført nogle kvalitetsspillere - ikke bare på lejekontrakter. Og så er man nok til nødt til at sælge et par profiler. Ovenpå en sæson hvor vi både vinder mesterskabet og pokalturneringen, så må der simpelthen være interesse for vores spillere.

gravballe
Allstar
Allstar

Indlæg af gravballe » 20. apr 2015, 14:10

Ene er nok tabt også, jeg ser gerne vi får en gennebruds spiller til midtbanen, genre til kanten. Vi skal have en der kan afdrible et par spillere, og skabe overtals situationer. Helenius skal ikke forlænges, derimod skal vi have en extra angriber ind, med mindre vi satser med ak, jønson, spalvis og victor ahlman. Ryger thomsen, så ser jeg gerne en kant mere..

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Favoritspiller: messi

Indlæg af frederikshavneren » 20. apr 2015, 14:31

Jeg har før efterlyst en større "udrensning" til sommer, som forårssæsonen er skredet frem så er jeg kun blevet bekræftet i at det vil være godt med en del nye spillere udefra. Dermed ikke sagt at Gaarde skal forsøge at afsætte halvdelen af truppen til sommer, men det er ikke nok stort set kun at afsætte marginalspillere som det har været tilfældet siden mesterskabet (Curth, Due, SF og Wichmann).

Økonomien sætter naturligvis sine begrænsninger, i den forbindelse er det naturligvis også et problem at vi ikke står til at score kassen til sommer. Det er alt andet lige nemmere at hente kvalitetsspillere hvis der er noget at handle for.

Reelt er det vel kun Thomsen som kan indbringe en fornuftig pris. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvor meget eller lidt han er værd, men det vil naturligvis hjælpe hvis han spiller et godt U21 EM.
Dalsgaard har udløb til nytår og kan derfor kun indbringe en minimal indtægt. Er jeg i øvrigt den eneste som forestiller mig at Kent vil forsøge at lokke Dalsgaard med til Odense?
Ene og Helenius er lejet og indbringer derfor nul og niks. Derudover tror jeg at Gaarde af uransagelige årsager vil have som topprioritet at beholde Helenius.
Thelander kunne indbringe en ret stor sum sidste sommer, men det var dengang. Han har ikke præsteret i dette forår og med mindre en eller anden kinesisk klub melder deres interesse så har jeg svært ved at se Thelander være det store salgsobjekt.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Middelfart

Indlæg af FlæskeFrank » 20. apr 2015, 15:38

gravballe skrev:Ene er nok tabt også, jeg ser gerne vi får en gennebruds spiller til midtbanen, genre til kanten. Vi skal have en der kan afdrible et par spillere, og skabe overtals situationer. Helenius skal ikke forlænges, derimod skal vi have en extra angriber ind, med mindre vi satser med ak, jønson, spalvis og victor ahlman. Ryger thomsen, så ser jeg gerne en kant mere..
Hvis vi ikke skal spille Europa, så er Jönsson, AK og Spalvis med Ahlmann som reserve vel mere end godkendt. At Pohl, så rykkes op, gør angrebet vel komplet.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 20. apr 2015, 16:56

FlæskeFrank skrev:
gravballe skrev:Ene er nok tabt også, jeg ser gerne vi får en gennebruds spiller til midtbanen, genre til kanten. Vi skal have en der kan afdrible et par spillere, og skabe overtals situationer. Helenius skal ikke forlænges, derimod skal vi have en extra angriber ind, med mindre vi satser med ak, jønson, spalvis og victor ahlman. Ryger thomsen, så ser jeg gerne en kant mere..
Hvis vi ikke skal spille Europa, så er Jönsson, AK og Spalvis med Ahlmann som reserve vel mere end godkendt. At Pohl, så rykkes op, gør angrebet vel komplet.
Nej for

1) Jönsson kan vi næppe regne med er fit en hel sæson
2) AK er en jævn Superligaspiller, som vil svinge op og ned i niveau
3) Vi ved endnu ikke om Spalvis er langtidsholdbar.
4) Ahlmann har intet vist i de kampe han har fået chancen.

Ret beset synes jeg vi skal have en angriber på niveauet imellem Jönsson og AK. Kunne vi ikke få det så jeg hellere vi havde beholdt Curth til at kæmpe om reservepladsen med Spalvis. Ahlmann har fået chancer i denne sæson, men vi har intet set fra ham.

Sanchez94
Superliga
Superliga
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Sanchez94 » 20. apr 2015, 17:46

Indrømmet, har ikke været tilbage og læse alle kommentarer igennem..
Men hvad med en spiller fra vores ungdomshold som Rasmus Thellufsen?, Syntes jævnligt jeg læser at han score for reserveholdet, og har været til flere landsholdssamlinger.
Efter at have set ham et par gange, så syntes jeg klart, han er det bedste nye skud på et stor spiller i Aalborg, han er hammer hurtigt, og har en teknik som minder om Lucas'
Var det ikke en idé at få rykket ham op på holdet, og begynde at få kørt ham i stilling?

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Kontakt:

Indlæg af Elscorpio » 20. apr 2015, 19:28

Patmand skrev:
Provst i Brovst skrev:
Elscorpio skrev:Hvis det var mig der bestemte, ville jeg skifte vores midterforsvar ud (alt for vakkelvorent og usikker) og få fat i to giftige målscorere og ikke en Helenius og AK der skal bruge en hel sæson på at komme i form (angribere skal score mål uanset hvor god de er til at ligge op til mål).

Dernæst ville jeg se på hvor Jönsson bedst kan udnytte sine kompetencer(så vidt jeg husker er han ganske god som kant??) og få Kusk hjem.
Så er det også med at komme af med Helenius nu når han endelig er kommet i form. RAUS med ham. :)
Kommet i form? Forhåbentlig er det ikke en vurdering baseret på det mål mod FCV? Vi kan vel blive enige om at den havde enhver anden sparket i rusen. Han skal have lidt credit for at have løbet hen til bagerste stolpe naturligvis..

Hvis man ikke skal ligge fingre imellem, har Helenius skuffet rigtig meget set over hele denne sæson selvom han er blevet bedre og bedre (angribere skal score flere mål).

Syntes selv det var et stort sats sidste sommer at hive Helenius hjem når han stort set ikke havde spillet i England i sæsonen 13/14, hvorfor skal vi blive ved med at lave vennetjenester med tidligere AaB spillere? Vi skulle ud og spille CL kval sidste sommer og så duer det ikke med spillere der ikke er i form.

Jeg er helt med på der skal balance i vores økonomi og vi skal give vores talenter chancen, men direkte at erstatte Kusk med Børsting / Bruhn, var ikke klogt - da vi havde chancen for at komme med i CL gruppespillet sidste år.

Desværre bliver AaB aldrig andet end middelmådige, når man ser på hvad vi har fået ind efter vores mesterskabssæson sidste år (det er desværre vores største svaghed at vi ikke kan udnytte og udbygge positionen efter en mesterskabssæson).

Patmand
Allstar
Allstar

Indlæg af Patmand » 20. apr 2015, 20:14

Billede
Det er skønt at AaB udklækker en masse talenter. Det er også nødvendigt med de økonomiske begrænsninger der forelægger.
Men om det ligefrem skal være et succeskriterie at stille med 8 startere af egen avl...nej det syntes jeg ikke det bør være. 8 startere fra AaB's egne rækker kunne ikke hamle op med Superligaens nr. 11 og jeg syntes ærlig talt vi skal stræbe efter lidt mere.

Det er ingen kritik af det store talentarbejde der udføres i AaB. Eller talenterne for den sags skyld. Men det er urealistisk at have en strategi der stort set kun baserer sig på egne talenter. Der vil være årgange hvor der udklækkes flere superliga spillere og der vil være årgange hvor ingen af dem slår igennem. Jeg syntes blot at nogen herinde er begyndt at få den urealistiske forventning, at man kan egenproducere den ene kommende superligaprofil efter den anden.

Nå, der jeg vil hen det er, ja AaB har selvfølgelig nogle begrænsninger i økonomien. AaB vil altid være en udviklingsklub. Jeg syntes blot efter udrensningen af løntunge spillere, at så er man måske gået lidt i den anden grøft. Det er næsten blevet for discountagtigt - ja efter min smag.
Nu ser det ud til tilgangen af spillere er nogle vi lejer, egne talenter der rykkes op, korttidskontrakter, spillere fra 1. eller 2. division.
Jeg syntes man er ved at spare sig ihjel. Det er nok også svært for spillere vi ellers gerne ville tiltrække til klubben, at se perspektivet i den linje der er lagt. Hvem ville syntes det ser helt vildt interessant ud at skulle spille om en 5-9. plads?

Det vil altid være kompromiser når AaB skal hente spillere. Vi får ikke både en ny topangriber, en superdygtig fløj og en klasse midterforsvarer til sommer. Men lidt kvalitet skal der altså hentes. Og som udviklingsklub skal vi også sælge spillere - gerne når de toppræsterer. I hvert fald de unge spillere som udenlandske klubber kunne være interesseret i. Det gør man i FCN som er personligt ejet og derfor altid har været drevet med profit for øje. Med Aalborgs ophav så må AaB alt andet lige have bedre økonomiske muligheder end FCN. Alligevel har de et større budget for tiden i FCN sammenlignet med AaB.
Man kunne også nævne Malmø FF. De kan heller ikke holde på deres bedste spillere. Dem sælger de så (nej, de lader ikke bare kontrakterne løbe ud) for så at hente dygtige spillere ind som erstatning.

Jeg syntes det er begyndt at halte i AaB. Og nej, jeg maler ikke fanden på døren. Sidste sæson var fantastisk. Truppen valgte den helt rigtige sæson at peake. Alt gik op i en højere enhed. De andre hold tabte når det gjaldt og vi hev et par lidt heldige sejre hjem - men spillet var fantastisk i lange perioder! Der skal ikke tages noget fra det mesterskab. Men jeg mener ikke den nuværende strategi er langtidsholdbar. Ikke hvis man ofte vil være at finde i top-4

Gamling
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Indlæg af Gamling » 21. apr 2015, 14:06

Pænt farvel og tak til ene og helenius.

Kan godt lide Staales point om at der skal skiftes en 4-5 pr sæson, men i AaB kan mindre gøre det.
Vi skal have 2-4 nye ind for at højne niveauet og genskabe sulten i truppen. 1 stk angriber, 1 stk selvdrevet dribler til midtbanen og 1 stk midterforsvarer. Nr 4 afhænger af om vi mister Thomsen eller Dalsgaard.
Gamling
"Ib Simonsen forever"

seamann

Indlæg af seamann » 21. apr 2015, 14:45

https://pbs.twimg.com/media/ByjleyrIAAAozKq.jpg

og så holder vi ham væk fra landsholdsfodbold!

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen

Indlæg af white splash » 21. apr 2015, 14:47

seamann skrev:https://pbs.twimg.com/media/ByjleyrIAAAozKq.jpg

og så holder vi ham væk fra landsholdsfodbold!
Hvor mange mål tror du han er god for, på en Sæson?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 21. apr 2015, 14:55

Gamling skrev:Pænt farvel og tak til ene og helenius.

Kan godt lide Staales point om at der skal skiftes en 4-5 pr sæson, men i AaB kan mindre gøre det.
Vi skal have 2-4 nye ind for at højne niveauet og genskabe sulten i truppen. 1 stk angriber, 1 stk selvdrevet dribler til midtbanen og 1 stk midterforsvarer. Nr 4 afhænger af om vi mister Thomsen eller Dalsgaard.
Ved ikke om det overhovedet er realistisk, men jeg mener vi skal gøre alt for at beholde Enevoldsen, han har en opadgående formkurve, og AaB er vel det eneste sted, hvor han har spillet kontinuerligt fodbold igennem de sidste par år, da det lader til AaB er de eneste som kan pleje hans fodskade (Hvilket helt sikkert ikke går tabt i Enevoldsens hukommelse)
Han har stadig en masse han kan tilføje holdet, han udviser et fighter hjerter på niveau med Würtz og Rigaards, også laver han faktisk engang i mellem mål..
og når ja, så er han på fritransfer

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 21. apr 2015, 19:28

Ja Ene må gerne blive hvis lønnen ikke er urimelig. Helenius bliver et nej herfra.
Thellufsen, som en nævner, har jeg desværre aldrig set spille, men mon ikke ihvertfald Pohl og Asger Bust bliver hevet op?
Jeg savner Winsnes

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 22. apr 2015, 10:22

Martino skrev:Ja Ene må gerne blive hvis lønnen ikke er urimelig. Helenius bliver et nej herfra.
Thellufsen, som en nævner, har jeg desværre aldrig set spille, men mon ikke ihvertfald Pohl og Asger Bust bliver hevet op?
Thellufsen er hammer spændende.. problemet er bare at hans direkte konkurrenter må betegnes som Andreas Bruhn, Børsting eventuelt Jönsson, og det er hammer svært at slå nogle af dem af, da både Børsting og Bruhn, har fået godt med spilletid både i supperligaen og i Europa. og ja Jönsson giver vidst lidt sig selv.
Nu har jeg set ham spille et par enkelte gange, og jeg syntes hans drev med bolden er fantastisk, jeg syntes han er det bedste bud på den næste ungdomsspiller som kommer til at slå igennem på 1. holdet! Hvis altså Søndergaard og Kuhn kigger hans vej, og ikke vil forsat satse på Bruhn og Børsting.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar

Indlæg af Søgaard » 22. apr 2015, 11:06

Sanchez94 skrev:
Martino skrev:Ja Ene må gerne blive hvis lønnen ikke er urimelig. Helenius bliver et nej herfra.
Thellufsen er hammer spændende.. problemet er bare at hans direkte konkurrenter må betegnes som Andreas Bruhn, Børsting eventuelt Jönsson, og det er hammer svært at slå nogle af dem af, da både Børsting og Bruhn, har fået godt med spilletid både i supperligaen og i Europa. og ja Jönsson giver vidst lidt sig selv.
Nu har jeg set ham spille et par enkelte gange, og jeg syntes hans drev med bolden er fantastisk, jeg syntes han er det bedste bud på den næste ungdomsspiller som kommer til at slå igennem på 1. holdet! Hvis altså Søndergaard og Kuhn kigger hans vej, og ikke vil forsat satse på Bruhn og Børsting.
Husk nu også, at Bruhn er i truppen på 3. år næste sæson, så Thellufsen skal jo også lige bruge lidt tid på at tilpasse sig. Nu ved jeg ikke hvor fysisk stærk han er. Mon ikke Gilli er fortid til vinter, men så har vi self. også Thrane. Så mon ikke snart vi ser nogle kanter blomstre, det kan ikke passe andet. Men hvis han er så stærk som du vurderer, får han helt sikkert også chancen - hverken Bruhn eller Børsting har sat sig tungt på kanten endnu.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 22. apr 2015, 11:20

Søgaard skrev:
Sanchez94 skrev:
Husk nu også, at Bruhn er i truppen på 3. år næste sæson, så Thellufsen skal jo også lige bruge lidt tid på at tilpasse sig. Nu ved jeg ikke hvor fysisk stærk han er. Mon ikke Gilli er fortid til vinter, men så har vi self. også Thrane. Så mon ikke snart vi ser nogle kanter blomstre, det kan ikke passe andet. Men hvis han er så stærk som du vurderer, får han helt sikkert også chancen - hverken Bruhn eller Børsting har sat sig tungt på kanten endnu.

/Søgaard
Vi skal hellere have kanter til toppen fremfor bredden. Brunn bliver dog aldrig Superligaspiller så hvis vi har et større talent på vej så forfrem ham og udlej Bruhn eller lad ham smutte. Det ændrer dog ikke på vi kommer til at mangle kanter som er gode nok til at være nøglespillere for os. Realistisk set er Thomsen væk og om så Ene bliver er der næppe en sæson i ham. Jeg kan godt se Børsting blive fast mand på den ene kant næste år, men på den anden skal vi have en profil der kan bære holdet. En så ringe spiller som Bruhn bør simpelthen ikke være fast mand i AaB.

Martino
Allstar
Allstar

Indlæg af Martino » 22. apr 2015, 12:57

Jeg synes stadig Bruhn bliver bedømt meget hårdt. Hans forår har været ringe men i efteråret viste han altså at niveauet er til Superliga. Dermed ikke sagt at en Thellufsen ikke også skal rykkes op. Med hensyn til Gilli er jeg et stort spørgsmålstegn, for han bliver brugt som back på reserve holdet og med den fart han har kan jeg godt se ham som en Dalsgaard-klon. Forstår ikke at han ikke får chancen, specielt i seneste kamp hvor Dalsgaard sad ude.
Jeg savner Winsnes

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 22. apr 2015, 14:03

thomasjn skrev:
Søgaard skrev:
Sanchez94 skrev:

/Søgaard
Vi skal hellere have kanter til toppen fremfor bredden. Brunn bliver dog aldrig Superligaspiller så hvis vi har et større talent på vej så forfrem ham og udlej Bruhn eller lad ham smutte. Det ændrer dog ikke på vi kommer til at mangle kanter som er gode nok til at være nøglespillere for os. Realistisk set er Thomsen væk og om så Ene bliver er der næppe en sæson i ham. Jeg kan godt se Børsting blive fast mand på den ene kant næste år, men på den anden skal vi have en profil der kan bære holdet. En så ringe spiller som Bruhn bør simpelthen ikke være fast mand i AaB.
Jeg syntes i giver Bruhn en hård medfart.. Hverken Thomsen, Kusk, Helenius eller Enevoldsen var en direkte stjerne dengang, de blev rykket op på 1. holdet. Det tager tid at tilvænne sig til et højere tempo, større fysik. Jeg tror helt sikkert Bruhn vil komme til at blive en fin spiller på sigt.
Vi er bare blevet for godt vant, fordi vi har haft en række gode ungdomsspillere som har slået til.
Den eneste som vel gik direkte fra ungdom og ind i superligaen, som viste højt niveau fra dag 1, var vel Lucas A

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar

Indlæg af thomasjn » 23. apr 2015, 00:32

Sanchez94 skrev:
thomasjn skrev:
Søgaard skrev:
Sanchez94 skrev:

/Søgaard
Jeg syntes i giver Bruhn en hård medfart.. Hverken Thomsen, Kusk, Helenius eller Enevoldsen var en direkte stjerne dengang, de blev rykket op på 1. holdet. Det tager tid at tilvænne sig til et højere tempo, større fysik. Jeg tror helt sikkert Bruhn vil komme til at blive en fin spiller på sigt.
Vi er bare blevet for godt vant, fordi vi har haft en række gode ungdomsspillere som har slået til.
Den eneste som vel gik direkte fra ungdom og ind i superligaen, som viste højt niveau fra dag 1, var vel Lucas A
Ja det er sandt, at det var blandet med nogle af de andre unge der kom op i starten. For mig er den helt afgørende forskel, at man 1) så i glimt, hvad de kunne udvikle sig og 2) så noget drive ifht. at slå igennem. Begge dele mangler jeg egentlig at se fra Bruhn. Jeg synes vi har set en kamp, hvor det lignede noget og det er for lidt på en halvsæson. Jeg forventer ikke at de unge der lige er kommet på holdet skal spille stabilt til et 10 tal i hver kamp, men jeg forventer at se i glimt hvad det er de kan og at de udvikler sig. Bruhn synes jeg egentlig bare har været usynlig og ikke derfor bør han ikke være blandt de tre første valg til vores kanter. Jeg har meget mere fidus til Børsting selvom han heller ikke spiller lige godt hele tiden, men til forskel lyser det ud af ham, at han knokler for at slå igennem og vi ser fremgang.

Sanchez94
Superliga
Superliga

Indlæg af Sanchez94 » 23. apr 2015, 08:41

thomasjn skrev:
Sanchez94 skrev:
thomasjn skrev:
Søgaard skrev:
Sanchez94 skrev:

/Søgaard
Ja det er sandt, at det var blandet med nogle af de andre unge der kom op i starten. For mig er den helt afgørende forskel, at man 1) så i glimt, hvad de kunne udvikle sig og 2) så noget drive ifht. at slå igennem. Begge dele mangler jeg egentlig at se fra Bruhn. Jeg synes vi har set en kamp, hvor det lignede noget og det er for lidt på en halvsæson. Jeg forventer ikke at de unge der lige er kommet på holdet skal spille stabilt til et 10 tal i hver kamp, men jeg forventer at se i glimt hvad det er de kan og at de udvikler sig. Bruhn synes jeg egentlig bare har været usynlig og ikke derfor bør han ikke være blandt de tre første valg til vores kanter. Jeg har meget mere fidus til Børsting selvom han heller ikke spiller lige godt hele tiden, men til forskel lyser det ud af ham, at han knokler for at slå igennem og vi ser fremgang.
Jeg er faktisk ret enig med dig.. Han har vist for lidt over en samlet sæson, men i de små glimt, hvor han rent faktisk har vist noget.. Der syntes jeg han er voldsomt spændende! i mine øjne ligner han en mand der lever utrolig meget på selvtillid.
Hvis jeg husker helt galt, så efter mål mod Hobro, viste han en opadgående formkurve, og begyndte at spille mere, hvorefter han spillede en sløj halvleg et par kampe senere og blev taget ud efter 45. derefter har han virket som en spiller uden selvtillid og uden gåpåmod.

Børsting.. Jeg syntes han er hamrende god! Han er ikke bange for at lave en glidende tackling, han kan afdrible en mand, han løber solen sort og måske det vigtigste, det ser ud som han nyder at spille fodbold. Jeg tror ikke han bliver den næste store stjerne på holdet, jeg ser ham mere som en ny Patrick Kristensen, en mand som vil gøre det uanset, hvor på banen han bliver placeret!

Låst