Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)
Thomsen opereret og ude i 3-4 måneder - så kan han endeligt udelukkes! Fremragende.
-
white splash
- Allstar

- Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
- Geografisk sted: Aalborg
Nicolai Thomsen opereret i skulderen og ude i 3-4 måneder, så han må da være helt ude af billedet nu. 
1 2 3 Jimmy er en mur!
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Pyha. Ikke at jeg regnede med det, men dejligt at kunne lukke den helt.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
- Brodernumsi
- Allstar

- Favoritspiller: Enevoldsen
- Geografisk sted: Vestbyen
Ellers også kan vi få ham utrolig billigt.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2020, 12:38Pyha. Ikke at jeg regnede med det, men dejligt at kunne lukke den helt.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.
-
Ibiza Polar
Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Hvorfor ønsker han ikke det?Ibiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:27Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
-
Ibiza Polar
Pas. Det spurgte jeg sgu ikke ind til. Personen bekræftede bare, at Thomsen ikke var på vej til AaB i år. Der var andre planer (operation, antager jeg) og i øvrigt ‘brød han sig heller ikke om træneren’.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2020, 13:33Hvorfor ønsker han ikke det?Ibiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:27Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
Så kan man jo tænke, hvad man vil om det. Jeg kender ikke kilden personligt, men kilden er tæt på Thomsen, så jeg ser ingen grund til at tvivle på det.
TRANSFER ØNSKERYankee skrev: ↑24. aug 2020, 08:17I nogle kampe, ja - men stilen med højt pres og direkte spil passer altså ikke lige så godt til de kampe, hvor AaB får 55-60% possession. Og dem er der naturligvis mange flere af i grundspillet. Når AaB står overfor Randers eller Sønderjyske, så er det høje pres ikke et nær så godt våben, da de hold er mere komfortable med at sparke hen over det pres, AaB forsøger at lægge. Derfor er der brug for nogle andre kvaliteter, som Børsting simpelthen ikke besidder - hurtig boldomgang, vendinger i små rum, kreativitet.jonas386 skrev: ↑23. aug 2020, 21:27Mon ikke Børsting i første omgang spiller i stedet for Lucas? Jeg synes han byder med mere end Klitten, og vi kan have en offensiv med Prica og Van Weert/Kusk som de to andre
Jeg er enig angående Kakeeto, der må have overhalet MC i den konkurrence. Send Magnus videre evt gratis i bytte for en videresalgsklausul, hvis han nu skulle vise sig at udvikle sig under andre forhold.
Det er paradoksalt nok, du ynder at agere forumpoliti i betragtning af, hvor meget du forpester tråden med ligegyldigheder og forpint grammatik. Næsten komisk.Fjams skrev: ↑24. aug 2020, 14:09TRANSFER ØNSKERYankee skrev: ↑24. aug 2020, 08:17I nogle kampe, ja - men stilen med højt pres og direkte spil passer altså ikke lige så godt til de kampe, hvor AaB får 55-60% possession. Og dem er der naturligvis mange flere af i grundspillet. Når AaB står overfor Randers eller Sønderjyske, så er det høje pres ikke et nær så godt våben, da de hold er mere komfortable med at sparke hen over det pres, AaB forsøger at lægge. Derfor er der brug for nogle andre kvaliteter, som Børsting simpelthen ikke besidder - hurtig boldomgang, vendinger i små rum, kreativitet.jonas386 skrev: ↑23. aug 2020, 21:27Mon ikke Børsting i første omgang spiller i stedet for Lucas? Jeg synes han byder med mere end Klitten, og vi kan have en offensiv med Prica og Van Weert/Kusk som de to andre
Jeg er enig angående Kakeeto, der må have overhalet MC i den konkurrence. Send Magnus videre evt gratis i bytte for en videresalgsklausul, hvis han nu skulle vise sig at udvikle sig under andre forhold.
Info - såfremt nogen ønsker at debattere en spillertyper man mener passer godt ind. Fremfor at foreslå en random finsk spiller man på bold.dk har set der rygtes til den tyske 3 division. Så husk altid bare at tilføje et navn eks. Messi, Pelé, eller Søren thorst - så bliver fjamsen glad.Fjams skrev: ↑24. aug 2020, 14:09TRANSFER ØNSKERYankee skrev: ↑24. aug 2020, 08:17I nogle kampe, ja - men stilen med højt pres og direkte spil passer altså ikke lige så godt til de kampe, hvor AaB får 55-60% possession. Og dem er der naturligvis mange flere af i grundspillet. Når AaB står overfor Randers eller Sønderjyske, så er det høje pres ikke et nær så godt våben, da de hold er mere komfortable med at sparke hen over det pres, AaB forsøger at lægge. Derfor er der brug for nogle andre kvaliteter, som Børsting simpelthen ikke besidder - hurtig boldomgang, vendinger i små rum, kreativitet.jonas386 skrev: ↑23. aug 2020, 21:27Mon ikke Børsting i første omgang spiller i stedet for Lucas? Jeg synes han byder med mere end Klitten, og vi kan have en offensiv med Prica og Van Weert/Kusk som de to andre
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Mit største transferønske er at vi for fanden finder ud af på hvilken måde vi vil spille på, og derefter får spillere ind eller ud.
Eksempelvis, hvis vi ønske et kæmpe hårdt pres, så er det ikke med typer som kusk, Lucas og Van wert, ret beset har vi SOLGT vores bedste mand til det system. Vi mangler ligeledes “et dumt svin” som 6’er i det system.
Vil vi være boldsikre og tekniske, så skal vi beholde Lucas, Kusk og Van Wert, men så mangler vi en boldsikker 6’er, der kan bevare roen og fordele boldene. Og så mangler vi i det system i den grad nogle backs, der løber hurtigere, og kan noget både offensivt og defensivt.
For mig at se, så er det eneste vi har på plads et midterforsvar og en målmand.
Det er som om at vi vil både det ene og det andet, og derfor laver et halvt hold til det hele.
Få nu en plan, og gør noget ud fra det.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Eksempelvis, hvis vi ønske et kæmpe hårdt pres, så er det ikke med typer som kusk, Lucas og Van wert, ret beset har vi SOLGT vores bedste mand til det system. Vi mangler ligeledes “et dumt svin” som 6’er i det system.
Vil vi være boldsikre og tekniske, så skal vi beholde Lucas, Kusk og Van Wert, men så mangler vi en boldsikker 6’er, der kan bevare roen og fordele boldene. Og så mangler vi i det system i den grad nogle backs, der løber hurtigere, og kan noget både offensivt og defensivt.
Det er som om at vi vil både det ene og det andet, og derfor laver et halvt hold til det hele.
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Tror godt de ved hvordan de ønsker at spille... nemlig at kunne evne at gøre flere ting. Både at holde fast i bolden og spille teknisk samt kunne klare det høje genpres. Netop det at mestre flere måder gør os mere uforudsigelige.9520AaB skrev: ↑24. aug 2020, 16:09Mit største transferønske er at vi for fanden finder ud af på hvilken måde vi vil spille på, og derefter får spillere ind eller ud.
Men tror gerne man vil spille 3-4-3 (hvilket man også gør på mange af ungdomsholdene). Dette kræver nogle typer som PO ikke er en del af. Men hvor en Kusk i medgang kan være rigtig god i, og hvor en Okore virkelig har sin plads i.
Kræver også nogle midtbane folk centralt der er stærk begge veje (her er jeg sikker på man henter en ny mand udefra - håber stadig på Markus Henriksen)
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Men er det realistisk at vi henter endnu en midtbane mand?
Hvis 3-4-3 er den opstilling, vi kommer til at stille i, i de fleste kampe. Så tæller jeg pt. 7 mand til 2 pladser: Fossum, Pedro, Børsting, MC, Kakeeto, Højholdt og JP. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AaB bare erstattet PO internt. Det har man set så mange gange før.
Jeg forventer kun at vi signer en højreback, da vi kun har Pallesen til den plads. Mere tror jeg ikke der sker, og så bliver det satme spændende at se hvor godt skibet kan flyde med det.
Hvis 3-4-3 er den opstilling, vi kommer til at stille i, i de fleste kampe. Så tæller jeg pt. 7 mand til 2 pladser: Fossum, Pedro, Børsting, MC, Kakeeto, Højholdt og JP. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AaB bare erstattet PO internt. Det har man set så mange gange før.
Jeg forventer kun at vi signer en højreback, da vi kun har Pallesen til den plads. Mere tror jeg ikke der sker, og så bliver det satme spændende at se hvor godt skibet kan flyde med det.
-
Himmerland
- Superliga

- Favoritspiller: Strandli
- Geografisk sted: Skørping
Nu skal Fossum jo i landholdslejer med Henriksen, så mon ikke kan kan fortælle ham hvad han skal vælgehje1980 skrev: ↑24. aug 2020, 16:27Tror godt de ved hvordan de ønsker at spille... nemlig at kunne evne at gøre flere ting. Både at holde fast i bolden og spille teknisk samt kunne klare det høje genpres. Netop det at mestre flere måder gør os mere uforudsigelige.9520AaB skrev: ↑24. aug 2020, 16:09Mit største transferønske er at vi for fanden finder ud af på hvilken måde vi vil spille på, og derefter får spillere ind eller ud.
Men tror gerne man vil spille 3-4-3 (hvilket man også gør på mange af ungdomsholdene). Dette kræver nogle typer som PO ikke er en del af. Men hvor en Kusk i medgang kan være rigtig god i, og hvor en Okore virkelig har sin plads i.
Kræver også nogle midtbane folk centralt der er stærk begge veje (her er jeg sikker på man henter en ny mand udefra - håber stadig på Markus Henriksen)
Lad os hente Amini som lige er blevet brændt af...
Det kommer vel lidt an på om man vil gå efter målsætningen om top 4.bonanza skrev: ↑24. aug 2020, 16:33Men er det realistisk at vi henter endnu en midtbane mand?
Jeg mener vi har Fossum som er til et top 4 hold.
Så har vi Børsting og Kakeeto, som udmærkede reserver.
Så har vi Højholt og JP som fremtidens spillere, hvis de griber de indhop de skal have i første omgang.
Pedro som den nye, der lige skal ind på holdet før vi kan vurdere ham.
MC er ganske enkelt ikke god nok.
Pedro er købt som et supplement/afløser til Kakeeto.
Men vi mangler stadig en afløser for PO.
Med PO, blev vi nummer 5. Kan ikke se, hvordan vi pludselig skulle blive bedre end det, uden ham?
Og så tænker jeg: Går klubben efter top 4? Så synes jeg vi er tvunget til at hente en profil eller 2 mere.
Og gerne en endnu bedre spiller end PO. Ellers kan jeg altså slet ikke se formålet med salget.
Ærligt syntes jeg ikke Fossum er imponerende pt og har svært ved at se hvor han skal spille i en 3-4-3 hvis vi også henter en ny istedet for PO. Men vi mangler en type ala PO til at styre spillet på midtbanen og skabe plads til de andre samtidig med at give noget fysik.Gaarde6 skrev: ↑24. aug 2020, 17:15Det kommer vel lidt an på om man vil gå efter målsætningen om top 4.bonanza skrev: ↑24. aug 2020, 16:33Men er det realistisk at vi henter endnu en midtbane mand?
Jeg mener vi har Fossum som er til et top 4 hold.
Så har vi Børsting og Kakeeto, som udmærkede reserver.
Så har vi Højholt og JP som fremtidens spillere, hvis de griber de indhop de skal have i første omgang.
Pedro som den nye, der lige skal ind på holdet før vi kan vurdere ham.
MC er ganske enkelt ikke god nok.
Pedro er købt som et supplement/afløser til Kakeeto.
Men vi mangler stadig en afløser for PO.
Med PO, blev vi nummer 5. Kan ikke se, hvordan vi pludselig skulle blive bedre end det, uden ham?
Og så tænker jeg: Går klubben efter top 4? Så synes jeg vi er tvunget til at hente en profil eller 2 mere.
Og gerne en endnu bedre spiller end PO. Ellers kan jeg altså slet ikke se formålet med salget.
Mon der ikke er en spille elle 2 vi kan bruge
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... en/8261392.
AaB AaB AaB AaB
Ibiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:39Pas. Det spurgte jeg sgu ikke ind til. Personen bekræftede bare, at Thomsen ikke var på vej til AaB i år. Der var andre planer (operation, antager jeg) og i øvrigt ‘brød han sig heller ikke om træneren’.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2020, 13:33Hvorfor ønsker han ikke det?Ibiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:27Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
Så kan man jo tænke, hvad man vil om det. Jeg kender ikke kilden personligt, men kilden er tæt på Thomsen, så jeg ser ingen grund til at tvivle på det.
DET KAN JEG 100% AFVISE SOM BULLSHIT
-
McMark
- Superliga

- Favoritspiller: Jakob Ahlmann
- Geografisk sted: Malta
På hvilket grundlag? Har du da en kilde, som mener, at AaB vil have Thomsen?9800 skrev: ↑24. aug 2020, 18:56DET KAN JEG 100% AFVISE SOM BULLSHITIbiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:39Pas. Det spurgte jeg sgu ikke ind til. Personen bekræftede bare, at Thomsen ikke var på vej til AaB i år. Der var andre planer (operation, antager jeg) og i øvrigt ‘brød han sig heller ikke om træneren’.Buzz Killington skrev: ↑24. aug 2020, 13:33Hvorfor ønsker han ikke det?Ibiza Polar skrev: ↑24. aug 2020, 13:27Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.Himmerland skrev: ↑24. aug 2020, 12:36Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen