Det ene udelukker ikke det andet, men det er underligt hvis tyskeren rygte taler sandt og FCK skulle have budt på Lucas uden Lucas eller hans agent overhovedet har hørt noget.Bongo12345 skrev: ↑29. jul 2019, 08:04I dagens Nordjyske er der en artikel om Lucas Andersen og FCK.
Lucas udtaler, at han ikke har hørt noget fra FCK og han undre sig ove, at hvis FCK skulle være intersseret at han ikke har hørt noget.
Han udtaler også, at han er smigret over at blive kædet sammen med FCK. Han siger " det er selvfølgelig fedt, hvis det er rigtigt. Det siger sig selv, at FCK er den største klub i Danmark"¨
Han forsætter med at fortælle, han lige har lavet ny kontrakt med AaB og de står med et spændende projekt, som han er glad for være en del af og anfører for.
På spørgsmålet om valget mellem en stor dansk klub eller et udlandseventyr siger Lucas Andersen "Ambittionen er at skal til udlandet igen og gerne i en af de fem største liga'er i Europa,Det er klart det er mit mål"
Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Re: Transferønsker vol. 27 (Sommervinduet 19)
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Spanky
- Allstar

- Favoritspiller: Risgård og Mini
- Geografisk sted: Vodskov
Hvis det går igennem de korrekte kanaler skal Lucas og hans agent vel kun informeres, hvis AaB har accepteret FCK's bud. Såfremt det er tilfældet giver det vel god mening, at Lucas ikke har hørt noget.Buzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 09:31Det ene udelukker ikke det andet, men det er underligt hvis tyskeren rygte taler sandt og FCK skulle have budt på Lucas uden Lucas eller hans agent overhovedet har hørt noget.Bongo12345 skrev: ↑29. jul 2019, 08:04I dagens Nordjyske er der en artikel om Lucas Andersen og FCK.
Lucas udtaler, at han ikke har hørt noget fra FCK og han undre sig ove, at hvis FCK skulle være intersseret at han ikke har hørt noget.
Han udtaler også, at han er smigret over at blive kædet sammen med FCK. Han siger " det er selvfølgelig fedt, hvis det er rigtigt. Det siger sig selv, at FCK er den største klub i Danmark"¨
Han forsætter med at fortælle, han lige har lavet ny kontrakt med AaB og de står med et spændende projekt, som han er glad for være en del af og anfører for.
På spørgsmålet om valget mellem en stor dansk klub eller et udlandseventyr siger Lucas Andersen "Ambittionen er at skal til udlandet igen og gerne i en af de fem største liga'er i Europa,Det er klart det er mit mål"
-
Gamen
Ja, præcis. Hvis FCK kun har afleveret et bud og er blevet afvist, så er der intet odiøst i at Lucas intet ved. Mon ikke han har en aftale om at hans agent kun hiver fat i ham ved noget konkret, f.eks. et accepteret bud.
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/joh ... -elfsborg/
Var det noget for os, med vores manglende erfaring og back problem?
Vi har vel nogle lønkroner til rådighed:)
Det kunne da være en god ide. Dog tænker jegSki skrev: ↑29. jul 2019, 10:35https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/joh ... -elfsborg/
- Det er næppe noget AaB gør
- At Johan Larsson måske ikke er sulten på endnu en tørn i Superligaen
- Han har næppe tjent mindre i Guingamp end i Brøndby. Mon ikke hans lønkrav er ret højt?
RAUS RAUS SSE!
Men hvis alternativet er, at han ikke spiller, så gør det vel intet at komme med en henvendelse.Jakobsen skrev: ↑29. jul 2019, 10:40Det kunne da være en god ide. Dog tænker jegSki skrev: ↑29. jul 2019, 10:35https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/joh ... -elfsborg/
- Det er næppe noget AaB gør
- At Johan Larsson måske ikke er sulten på endnu en tørn i Superligaen
- Han har næppe tjent mindre i Guingamp end i Brøndby. Mon ikke hans lønkrav er ret højt?
Kunne da være godt, hvis AaB for en gangs skyld var lidt på forkant:)
Beklager. Det var også det jeg mente. Men tak for svaret
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.
- Buzz Killington
- Allstar

Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
Så som altid, god ide at tage den slag med et par forbehold. Eller lade være.
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Ha ha ha ha Buzz.. Du er sgu dygtig! Det er 6 år siden!! Dengang var det det jeg fik af vide - men tydeligt utroværdigt.. Den kilde er væk fra AaB! Kan du ikke finde noget på andre som har været forkert? #dumåkededigBuzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 12:23Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
- Buzz Killington
- Allstar

Hvorfor tager du sådan på vej over det? At din kilde er upålidelig er da ikke din skyld.Tyskeren skrev: ↑29. jul 2019, 12:28Ha ha ha ha Buzz.. Du er sgu dygtig! Det er 6 år siden!! Dengang var det det jeg fik af vide - men tydeligt utroværdigt.. Den kilde er væk fra AaB! Kan du ikke finde noget på andre som har været forkert? #dumåkededigBuzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 12:23Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
michael_nagg
- 2. div

- Favoritspiller: risgård
Fck har lige hentet oviedo. Kan den handel give os lidt ro mht Lucas. Kender ikke til oviedo udover han vist bruges i venstre side
Han er venstre back?michael_nagg skrev: ↑29. jul 2019, 13:22Fck har lige hentet oviedo. Kan den handel give os lidt ro mht Lucas. Kender ikke til oviedo udover han vist bruges i venstre side
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
Gaarde skyder snakken ned:
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superli ... e-til-salg
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Ja, det er nærmere en løsning på backen. Ændrer givet hverken på deres behov for en Skov-afløser eller vores muighed for at hente Thomsen.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:26Han er venstre back?michael_nagg skrev: ↑29. jul 2019, 13:22Fck har lige hentet oviedo. Kan den handel give os lidt ro mht Lucas. Kender ikke til oviedo udover han vist bruges i venstre side
RAUS RAUS SSE!
-
Aalborg frederikshavner
- Allstar

- Favoritspiller: Johansson
Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
Uldahl
- Allstar

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: Spanien
Hvis han sælges bliver det ikke til FCK, det ligger helt fast. Solbakken er en meget bedre købmand en Gaarde så det kommer ikke til at ske. Han er lidt af en luksus spiller ala Kusk og har samme mangler som Kusk i at forsvare, noget som Solbakken forlanger af alle sine spillere. Desuden er han højre benet, og det er en vestrebenet kant de mangler.Hanga skrev: ↑29. jul 2019, 13:47Alt har en pris, ingen tvivl om det. Men godt signal at sende fra Gaarde, og han går ikke ud og udtaler sådan, hvis en handel er oppe over.Aalborg frederikshavner skrev: ↑29. jul 2019, 13:43Og om få timer kan Gaarde sige at vi har fået et tilbud vi ikke kan sige nej til...Funky skrev: ↑29. jul 2019, 13:33Gaarde skyder snakken ned:
- Buzz Killington
- Allstar

Det kan være jeg læser citatet forkert, men Gaarde udtaler at han heller ikke har hørt noget om interessen. Så at der ligefrem skulle ha været et bud i torsdags lyder ikke sandsynligt.Tyskeren skrev: ↑29. jul 2019, 12:28Ha ha ha ha Buzz.. Du er sgu dygtig! Det er 6 år siden!! Dengang var det det jeg fik af vide - men tydeligt utroværdigt.. Den kilde er væk fra AaB! Kan du ikke finde noget på andre som har været forkert? #dumåkededigBuzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 12:23Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
https://www.bt.dk/fodbold/fedt-med-fck- ... a-stjernen
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Mon ikke det er almindelig god skik, at sportsdirektørene ikke outer hinandens forsøg på at købe spillere? Gaarde vil i hvert fald ikke bliver uvenner med Ståle, så det er vel bare en høflighedsmelding. Kan nemt have været et opkald fra Ståle med en forespørgsel.Buzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 14:08Det kan være jeg læser citatet forkert, men Gaarde udtaler at han heller ikke har hørt noget om interessen. Så at der ligefrem skulle ha været et bud i torsdags lyder ikke sandsynligt.Tyskeren skrev: ↑29. jul 2019, 12:28Ha ha ha ha Buzz.. Du er sgu dygtig! Det er 6 år siden!! Dengang var det det jeg fik af vide - men tydeligt utroværdigt.. Den kilde er væk fra AaB! Kan du ikke finde noget på andre som har været forkert? #dumåkededigBuzz Killington skrev: ↑29. jul 2019, 12:23Naturligvis er det en mulighed. Men det er også muligt rygtet ingen gang på jord da Tyskerens kilder ikke altid er lige skudsikre. viewtopic.php?f=28&t=15242&start=380
https://www.bt.dk/fodbold/fedt-med-fck- ... a-stjernen