Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Re: Transferønsker vol. 23 (sommervinduet 2017)
Jeg er altså stadig lun på Masango. 32 kampe og 7 mål for Randers, og jeg har været imponeret hver gang jeg har set ham.
- Erasmus Montanus
- Allstar

- Favoritspiller: Kasper Risgård
De slår mig som en mand, der altid er garant for at løfte stemningen, selv i krigstider.9800 skrev:Jeg er altså stadig lun på Masango. 32 kampe og 7 mål for Randers, og jeg har været imponeret hver gang jeg har set ham.
Hvis vi skal have et problembarn, så skal det ikke være større end Pusic. Vi kan knap nok klare typer som Sloth eller Ene, og de er nu stille og rolige til sammenligning.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Ja, han forlad træningen i meget stor smerte(blev løftet ind) Det så ikke godt ud. Ankel eller akillesene gætter jeg på. Nu må vi se, ankelskader gør mega ondt, men kan være hurtige nok at komme over. Det lignede heldigvis ikke en knæskade.DobbeltA skrev:Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Hvis han er ude længere tid forestiller jeg mig at Grønning bliver.
Jeg savner Winsnes
Tak for update Martino :-)Martino skrev:Ja, han forlad træningen i meget stor smerte(blev løftet ind) Det så ikke godt ud. Ankel eller akillesene gætter jeg på. Nu må vi se, ankelskader gør mega ondt, men kan være hurtige nok at komme over. Det lignede heldigvis ikke en knæskade.DobbeltA skrev:Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Ingen årsagDobbeltA skrev:Tak for update Martino :-)Martino skrev:Ja, han forlad træningen i meget stor smerte(blev løftet ind) Det så ikke godt ud. Ankel eller akillesene gætter jeg på. Nu må vi se, ankelskader gør mega ondt, men kan være hurtige nok at komme over. Det lignede heldigvis ikke en knæskade.DobbeltA skrev:Har hørt at Ramkilde tog fra træning på krykker i dag, nogen der ved noget mere om det?
Jeg savner Winsnes
Noget andet jeg hæftede mig ved igår, var at Wieghorst ikke var tilstede, så tænker han er ude og overtale en spiller til at komme til AaB. Wieghorst har vel lige haft et par dage til det projekt efter Vendsyssel kampen og inden turen til Rostock. Han ved vel også godt at dette efterår bliver det vigtigste i sin trænerkarriere.
Jeg savner Winsnes
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
- FlæskeFrank
Det står på en del af artiklerne fra i går, og der er også en på bold.dk fra i dag hvor han udtaler sig om det.FlæskeFrank skrev:Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
- Buzz Killington
- Allstar

- Favoritspiller: Lucas Andersen
- Geografisk sted: Aarhus
Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?
Sendt fra min HUAWEI VNS-L31 med Tapatalk
"No dickheads"
Forbyd Pyrus
Forbyd Pyrus
Man behøver nu ikke lede ret megetFlæskeFrank skrev:Hvor er det, at Gaarde siger, at der skal mindst to mere ind ? Synes ikke at have fundet en artikel, hvor han siger det.
https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Han lover godt nok ikke to nye spillere, men det er tæt på.Gaarde skrev:...som det dog stadig er hensigten at styrke med yderligere minimum et par spillere i indeværende transfervindue, fastslår Allan Gaarde.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14
95 - 99 - 08 - 14
-
FlæskeFrank
- Allstar

- Geografisk sted: Middelfart
Ufattelig. Jeg havde læst artiklen flere gange inden jeg postede mit indlæg, men havde simpelthen læst henover den sætning.Hanga skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Gaarde skrev:...som det dog stadig er hensigten at styrke med yderligere minimum et par spillere i indeværende transfervindue, fastslår Allan Gaarde.
Næste mand ved kontraktbordet må altså være en forsvarsspiller. Mon der tager en "prøvespiller" med på træningslejr ? Vi plejer dog ikke at rutte med prøvespillerlicenser.
- FlæskeFrank
-
boldspiller
- Junior

- Favoritspiller: Jeppe Curth.
Lokalsprøjten har kun rapporteret, at Sloth ikke skal med på træningslejr og mon ikke, at man havde skrevet, hvis der var en prøvespiller med. Så jeg tror det ikke.FlæskeFrank skrev:Ufattelig. Jeg havde læst artiklen flere gange inden jeg postede mit indlæg, men havde simpelthen læst henover den sætning.Hanga skrev:https://aabsport.dk/nyheder/2017/juli/l ... aar-i-AaB/
Gaarde skrev:...som det dog stadig er hensigten at styrke med yderligere minimum et par spillere i indeværende transfervindue, fastslår Allan Gaarde.
Næste mand ved kontraktbordet må altså være en forsvarsspiller. Mon der tager en "prøvespiller" med på træningslejr ? Vi plejer dog ikke at rutte med prøvespillerlicenser.
Jeg tror derimod, at vi skal hen sidst i juli, før vi får flere handler. Mon ikke, at Gaarde slår koldt vand i blodet, holder et halvt øje på Okore og ellers holder godt øje med markedet og måske en liste af navne, der kunne være parate til at skifte.
Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.
Med flere bejlere ville det klart være at foretrække hvis nogen hentede ham permanent.
Med flere bejlere ville det klart være at foretrække hvis nogen hentede ham permanent.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
9520AaB
- Allstar

- Favoritspiller: Maradona
- Geografisk sted: Skørping
Buzz Killington skrev:Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?
Det var sgu ikke pænt skrevet!!, jeg bor i Himmerland, og har ikke noget pænt at sige om Hobro. Du skal i hvert fald en del syd for min bopæl for at finde en Hobro-fan. Alle her er AaB fans.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!
Ah, nu er jeg selv fra Skørping og jeg vil bestemt ikke mene du skal længere sydpå end Arden/Hadsund. Sidst de rykkede op rendte alle ungerne i de små byer i Himmerland altså rundt i Hobro trøjer. Men jeg er med dig. Jeg kan ikke fordrage Hobro.9520AaB skrev:Buzz Killington skrev:Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?
Det var sgu ikke pænt skrevet!!, jeg bor i Himmerland, og har ikke noget pænt at sige om Hobro. Du skal i hvert fald en del syd for min bopæl for at finde en Hobro-fan. Alle her er AaB fans.
Det er dog markant bedre, at folk i Hobro og omegn bærer Hobrotrøjer fremfor Brøndbyditto!Kokkefar skrev:Ah, nu er jeg selv fra Skørping og jeg vil bestemt ikke mene du skal længere sydpå end Arden/Hadsund. Sidst de rykkede op rendte alle ungerne i de små byer i Himmerland altså rundt i Hobro trøjer. Men jeg er med dig. Jeg kan ikke fordrage Hobro.9520AaB skrev:Buzz Killington skrev:Jeg tror ikke der var mange der havde ham på deres shortlist, men Danny Olsen er lige skiftet til hele Himmerlands hold. Jeg har ikke den store fantasi til at forestille mig han på nogen måde var aktuel for os.lapal89 skrev:Både Danny Olsen, bjarnason, Absalonsen og conboy burde være interresante for AaB. Specielt de to sidstnævnte. Hvor realistisk det er, er en anden snak. Nogen der ved hvilke offensiv spillere der er i spil eller rygter om?
Af en eller anden underlig grund tror jeg stadig på Sloth.Forza skrev:Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.
Jeg tror sgu det er hans præstationer (eller mangel på samme) under træning som gør at han ikke spiller.
Jeg synes bestemt ikke at han faldt igennem når han endelig spillede.
Og så tror jeg spillere bliver bedre af at spille fast og det får han selvfølgelig ikke lov til, hvis ikke han præsterer til træning.
- MrBangDK
- Allstar

- Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..
Manden har et giga attitude problem, og tror vist han er guds gave til fodbolden. Væk med ham - han passer ikke ind i AaB!Gaarde6 skrev:Af en eller anden underlig grund tror jeg stadig på Sloth.Forza skrev:Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.
Jeg tror sgu det er hans præstationer (eller mangel på samme) under træning som gør at han ikke spiller.
Og så tror jeg spillere bliver bedre af at spille fast og det får han selvfølgelig ikke lov til, hvis ikke han præsterer til træning.
Ska' vi hak'?
Men hvorfor præsterer han ikke til træning (hvis det er det, som den manglende spilletid handler om)? Tror han bare, at han er selvskrevet til holdkortet? Jeg har heller ingen tiltro til, at Sloth kommer til at forstå, hvad det handler om for at bryde igennem. Hvis ikke AaB gør alt for at komme af med ham (leje/salg/fritstilles) i dette vindue, synes jeg det er uprofessionelt.MrBangDK skrev:Manden har et giga attitude problem, og tror vist han er guds gave til fodbolden. Væk med ham - han passer ikke ind i AaB!Gaarde6 skrev:Af en eller anden underlig grund tror jeg stadig på Sloth.Forza skrev:Det ærger mig at vi på rygtebasis sandsynligvis "kun" lejer Sloth ud.