Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Læs med i gamle tråde om kampe, AaB, transfers, etc. Skriv til Debatjuntaen hvis der er tråde du mener bare MÅ foreviges.
Låst
Julgranen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jacob Nordstrøm

Re: Transferønsker vol. 29 (Sommervinduet 20)

Indlæg af Julgranen » 24. aug 2020, 12:36

Thomsen opereret og ude i 3-4 måneder - så kan han endeligt udelukkes! Fremragende.

white splash
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af white splash » 24. aug 2020, 12:36

Nicolai Thomsen opereret i skulderen og ude i 3-4 måneder, så han må da være helt ude af billedet nu. :cool:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. aug 2020, 12:38

Himmerland skrev:
24. aug 2020, 12:36
Så er den ide 100% død https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/n ... -maaneder/
Pyha. Ikke at jeg regnede med det, men dejligt at kunne lukke den helt.
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Indlæg af Brodernumsi » 24. aug 2020, 13:14

Buzz Killington skrev:
24. aug 2020, 12:38
Himmerland skrev:
Pyha. Ikke at jeg regnede med det, men dejligt at kunne lukke den helt.
Ellers også kan vi få ham utrolig billigt.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Ibiza Polar

Indlæg af Ibiza Polar » 24. aug 2020, 13:27

Himmerland skrev:
Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Buzz Killington » 24. aug 2020, 13:33

Ibiza Polar skrev:
24. aug 2020, 13:27
Himmerland skrev:
Nicolaj Thomsen var ikke kommet alligevel. Han ønsker ikke at spille under Friis.
Hvorfor ønsker han ikke det?
"No dickheads"

Forbyd Pyrus

Ibiza Polar

Indlæg af Ibiza Polar » 24. aug 2020, 13:39

Buzz Killington skrev:
24. aug 2020, 13:33
Ibiza Polar skrev:
Himmerland skrev:
Pas. Det spurgte jeg sgu ikke ind til. Personen bekræftede bare, at Thomsen ikke var på vej til AaB i år. Der var andre planer (operation, antager jeg) og i øvrigt ‘brød han sig heller ikke om træneren’.

Så kan man jo tænke, hvad man vil om det. Jeg kender ikke kilden personligt, men kilden er tæt på Thomsen, så jeg ser ingen grund til at tvivle på det.

Fjams
Junior
Junior
Favoritspiller: Inga golfbold

Indlæg af Fjams » 24. aug 2020, 14:09

Yankee skrev:
24. aug 2020, 08:17
jonas386 skrev:
23. aug 2020, 21:27
Mon ikke Børsting i første omgang spiller i stedet for Lucas? Jeg synes han byder med mere end Klitten, og vi kan have en offensiv med Prica og Van Weert/Kusk som de to andre

Jeg er enig angående Kakeeto, der må have overhalet MC i den konkurrence. Send Magnus videre evt gratis i bytte for en videresalgsklausul, hvis han nu skulle vise sig at udvikle sig under andre forhold.
I nogle kampe, ja - men stilen med højt pres og direkte spil passer altså ikke lige så godt til de kampe, hvor AaB får 55-60% possession. Og dem er der naturligvis mange flere af i grundspillet. Når AaB står overfor Randers eller Sønderjyske, så er det høje pres ikke et nær så godt våben, da de hold er mere komfortable med at sparke hen over det pres, AaB forsøger at lægge. Derfor er der brug for nogle andre kvaliteter, som Børsting simpelthen ikke besidder - hurtig boldomgang, vendinger i små rum, kreativitet.
TRANSFER ØNSKER

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar

Indlæg af Kokkefar » 24. aug 2020, 15:15

Fjams skrev:
24. aug 2020, 14:09
Yankee skrev:
jonas386 skrev:
Mon ikke Børsting i første omgang spiller i stedet for Lucas? Jeg synes han byder med mere end Klitten, og vi kan have en offensiv med Prica og Van Weert/Kusk som de to andre

Jeg er enig angående Kakeeto, der må have overhalet MC i den konkurrence. Send Magnus videre evt gratis i bytte for en videresalgsklausul, hvis han nu skulle vise sig at udvikle sig under andre forhold.
I nogle kampe, ja - men stilen med højt pres og direkte spil passer altså ikke lige så godt til de kampe, hvor AaB får 55-60% possession. Og dem er der naturligvis mange flere af i grundspillet. Når AaB står overfor Randers eller Sønderjyske, så er det høje pres ikke et nær så godt våben, da de hold er mere komfortable med at sparke hen over det pres, AaB forsøger at lægge. Derfor er der brug for nogle andre kvaliteter, som Børsting simpelthen ikke besidder - hurtig boldomgang, vendinger i små rum, kreativitet.
TRANSFER ØNSKER
Det er paradoksalt nok, du ynder at agere forumpoliti i betragtning af, hvor meget du forpester tråden med ligegyldigheder og forpint grammatik. Næsten komisk.

Maglau
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Århus

Indlæg af Maglau » 24. aug 2020, 15:24

Fjams skrev:
24. aug 2020, 14:09
Yankee skrev:
jonas386 skrev:

TRANSFER ØNSKER
Info - såfremt nogen ønsker at debattere en spillertyper man mener passer godt ind. Fremfor at foreslå en random finsk spiller man på bold.dk har set der rygtes til den tyske 3 division. Så husk altid bare at tilføje et navn eks. Messi, Pelé, eller Søren thorst - så bliver fjamsen glad.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

9520AaB
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af 9520AaB » 24. aug 2020, 16:09

Mit største transferønske er at vi for fanden finder ud af på hvilken måde vi vil spille på, og derefter får spillere ind eller ud.
Eksempelvis, hvis vi ønske et kæmpe hårdt pres, så er det ikke med typer som kusk, Lucas og Van wert, ret beset har vi SOLGT vores bedste mand til det system. Vi mangler ligeledes “et dumt svin” som 6’er i det system.
Vil vi være boldsikre og tekniske, så skal vi beholde Lucas, Kusk og Van Wert, men så mangler vi en boldsikker 6’er, der kan bevare roen og fordele boldene. Og så mangler vi i det system i den grad nogle backs, der løber hurtigere, og kan noget både offensivt og defensivt.
For mig at se, så er det eneste vi har på plads et midterforsvar og en målmand.
Det er som om at vi vil både det ene og det andet, og derfor laver et halvt hold til det hele.
Få nu en plan, og gør noget ud fra det.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

hje1980
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 9230

Indlæg af hje1980 » 24. aug 2020, 16:27

9520AaB skrev:
24. aug 2020, 16:09
Mit største transferønske er at vi for fanden finder ud af på hvilken måde vi vil spille på, og derefter får spillere ind eller ud.
Eksempelvis, hvis vi ønske et kæmpe hårdt pres, så er det ikke med typer som kusk, Lucas og Van wert, ret beset har vi SOLGT vores bedste mand til det system. Vi mangler ligeledes “et dumt svin” som 6’er i det system.
Vil vi være boldsikre og tekniske, så skal vi beholde Lucas, Kusk og Van Wert, men så mangler vi en boldsikker 6’er, der kan bevare roen og fordele boldene. Og så mangler vi i det system i den grad nogle backs, der løber hurtigere, og kan noget både offensivt og defensivt.
Det er som om at vi vil både det ene og det andet, og derfor laver et halvt hold til det hele.

Tror godt de ved hvordan de ønsker at spille... nemlig at kunne evne at gøre flere ting. Både at holde fast i bolden og spille teknisk samt kunne klare det høje genpres. Netop det at mestre flere måder gør os mere uforudsigelige.

Men tror gerne man vil spille 3-4-3 (hvilket man også gør på mange af ungdomsholdene). Dette kræver nogle typer som PO ikke er en del af. Men hvor en Kusk i medgang kan være rigtig god i, og hvor en Okore virkelig har sin plads i.
Kræver også nogle midtbane folk centralt der er stærk begge veje (her er jeg sikker på man henter en ny mand udefra - håber stadig på Markus Henriksen)

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Indlæg af bonanza » 24. aug 2020, 16:33

Men er det realistisk at vi henter endnu en midtbane mand?

Hvis 3-4-3 er den opstilling, vi kommer til at stille i, i de fleste kampe. Så tæller jeg pt. 7 mand til 2 pladser: Fossum, Pedro, Børsting, MC, Kakeeto, Højholdt og JP. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AaB bare erstattet PO internt. Det har man set så mange gange før.

Jeg forventer kun at vi signer en højreback, da vi kun har Pallesen til den plads. Mere tror jeg ikke der sker, og så bliver det satme spændende at se hvor godt skibet kan flyde med det.

Himmerland
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Strandli
Geografisk sted: Skørping

Indlæg af Himmerland » 24. aug 2020, 16:35

hje1980 skrev:
24. aug 2020, 16:27
9520AaB skrev:
24. aug 2020, 16:09

Tror godt de ved hvordan de ønsker at spille... nemlig at kunne evne at gøre flere ting. Både at holde fast i bolden og spille teknisk samt kunne klare det høje genpres. Netop det at mestre flere måder gør os mere uforudsigelige.

Men tror gerne man vil spille 3-4-3 (hvilket man også gør på mange af ungdomsholdene). Dette kræver nogle typer som PO ikke er en del af. Men hvor en Kusk i medgang kan være rigtig god i, og hvor en Okore virkelig har sin plads i.
Kræver også nogle midtbane folk centralt der er stærk begge veje (her er jeg sikker på man henter en ny mand udefra - håber stadig på Markus Henriksen)
Nu skal Fossum jo i landholdslejer med Henriksen, så mon ikke kan kan fortælle ham hvad han skal vælge :thumbsup:

Tyskeren
Allstar
Allstar

Indlæg af Tyskeren » 24. aug 2020, 16:47

Lad os hente Amini som lige er blevet brændt af...

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Indlæg af Gaarde6 » 24. aug 2020, 17:15

bonanza skrev:
24. aug 2020, 16:33

Hvis 3-4-3 er den opstilling, vi kommer til at stille i, i de fleste kampe. Så tæller jeg pt. 7 mand til 2 pladser: Fossum, Pedro, Børsting, MC, Kakeeto, Højholdt og JP. Jeg kunne sagtens forestille mig, at AaB bare erstattet PO internt. Det har man set så mange gange før.

Jeg forventer kun at vi signer en højreback, da vi kun har Pallesen til den plads. Mere tror jeg ikke der sker, og så bliver det satme spændende at se hvor godt skibet kan flyde med det.
Det kommer vel lidt an på om man vil gå efter målsætningen om top 4.

Jeg mener vi har Fossum som er til et top 4 hold.
Så har vi Børsting og Kakeeto, som udmærkede reserver.
Så har vi Højholt og JP som fremtidens spillere, hvis de griber de indhop de skal have i første omgang.
Pedro som den nye, der lige skal ind på holdet før vi kan vurdere ham.
MC er ganske enkelt ikke god nok.

Pedro er købt som et supplement/afløser til Kakeeto.

Men vi mangler stadig en afløser for PO.
Med PO, blev vi nummer 5. Kan ikke se, hvordan vi pludselig skulle blive bedre end det, uden ham?

Og så tænker jeg: Går klubben efter top 4? Så synes jeg vi er tvunget til at hente en profil eller 2 mere.
Og gerne en endnu bedre spiller end PO. Ellers kan jeg altså slet ikke se formålet med salget.

9000AaB
Superliga
Superliga
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Indlæg af 9000AaB » 24. aug 2020, 17:24

Gaarde6 skrev:
24. aug 2020, 17:15
bonanza skrev:
24. aug 2020, 16:33

Det kommer vel lidt an på om man vil gå efter målsætningen om top 4.

Jeg mener vi har Fossum som er til et top 4 hold.
Så har vi Børsting og Kakeeto, som udmærkede reserver.
Så har vi Højholt og JP som fremtidens spillere, hvis de griber de indhop de skal have i første omgang.
Pedro som den nye, der lige skal ind på holdet før vi kan vurdere ham.
MC er ganske enkelt ikke god nok.

Pedro er købt som et supplement/afløser til Kakeeto.

Men vi mangler stadig en afløser for PO.
Med PO, blev vi nummer 5. Kan ikke se, hvordan vi pludselig skulle blive bedre end det, uden ham?

Og så tænker jeg: Går klubben efter top 4? Så synes jeg vi er tvunget til at hente en profil eller 2 mere.
Og gerne en endnu bedre spiller end PO. Ellers kan jeg altså slet ikke se formålet med salget.
Ærligt syntes jeg ikke Fossum er imponerende pt og har svært ved at se hvor han skal spille i en 3-4-3 hvis vi også henter en ny istedet for PO. Men vi mangler en type ala PO til at styre spillet på midtbanen og skabe plads til de andre samtidig med at give noget fysik.

Brugeravatar
hit666
Allstar
Allstar
Favoritspiller: rade prica

Indlæg af hit666 » 24. aug 2020, 18:13

Mon der ikke er en spille elle 2 vi kan bruge :cheers: :cheers: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... en/8261392.
AaB AaB AaB AaB

9800
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Wurtz

Indlæg af 9800 » 24. aug 2020, 18:56

Ibiza Polar skrev:
24. aug 2020, 13:39
Buzz Killington skrev:
Ibiza Polar skrev:
Himmerland skrev:
Pas. Det spurgte jeg sgu ikke ind til. Personen bekræftede bare, at Thomsen ikke var på vej til AaB i år. Der var andre planer (operation, antager jeg) og i øvrigt ‘brød han sig heller ikke om træneren’.

Så kan man jo tænke, hvad man vil om det. Jeg kender ikke kilden personligt, men kilden er tæt på Thomsen, så jeg ser ingen grund til at tvivle på det.

DET KAN JEG 100% AFVISE SOM BULLSHIT

McMark
Superliga
Superliga
Favoritspiller: Jakob Ahlmann
Geografisk sted: Malta

Indlæg af McMark » 24. aug 2020, 19:12

9800 skrev:
24. aug 2020, 18:56
Ibiza Polar skrev:
24. aug 2020, 13:39
Buzz Killington skrev:
Ibiza Polar skrev:
Himmerland skrev:

DET KAN JEG 100% AFVISE SOM BULLSHIT
På hvilket grundlag? Har du da en kilde, som mener, at AaB vil have Thomsen?
- "Jeg har ikke brug for en træner, der tænker som Morten Olsen. Der er ikke noget mere dødssygt end at kigge på et hold, der har bolden, men som ikke kommer til chancer." - Lynge Jakobsen

Låst