Kommet i form? Forhåbentlig er det ikke en vurdering baseret på det mål mod FCV? Vi kan vel blive enige om at den havde enhver anden sparket i rusen. Han skal have lidt credit for at have løbet hen til bagerste stolpe naturligvis.Provst i Brovst skrev:Så er det også med at komme af med Helenius nu når han endelig er kommet i form. RAUS med ham.Elscorpio skrev:Hvis det var mig der bestemte, ville jeg skifte vores midterforsvar ud (alt for vakkelvorent og usikker) og få fat i to giftige målscorere og ikke en Helenius og AK der skal bruge en hel sæson på at komme i form (angribere skal score mål uanset hvor god de er til at ligge op til mål).
Dernæst ville jeg se på hvor Jönsson bedst kan udnytte sine kompetencer(så vidt jeg husker er han ganske god som kant??) og få Kusk hjem.
Ellers giver jeg dig ret, Helenius skal ikke have en ny kontrakt i AaB. Nu er han oppe på to mål i åbent spil...nogen assists?
Spændende bliver det at se om Spalvis igen vil vise skarphed.
Jönsson? Han skal naturligvis træde i karakter i den nye sæson og forhåbentlig holde sig skadefri. Men hvad er planerne med ham fra AaBs side? Han har et år tilbage.
Så er der AK. Hentet i hæderkronede Frederecia. Et discount køb der vel aldrig var tiltænkt en startplads. Men giftig på sine gode dage.
Jeg kunne sagtens se AaB hente en god angriber. Dem vi har i øjeblikket har dessværre ikke leveret varen. Man kan ikke smide dem allesammen på porten. Men Helenius lejeaftale udløber dog.
Jeg syntes faktisk det er nogle spændende navne der bliver nævnt i BT, jeg kender dog kun de danske spillere. Og jeg må også sige - jeg har min tvivl om AaB virkelig kan tiltrække de spillere der nævnes.
En Zimling? Stort ja tak. Jeg tror nu næppe han kan se sig selv skifte til AaB.
Thomsen vil videre. Det lyder også som om Ene er frisk på en tur til udlandet. Så skal vi som minimum have en rigtig god fløj ind. Børsting og Bruhn har simpelthen ikke niveauet til at spille fast på et top-6 mandskab pt.
Dalsgaard er også videre. Senest om et halvt år men langt mere sandsynligt i sommerpausen. Han ryger vel til en anden dansk klub, alternativt Sverige/Norge eller anden mellemliga.
Fantastisk at vi blev mestre med de spillere der var til rådighed. Alt gik op i en højere enhed sidste sæson. Men så syntes jeg så også der er gået totalt discount i den. Der skulle have været tilført nogle kvalitetsspillere - ikke bare på lejekontrakter. Og så er man nok til nødt til at sælge et par profiler. Ovenpå en sæson hvor vi både vinder mesterskabet og pokalturneringen, så må der simpelthen være interesse for vores spillere.